Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luojan kiitos mulla menee lapset hoitoon elokuussa.

Vierailija
24.07.2008 |

Tänään tuli viimeinen niitti sillekin asialle. Päiväkodin tädit saa jatkossa taistella ton kakaran kanssa...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy ite jatkaa taistelua... :(

Vierailija
2/8 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta varaudu siihen, että päiväkotiin totutteleminenkin on rankka vaihe. Itse en edes osannut sellaista pelätä, mutta hyvin sittemmin on mennyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taistella lasten kanssa kotona! Kyllä suomalaiset on sisukasta kansaa.

Vierailija
4/8 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvattamaan niistä ap:n lapsista kunnon kansalaisia ;)

Vierailija
5/8 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sadekesänä tuntuu, että on saanut olla lapsille oikea ohjelmatoimiston pyörittäjä

Vierailija
6/8 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulla on niin ihania lapsia että, ei tarvi harkitakkaan antaa niitä vieraille kasvatettavaksi.

Vierailija
7/8 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis meidänkin 5,5 vuotias hoitoon laittaaa, kun eskarikin vasta vuoden päästä. On kiukkuinen kun muut kaverit pääsee päiväkotiin eikä itse pääse. Olen ollut hänen syntymästään kotona,kun lapsia on 3 tehty tasatahtiin. Mut ympäristön paine on kova, tuntuu, ettei sais laittaa edes osapäiväiseksi. Neuvolat yms. ovat kyllä sitä mieltä, että tyttö tarviis touhuilua enemmän päiviin, eli hoitoon vaan. En ole uskaltanut hakea paikkaa, kun varmasti miehen sukulaiset piikittelisivät asiasta. Tytöllä ei siis mitään varsinaista vikaa, vilkas vain. Mitkään kerhot eivät ole ratkaisu, niihin en voi lapsia viedä. Päivähoito onnistuisi ihan naapurustossa.

Vierailija
8/8 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun päiväkodin tädit hoitaa sen?

Aika tyypillinen kotiäidin näkemys asiasta. Viisastut kyllä kun olet hetken aikaa kokeillut. Sua tarvitaan vieläkin ja vastuu on edelleen sun.

Päiväkodin tädit saa jatkossa taistella ton kakaran kanssa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi