Ensitreffit Alttarilla Official 2019
Kommentit (7445)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo isonokka on maailmanhistorian ällöttävin tyyppi.
Enkä ole Oskari
Olen AnttiSinä olet kyllä sisältä ruma ihminen :( Miten kukaan vielä tänä päivänä voi oikeuttaa itselleen toisen solvaamisen? Ulkonäön arvostelukin on äärimmäisen keskenkasvuista.
Heidi ON isonokka.
Olkoon nokka kuinka iso, pieni, pysty tai perunainen tahansa, ei ole sivistynyttä nimitellä.
Naisia ja miehiä otetaan tai dumpataan perseiden, tissien, lihasten, mahan, tukan, käsien, huulien, jne. vuoksi, miksi siis myös nokan jos se on liian suuri? Miksi sitä ei voisi sanoa? Toinen tietää sitten syyn mitä korjata tai etsiä sellainen joka pitää isoista nokista.
Anna kun arvaan: olet sinkku ja sarjavaihtaja? Elämme niin eri elämää että turha edes vastata, mut.
Minun ystävissäni kukaan ei ensinnäkään "ota" tai "dumppaa" ketään. Toisekseen nuo luettelemasi on pelkkää pintaa, ei kovin kiinnostavaa. Varsinkaan pitkässä juoksussa, meistä jokainen näyttää eri näköiseltä 60- kuin 20-vuotiaana.
Jokainen on jonkun mielestä kaunis. Sen lisäksi, kokonaisuus ratkaisee; vaikka nenä olisikin iso, niin ei se häiritse yhtään (jos alunperinkään) siinä vaiheessa kun tykkäät ihmisestä <3
Rakkautta sullekin toivon elämässä, tsemppiä pitkälle matkalle kohti kauniimpaa mieltä!
Kyllä minulle on aivan ratkaisevaa, että naisella on:
-Hyvät rinnat
-Pyöreä ja vyötäröä leveämpi perse
-Pituus yli 165 cm
-Täyteläiset huulet
-hyvät hampaat, ei liian isot tai pienet
Ei ole:
-kiharoita mutta ei piikkisuora tukkakaan
-otsatukkaa
-isoa nenää
-paljon luomia
Sitten kun nämä ovat kunnossa niin viitsii tutustuakin
Minulle taas miehessä.
- Hieno sukunimi ja suku
- Yli 184cm
- tummat hiukset
- ruskeat silmät
- korkea status
- komeat kasvot
- rikas
- menestynyt
- lihaksikas
- pitkät jalat
- näkyvät vatsalihakset
- pitkät jalat
- urheilumenestystä
- asuu kaupungissa
- omistaa useita asuntoja
- on lähes raitis
- korkea koulutus
-osaa vähintään viittä eri kieltä
- ainoastaan muutama ex eikä ole tinderissä
Jotta siis viitsin edes tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo mitä Oskarista alussa kirjoitettiin oli todella rienaavaa. Katsoin, että ne onneksi oli poistettu.
Mentiin ulkonäkö haukkuen, luonne haukkuen, ammatti, omaisuus ja ihan kaikki.
Heidi tai kumppanit tekivät jotakin todella alhaista.
Tv.stä ei jaksoakaan ollut tullut, kun jo kerrottiin tarkasti millainen Oskari on ja ylistettiin HeidiäPitää paikkansa. Olin yksi niistä, jotka poistattivat noita kommentteja urakalla. Käytin kolmena peräkkäisenä päivänä yhteensä useamman tunnin aikaa siihen, että klikkailin niitä asiattomaksi ja kirjoittelin perusteluja, miksi ovat asiattomia. Ja en ole Oskarin lähipiiriä vaan tavallinen ohjelman katsoja, joka ei voi hyväksyä että ketään ihmistä mustamaalataan noin rumasti.
