Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saakelin lehtimyyjät ja muut rimpauttelijat.

Vierailija
30.08.2019 |

Haen töitä ja pakko vastata jokaiseen puheluun jospa joku soittais ja pyytäisi haastatteluun. Sit ku vastaat niin myydän jotain skeidaa tai kuten tänään ”teemme tutkimusta naisten ihonhoidosta”.
Pieni pettymys joka kerta...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No montako tuntia haastattelu kesti? 

Vierailija
2/7 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis huomattavasti mukavampaa jos noilla lehtimyyjillä sun muilla olis listat siitä ketkä oikeasti haluaa niitä markkinoitipuheluita... Ärsyttää joka kerta kun soitetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs annat puhelinnrosi joka paikkaan.

Kun varoo kuuluttamasta joka lappuun ja nettiii nroaan, välttyy monelta turhalta puhelulta.

Ja voithan estää lehtimyyjien nrot, pysyvät loitolla, lehtimyyjät ovat aina jonkun firman palkkalistoilla, joten  kun muutamalta estää, loppuvat soitot vähitellen.

Vierailija
4/7 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esto on mut ei nähtävästi tepsi näihin ”tutkimustyyppeihin”.

Ap

Vierailija
5/7 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pekka Pässi tässä Lampaann*ssijat - lehdestä hyvää päivää!" "No ihan ällistyttävän mahtavaa päivänjatkoa sinulle!" tuut tuut tuut...

Tuon aikaa kesti tämänpäiväinen kaupittelupuhelu joka minulle tuli. En jää kuuntelemaan.

Vierailija
6/7 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pekka Pässi tässä Lampaann*ssijat - lehdestä hyvää päivää!" "No ihan ällistyttävän mahtavaa päivänjatkoa sinulle!" tuut tuut tuut...

Tuon aikaa kesti tämänpäiväinen kaupittelupuhelu joka minulle tuli. En jää kuuntelemaan.

En minäkään kunha ensin olen varmistanut kuka soittaa ja mistä jos ei selviä heti puhelun alussa.

Ap

7/7 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on niin raivostuttavia.

https://www.asml.fi/kieltopalvelut/ auttaa aika hyvin. Puhelu maksaa 0,39 euroa/min ja esto on voimassa 3 vuotta. Puheluni kesti noin 2 minuuttia.

Eilen Kantar (joku tutkimusten tekijä) väitti saaneensa numeroni Fonectalta. Mulla on salainen numero ja markkinointikielto. Vaihdoin pari viikkoa sitten operaattoria, pitääpä käydä vilasemassa onko numero taas lipsahtanut julkiseksi.