Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit Alttarilla Official 2019

Vierailija
30.08.2019 |

Mitä mieltä osallistujista? Juoruja?

Kommentit (7445)

Vierailija
6641/7445 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville on ehkä koko formaatin hauskin ja leppoisin sulhanen, mitä koskaan on ollut. Helppo tulla toimeen varmaan kenellä tahansa, mutta on Anniinakin samanlainen. Helppo lähestyä ja itsenäinen. Ei draamaile, tai muutakaan.

Se pitää paikkansa, että jos pariskunnalla on naiseus ja miehuus tasoissa, niin se toimii. Poikamaiselle naiselle hieman feminiinisempi mies ja naiselliselle naiselle maskuliininen.  Itse ainakin naisellisen näköisenä, mutta poikamaisena luonteena tulen parhaiten toimeen maskuliinisten taiteilijoiden kanssa. Toista on kypsyysaste. Jos toinen on hupakko ja toinen vakava, niin ei toimi, kuten huumorissakin. 

Vierailija
6642/7445 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Anniinalla tuntuu aina olevan flunssainen ääni..

Flunssa kestää helposti parikin viikkoa, viimeisten jaksojen "Anniinat" varmastikin kuvattu näin tiiviissä ajanjaksossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6643/7445 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei hän tarvii mua mihinkään, mutta hän haluaa että mä oon tässä." Pisteet Villelle, ei ihan joka jamppa osaa arvostaa itsenäistä naista.

Tämä oli todella kauniisti sanottu ja aikuisen miehen merkki! Hyvä Ville. <3

Vierailija
6644/7445 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua liikutti tänään Katja ja Olli. Ihanasti he olivat päässeet sen alun yli ja nyt edelleen kahvittelivat yhdessä toistensa seurassa viihtyen... mulla tuli ihan kyyneleet silmiin. Katjasta kuoriutui tosi mukava nainen. Hän oli siinä alussa ihan lukossa. Toivon heille kaikkea hyvää!

Vierailija
6645/7445 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi jäi kahvittelemaan vanhempiensa kanssa. Jotenkin kuvaavaa.

Oskari tajusi jo, että Heidi ei itsekään tiedä mitä haluaa.

Oskari toivottavasti löytää kivan naisen!!

Vierailija
6646/7445 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä kysymys Anniinnalle ja Villelle:

- Ootteko kumpikaan kaivanneet draamaa tai kitkaa suhteeseen?

Onko heillä kaikki mennyt liian helposti ja nopeasti, se jää nähtäväksi.

Ei kai kukaan ensimmäisten viikkojen aikana draamaa kaipaa, tuohan on kuitenkin aika lyhyt aika mitä ovat yhdessä olleet.

Ei kai se draama kenellekään mikään itsetarkoitus voi olla?

Vierailija
6647/7445 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ymmärrän Heidiä. Jos ei ole henkistä ja fyysistä kemiaa ei ole mitään. Musta Oskari ei ole ollenkaan viehättävä ja kiva mies vaan ihan perusjässikkä. Jollekin hyvä mutta ei Heidille. Nämäkin muuten näyttävät ikäistään vanhemmilta.

Vierailija
6648/7445 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat Anniina ja Ville. Ja myös Olli ja Katja näyttivät olevan hyvissä väleissä. Heidi oli loppuun asti ylimielinen omista raivoamisistaan ja yritti selvästi vierittää syytä Oskarin niskoille. Todella inhottava nainen. Toivottavasti Oskari löytää upean naisen rinnalleen, hän on onnen ansainnut. 

Vierailija
6649/7445 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi on valitettavasti ikisinkku.

Ehkä näin paras.

Vierailija
6650/7445 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei jatka. Katsoin jo loppupäätöksen ja Oskari sanoi, ettei halua jatkaa.

Sitä ei olisi tarvinut tähän kirjottaa.

Ihan vinkkinä - älä lue keskustelupalstaa jos et halua tietää etukäteen mitään. Laita kännykkä pois kädestä.

Haluan kommentoida ja lukea kommentteja samalla kun ohjelmaa katson. Sehän se idea on. Ihan vinkkinä vaan, ei ole pakko spoilata muille etukäteen kun telkassa sitä ei ole vielä näytetty.

Vierailija
6651/7445 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näille kuuluu nyt???

Vierailija
6652/7445 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen vauva se oli?

Anniina siskon

Vierailija
6653/7445 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että Oskari pääsee jatkamaan matkaansa ilman draamakuningatarta. En itse jaksaisi Heidin kaltaisen ihmisen kanssa päivääkään, niin täynnä itseään eikä pysty edes myöntämään omia virheitään. 

Vierailija
6654/7445 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpottavaa, että Oskari pääsi eroon tuosta huh.

Ja varsinkin Heidi voi huokaista helpotuksesta, että pääsi eroon tuosta mumisevasta kivireestä. Nyt Oskari seuraavaksi First Datesiin... Pitää ensin opetella puhumaan.

Puhuminen ei nyt tainnut olla se ongelma vaan puhekumppani.

Vierailija
6655/7445 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikutuin tuossa kohtauksessa, jossa Heidi istui vanhempiensa kanssa pöydän ääressä ja luki jotain runoa. Jotenkin surullista. Etsitään kaikista ihmisistä jotain hyvää, edes vähän, jooko.

Minulla ainakaan ei ole mitään tarvetta etsimällä etsiä kenestäkään osallistujasta huonoja asioita. Olen surullinen sekä Heidin ja Oskarin että Ollin (ja Katjan) puolesta. Katjan en niin paljon koska hän ei sitä itse ollut, muut olivat. Kohtaamattomuus on surullista. Toivon jokaiselle heistä että löytävät vielä ihmisen jonka kanssa yhteys ja rakkaus syntyy ja olo on niin turvallinen että omista vanhoista traumoista pystyy päästämään irti ja kasvamaan yli. Koska se oikeasti on mahdollista, kokemusta on. Mutta siinä täytyy oikeasti ennen kaikkea olla valmis ja halukas tarkastelemaan omia kipukohtiaan ja niistä kumpuavaa käytöstä, ei niinkään toisen - ja vieläpä niin, että molemmat osapuolet tekevät samoin. Sehän ei riitä vielä mihinkään, jos toinen on valmis kasvamaan ja opettelemaan ja oppimaan mutta toinen ei. Villellä ja Anniinalla kaikki natsasi yhteen, ja he osasivat/osaavat arvostaa toisiaan ja onneaan. Syytä onkin! :) Tasapainoisen ja tasaveroisen suhteen löytyminen on suuri onni, jota kannattaa vaalia ja josta kannattaa pitää huolta.

Vierailija
6656/7445 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei asiantuntijat kysyneet Heidiltä mikä siinä Oskarin Napakymppi-osallistumisessa oli niin kamalaa, että vei luottamuksen, eikä sitä voitu antaa anteeksi.

Vierailija
6657/7445 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että Heidille kävi vähän samalla tavalla kuin minulle kävi yläasteella ensimmäisen poikaystäväni kanssa.

Kerroin kavereilleni meidän ongelmistanne ja kaverit komppasivat, että onpa hirveä tyyppi, miten sinä tuollaisen kanssa olet.  Kerroin mitä "kamalaa" poikaystäväni oli sanonut enkä sitten kertonut, että mitäpä olin itse sanonut sitä ennen. Kaverit saivat siis täysin värittyneen version, mutta komppasivat minun näkökulmaani.

Vierailija
6658/7445 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kausi päättyi ja niin pitää lopettaa haukkuminen ja arvostelukin.

Vierailija
6659/7445 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei asiantuntijat kysyneet Heidiltä mikä siinä Oskarin Napakymppi-osallistumisessa oli niin kamalaa, että vei luottamuksen, eikä sitä voitu antaa anteeksi.

Taisi lähetysaikakin jo loppua, eikä voitu jäädä jankkaamaan tuota. Se olisi pitänyt ehdottomasti käydä kunnolla läpi asiantuntijoiden kanssa ajoissa.

Vierailija
6660/7445 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika epäsuosittu mielipide mutta itse en näin katsojana ainakaan saanut yhtään kiinni ton Oskarin todellisesta persoonasta. Jotenkin tuntuu että puuttuu joku aitous eikä saa kiinni mitä toinen oikeasti ajattelee ja ladellaan ja ymähdellään vaan jotain yleistä jonninjoutavaa ja pidetään pokerinaamaa. Vaikka olen aika erilainen ja nuorempi nainen kuin Heidi mua kyllä raivostuttaisi tollainen ettei saa mitään otetta miehestä eikä hänen todellisista tunteista ja ajatuksista. Olisi koko ajan tunne että on ihan ulkopuolella parisuhteessa varsinkin jos miehellä on vielä lapsellinen taipumus vältellä vaikeita puheenaiheita ja mennä karkuun kun pitäisi selvitellä asioita. Mun isä teki tota aina äidin kanssa ja ymmärrän miksi se raivostutti äitiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan