Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menenkö inhoamani ihmisen lapsen ristiäisiin?

Vierailija
01.09.2019 |

Sisarpuoleni piikittelee minua aina siitä että olen sinkku eikä minulla ole lapsia. Tahtoisin niitä mutten ole löytänyt kumppania. Emme ikinä tulleet toimeen ja hän sanoi minua vanhempiemme lellikiksi ja naimisiin mentyään jatkoi ilkeilyä mutta perheestä. Vanhempani näkivät kaiken mutta pitivät hänen puoliaan koska hän tuli meille huostaanotettuna vaikealla taustalla ja oli perheen pienin. Otin kaiken siis viilipyttynä vastaan. Nyt hän kutsuit kaikki lapsensa ristiäisiin enkä tahdo mennä koska pelkään että hän piikittelee minua muiden kuullen (kuten häissään) enkä kestä. Vanhempieni mielestä minun on pakko osallistua. Mitä tekisit tilanteessani?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te alatte heti nimitellä toisianne? Eikö voisi käyttäytyä vähän fiksummin?

Vierailija
22/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ottaisin kissan pöydälle vanhemmille, eli kertoisin heille että en aio osallistua koska hän on todella ilkeä sinua kohtaan ja olet sietänyt sitä jo koko elämäsi ja yrittänyt ymmärtää. Vanhemmat voi silti vängätä vastaan mutta annat vaan olla. Pidä huoli itsestäsi. Minä en menisi ristiäisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko puhunut vanhempiesi kanssa asiasta kunnolla? Kertonut, miten pahalta tuo kaikki tuntuu?

Olen niin lapsena kuin sikuisena. Vastaus on aina että elämässä pitää ymmärtää niitä joilla on vaikeammat lähtökohdat. Minusta taas mikään lähtökohta ei oikeuta kohtelemaan toisia huonosti.

Ap

Vierailija
24/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko puhunut vanhempiesi kanssa asiasta kunnolla? Kertonut, miten pahalta tuo kaikki tuntuu?

Olen niin lapsena kuin sikuisena. Vastaus on aina että elämässä pitää ymmärtää niitä joilla on vaikeammat lähtökohdat. Minusta taas mikään lähtökohta ei oikeuta kohtelemaan toisia huonosti.

Ap

Tosi kivat porukat sulla

Vierailija
25/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että et tule ja sillä siisti. Olet aikuinen ja käyttäydy sitten.

Vierailija
26/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin ottaisin kissan pöydälle vanhemmille, eli kertoisin heille että en aio osallistua koska hän on todella ilkeä sinua kohtaan ja olet sietänyt sitä jo koko elämäsi ja yrittänyt ymmärtää. Vanhemmat voi silti vängätä vastaan mutta annat vaan olla. Pidä huoli itsestäsi. Minä en menisi ristiäisiin.

En minäkään. On tervettä itsekkyyttä pitää itsestään huolta.

Vierailija
27/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tod menisi

Vierailija
28/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että olet ymmärtänyt tarpeeksi, ja että mikään ei oikeuta huonoa kohtelua. Hirveää että toksinen tyyppi on luikerrellut perheeseesi, vaikka hänet otettiinkin sinne jotta saisi apua. Tosi surullista että purkaa pahan olon suhun.

Vierailija
29/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan pysytellä sellaisten ihmisten seurassa, joiden kuullen hän ei kehtaa piikitellä. Luulisi, että oma onni riittää, jos sitä riittää.

Vierailija
30/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan pysytellä sellaisten ihmisten seurassa, joiden kuullen hän ei kehtaa piikitellä. Luulisi, että oma onni riittää, jos sitä riittää.

Tää lohduttaakin kaikkia kiusattuja.

Vierailija
31/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En menisi, pakko ei ole kuin kuolla.

Kyllä se vaan on pakko myös käydä pskalla aina välillä. 

Vierailija
32/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En menisi, pakko ei ole kuin kuolla.

Kyllä se vaan on pakko myös käydä pskalla aina välillä. 

Ei ole, jos ihan tarkkoja ollaan. Ja ilmeisesti ollaan, kun menit tuollaisen sammakon sanomaan.

Vierailija
33/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta meet.

Laita päällesi ns. yökerhovaate joka paljastaa melkein koko tissisi. Näin ne muutkin lapsettomat nuoret naiset ristäisiin pukeutuu. Ja lapsen synttäreille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän