Auttakaa minua toteamaan ääneen se, ettei suhde miehen kanssa toimi
Olen aina halunnut parisuhdetta, jossa kokisin minua rakastettavan. Nyt sellainen on, mutta näen miehessä niin paljon "epäkohtia", etten voi rehellisesti sanoa rakastavani miestä täydestä sydämestäni. Mietin itsekseni sitä, miksen pysty arvostamaan miehen hyviä puolia ja vastauksen luulen olevan se, että minusta niitä huonoja puolia on yksinkertaisesti liikaa. Hukkan nyt omaa ja miehen aikaa roikkumalla suhteessa, jossa en näe yhtään plus-merkkisiä puolia verrattuna yksinoloon. Asiaa ei helpota se, ettei mies haluaisi erota.
Alla vähän listaa häiritsevistä asioista:
-en pysty nauttimaan seksistä miehen kanssa koska luullakseni en arvosta häntä
-luulen, etten osaa arvostaa miestä hänen aiemmin elämässään tekemiensä, minusta typerien asioiden vuoksi
-em. typerät asiat ovat johtaneet siihen, että mies on nyt keski-ikäisenä on köyhyydessä elävä, satunnaisesti töitä tekevä ja päivittäin aikansa kuluksi tietokoneella pelaava "elämäntapahengailija"
-vietän vapaan illan mieluummin yksin kuin hänen kanssaan
-meillä on todella erilainen elokuva- ja sarjamaku eli ihan pelkkää telkkariakin tuijotan mieluummin yksin
-miehellä on todella huono yleissivistys (ei ole käynyt kouluja ja miehen tietämättömyys on välillä ihan järkyttävää tyyliin "mikron käyttäminen tuhoaa ruoan ravintoarvot")
-moni asia on hänessä IHMISENÄ kohdallaan mutta jostakin syystä minua ahdistaa lähes kaikki muu hänen elämässään
Kommentit (5)
..."vietän vapaan illan mieluummin yksin kuin hänen kanssaan."
No siinä vastaus.
Miksi ihmeessä olisit hänen kanssaan? Olette epäsopiva pari. Usko pois, jokaiselle löytyy sopiva ja useampikin kuin yksi.
Et sä näköjään tarvinnut apua, riitti, että kirjoitit tuon aloituksen. Mutta multa saat vahvistuksen: ei toimi ei.
Mistä olet varma että löydät paremman?
Jätä se