Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit Alttarilla Official 2019

Vierailija
30.08.2019 |

Mitä mieltä osallistujista? Juoruja?

Kommentit (7445)

Vierailija
6201/7445 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen EA-fani, katsonut kaikki kaudet ja aina lukenut täällä keskustelut. Paitsi tänä vuonna. Ei ole pystynyt. Alku vaikutti normaalilta. Jossain vaiheessa lakkasin käymästä täällä, kun ketju oli pilalla jonkun Oskarista pilkkaa vääntävän täyttäessä ketjun. Ei jaksanut etsiä normaalia keskustelua sieltä joukosta. Jatkoin silti sarjan seuraamista.

Kunnes sarjaankin tuli outo vire, joka jotenkin oudosti muistutti tämän ketjun virettä. Se on nyt yltynyt niin, etten ole enää pystynyt katsomaan itse jaksojakaan kuin sieltä täältä. Välillä käynyt täällä kurkkaamassa, onko meno normalisoitunut. Itselle on välittynyt olo, että tässä jutussa on nyt jotain irvokasta ja vastenmielistä. Jopa lievästi uhkaavaa.

En yhtään ihmettele, että Oskari on täysin hiljentynyt. Itselläkin on jotenkin karmiva olo tuosta oudosta vihasta, joka Oskariin ja täällä palstallakin keskusteleviin kohdistuu. Tulee olo, että on kyse jostain, mikä todellakin kannattaa kiertää kaukaa.

Toivon todella, että ensi vuonna palataan EA:ssa edellisten kausien tyyliin ja vältetään se tämän kauden outous, jonka alkuperää voi vain aavistella. Kiinnostaisi kyllä, kuka tai ketkä on tämän takana. Sehän alkoi ilmeisesti jo ennen kuin jaksot telkkarissa alkoivat.

Minulla on sama havainto. Välillä on jopa tullut olo, että pitääkö Oskarin olla huolissaan turvallisuudestaan. Jotain hyvin erikoista tässä on.

Onkohan Heidillä häiriintynyttä eläkkeellä olevaa sukulaista? Oikeasti aivan sairasta touhua, en ihan herkästi kyllä näin muuten kommentoisi.

Enpä tunne kumpaakaan hlöä, mutta kyllähän täällä on todella huomattavan paljon enemmän haukuttu, ivattu ja pilkattu Heidiä kuin Oskaria!!!! Senhän pystyy itse kukin tsekkaamaan näistä kommenteista.

Höpöhöpö taas! Täältähän on poistettu varmaan ainakin tuhat viestiä täysin häiriintynyttä Oskari-löpinää.

Vierailija
6202/7445 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän EA-kauden rimanalitus on ollut täällä mustamaalauskampanjaa harrastaneet sisäpiirin tukijoukot. Samaa jengiäkö, joka naureskeli häissä? Käytös ainakin samaa luokkaa.

Minkälaiset ihmiset oikeasti naureskelevat ystävälleen tämän juhlapäivänä? Muutoinkaan ystävän kumppanille naureskelu ei osoita kummoista kypsyyttä.

Tälle kymmenen yläpeukkua. Niin samaa mieltä. Tämä ketju täyttyi Oskarin mustamaalaamisviesteistä jo ennen kauden alkua. Kaikki tulevat tapahtumat tiedettiin ennakkoon, eli takuulla oli Heidin kaverit asialla. Todella törkeää käytöstä. Koskaan aiemmilla kausilla ei tällä palstalla ole ollut noin pakkomielteistä loanheittoa osallistujan kaveripiirin näppikseltä. Mutta pilkkapa osuikin omaan nilkkaan.

Juuri näin. Ennennäkemätöntä mustamaalaamista, jota henkilö ei todellakaan ole ansainnut (koska ei kukaan olisi) ja keskustelun pilaaminen heiltä, jotka olisivat halunneet käydä hyvää keskustelua näkemänsä pohjalta. Siinä jo syitä, miksi en vaan voi sympatiseerata Heidiä, toki tv:ssä nähty on vahvistanut mielikuvan oikeaksi. Ei anna kovin kaunista kuvaa henkilöstä itsestäkään, jolla on tämänkaltaisia ystäviä tai sukulaisia, tai ehkä jopa itse osallistunut näihin älyttömyyksiin.

Viimeiset kaksisataa sivua ei ole ollut kuin Heidin haukkumista, jota puolustelet sillä, että joku kirjoitti alussa jotain negatiivista Oskarista. Jotka siis kaikki on poistettu. Jäljellä on enää pelkkää negaa Heidistä. Jos sinulla on tullut huono mielikuva Heidin lähipiiristä, niin minulla taas on tullut kuva, että Oskarin lähipiiri on suoraan sairas ja heikkolahjaisia ihmisiä täynnä. Sinäänsä mikä onni, etten kuulu kummankaan lähipiiriin, enkä edes tunne heitä tai heidän lähipiiriään.

Sen lisäksi ketju on nähnyt tuomitsevat ja moralisoivat teinit, joita kaikki hävettää ja nolottaa. Aikuiset festareilla, mojitoämpärit ja glitterit naamassa. Kaikki ne asiat, mitä teinit niin ylpeinä tekevät, onkin sitten aikuisen kohdalla niiiiin noloa.

Ja sitten ketjussa löydämme nämä omiin kokemuksiin vetoavat.” Koska minun suhteessani ja minun menneisyydessä”, niin tietenkin se pätee myös EA-pareihin.

Mukana on myös pakollinen narsisti-kortin heittäjä ja herkkähipiäinen (erikoisherkkä). Kun kaikki ahdistaa ja häiritsee ja ärsyttää ja on liian voimakasta ja draamaa ja raivoavaa ja aggressiivista. Ohjelmassa, jossa riidellessäkin puhutaan puolet hitaamalla tahdilla kuin normielämässä ja äänen desibelit ovat kuiskauksen yläpuolella.

Riitoja ei edelleenkään ole ohjelmassa näytetty, vain niiden jälkeisiä tilanteita.

Koska niitä ei ole näytetty, niin miten voit vetää johtopäätöksiä siitä millaisia ne ovat olleet? Se, että joku sanoo että on riidelty ei kerro riidan voimakkuudesta mitään. Tiedätkö huudettiinko? Paiskattiinko tavaroita? Oliko mykkäkoulua? Kiroilua?

Kerro mitä oikeasti tiedät, eikä jotain jossittelua ja oletuksia.

Ei sun kanssa jaksa erkkikään vääntää. Ilmeisesti et ole itse edes katsonut ohjelmaa, kun puhut jatkuvasti asioista ja sanoista, joita ei ohjelmassa ole näytetty. Riidoista on ollut pääteltävissä se, mitä Heidi ja Oskari niistä itse ovat kertoneet. Mistä itse päättelet siis, että heidän riitojensa aikana kuiskitaan tai puhutaan rauhallisesti, kun yhtään riitaa ei tv:ssä ole näytetty?

Yritän vääntää nyt sitten oikein rautalangasta. Minä en päättele heidän riidoistaan mitään ja yritän sanoa sinulle ettei ole mitään sellaista mistä sinäkään voisit sen päätellä. Mutta riidan jälkeisessä tilanteesta voin sanoa, ettei ääntä ole korotettu, ketään ei ole loukkaantunut, ketään ei kerro että loukkaavia sanoja olisi käytetty. Ainoa joka riidan jälkeen on itkenyt on Heidi. Onko jompikumpi kertonut, että hänelle huudettiin, häntä lyötiin tms.? Minun lauseeni olivat kysymyksiä. Ne tunnistaa kysymysmerkistä. Ei väitteitä, jotka päättyvät pilkkuun tai huutomerkkiin.

Otetaan esimerkki. Ihminen sanoo, että hänellä oli housut. (Eli tässä tapauksessa joku kertoo, että oli riita). Nyt sinä sanot, että housut olivat räväkkään väriset.( Tässä tapauksessa on siis väitetty, että riidat olivat raivokkaita.) (Raivokkaan määritelmän voit katsoa sanakirjasta).

Nyt minä kysyn, että mihin perustat väitteesi, että housut olivat räväkkään väriset? Siihen, että joku kertoi hänellä olevan housut? Tähän asti olet henkilöllä nähnyt vain neutraalin värisiä housuja ja nytkin hänellä on sellaiset päällä. Mikä saa sinut ajattelemaan, että hän on pukeutunut (käyttäytynyt) jotenkin eri tavalla aiemmin?

Mikään näissä ensimäisissä lauseissa ei paljasta minkä väriset housut olivat tai millainen riita oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6203/7445 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oskari on todella miehekäs ja katseet puhuvat paljon. Minulle hänestä välittyy turvallinen, luotettava ja tahdikas mies, joka oikean naisen sattuessa kohdalle vapautuisi ja josta tulisi aivan upea kumppani. Siis tällainen fiilis mulle hänestä tulee. Ohjelmassa hän on kovin varuillaan.

Lyhyesti: Minä en Oskarin oloista miestä jaksaisi hetkeäkään. Mieluummin ilman!

Vierailija
6204/7445 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Heidin sukunimi?

Vierailija
6205/7445 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen EA-fani, katsonut kaikki kaudet ja aina lukenut täällä keskustelut. Paitsi tänä vuonna. Ei ole pystynyt. Alku vaikutti normaalilta. Jossain vaiheessa lakkasin käymästä täällä, kun ketju oli pilalla jonkun Oskarista pilkkaa vääntävän täyttäessä ketjun. Ei jaksanut etsiä normaalia keskustelua sieltä joukosta. Jatkoin silti sarjan seuraamista.

Kunnes sarjaankin tuli outo vire, joka jotenkin oudosti muistutti tämän ketjun virettä. Se on nyt yltynyt niin, etten ole enää pystynyt katsomaan itse jaksojakaan kuin sieltä täältä. Välillä käynyt täällä kurkkaamassa, onko meno normalisoitunut. Itselle on välittynyt olo, että tässä jutussa on nyt jotain irvokasta ja vastenmielistä. Jopa lievästi uhkaavaa.

En yhtään ihmettele, että Oskari on täysin hiljentynyt. Itselläkin on jotenkin karmiva olo tuosta oudosta vihasta, joka Oskariin ja täällä palstallakin keskusteleviin kohdistuu. Tulee olo, että on kyse jostain, mikä todellakin kannattaa kiertää kaukaa.

Toivon todella, että ensi vuonna palataan EA:ssa edellisten kausien tyyliin ja vältetään se tämän kauden outous, jonka alkuperää voi vain aavistella. Kiinnostaisi kyllä, kuka tai ketkä on tämän takana. Sehän alkoi ilmeisesti jo ennen kuin jaksot telkkarissa alkoivat.

Minulla on sama havainto. Välillä on jopa tullut olo, että pitääkö Oskarin olla huolissaan turvallisuudestaan. Jotain hyvin erikoista tässä on.

Onkohan Heidillä häiriintynyttä eläkkeellä olevaa sukulaista? Oikeasti aivan sairasta touhua, en ihan herkästi kyllä näin muuten kommentoisi.

Enpä tunne kumpaakaan hlöä, mutta kyllähän täällä on todella huomattavan paljon enemmän haukuttu, ivattu ja pilkattu Heidiä kuin Oskaria!!!! Senhän pystyy itse kukin tsekkaamaan näistä kommenteista.

Höpöhöpö taas! Täältähän on poistettu varmaan ainakin tuhat viestiä täysin häiriintynyttä Oskari-löpinää.

Poistettu jos poistettu. Niistä en tiedä, mutta näistä luettavissa olevissa valtaosassa haukutaan ja mollataan Heidiä. Nooh, pääasia että heistä ei tod.näköisimmin paria tule. Hyvä niin.

Vierailija
6206/7445 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei nyt tarvitse hakea mitään pyhimys ja paholainen vastakkainasettelua.

Toisenlaisen kumppanin kanssa Oskari olisi erilainen ja samoin Heidi olisi erilainen jonkun muun kanssa.

Tässä nyt on valinnat ovat mennet väärin ja liian erityyppiset ihmiset on paritettu keskenään.

Oskari olisi avoimempi ja Heidi rauhallisempi, mitään perustavaa laatua olevaa vikaa heissä ei ole välttämättä.

Totta. Uskon, että Oskari oli leikkisämpi, hauskempi. Nyt kaveri joutuu varomaan joka sanaansa ja tekoaan, ettei vieressä oleva ruutitynnyri räjähdä. Sytytslankakin on aika lyhyt. Heidin en näe juuri tuosta muuttuvan, on suhteellisen paljon enemmän kiinnostunut itsestään ja omasta hyvinvoinnistaan kuin muista. Olen kohdannut pari tällaista ihmistä tosielämässä ja heille draama on syy elää. Jos ei draamaa päivässä, niin jonkinlaista lääkäriä tarvitaan.

Vierailija
6207/7445 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin täällä pyörineenä tiedän, että varmaan satoja Oskaria herjaavia kommentteja on poistettu. Osassa oli jopa jotain törkeitä alapääjuttujakin, joten ei mikään ihme että yp on joutunut raskaalla kädellä puuttumaan. Sivumääräkin jossain vaiheessa romahti juuri tästä syystä, että sivutolkulla Oskarin herjaamista poistettiin asiattomana.

Vierailija
6208/7445 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähihoitajan myötähäpeä kirjoitti:

Heidikö se siinä kommentoi vai joku hänen bilekavereistaan?

Tämän EA-kauden rimanalitus on ollut täällä mustamaalauskampanjaa harrastaneet sisäpiirin tukijoukot. Samaa jengiäkö, joka naureskeli häissä? Käytös ainakin samaa luokkaa.

Minkälaiset ihmiset oikeasti naureskelevat ystävälleen tämän juhlapäivänä? Muutoinkaan ystävän kumppanille naureskelu ei osoita kummoista kypsyyttä.

Miten minulla on kokonaan mennyt tällainen naureskelu juttu ohi, siis Heidin ja Oskarin häissäkö jotkut vieraista naureskelivat ivallisesti Oskarin Napakymppi jutulle? Miten se on mennyt ohi silloin Heidiltä vai ovatko naureskelleet molempien selän takana? Kamalan lapsellista ja surullista käytöstä...

Vierailija
6209/7445 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuossa Heidin överibailauksessa ole itse asiassa kyse oman egon nostamisesta keinotekoisesti? Ts. mä oon vahva nainen, mä en ketään tarvii, mulla pyyhkii hyvin, mun elämä on hienoo jne.

Vaikka sen naamion takana on oikeasti hätääntynyt ja surullinen nainen, joka on epävarma Oskarin tunteista. 

Ja kun on epävarma, niin tuntee olevansa heikko ja kompensoi tätä heikkouttaan överikreisibailauksella? Myös kompensoi samaa kipuaan olemalla Oskarille törppö, tökeä, ilkeä ja häijy. Ts. kun minuun nyt sattuu, niin mä haluun et suhunkin sattuu, koska muhun sattuu. Tuollainen ei kuulu aikuiseen ja kunnioittavaan käytökseeen. 

Miksi Oskari ei puhu? Siksi, koska ei halua loukata H tunteita kertomalla totuutta. Haluaa myös olla suoraselkäinen, että ei valehtele tunteistaan. Siksi on hiljaa. Ei koe tarpeelliseksi satuttaa Heidiä kertomalla arveluistaan H:n tuuliviirikäytöksestä, jota on ihmetellyt pitkin ohjelmaa. Kun tilanteet ja tunnetilat vaihtuu sekunnin sadasosassa  Eli kuinka epävakaa Heidi on. 

On myös yhtä mahdollista, että ihminen, johon sattuu, ei halua mitenkään että toistakin sattuu vaan että toinen lohduttaisi häntä ja auttaisi sattumista loppumaan. 

Vierailija
6210/7445 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisenlaisen kumppanin kanssa Oskari olisi erilainen ja samoin Heidi olisi erilainen jonkun muun kanssa.

Tässä nyt on valinnat ovat mennet väärin ja liian erityyppiset ihmiset on paritettu keskenään.

Oskari olisi avoimempi ja Heidi rauhallisempi, mitään perustavaa laatua olevaa vikaa heissä ei ole välttämättä.

Ei tarvitsisi ei, mutta tämä keskustelu on lähtenyt väärille raiteille jo ennen kuin yhtään jaksoa edes olimme nähneet. Ihan sieltä asti sitä vastakkainasettelua on yritetty tehdä, jotta toista pidettäisiin jotenkin aivan hirveänä ihmisenä. Eiköhän se nyt vaan vaikuta tässä kohdin ihmisten katsantokantaan tässä koko keississä. Ilman tätä loanheittokampanjaa varmasti täälläkin suhtauduttaisiin vähän neutraalimmin Heidin käytökseen ohjelmassa.

Eli kaksi väärää tekee yhden oikean vai oletko kostoretkellä? Se, että joku kirjoittaja on kirjoittanut jotain inhottavaa oikeutti siis sinusta sen, että Heidiä alettiin tai aloit haukkumaan kaikilla mahdollisilla tavoin?

Joku Jamppa kirjoitti jätettä ja Heidin päälle kaadettiin siksi paskat.

Heidiä on haukuttu vailla millä tavoin. Hänen ulkonäköään, käytöstään, kypsyyttää, seksuaalista suuntautumista, vaatetusta, mitä hän sanoo ja miten hän sanoo, hänen sisustustaan, hänen meikkiään, hänen juomavalintoja festareilla, hänen reagoimista itselleen tärkeisiin asioihin jne. Kaikkea on arvosteltu ja haukuttu. Eikä näitä viestejä ole todellakaan poistettu.

Millä ihmeellä puolustat ja oikeutat tämän kaiken? Sillä, että joku Jamppa kirjoitti ensimmäisille sivuille jotain ei niin mairittelevaa Oskarista?

Vierailija
6211/7445 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Uskon, että Oskari oli leikkisämpi, hauskempi. Nyt kaveri joutuu varomaan joka sanaansa ja tekoaan, ettei vieressä oleva ruutitynnyri räjähdä. Sytytslankakin on aika lyhyt. Heidin en näe juuri tuosta muuttuvan, on suhteellisen paljon enemmän kiinnostunut itsestään ja omasta hyvinvoinnistaan kuin muista. Olen kohdannut pari tällaista ihmistä tosielämässä ja heille draama on syy elää. Jos ei draamaa päivässä, niin jonkinlaista lääkäriä tarvitaan.

Kutsut Heidiä ruutitynnyriksi ja vihjaat, että hän tarvitsee lääkäriä. Onko sinusta tämä asiallista?

Vierailija
6212/7445 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin sata sivua sitten ihmettelyni siitä, miten Oskarin asuntokuvat eivät liiemmin kiinnostaneet, mutta Heidin piti päästä hehkuttamaan mojitoämpäreitä.

Onpas tänne tullut sen jälkeen järkyttävä määrä mutkat suoriksi -tulkintoja. Selvennykseksi:

Kyllä. Aikuinen nainen saa käydä festareilla ja käyttää glitteriä. Kävin itsekin Provinssissa viimeksi vuosi sitten. Oli todella kiva reissu. Glittereitä ei ollut naamassa, mutta olisi hyvin voinut olla. Olen nelikymppinen.

MUTTA. Jos reissun aikana miesystäväni olisi käynyt katsomassa mahdollista asuntoa, olisi Provinssi kuitattu nähdessä juurikin niin, että "oli kiva reissu – näytä nyt äkkiä niitä kuvia asunnosta". Ei kai kukaan tai ainakaan suurin osa täällä kyseenalaista sitä, mitä aikuinen ihminen saa tai ei saa tehdä. Vaan tuota, mitä tapahtui sen jälkeen ja millä intensiteetillä festareita hehkutettiin.

Oma mausteensa on se, että Oskari oli tosiaan heivattu todella inhottavasti koko reissusta. Häneltä oli evätty yöpaikka vähän kuin kostoksi. Myös tuo pelailumeininki on aika inhottava piirre parisuhteessa. Jos jotain on sovittu, siitä pitäisi pitää kiinni – riidoista huolimatta. Siitähän se turvallisuuden tunne tulee suhteeseen. Tässä Heidi rakensi suhteeseen todella vahvasti turvattomuuden tunnetta, josta käsittääkseni on valittanut itse kärsivänsä.

Muutenkin Heidin käytöksessä on alkanut näkyä aika paljon pelailua, mm. kommentti siitä, mitä joku mies oli hänelle sanonut. Omaan korvaan se kuulosti yritykseltä herättää Oskarissa jonkinlaista mustasukkaisuutta. "Et päässyt mukaan, mutta oli minulla vientiä." Sekin on lapsellinen piirre käytöksessä. Tunnistan, koska nuorempana tein sitä joskus itsekin. Luulen että aika moni nainen tunnistaa tuon tavan yrittää herättää kumppanissa mustasukkaisuutta. SE ei kuulu aikuisuuteen, glitter ja festarit saavat kuulua. 

Provinssin jättäminen väliin oli täysin Oskarin oma päätös. Hän ei saanut ilmaista majoitusta, joten jätti siksi festarit väliin. Lipusta se ei ollut kiinni. Eikä kuljetuksesta, eikä tosiaankaan Heidi voi aikuista ihmistä estää jonnekin festareille menemästä.

” Kuulostaa yritykseltä” on juuri niinkuin kirjoitat. Lause jonka sinä tulkitset omilla korvillesi juuri sinulle sopivaksi ja nyt sinulle sopii, että Heidi saadaan näyttämään lapselliselta. Todistat väitteesi aidoksi sillä, että sinäkin teit niin kun olit nuori. Silloin sen on pädettävä myös muihin.

Minäkin olen kertonut törpöistä miehistä monelle, jopa omalle aviomiehelleni, ilman mitään takaa-ajatuksia. Miten se on mahdollista, kun sinä et siihen ole nuorena pystynyt?

Mitä jos kertoisin jostain törpöstä naisesta? Luuletko, että haluasi antaa ymmärtää, että jopa naiset ovat kiinnostuneet minusta?

Millainen mies käy katsomassa asuntoa ilman vaimoaan? Sellainen, jota ei kiinnosta joko vaimon mielipiteet tai vaimoa ei ole meinattu laskea sinne asuntoon?

Mielestäni Heidi vain vahvisti eroa, avaimet oli otettu pois Oskarilta ja asuntoon ei hänellä ollut aikomustakaan muuttaa, joten se jäisi kivaksi poikamies/bilekämpäksi Oskarille.

Tuo kahvilakohta kesti muutaman minuutin televisiossa. Luuletko, että he istuivat siellä vain sen aikaa? Me emme tiedä vaikka Oskari olisi jauhanut asioitaan ensin 30 minsaa ja Heidi ehkä lopulta kyllästyneenä kertoi muutamassa minuutissa omat kuulumiset, joita Oskaria ei kiinnostanut kuulla yhtään. Telkkuun juttu oli leikattu niin, että molemmille annettiin yhtä paljon ruutuaikaa.

Herranjumala mikä reaktio :D Rauhoitu hyvä ihminen. Puhutko kaikille ihmisille näin hyökkäävästi? Tähän sinun tyyliisi ja sävyysi tiivistyy kyllä täysin se, miksi käyn aika harvoin näillä keskustelupalstoilla. Hyökkäävää, henkilökohtaisuuksiin menevää tekstiä täysin ventovieraalle ihmiselle – vain koska olet eri mieltä jostain asiasta. Jospa jätät sen enempää arvailematta "mihin minä en nuorena pystynyt", kun et tunne minua lainkaan. Keskustellaan täällä ohjelmasta, eikö?

Sen verran kommentoin vienosti, että yleensä majoituspaikat ovat aika buukattuja Provinssi-viikonloppuna. Majoitusta on todella vaikeaa saada viime tingassa. Taisi Oskarikin mainita kaverilleen, että on pakko myydä lippu, kun ei ole yöpaikkaa. Provinssin kävijänä uskon kyllä tuon täysin, kun yöpaikka taisi mennä alta aika lähellä h-hetkeä.

Herranjumala kuinka sinä ylitulkitset. Taidat olla pikkuisen herkkä? Itsehän sinä kirjoitit kuinka, et nuorena teit juuri sitä mistä syytät Heidiä. Yritit tehdä miehesi mustasukkaiseksi. Jos et halua, että sinusta puhutaan, niin älä ota itseäsi esimerkiksi, koska muuten oletan, että haluat puhua itsestäsi.

Kiitos, että kerrot minulle mikset käy keskustelupalstoilla. Luuletko, että siitä on minulle jotain iloa tai hyötyä tai se on noin yleisesti kiinnostavaa? Ja kyllä, jostain ihme syystä alan sinua kohta tuntemaan, kun tarpeeksi kerrot itsestäsi. Eikö olekin kummallista?

