Ensitreffit Alttarilla Official 2019
Kommentit (7445)
Vierailija kirjoitti:
Herran jumala kun käy ärsyttämään tuo Villen tyhjännauraminen!! En kestäisi tuollaisen ihmisen kanssa, hohottaa kuin vähämielinen!
Oliko tämä viesti sinusta asiallinen?
Vierailija kirjoitti:
Heidi on kuin 18-vuotias. Koti täynnä lapsellista prinsessakamaa, huomionkipeä, kaikkea negatiivista. Oskari on tavallinen äijä, mutkaton hemmo ja tarvitsee mutkattoman naisen.
Enkä koskaan olisi naisen kanssa joka kutsuu korvapuusteja korvareiksi. KORVARI? Hrrrr
Entä tämä? Asiallista? Saanut jopa 75 yläpeukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai muu kuin trolli voi kantaa huolta viestien asiattomiksi ilmoittamisen mahdollisuudesta? Näinhän oskarihullu teki myös. Itse kyllä tarkastelisin ensimmäisenä omia viestejäni, jos ne näyttäisivät menevän useasti poistoon, sen sijaan että raivoaisin muille kommentoijille asiasta.
Älä ole naurettava. Täältä on lähtenyt vaikka kuinka paljon asiallisia viestejä. Monet ovat kysyneet ketjun aikana miksi se oma viesti meni poistoon. Sinusta tietenkin kaikki missä ei kehuttu Oskaria oli asiatonta. Kaikki muu Oskariin liittyvä poistettiin sisällöstä viis. Kaikki muut viestit, Heidiin, Olliin, Katjaan tai Villeen ja Anniinaan liittyvät on jätetty.
Poistot ovat olet kaikin tavoin puolueellisia.
Älä esitä minusta päätelmiä, kuulostat siten itse naurettavalta. Asiat eivät ole joko-tai. Kuvittele sellainen tilanne, että yhdestä henkilöstä suolletaan sivulta 1 alkaen satoja asiattomia viestejä, häiriten koko keskustelua. Joten niitä viestejä poistetaan, satoja. Muista henkilöistä yhtä asiatonta tekstiä ei ole samassa määrin tullut, viestejä lähtee siis poistoon huomattavasti vähemmän. Tämä ei ole puolueellista, tämä on luonnollista viestimääriin nähden. Itse olen ilmoittanut asiattomiksi myös muihin kohdistuneita törkyviestejä, luonnollisesti. Onko täällä edelleen asiattomia viestejä? Varmasti on, ei täällä kukaan koko aikaa päivystä tarkkailemassa, että kaikki vähänkin asiaton tulee poistetuksi.
Itse vastaat jokaiseen kommenttiin kaikkea muuta kuin asiallisesti. Huolestu siitä seuraavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai muu kuin trolli voi kantaa huolta viestien asiattomiksi ilmoittamisen mahdollisuudesta? Näinhän oskarihullu teki myös. Itse kyllä tarkastelisin ensimmäisenä omia viestejäni, jos ne näyttäisivät menevän useasti poistoon, sen sijaan että raivoaisin muille kommentoijille asiasta.
Niinpä. Hämmentävää kyvyttömyyttä itsekritiikkiin jollakin kommentoijalla. Samaan syssyyn hyökätään ties mistä pikkuasiasta muita vastaan ja suurennellaan ja vääristellään muiden kommentteja, jotta saataisiin edes joku aihe hyökkäykseen. Kohta päästään varmaan taas siihen vaiheeseen, jossa henkilö alkaa syytellä kaikkia häntä ojentavia yhdeksi ja samaksi henkilöksi, ja tehdä johtopäätöksiä tämän kollektiivitajunnan persoonallisuudesta.
Ei tuollaista henkilöä voida tällä palstalla auttaa, joten paras olisi vain jättää kommentoimatta.
Joo, itse esimerkiksi saivarrellaan minkä keretään ja sitten syytetään muita saivartelusta :D Mutta nimenomaan tuo, suurennellaan ja vääristellään ihan jokainen pienikin asia muiden kommenteista, se ärsyttää itseäni aivan suunnattomasti, joten joskus sorrun kyllä vastaamaan, vaikka tiedän, että ei se mitään kannata. Jos joku on päättänyt lietsoa itsensä tiloihin ihan mistä asioista tahansa, niin hän sen silloin myös tekee, riippumatta muista.
Ilmiö on havaittavissa muissakin ketjuissa. Luulen, että täällä on henkilöitä, jotka haluavat vaan haastaa riitaa, kuluu aika sillä tavalla rattoisammin ja saa kontaktia muihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Hämmentävää kyvyttömyyttä itsekritiikkiin jollakin kommentoijalla. Samaan syssyyn hyökätään ties mistä pikkuasiasta muita vastaan ja suurennellaan ja vääristellään muiden kommentteja, jotta saataisiin edes joku aihe hyökkäykseen. Kohta päästään varmaan taas siihen vaiheeseen, jossa henkilö alkaa syytellä kaikkia häntä ojentavia yhdeksi ja samaksi henkilöksi, ja tehdä johtopäätöksiä tämän kollektiivitajunnan persoonallisuudesta.
Ei tuollaista henkilöä voida tällä palstalla auttaa, joten paras olisi vain jättää kommentoimatta.
Joo, itse esimerkiksi saivarrellaan minkä keretään ja sitten syytetään muita saivartelusta :D Mutta nimenomaan tuo, suurennellaan ja vääristellään ihan jokainen pienikin asia muiden kommenteista, se ärsyttää itseäni aivan suunnattomasti, joten joskus sorrun kyllä vastaamaan, vaikka tiedän, että ei se mitään kannata. Jos joku on päättänyt lietsoa itsensä tiloihin ihan mistä asioista tahansa, niin hän sen silloin myös tekee, riippumatta muista.
Ilmiö on havaittavissa muissakin ketjuissa. Luulen, että täällä on henkilöitä, jotka haluavat vaan haastaa riitaa, kuluu aika sillä tavalla rattoisammin ja saa kontaktia muihin.
Nimenomaan. Älkää olko kohtuuttomia, asiattomia tai puolueellisia - siis kaikkea sitä, mitä itse olen!
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa jos minä olisin 4 vuotias ja pari sisarusta ja meillä olisi äitinä Heidi. Kai sitten joutus lastenkotiin kaikki eri laitokseen . On se vaan niin ettei kaikista ole perheenäidiksi, kyllä ne miehetkin sen pian huomaa. Mojito -ämpäri mutsi, Iiiik!!. Itsekin asuu lastenhuoneessa, oliko siellä ilmapalloja.
Oliko tämä testi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidin ensimmäinen huolenaihe ja pelko tulevaa kumppania kohtaan oli se, että häntä ei hyväksytä fyysisesti. Se oli yllättävää, luulisi, että pelko liittyisi persoonan hyväksymiseen ja ihmissuhdeseikkoihin. Kertonee huonosta itsetunnosta. Hän ei ole varmaan koskaan ollut se porukan nätti tyttö ja kantaa sitä traumaa vielä keski-ikäisenäkin.
Tämä juuri selittää sen minkävuoksi Heidille pitäisi Oskarin kaikenaikaa kertoa miten kaunis hän on. Heidi raukalla huono itsetunto.
Säälittää toisaalta. Tärkeämpää olisi kyllä Heidinkin olla huolestuneempi luonteestaan.
Ulkonäölleen ei voi mitään, mutta luonnettaan voi kehittää.Vinkki: Kyllä ulkonäölleenkin voi jotakin
T. Plastiikkakirurgi[/quoteAivan. Ja se on mahtavaa.
Mutta Heidi on oletettavasti ollut kaunis nuori nainen. Hän on vieläkin aivan hyvännäköinen, etenkin kauniisti meikattuna. Myös vartalo on aika kaunis. Hän on varmasti tottunut olemaan yksi kauneimmista. Mutta kun tapaa uuden ihmisen, vetovoima ei ole taattu, olet sitten miten kaunis tahansa. Vetovoima on kuitenkin useimmille kynnyskysymys.
Surullinen olo tuli Katjan kerrottua, että ei tykkää kulkea käsi-kädessä, "kun se on niin vaikeaa ja hankalaa jne". Väkisinkin tulee mieleen, että lähteekö tuollainen ajatus yksinkertaisimmastakin läheisyyden/yhteenkuuluvaisuuden kokemuksesta jo lapsuuden mallista? Toisaalta sama ihminen kokisi pusun parempana vastineena?! Katja antaa itsestään kalsean kuvan, ja rohkea saa se mies olla, joka häntä fyysisesti edes uskaltaisi lähestyä.
Vielä kun itse korostaa insinöörimäisyyttään, niin mikä hänet on vakuuttanut menemään naimisiin täysin tuntemattoman ihmisen kanssa, kun järjen kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.
Heidi ei ymmärrä, että vaikka Oskari tai kuka vain kehuisi aamusta iltaan ja illasta aamuun hänen kauneuttaan ja ihanuuttaan, se ei häntä vakuuttaisi. Hyvää itsetuntoa eivät rakenna meihin muut ihmiset, vaan ensin pitää itseään terveellä tavalla rakastaa ja pitää rakastamisen arvoisena - sen jälkeen osaa rakastaa toistakin ihmistä. Muuten sanat valuvat kuin vesi hanhen selästä.
Heidin tulee tehdä paljon töitä ensin itsensä kanssa, ennenkuin hänellä on annettavaa toiselle ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo isonokka on maailmanhistorian ällöttävin tyyppi.
Enkä ole Oskari
Olen AnttiSinä olet kyllä sisältä ruma ihminen :( Miten kukaan vielä tänä päivänä voi oikeuttaa itselleen toisen solvaamisen? Ulkonäön arvostelukin on äärimmäisen keskenkasvuista.
Heidi ON isonokka.
Olkoon nokka kuinka iso, pieni, pysty tai perunainen tahansa, ei ole sivistynyttä nimitellä.
Naisia ja miehiä otetaan tai dumpataan perseiden, tissien, lihasten, mahan, tukan, käsien, huulien, jne. vuoksi, miksi siis myös nokan jos se on liian suuri? Miksi sitä ei voisi sanoa? Toinen tietää sitten syyn mitä korjata tai etsiä sellainen joka pitää isoista nokista.
Anna kun arvaan: olet sinkku ja sarjavaihtaja? Elämme niin eri elämää että turha edes vastata, mut.
Minun ystävissäni kukaan ei ensinnäkään "ota" tai "dumppaa" ketään. Toisekseen nuo luettelemasi on pelkkää pintaa, ei kovin kiinnostavaa. Varsinkaan pitkässä juoksussa, meistä jokainen näyttää eri näköiseltä 60- kuin 20-vuotiaana.
Jokainen on jonkun mielestä kaunis. Sen lisäksi, kokonaisuus ratkaisee; vaikka nenä olisikin iso, niin ei se häiritse yhtään (jos alunperinkään) siinä vaiheessa kun tykkäät ihmisestä <3
Rakkautta sullekin toivon elämässä, tsemppiä pitkälle matkalle kohti kauniimpaa mieltä!
Kyllä minulle on aivan ratkaisevaa, että naisella on:
-Hyvät rinnat
-Pyöreä ja vyötäröä leveämpi perse
-Pituus yli 165 cm
-Täyteläiset huulet
-hyvät hampaat, ei liian isot tai pienet
Ei ole:
-kiharoita mutta ei piikkisuora tukkakaan
-otsatukkaa
-isoa nenää
-paljon luomia
Sitten kun nämä ovat kunnossa niin viitsii tutustuakin
Minulle taas miehessä.
- Hieno sukunimi ja suku
- Yli 184cm
- tummat hiukset
- ruskeat silmät
- korkea status
- komeat kasvot
- rikas
- menestynyt
- lihaksikas
- pitkät jalat
- näkyvät vatsalihakset
- pitkät jalat
- urheilumenestystä
- asuu kaupungissa
- omistaa useita asuntoja
- on lähes raitis
- korkea koulutus
-osaa vähintään viittä eri kieltä
- ainoastaan muutama ex eikä ole tinderissä
Jotta siis viitsin edes tutustua.-Sukunimeni on Möttönen
-Olen 165 cm pitkä
-kalju, olin vaalea
-siniset silmät
-matala status
-pyöreä naama ja perunanenä
-köyhä
-luuseri
-laiha
-lyhet jalat
-kaljamaha
-jaksan juosta 100 m
-asun vähäsurkeen kylällä
-asun peräkammarissa
-juon pullon viinaa päivässä
-kiertokoulu käytynä
-osaan vain savoa
Mutta minulla on 500 exää ja Tinder laulaa.