Sitten kun nuo kommentit alkoivat poistua ketjusta, niiden kirjoittaja alkoi vielä hyökkäillä ivallisesti kommenttien poistattajia vastaan ja vedota siihen, että koska keskustelun aloitusviestissä kysellään juoruja, niin hänen käytöksensä on asiallista ja hän vain toimii aloittajan toivomalla tavalla (on varmaan kirjoittanut tuon aloitusviestinkin itse). Kun nämäkin kommentit poistettiin, ketjuun alkoi ilmestyä juuri ennen sulkemisaikaa sama solvauskommentti 10 kertaa peräkkäin. Nekin yleensä saatiin poistettua vielä saman vuorokauden puolella.
En tiedä onko kyseinen trolli Heidi vai joku hänen lähipiiristään, mutta kohtalaisen sekaisin vaikutti olevan.
Harvinaisen puolueellinen kyllä olet ollaksesi ihan ulkopuolinen katsoja. Poistatti ja näit vaivaa poistattaa kaiken missä kyseenalaistettiin Oskarin toiminta, mutta kaikki törky mitä Heidiä kohtaan on kirjoitettu on sinusta saanut jäädä ja jää edelleen.
Nyt sitten olet ottanut sydämen asiaksesi miettiä kuka Heidiä voisi puolustaa. Sellaisen on pakko olla joko Heidi, hänen lähipiirinsä, trolli tai jotenkin sekaisin? Eipä tullut mieleen, että voisi olla joku jonka mielestä Heidiä kohtaan ollaan sekä törkeitä, että ahdasmielisiä. Mutta myös yleisesti asenne joka tulee esille nelikymppisiä naisia kohtaan, vaatii kyseenalaistamista.Monen team-Oskari kirjoittajan mielestä heidän kirjoituksia ei olisi saanut arvostella. Olisi pitänyt vain myötäillä ja peukuttaa. No, onneksi sinunlaisille on kehitetty poistonappi. Vai mitä? Kaikki mikä ei miellytä tai vahvista sinun kantaasi, niin poistoon vaan. Sitten vielä ylpeilet, kuinka sinä olet oikea henkilö modeksi. Oskarin modeksi olet täydellinen. Ehkä olet kuitenkin Oskari?
Tietysti sinua harmittaa, kun ketjuun tulikin muita kun sinua myötäilevä ja kun kerran olet poistonapin käytön oppinut laitat varmaan tämänkin viestin poistoon. Harmittaahan se kun joku kyseenalaistaa.
Jaxuhalit tuohon Heidin haukkumisen ja Oskarin ylittämiseen.
Ehkä emme ole kovinkaan erilaisia, kuulumme vain eri tiimiin. En ole trolli, en Heidi, en mielenterveysongelmasi en, en fanaattinen, enkä lähipiiriä, joten mitä voisin olla?Olen ilmoittanut asiattomiksi kaikki kommentit, jotka ovat poikkeuksellisen överiksi menevää henkilön mustamaalaamista, riippumatta siitä kehen ne ovat kohdistuneet. Teen niin kaikissa muissakin keskusteluissa, joita luen. Suurin osa keskusteluista ei kuitenkaan sisällä yhtään kommenttia, joka olisi niin törkeä että viitsin ilmoittaa siitä. Joskus jossain keskustelussa on ollut yksi tai kaksi sellaista. Tässä keskustelussa on ollut yli tuhat!
Vielä sinulle tiedoksi, että kommentin asiattomaksi ilmoittaminen ei tee minusta moderaattoria. Mode on se henkilö, joka harkitsee mitkä asiattomaksi ilmoitetut kommentit poistetaan.
Aivan, et ole sitä virallisesti, mutta sen roolin olet itsellesi ottanut. Laitat niin sanotusti mieleisen viestit riskakaatikkoon, josta ns. virallinen mode ne sitten lopullisesti tyhjentää. Onko yhtäkään sinun poistoon ehdittamaasi viestiä jätetty poistamatta? Ei ole, koska kaikki tiedämme ettei poistonappi toimi niin. Kaikki viestit jotka ilmoitetaan asiattomiksi poistetaan. Joko tekee sinut lähes modeksi ja tiedät sen itse, mutta saivartelet jonkun nimen kanssa, vaikka lopputulos ratkaisee.
Sinusta överiksi menee SINUSTA överit viestit. Ei minusta tai jonkun muun mielestä ja sinä olet käytökselläsi myös provosoinut lisää määrättyä käytöstä. Sitähän sinä et näe suuruuden kuvitelmissasi. Olet ottanut moraalinvartijan roolin joka on aivan liian vääristynyt ja puolueellinen sinulle ja mitä pahinta, et edes näytä ymmärtävän sitä.
Pitäisi jättää tämä tähän... mutta mitä tarkoitusta se palvelee, että täällä on mahdollisimman paljon asiattomia viestejä luettavissa? Miten joku voi puolustella asiattomien viestien näkymään jäämistä, ellei tarkoituksena ole nimenomaan niitä itsekin tuottaa? Jos joku näkee minun kirjoittamani viestin asiattomaksi, niin senkun poistaa. Näinhän se menee, ja näin jokainen voi toimia. Taas hirveät kilarit, tällä kertaa tästä asiasta.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä mielenkiintoista tietää, miten Heidi tai viime kauden Rosa näkevät oman toimintansa näin jälkikäteen.
Helppoa: Rosa sanoi jossain Me Naisten haastattelussa, että ei olisi tehnyt mitään toisin. Ihan totta! Toiset eivät koskaan ota opikseen!
Katjakin jo kerkesi sanoa yrittäneensä ja että ei tekisi mitään toisin. Joo joo.
Hei sinä Oskari-hullu, lopeta jo ihan oikeesti. Täällä on ollut lukuisia meitä täysin ulkopuolisia katsojia, jotka on noita Oskaria mustamaalaavia törkyviestejä poistattanut. Aivan turhaan jatkat tuota showtasi. Heidi säälittää, jos ja kun hänen ystäväpiiri koostuu tämän tason ihmisistä. Ei varmasti helpota tuohon epävarmuuteen ja ailahtelevuuteen. Paljon on matkaa onnelliseen ja tyytyväiseen aikuisuuteen, niin Heidillä kuin hänen ystäväpiirillään.
Oskarille toivon tasapainoista kumppania rinnalle, jonka kanssa perustaa perhe. Uskon sen löytyvän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä mielenkiintoista tietää, miten Heidi tai viime kauden Rosa näkevät oman toimintansa näin jälkikäteen.
Helppoa: Rosa sanoi jossain Me Naisten haastattelussa, että ei olisi tehnyt mitään toisin. Ihan totta! Toiset eivät koskaan ota opikseen!
Katjakin jo kerkesi sanoa yrittäneensä ja että ei tekisi mitään toisin. Joo joo.
Jos on toiminut itselleen rehellisesti, ei ole syytäkään toimia toisin. Katumiseen on aihetta, jos filmaa ja eikä edes yritä löytää yhteisymmärrystä tai kipinää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä ole Oskari
Olen AnttiSinä olet kyllä sisältä ruma ihminen :( Miten kukaan vielä tänä päivänä voi oikeuttaa itselleen toisen solvaamisen? Ulkonäön arvostelukin on äärimmäisen keskenkasvuista.
Heidi ON isonokka.
Olkoon nokka kuinka iso, pieni, pysty tai perunainen tahansa, ei ole sivistynyttä nimitellä.
Naisia ja miehiä otetaan tai dumpataan perseiden, tissien, lihasten, mahan, tukan, käsien, huulien, jne. vuoksi, miksi siis myös nokan jos se on liian suuri? Miksi sitä ei voisi sanoa? Toinen tietää sitten syyn mitä korjata tai etsiä sellainen joka pitää isoista nokista.
Anna kun arvaan: olet sinkku ja sarjavaihtaja? Elämme niin eri elämää että turha edes vastata, mut.
Minun ystävissäni kukaan ei ensinnäkään "ota" tai "dumppaa" ketään. Toisekseen nuo luettelemasi on pelkkää pintaa, ei kovin kiinnostavaa. Varsinkaan pitkässä juoksussa, meistä jokainen näyttää eri näköiseltä 60- kuin 20-vuotiaana.
Jokainen on jonkun mielestä kaunis. Sen lisäksi, kokonaisuus ratkaisee; vaikka nenä olisikin iso, niin ei se häiritse yhtään (jos alunperinkään) siinä vaiheessa kun tykkäät ihmisestä <3
Rakkautta sullekin toivon elämässä, tsemppiä pitkälle matkalle kohti kauniimpaa mieltä!
-Hyvät rinnat
-Pituus yli 165 cm
-Täyteläiset huulet
Ei ole:
-otsatukkaa
-isoa nenää
-paljon luomia
Minulle taas miehessä.
- Hieno sukunimi ja suku
- Yli 184cm
- tummat hiukset
- ruskeat silmät
- korkea status
- komeat kasvot
- rikas
- menestynyt
- lihaksikas
- pitkät jalat
- näkyvät vatsalihakset
- pitkät jalat
- urheilumenestystä
- asuu kaupungissa
- on lähes raitis
- korkea koulutus
😂 Tää oli hyvä vastine tolle miehen esittämälle vaatimuslistalle!! 10+ points!! 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä ole Oskari
Heidi ON isonokka.
-Hyvät rinnat
-Pituus yli 165 cm
-Täyteläiset huulet
Ei ole:
-otsatukkaa
-isoa nenää
-paljon luomia
Minulle taas miehessä.
- Hieno sukunimi ja suku
- Yli 184cm
- tummat hiukset
- ruskeat silmät
- korkea status
- komeat kasvot
- rikas
- menestynyt
- lihaksikas
- pitkät jalat
- näkyvät vatsalihakset
- pitkät jalat
- urheilumenestystä
- asuu kaupungissa
- on lähes raitis
- korkea koulutus
-Sukunimeni on Möttönen
-Olen 165 cm pitkä
-kalju, olin vaalea
-siniset silmät
-matala status
-pyöreä naama ja perunanenä
-köyhä
-luuseri
-laiha
-lyhet jalat
-kaljamaha
-jaksan juosta 100 m
-asun vähäsurkeen kylällä
-asun peräkammarissa
-juon pullon viinaa päivässä
-kiertokoulu käytynä
-osaan vain savoa
Mutta minulla on 500 exää ja Tinder laulaa.
En siis kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kosketus on A ja O jos ollaan avioliitossa. Vain kosketuksen kautta tietää, toimiiko aviosuhde. vasta kosketuksen ja tiukan turvallisen halauksen kautta syttyi kipinä ainakin minun 30 v avioliittoon.
Jos sitoutuu Ensitreffir ohjelmaan, pitäisi sitoutua myös siihen että altistuu ja antautuu mahdolliselle rakastumiselle. Ja se edellyttää halaamista ja koskettelua, seksiäkin. Ehdottomasti.
Ensin on vetovoima, halu koskettaa ja vasta sitten kosketetaan. Koskettaminen tai kosketettavaksi joutuminen ilman vetovoimaa ja halua tulla lähelle on kauheaa. Jos vetovoimaa ei ole, sitä ei ole.
Ei kai muu kuin trolli voi kantaa huolta viestien asiattomiksi ilmoittamisen mahdollisuudesta? Näinhän oskarihullu teki myös. Itse kyllä tarkastelisin ensimmäisenä omia viestejäni, jos ne näyttäisivät menevän useasti poistoon, sen sijaan että raivoaisin muille kommentoijille asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai muu kuin trolli voi kantaa huolta viestien asiattomiksi ilmoittamisen mahdollisuudesta? Näinhän oskarihullu teki myös. Itse kyllä tarkastelisin ensimmäisenä omia viestejäni, jos ne näyttäisivät menevän useasti poistoon, sen sijaan että raivoaisin muille kommentoijille asiasta.
Niinpä. Hämmentävää kyvyttömyyttä itsekritiikkiin jollakin kommentoijalla. Samaan syssyyn hyökätään ties mistä pikkuasiasta muita vastaan ja suurennellaan ja vääristellään muiden kommentteja, jotta saataisiin edes joku aihe hyökkäykseen. Kohta päästään varmaan taas siihen vaiheeseen, jossa henkilö alkaa syytellä kaikkia häntä ojentavia yhdeksi ja samaksi henkilöksi, ja tehdä johtopäätöksiä tämän kollektiivitajunnan persoonallisuudesta.
Ei tuollaista henkilöä voida tällä palstalla auttaa, joten paras olisi vain jättää kommentoimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo mitä Oskarista alussa kirjoitettiin oli todella rienaavaa. Katsoin, että ne onneksi oli poistettu.
Mentiin ulkonäkö haukkuen, luonne haukkuen, ammatti, omaisuus ja ihan kaikki.
Heidi tai kumppanit tekivät jotakin todella alhaista.
Tv.stä ei jaksoakaan ollut tullut, kun jo kerrottiin tarkasti millainen Oskari on ja ylistettiin HeidiäPitää paikkansa. Olin yksi niistä, jotka poistattivat noita kommentteja urakalla. Käytin kolmena peräkkäisenä päivänä yhteensä useamman tunnin aikaa siihen, että klikkailin niitä asiattomaksi ja kirjoittelin perusteluja, miksi ovat asiattomia. Ja en ole Oskarin lähipiiriä vaan tavallinen ohjelman katsoja, joka ei voi hyväksyä että ketään ihmistä mustamaalataan noin rumasti.
Sitten kun nuo kommentit alkoivat poistua ketjusta, niiden kirjoittaja alkoi vielä hyökkäillä ivallisesti kommenttien poistattajia vastaan ja vedota siihen, että koska keskustelun aloitusviestissä kysellään juoruja, niin hänen käytöksensä on asiallista ja hän vain toimii aloittajan toivomalla tavalla (on varmaan kirjoittanut tuon aloitusviestinkin itse). Kun nämäkin kommentit poistettiin, ketjuun alkoi ilmestyä juuri ennen sulkemisaikaa sama solvauskommentti 10 kertaa peräkkäin. Nekin yleensä saatiin poistettua vielä saman vuorokauden puolella.
En tiedä onko kyseinen trolli Heidi vai joku hänen lähipiiristään, mutta kohtalaisen sekaisin vaikutti olevan.
Harvinaisen puolueellinen kyllä olet ollaksesi ihan ulkopuolinen katsoja. Poistatti ja näit vaivaa poistattaa kaiken missä kyseenalaistettiin Oskarin toiminta, mutta kaikki törky mitä Heidiä kohtaan on kirjoitettu on sinusta saanut jäädä ja jää edelleen.
Nyt sitten olet ottanut sydämen asiaksesi miettiä kuka Heidiä voisi puolustaa. Sellaisen on pakko olla joko Heidi, hänen lähipiirinsä, trolli tai jotenkin sekaisin? Eipä tullut mieleen, että voisi olla joku jonka mielestä Heidiä kohtaan ollaan sekä törkeitä, että ahdasmielisiä. Mutta myös yleisesti asenne joka tulee esille nelikymppisiä naisia kohtaan, vaatii kyseenalaistamista.Monen team-Oskari kirjoittajan mielestä heidän kirjoituksia ei olisi saanut arvostella. Olisi pitänyt vain myötäillä ja peukuttaa. No, onneksi sinunlaisille on kehitetty poistonappi. Vai mitä? Kaikki mikä ei miellytä tai vahvista sinun kantaasi, niin poistoon vaan. Sitten vielä ylpeilet, kuinka sinä olet oikea henkilö modeksi. Oskarin modeksi olet täydellinen. Ehkä olet kuitenkin Oskari?
Tietysti sinua harmittaa, kun ketjuun tulikin muita kun sinua myötäilevä ja kun kerran olet poistonapin käytön oppinut laitat varmaan tämänkin viestin poistoon. Harmittaahan se kun joku kyseenalaistaa.
Jaxuhalit tuohon Heidin haukkumisen ja Oskarin ylittämiseen.
Ehkä emme ole kovinkaan erilaisia, kuulumme vain eri tiimiin. En ole trolli, en Heidi, en mielenterveysongelmasi en, en fanaattinen, enkä lähipiiriä, joten mitä voisin olla?Olen ilmoittanut asiattomiksi kaikki kommentit, jotka ovat poikkeuksellisen överiksi menevää henkilön mustamaalaamista, riippumatta siitä kehen ne ovat kohdistuneet. Teen niin kaikissa muissakin keskusteluissa, joita luen. Suurin osa keskusteluista ei kuitenkaan sisällä yhtään kommenttia, joka olisi niin törkeä että viitsin ilmoittaa siitä. Joskus jossain keskustelussa on ollut yksi tai kaksi sellaista. Tässä keskustelussa on ollut yli tuhat!
Vielä sinulle tiedoksi, että kommentin asiattomaksi ilmoittaminen ei tee minusta moderaattoria. Mode on se henkilö, joka harkitsee mitkä asiattomaksi ilmoitetut kommentit poistetaan.
Aivan, et ole sitä virallisesti, mutta sen roolin olet itsellesi ottanut. Laitat niin sanotusti mieleisen viestit riskakaatikkoon, josta ns. virallinen mode ne sitten lopullisesti tyhjentää. Onko yhtäkään sinun poistoon ehdittamaasi viestiä jätetty poistamatta? Ei ole, koska kaikki tiedämme ettei poistonappi toimi niin. Kaikki viestit jotka ilmoitetaan asiattomiksi poistetaan. Joko tekee sinut lähes modeksi ja tiedät sen itse, mutta saivartelet jonkun nimen kanssa, vaikka lopputulos ratkaisee.
Sinusta överiksi menee SINUSTA överit viestit. Ei minusta tai jonkun muun mielestä ja sinä olet käytökselläsi myös provosoinut lisää määrättyä käytöstä. Sitähän sinä et näe suuruuden kuvitelmissasi. Olet ottanut moraalinvartijan roolin joka on aivan liian vääristynyt ja puolueellinen sinulle ja mitä pahinta, et edes näytä ymmärtävän sitä.
Sinun kannattaisi lukea täältä ne omat kommenttisi, joissa pyrit opettamaan muita ihmisiä ns. tavoille (lainattu kommentti esimerkkinä), ja sitten miettiä, voisitko itse hyötyä antamistasi neuvoista. Saattaisit yllättyä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Hämmentävää kyvyttömyyttä itsekritiikkiin jollakin kommentoijalla. Samaan syssyyn hyökätään ties mistä pikkuasiasta muita vastaan ja suurennellaan ja vääristellään muiden kommentteja, jotta saataisiin edes joku aihe hyökkäykseen. Kohta päästään varmaan taas siihen vaiheeseen, jossa henkilö alkaa syytellä kaikkia häntä ojentavia yhdeksi ja samaksi henkilöksi, ja tehdä johtopäätöksiä tämän kollektiivitajunnan persoonallisuudesta.
Ei tuollaista henkilöä voida tällä palstalla auttaa, joten paras olisi vain jättää kommentoimatta.
Joo, itse esimerkiksi saivarrellaan minkä keretään ja sitten syytetään muita saivartelusta :D Mutta nimenomaan tuo, suurennellaan ja vääristellään ihan jokainen pienikin asia muiden kommenteista, se ärsyttää itseäni aivan suunnattomasti, joten joskus sorrun kyllä vastaamaan, vaikka tiedän, että ei se mitään kannata. Jos joku on päättänyt lietsoa itsensä tiloihin ihan mistä asioista tahansa, niin hän sen silloin myös tekee, riippumatta muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi varmaan tulossa myös ylevä puheenvuoro sananvapaudesta ja keskustelun rajoittamattomuudesta, samalla toisia keskustelijoita nälvien toki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä ole Oskari
Heidi ON isonokka.
-Hyvät rinnat
-Pituus yli 165 cm
-Täyteläiset huulet
Ei ole:
-otsatukkaa
-isoa nenää
-paljon luomia
Minulle taas miehessä.
- Hieno sukunimi ja suku
- Yli 184cm
- tummat hiukset
- ruskeat silmät
- korkea status
- komeat kasvot
- rikas
- menestynyt
- lihaksikas
- pitkät jalat
- näkyvät vatsalihakset
- pitkät jalat
- urheilumenestystä
- asuu kaupungissa
- on lähes raitis
- korkea koulutus
Jotta siis viitsin edes tutustua.-Sukunimeni on Möttönen
-Olen 165 cm pitkä
-kalju, olin vaalea
-siniset silmät
-matala status
-köyhä
-luuseri
-laiha
-lyhet jalat
-kaljamaha
-jaksan juosta 100 m
-asun peräkammarissa
-kiertokoulu käytynä
-osaan vain savoa
En siis kelpaa.
Ristus täällä kualoo pohojanmaan akka nauruhun😂😂😂😂
Hauskaa, että on huumoriakin tämän paskan keskellä mitä täällä ketjudsa on 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin ensin itse, että ei kai tänne kukaan ohjelmassa oleva tai lähipiiri viitsi tulla lukemaan ja kommentoimaan. Mutta kyllä noissa "Team Heidin" kommenteissa on monesti niin kiivas ja hyökkäävä sävy, että voiko täysin ulkopuolista katsojaa yksi viihdeohjelma koskettaa niin rajusti?
Suurin osa täällä analysoi asioita katsojana eivätkä ne niin kosketa, kunhan turistaan aiheesta. Sitten ovat ne kirjoittaja(t), jotka hyökkäävät jonkun kimppuun, kun analyysi menee selkeästi "ihon alle".
Hämmästyttävää kyllä, alan uskoa tuohon, että täällä palstalla riehuu joku vähän enemmän asialleen omistautunut tyyppi tai tyypit. Ja sävykin on tuttu, yhtä inhottava kuin ohjelmassa..
Ja ennen kuin tähänkin hyökätään: tiedoksi, että olen sen tavallisen katsojan näkökulmasta kommentoinut jossain alkuvaiheessa, että ymmärrän Heidiä ja Oskarin käytös tuntui provosoivalta. Mutta valitettavasti tässä ohjelman edetessä asiat ovat näyttäytyneet aika eri valossa. Se kai tämän ketjun tarkoituskin pitäisi olla, keskustella yhdessä ohjelman etenemisestä ja sisällöstä.
Sama ilmiö on havaittavissa monissa julkkiksia koskevissa keskusteluissa täällä. Ehkä on sellaisia ihmisiä, jotka purkavat oman elämänsä negatiivisia tunteita sanoja säästämättä ja onnistuvat lietsomaan itsensä voimakkaisiin tunnetiloihin. Esim. Maisa Torppa ketjussa on yksi tai useampi kirjoittaja, joiden suhtautuminen vain julkisuudesta tuttua tyyppiä kohtaan on käsittämättömän fanaattista. Oudolla tavalla kuitenkin mielenkiintoista seurattavaa sivusta.
Varmaan näin on. Tämän ketjun trollilla oli kuitenkin paljon sellaista tietoa ohjelman tapahtumista ja henkilöiden yksityiselämästä, jota ulkopuolisella ei voinut olla siinä vaiheessa kun ohjelmaa ei ollut edes alettu vielä esittää tv:ssä.
Pitäisin todennäköisimpänä, että täällä kirjoittelee sekä Heidi tai hänen lähipiirinsä jäsen, että näitä tavanomaisia joka ketjuun etsiytyviä trolleja, jotka osaltaan vielä lisäävät vettä myllyyn.
Mikä hemmetin sisäpiiri? Minä en ole kyseisestä Heidistä ennen ohjelmaa tiennyt tasan yhtään mitään. Sen sijaan Oskarin muistin heti Napakympistä ja ihmettelin miten/miksi on otettu mukaan toiseenkin seuranhakuohjelmaan. En tykännyt Oskarista Napakympissäkään, ja hänen käytöksensä, olemuksensa., puhumattomuutensa ym. ovat vain vahvistaneet saamaani ja vaikutelmaa. Heidinä en moista miestä huolisi.
Mikä käytös?
Oskari oli hyvinkin huomaavainen aluksi. Kysyi Heidin pärjäämistä, valmisti ruokaa, kirjoitti runon syntymäpäivälahjaksi, osti kukkia, järjesti yllätyksen hyttiin ja lupasi viedä autolla töihin, ettei toisen tarvitse lähteä niin aikaisin.
Heidin ailahtelevuus aiheutti ongelmat ja aggressiivinen käytös sai Oskarin menemään lukkoon.
Luultavasti hän ei enää tiennyt, mitä voisi sanoa, ettei tilanne muutu pahemmaksi.
Napakympistä kilahtaminen oli käsittämätöntä.
Eihän Oskari ole voinut ajatella pystyvänsä salaamaan sellaista asiaa, joka on kaikkien tuota hömppäohjelmaa katsovien tiedossa - myös sinun.
On helppo uskoa, että Heidin suhteet ovat loppuneet ensimmäiseen riitaan, koska hän vaikuttaa draamakuningattarelta, joka tekee kärpäsestä härkäsen, eikä osaa antaa anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Heidin ensimmäinen huolenaihe ja pelko tulevaa kumppania kohtaan oli se, että häntä ei hyväksytä fyysisesti. Se oli yllättävää, luulisi, että pelko liittyisi persoonan hyväksymiseen ja ihmissuhdeseikkoihin. Kertonee huonosta itsetunnosta. Hän ei ole varmaan koskaan ollut se porukan nätti tyttö ja kantaa sitä traumaa vielä keski-ikäisenäkin.
Tämä juuri selittää sen minkävuoksi Heidille pitäisi Oskarin kaikenaikaa kertoa miten kaunis hän on. Heidi raukalla huono itsetunto.
Säälittää toisaalta. Tärkeämpää olisi kyllä Heidinkin olla huolestuneempi luonteestaan.
Ulkonäölleen ei voi mitään, mutta luonnettaan voi kehittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidin ensimmäinen huolenaihe ja pelko tulevaa kumppania kohtaan oli se, että häntä ei hyväksytä fyysisesti. Se oli yllättävää, luulisi, että pelko liittyisi persoonan hyväksymiseen ja ihmissuhdeseikkoihin. Kertonee huonosta itsetunnosta. Hän ei ole varmaan koskaan ollut se porukan nätti tyttö ja kantaa sitä traumaa vielä keski-ikäisenäkin.
Tämä juuri selittää sen minkävuoksi Heidille pitäisi Oskarin kaikenaikaa kertoa miten kaunis hän on. Heidi raukalla huono itsetunto.
Säälittää toisaalta. Tärkeämpää olisi kyllä Heidinkin olla huolestuneempi luonteestaan.
Ulkonäölleen ei voi mitään, mutta luonnettaan voi kehittää.
Vinkki: Kyllä ulkonäölleenkin voi jotakin
T. Plastiikkakirurgi
Heidihän voisi olla aivan kaunis nainen, jos ei olisi niin hankala luonne. Kun tyyliä hiukan hioisi ja jättäisi liiat hörhellykset vähemmälle, niin aivan näyttävä nainen hän varmasti olisi. Olen nähnyt rumempiakin naisia, paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä ole Oskari
Heidi ON isonokka.
-Hyvät rinnat
-Pituus yli 165 cm
-Täyteläiset huulet
Ei ole:
-otsatukkaa
-isoa nenää
-paljon luomia
Minulle taas miehessä.
- Hieno sukunimi ja suku
- Yli 184cm
- tummat hiukset
- ruskeat silmät
- korkea status
- komeat kasvot
- rikas
- menestynyt
- lihaksikas
- pitkät jalat
- näkyvät vatsalihakset
- pitkät jalat
- urheilumenestystä
- asuu kaupungissa
- on lähes raitis
- korkea koulutus
Jotta siis viitsin edes tutustua.-Sukunimeni on Möttönen
-Olen 165 cm pitkä
-kalju, olin vaalea
-siniset silmät
-matala status
-köyhä
-luuseri
-laiha
-lyhet jalat
-kaljamaha
-jaksan juosta 100 m
-asun peräkammarissa
-kiertokoulu käytynä
-osaan vain savoa
En siis kelpaa.
Ristus täällä kualoo pohojanmaan akka nauruhun😂😂😂😂
Hauskaa, että on huumoriakin tämän paskan keskellä mitä täällä ketjudsa on 👍
Joo, tää oli hyvä! Valitsisin tän hepun ennemmin kuin ton tylyn ja ylimielisen oloisen pitkäjalkaisen ja rikkaan, koska tällä on huumorintajua.