Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

First Dates Suomi 2019 OFFICIAL

Ei homofobinen
30.08.2019 |

Mikä meitä suomalaisia vaivaa? Kuninkaallisten puuteko? Brittien First Dates ohjelmassa ei ole juontajaa, ei heteroa eikä homoa. Miksi meillä joka ohjelmassa pitää olla kuninkaallisen korvike, eli julkkis sörssimässä hyvää formaattia? En ala seurata Suomen ohjelmaa, olen jo seurannut brittiversiota. Se on muuten hyvä, mutta joka neljäs on homopari. Minulle on uusi tieto, että neljäsosa briteistä on homoja?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaisi, vaikka siellä joku homopari olisikin, voisi olla ihan piristävääkin, mutta eiköhän Suomessa kuitenkin olla niin perinteisiä, että vain heteropareja on mukana, aion kuitenkin ainakin ensimmäisen jakson katsoa.

Vierailija
2/8 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan ja hyvä, että tulee jo 20.00, niin ehtii muitakin ohjelmia nähdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelua ekasta jaksosta? :)

Vierailija
4/8 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaan jaksoon oli kyllä saatu koottua kaikki myötähäpeää aiheuttavat pariskunnat. Muuta en kertakaikkiaan kykene sanomaan, oon vieläkin jossain myötähäpeän pohjamudissa.... Katsoin siis ohjelman jo netistä. 

Vierailija
5/8 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni ekan jakson parien suhteen veikkaukset pieleen.

Ajattelin, ettei blondi suostuisi missään nimessä renttumiehen kanssa toisille treffeille. Ja se ujo nuoripari (kalastajamies ja punahiuksinen tyttö) vaikutti tuhoon tuomitulta. Mutta nämä halusikin tavata uudestaan.

Veikkasin burleskinaisen ja salibändytuomarin jatkavan (koska nainen lupasi hoidella miehen myöhemmin kiitokseksi laskun maksamisesta). Kuin myös sen lavastajanaisen ja yh-iskän, koska heillä näytti synkkaavan hyvin.

Vierailija
6/8 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ohjelman flirttaileva baarimikko ollut jossain aiemmin esillä, kun näyttää niin tutulta? Myös jotkut sinkuista tutun näköisiä, ehkä olleet mukana muissakin parinmuodostusohjelmissa? Kymppitonni tms?

Jorma välitanssiliikkeineen on best.

Vierailija
7/8 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä ainoa ketju ohjelmasta vai jossain muualla enemmän keskustelua? Itse oon katsonut nyt 3 jaksoa.

Vierailija
8/8 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele et se ekan jakson blondi muija on sinkku. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä