Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menenkö inhoamani ihmisen lapsen ristiäisiin?

Vierailija
01.09.2019 |

Sisarpuoleni piikittelee minua aina siitä että olen sinkku eikä minulla ole lapsia. Tahtoisin niitä mutten ole löytänyt kumppania. Emme ikinä tulleet toimeen ja hän sanoi minua vanhempiemme lellikiksi ja naimisiin mentyään jatkoi ilkeilyä mutta perheestä. Vanhempani näkivät kaiken mutta pitivät hänen puoliaan koska hän tuli meille huostaanotettuna vaikealla taustalla ja oli perheen pienin. Otin kaiken siis viilipyttynä vastaan. Nyt hän kutsuit kaikki lapsensa ristiäisiin enkä tahdo mennä koska pelkään että hän piikittelee minua muiden kuullen (kuten häissään) enkä kestä. Vanhempieni mielestä minun on pakko osallistua. Mitä tekisit tilanteessani?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi, pakko ei ole kuin kuolla.

Vierailija
2/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio itse mennä vastaavasta syystä veljeni lapsen ristiäisiin, saa kivittää jos haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään osallistumispakkoa ei ole. Jos haluat pysyä hänen elämässään mukana, menet. Jos et halua, älä mene, Jos olet epävarma, voit ”sairastua” juuri ennen ristiäisiä. Kukaan ei halua räkäistä,yskivää tätiä lapsensa lähelle.

Vanhempasi eivät voi päättää asioistasi mutta toivovat ilmeisesti, että pysyisitte väleissä. Lopullinen päätös on sinun. Joskus on parempi, kun vain jättää epämiellyttävät ihmiset pois kuvioista.

Vierailija
4/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna en menisi.

Vierailija
5/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyötysi mikäli menet? Vs. haitat, jo menet.

Vierailija
6/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ja huokaile ääneen, miten ruman lapsen se on porsinut. Ja kysy, milloin aikoo mennä leikkauttamaan kehonsa normaaliksi.

Vierailija
7/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi, ihan sama olisi mitä vanhempani ajattelisivat.

Vierailija
8/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi joskus me ihmiset kuvittelemme enemmän kuin on tarpeenkaan, miten meidät hylätään, jos emme tee jotain, mitä toiset haluavat. En itse arvosta henk koht ihmisiä, jotka kuvittelevat oikeudekseen määräillä sitä, mitä joku haluaa tai miten haluaa elää, ja minusta sen riskin ottaminen, että nämä hylkäävät on periaatteessa ottamisen arvoinen. Koska mitä HYVÄÄ sellainen ihminen ikinä tuo omaan elämään, joka ei ymmärrä minua, vaan ajattelee vain itseään tai toisia? Ei mitään.

On raskasta, kun läheiset hylkäävät, jos niin käy, mutta toisaalta on todella raskasta elää tehden aina sitä, mikä on MUILLE kivaa, itselle inhottavaa.

Vierailija
9/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä on oma tahto. Miksi tuhlaat energiaasi ihmiseen joka vie sinulta sitä,anna olla. Jäät kotiin ja olet "kuumeessa" niinkuin tuolla jo ehdoteltiin. Pidä vaan hajurakoa! Huomaat miten parempaa elämäsi on ilman kiusallista ihmistä.

Vierailija
10/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene, jos sulle tulisi enemmän jatkossa ongelmia siitä, että et mene.

Puhtaasti sosiaalinen käynti. Poistu, kun on mahdollista. Näin olet tehnyt ”velvollisuutesi”.

Jos siskopuoli alkaa vittuilla, kysyt häneltä kaikkien kuullen: ”Oikeasti?”.

Vierailija
11/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin lapsen takia, lapsi on syytön äitinsä typerään käytökseen. Kastamisen ajaksi paikalle, sitten vähin äänin kotiin.

Vierailija
12/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi joskus me ihmiset kuvittelemme enemmän kuin on tarpeenkaan, miten meidät hylätään, jos emme tee jotain, mitä toiset haluavat. En itse arvosta henk koht ihmisiä, jotka kuvittelevat oikeudekseen määräillä sitä, mitä joku haluaa tai miten haluaa elää, ja minusta sen riskin ottaminen, että nämä hylkäävät on periaatteessa ottamisen arvoinen. Koska mitä HYVÄÄ sellainen ihminen ikinä tuo omaan elämään, joka ei ymmärrä minua, vaan ajattelee vain itseään tai toisia? Ei mitään.

On raskasta, kun läheiset hylkäävät, jos niin käy, mutta toisaalta on todella raskasta elää tehden aina sitä, mikä on MUILLE kivaa, itselle inhottavaa.

Toisaalta on todella traagista ihmiselle itselleen muka välittää siitä, mitä toiset haluavat ja mennä tällaisiin tilaisuuksiin, jos todellisuus onkin se, että heidän mielipiteistään viis veisaamalla saa heiltä samat välittämiset.

Siksi en menisi, vaan testaisin, että onko minusta pitäminen todellakin tällaisista kiinni.

Jos ei ole, niin se on itselle win win. Ketään ei haitannutkaan se, että tein kuten halusin.

Vierailija
13/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan sulle jotenkin kateellinen, ihan oman taustansa vuoksi. Yritä muistaa, että piikittely ei kerro sinusta vaan hänestä. Jos hän on aina sitä tehnyt, tuskin se loppuu siihen, jos perustat perheen vaan hän löytää jonkin muun syyn.

Sano hänelle jossain vaiheessa suoraan, ettet halua tavata häntä piikittelyn takia, koska on hankala vältellä perheeseen kuuluvaa koko loppuelämän keksimällä aina uusia tekosyitä.

Vanhempasi eivät voi päättää näistä asioista.

Vierailija
14/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisin lapsen takia, lapsi on syytön äitinsä typerään käytökseen. Kastamisen ajaksi paikalle, sitten vähin äänin kotiin.

Oletpa typerä, lapselle se ei merkitse yhtään mitään. Vai merkitsikö sinulle 1,5-kuisena, kuka oli paikalla?

Typerys.

Vierailija
15/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko puhunut vanhempiesi kanssa asiasta kunnolla? Kertonut, miten pahalta tuo kaikki tuntuu?

Vierailija
16/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se lapsi siitä vielä mitään ymmärrä.

Vierailija
17/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko puhunut vanhempiesi kanssa asiasta kunnolla? Kertonut, miten pahalta tuo kaikki tuntuu?

Tuo on täysin turhaa. Tuollaiset narsistit eivät ymmärrä mitään, jos eivät ”puhumatta” ymmärrä. Kuvitteletko, ettei moiset ristiriidat ole olleet esillä ja kaikkien nähtävissä aina?

Ei ap

Vierailija
18/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene. Ole mieluummin rehellinen. Sisaresi pääsee tietämään että sinulla on antipatia häntä kohtaan. En tiedä mikä mua vaivaa, mutta jotenkin tuntuu paremmalta vaihtoehdolta.

Vierailija
19/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa typerä, lapselle se ei merkitse yhtään mitään. Vai merkitsikö sinulle 1,5-kuisena, kuka oli paikalla?

Typerys.

Typerys olet itse.

Vierailija
20/33 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerys.

Typerys olet itse.

Niin mitä se sille vauvalle merkitsee, ääliö? Ei mitään, joten ainoa typerys olet sinä, kun vetoat nollamerkitykseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme