Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viitsisikö mennä yksin erään artistin keikalle..

Vierailija
30.08.2019 |

Jotenkin arkailen yksin lähtemistä ja menemistä, jengi kuitenkin pöhinöissään ja porukoisssaan ja kuppiakin ottaneena, siinä sitten kuin orpo piru itsekseni...

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitsisin.

Vierailija
2/25 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai viitsit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä mä teen siellä yksin, ennen kuin keikka alkaa? Vai tungenko sisään vasta juuri ennen keikan alkamista ja toivon pääseväni edes kohtalaiselle paikalle lavaan nähden..

Ap

Vierailija
4/25 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä mä teen siellä yksin, ennen kuin keikka alkaa? Vai tungenko sisään vasta juuri ennen keikan alkamista ja toivon pääseväni edes kohtalaiselle paikalle lavaan nähden..

Ap

No älä mene, jos se on niin vaikeaa.

Vierailija
5/25 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ja missä?!

Vierailija
6/25 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kehittävä kommentti 4!

Ap

7/25 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minä lähtisin. Kuuntelen lämppärin? musiikkia ja nautin siitä. Juttelen ihmisille, jos joku haluaisi juttuseuraa. Yleensä löydän seuraa (toisen latinon) jo jonosta. Pidän sellaisesta musiikista, joka saa muutkin kaltaiseni liikkeelle.

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
8/25 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite käyny monesti yksin keikoilla. Ihan fiilistelen ja katselen ihmisiä, jos oon paikalla hyvissä ajoin. Saatan ottaa yhden juoman. Joskus selailen somea tai nettiä.

Vierailija
9/25 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivoin tuossa ekan hankkimani cd:n häneltä, kannen välissä lippu päivämäärineen ja kannessa hänen nimmarinsa ❤

Voisin yrittää pyytää uuden nimmarin nyt, vaikka takakanteen☺

Ap

Vierailija
10/25 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin lähdet. Ja ennen keikkaa reippaasti ja iloisesti vain juttelemaan jonkun kanssa. Kerrot vaikka, että koet olosi hassuksi, kun tulit yksin, alat puhua musiikista, kaikenlaista.

Vierailija
11/25 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä/ kuka?

Vierailija
12/25 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Menet sinne, ja olet siellä. :D

Jos ei tee mieli jututtaa muita satunnaisia seisoskelijoita (minä introverttina en yleensä jaksa jututtaa) niin katselet mitä on katseltavaa, katselet ihmisten puuhia, tuijottelet seiniä, ajattelet mitä mieleen tulee. Fiilistelet sitä että olet lähtenyt jonnekin kokemaan asioita.

Noin minä ainakin teen. :)

Vierailija
13/25 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivoin tuossa ekan hankkimani cd:n häneltä, kannen välissä lippu päivämäärineen ja kannessa hänen nimmarinsa ❤

Voisin yrittää pyytää uuden nimmarin nyt, vaikka takakanteen☺

Ap

Tauski?

Vierailija
14/25 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat ennen keikkaa keittoa niin kuin kaikki muutkin.

Vierailija
15/25 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauski? Ei pahalla häntä fanittaville, mutta ei ikinä. Tosin kappale "Sinä vain" on ihan kaunis, mutta olenkin läpiromanttinen.

Ap

Vierailija
16/25 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pukeutua yksin keikalle suht pieneen ravintolaan? Itselläni samaa probleemaa mennäkö yksin vai ei ja lisäksi-miten pukeutua?

Vierailija
17/25 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet koskaan ollut odotushuoneessa, osaat odottaa myös keikan alkua keikkapaikalla.

Vierailija
18/25 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene elokuvateatteriin, sinne voi mennä yksinkin ja ne näytökset alkavat ajallaan.

Vierailija
19/25 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pukeutua yksin keikalle suht pieneen ravintolaan? Itselläni samaa probleemaa mennäkö yksin vai ei ja lisäksi-miten pukeutua?

Pukeudu oman tyylisi mukaisiin siisteihin vaatteisiin. Ei sitä sen ihmeellisempää tarvitse.

Vierailija
20/25 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen menossa tänään yksin bändin keikalle! Pari lasia kuohuvaa alle, niin kyllä tässä keikkafiilis alkaa kohta tulla. Enempää en aio juoda, koska alkoholi tuppaa väsyttämään. Showtime on vasta 22:15, niin en jaksanut lähteä aiemmin paikalle, vaikka on siellä joku lämppäri jonka olisi ehkä voinut kuunnella.

En edes muista koska viimeksi olisin käynyt millään keikalla kenenkään kanssa, useimmin kierrän keikkoja yksin. Humalaiset välillä vähän ärsyttävät, varsinkin rockbändien keikoilla, mutta muuten ei yleensä mitään ongelmaa ole hengailla yksin. Yleensä selaan puhelinta ennen keikan alkua tai sitten vain hengailen ja fiilistelen.