En siis kelpaa.
On sinulla näköjään silti flaksi käynyt kun sinulla on 500 exää :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidin ensimmäinen huolenaihe ja pelko tulevaa kumppania kohtaan oli se, että häntä ei hyväksytä fyysisesti. Se oli yllättävää, luulisi, että pelko liittyisi persoonan hyväksymiseen ja ihmissuhdeseikkoihin. Kertonee huonosta itsetunnosta. Hän ei ole varmaan koskaan ollut se porukan nätti tyttö ja kantaa sitä traumaa vielä keski-ikäisenäkin.
Tämä juuri selittää sen minkävuoksi Heidille pitäisi Oskarin kaikenaikaa kertoa miten kaunis hän on. Heidi raukalla huono itsetunto.
Säälittää toisaalta. Tärkeämpää olisi kyllä Heidinkin olla huolestuneempi luonteestaan.
Ulkonäölleen ei voi mitään, mutta luonnettaan voi kehittää.Vinkki: Kyllä ulkonäölleenkin voi jotakin
Mutta Heidi on oletettavasti ollut kaunis nuori nainen. Hän on vieläkin aivan hyvännäköinen, etenkin kauniisti meikattuna. Myös vartalo on aika kaunis. Hän on varmasti tottunut olemaan yksi kauneimmista. Mutta kun tapaa uuden ihmisen, vetovoima ei ole taattu, olet sitten miten kaunis tahansa. Vetovoima on kuitenkin useimmille kynnyskysymys.
Minä en kyllä voi mitenkään olettaa Heidistä tuollaista. Edes nuorena.
Jotkut asiat vain pysyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut asiat vain pysyvät.👃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut asiat vain pysyvät.Kannattaa välillä jonkun kuuluisuuden kohdalla googlettaa young tai nuorena. Huomattavan hyvännäköisiä. Ja nyt?
Ja se tapahtuu sinullekin, niin kuin meille kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sellainen olo, että koko elämä on Heidille näytelmä, jossa hän on pääosassa.
Hän leikkii pikkuvaimoa paistamalla pullaa ja heittäytyy teiniksi glittereineen. Hän jopa käyttää sellaisia sanontoja kuin "älä tuu droppaa mun tunnelmaa".
Mummon huolehtimisesta on puhuttu paljon, mutta sielläkin Heidi vain piipahtaa.
Hänen Laalaa-maassaan on paikka aivan tietynlaiselle mielikuvitusmiehelle, eikä Oskari täytä ehtoja. Ilmeisesti kukaan aiemmista miesystävistäkään ei ole sopinut raameihin, kun suhteet eivät ole edenneet alkua pitemmälle.
Olen 46- vuotias ja käytän tuota ”älä tuu droppaan mun tunnelmaa”, sehän on Vesalan biisistä. Joskus sanon myös ”Oi mikä ihana ilta, voi tapahtua mitä vaan.” Se puolestaan on J. Karjalaista. Tekeekö tämä laulunsanojen siteeraaminen minusta jotenkin tietynlaisen persoonaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hän kauniilta näyttää näin miehen silmään, mutta valitettavasti silkkoa sisällä.
KATJA JA OLLI
Katja vaikutti aluksi olevan fiiliksissä Ollista.
Ohjelman leikkaus ja pois jätetyt asiat tietysti vaikuttavat paljon, mutta mulle tuli mieleen että ne myös Katjan tuntemat Ollin kaverinaiset häissä pilasivat fiiliksen?
Katja tajusi että tuntee/tietää Ollin ex-vaimon?
Tämä vaimo on kenties hyvin sievä ja naisellinen? Katja tunsi ettei voisi ”kilpailla” exän kanssa ja heitti koko suhteen romukoppaan? Vai oliko exä Katjan mielestä jotenkin sietämätön tai niin paljon Katjan ”alapuolella” että olisi nöyryyttävää olla suhteessa tämän entiseen mieheen?
Siksi Katjan piti heti perään ylentää itsensä ja kertoa mensasta?
Tämä nyt on arvaus, mutta jokin muutti kaiken. Katjahan piti Ollin ulkonäöstä heti aluksi ja sitten ykskaks alkoikin ahdistaa ja muuttui jääpuikoksi.
Olli on mielestäni aivan ihana. Jos en olisi näin vanha, pitkä ja varattu, niin ottaisin varmaan yhteyttä. 😃
ANNIINA JA VILLE
Kuten montaa muutakin, ärsyttää se Villen jatkuva hihitys. Alkaa tulla jo Jokeri mieleen, joskaan Villen silmistä ei paista ihan niin kova tuska.
Ja onhan iloisuus siedettävinä annoksina mukava juttu juu.
Omaan makuun Ville ei kyllä istu ulkonäöltäänkään mitenkään.
Anniinassa on jotakin kaunista, jotenkin näkisin hänet ennemmin sellaisen skrodemman ja vähän jäyhemmän miehen kainalossa puna poskillaan. En hekottamassa kiikkustuoliin asti Villen kanssa kuin vähämielinen.
En tiedä onko parisuhde hänelle niin tärkeä juttu että sopeuttaa itsensä mieheen joka hetkittäin näyttää ottavan häntäkin pannuun, ei pelkästään katsojia. Vai onko aidosti isoja tunteita Villeä kohtaan.
Aika näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sellainen olo, että koko elämä on Heidille näytelmä, jossa hän on pääosassa.
Hän leikkii pikkuvaimoa paistamalla pullaa ja heittäytyy teiniksi glittereineen. Hän jopa käyttää sellaisia sanontoja kuin "älä tuu droppaa mun tunnelmaa".
Mummon huolehtimisesta on puhuttu paljon, mutta sielläkin Heidi vain piipahtaa.
Hänen Laalaa-maassaan on paikka aivan tietynlaiselle mielikuvitusmiehelle, eikä Oskari täytä ehtoja. Ilmeisesti kukaan aiemmista miesystävistäkään ei ole sopinut raameihin, kun suhteet eivät ole edenneet alkua pitemmälle.
Olen 46- vuotias ja käytän tuota ”älä tuu droppaan mun tunnelmaa”, sehän on Vesalan biisistä. Joskus sanon myös ”Oi mikä ihana ilta, voi tapahtua mitä vaan.” Se puolestaan on J. Karjalaista. Tekeekö tämä laulunsanojen siteeraaminen minusta jotenkin tietynlaisen persoonaan?
Ihminen, jolla ei itsellä ole mitään sanottavaa siteeraa muita.
Vierailija kirjoitti:
ANNIINA JA VILLE
Kuten montaa muutakin, ärsyttää se Villen jatkuva hihitys. Alkaa tulla jo Jokeri mieleen, joskaan Villen silmistä ei paista ihan niin kova tuska.
Ja onhan iloisuus siedettävinä annoksina mukava juttu juu.
Omaan makuun Ville ei kyllä istu ulkonäöltäänkään mitenkään.
Anniinassa on jotakin kaunista, jotenkin näkisin hänet ennemmin sellaisen skrodemman ja vähän jäyhemmän miehen kainalossa puna poskillaan. En hekottamassa kiikkustuoliin asti Villen kanssa kuin vähämielinen.
En tiedä onko parisuhde hänelle niin tärkeä juttu että sopeuttaa itsensä mieheen joka hetkittäin näyttää ottavan häntäkin pannuun, ei pelkästään katsojia. Vai onko aidosti isoja tunteita Villeä kohtaan.
Aika näyttää.
Anniina on kaunis, ja Villen kanssa hän suorastaan hehkuu.
Ulkoisesti en pidä Villeä mitenkään erityisen omaan makuuni houkuttelevana, varsinkaan punapigmentti ei oo mulle "the juttu" mutta en pidä millään tavalla pahannäköisenäkään, tavallinen mies. Vaikuttaa kyllä siltä että vuorovaikutuksessa kiva ja varmaan se nauraminen ja puheliaisuus tasaantuu ajan kans.
Älä ole naurettava. Täältä on lähtenyt vaikka kuinka paljon asiallisia viestejä. Monet ovat kysyneet ketjun aikana miksi se oma viesti meni poistoon. Sinusta tietenkin kaikki missä ei kehuttu Oskaria oli asiatonta. Kaikki muu Oskariin liittyvä poistettiin sisällöstä viis. Kaikki muut viestit, Heidiin, Olliin, Katjaan tai Villeen ja Anniinaan liittyvät on jätetty.
Poistot ovat olet kaikin tavoin puolueellisia.