Jos sun pitäis valita työpaikaltasi yksi henkilö, jota panisit, kuka se olisi?
Kommentit (25)
Se olisi se, jota panin pikkujouluissa kauan sitten, eli nykyinen aviomieheni!
Olen sossussa eli melkoisen naisvoittoinen ala, enkä mä naista halua panna... Hmm no yksi huoltomies on aika velmun näköinen, ei se ns. komea ole, mutta sillä on aina kiva virne naamalla ja naurua piisaa -mikä on oikeastaan aika korkealla miehen viehättävyyden arviossa. Eli sitä kai.
3 lestaa jotka samalla osastolla, todella kauniita ja hoikat vartalot. Jostain syystä minulla paljon smaoja työvuoroja heidän kanssa. Tai sitten johtuu siitä että minä teen listat.
Pomon. Olen tosin naimisissa hänen kanssaan joten ei mitään jännää siinä.
Vierailija kirjoitti:
Pomon. Olen tosin naimisissa hänen kanssaan joten ei mitään jännää siinä.
Voithan sä vetää alaisen roolia :)
Se, jota olen kolmattakymmentä vuotta jo muutenkin pannut. Oma mies.
Mä näen työpaikallani todennäköisemmin metsäkauriin tai ketun kuin toista ihmistä.
t. maajussi
PS en valitse metsäkaurista enkä kettua
Olen yksityisyrittäjä, joten masturboinniksi menisi. 🤔
Ei ihan niin herkullisia kommentteja mitä aloittaja kai toivoi saavansa.😄
Meidän palkanlaskijaa tai projektisihteeriä tai molempia yhtä aikaa.
Myös sossussa ja yksi it-puolen kaveri ois kiva testata
No Mikkoa tietysti, mutta jos joku muu pitäisi valita, niin ehkä joku noista kesäpojista.
Paheksun jyrkästi sitä syrjintää, jota tässä kyselyssä on: meidät eläkeläiset on unohdettu!!! Sopiiko että eläkeläiset voivat valita virkamiehistä, poliitikoista ym, eli heistä otka hallinnoivat veronmaksajien rahoja, muun muassa eläkkeitä.
Jos näin, niin mahdollisuuksia on paljon, mutta vaikeaksi menee. Suosikkikaartiani johtaa rinnanmitalla niin ihannepano- kuin puheenjohtajakisassa Katri Kulmuni.
Isorintaista ja muhevapyllyista Kaisaa :) Etenkin pyllyä tulee usein himottua..
Yks perin pohjin tyylikäs miespuolinen kollega. On just mun makuun kaikin puolin. Harmi vaan, että on ikänsä puolesta mulle ihan kuin oma lapsi. En voi kuin harmitella, millanen herkku siitä vanhetessaan tulee :) Olispa time machine.
Meidän yksikön päällikkö 52 v nainen. olen joskus 20 v sitten suudellut tämän daamin kanssa intohimoisesti. Ei olisi silloinkaan ollut minusta kiinni jatko...
Hyvä suutelemaan ja varmaan ihan kaikessa muussakin.
Joku komeista nuorista miehistä. Ja pitäisi olla tosi paha känni, että niin pahasti erehtyisimme.