Vierailija
6213/7445 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuossa Heidin överibailauksessa ole itse asiassa kyse oman egon nostamisesta keinotekoisesti? Ts. mä oon vahva nainen, mä en ketään tarvii, mulla pyyhkii hyvin, mun elämä on hienoo jne.

Vaikka sen naamion takana on oikeasti hätääntynyt ja surullinen nainen, joka on epävarma Oskarin tunteista. 

Ja kun on epävarma, niin tuntee olevansa heikko ja kompensoi tätä heikkouttaan överikreisibailauksella? Myös kompensoi samaa kipuaan olemalla Oskarille törppö, tökeä, ilkeä ja häijy. Ts. kun minuun nyt sattuu, niin mä haluun et suhunkin sattuu, koska muhun sattuu. Tuollainen ei kuulu aikuiseen ja kunnioittavaan käytökseeen. 

Miksi Oskari ei puhu? Siksi, koska ei halua loukata H tunteita kertomalla totuutta. Haluaa myös olla suoraselkäinen, että ei valehtele tunteistaan. Siksi on hiljaa. Ei koe tarpeelliseksi satuttaa Heidiä kertomalla arveluistaan H:n tuuliviirikäytöksestä, jota on ihmetellyt pitkin ohjelmaa. Kun tilanteet ja tunnetilat vaihtuu sekunnin sadasosassa  Eli kuinka epävakaa Heidi on. 

Yksi viikonloppu Provinssirockissa ja mojitoämpäri = överibailaus, jonka tarkoitus on keinotekoisesti nostaa omaa egoa.

Mistä teitä oikein sikiää?

Vierailija
6214/7445 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten samaa mieltä, mutta. Kyllä minusta miehellä on paitsi oikeus, myös suorastaan velvollisuus kertoa vaimolle, jos tämän käytös tuntuu pahalta, oudolta, tyhmältä, lapselliselta, ilkeältä, tai miltä vain, kaikki positiiviset tietenkin myös.  

Ongelmahan on juuri ollut se, että Heidi ei yhtään ole saanut tarttumapintaa Oskarista, ajatuksista ja tunteista. Vastuutonta olla toimimatta peilinä, koska peilinä olo on yksi avioliiton tärkeistä kulmakivistä. Silläkin riskillä, että toista tai itseä sattuu.

Totta tavallaan, mutta kun on tunnettu vasta vähän aikaa, voi olla todella epämiellyttävää asettaa itsensä ties mille kohtaukselle ja raivolle alttiiksi. Näkeehän sen jo näistä tämänkin keskustelun viesteistä, että ihan normaaleja reaktioita siihen, että ihmiset ilmaisevat olevansa eri mieltä, ei ole. Päinvastoin, täysin yliampuvia.

Tuntuu, että Heidin ja Oskarin suhteen alamäki alkoi juuri siitä, kun Oskari ensimmäisiä kertoja uskalsi antaa palautetta Heidin käytöksestä. Heidi otti sen kohtuuttomana kritiikkinä, kameralle tilitti ”Oskarin mielestä mä olen epävakaa!”

Tämän jälkeen Oskari sulkeutui kuoreensa ja oli välttelevä.

Vierailija
6215/7445 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän ihmetystä herättää, että Oskari käy katsomassa asuntoa eri paikkakunnalta kuin missä he molemmat asuvat. Heidille tärkeät läheiset asuvat Espoossa, muuttaisiko hän nyt Turkuun, koska aviomies on niin päättänyt häneltä asiasta kysymättä.

Olisiko voinut olla sellaista tyhjää täytepuhetta, joka kumpusi siitä, että Heidilläkin oli kivaa tekemistä, niin Osku ei voinut olla Pekkaa pahempi vaan hänelläkin oli olevinaan mielekästä puuhaa provinssi-vloppuna?

Miksi tosiaan olisi käynyt katsomassa pariskunnalle Turusta asuntoa, kun molemmat asuvat pääkaupunkiseudulla.

Oisko ollut vain screenshot etuovi.comista

Minusta tuntuu, että ovat jo eronneet. Heidihän sanoi, ettei heillä ole mitään suhdetta. Oskari puolestaan etsii asuntoa Turusta.... Heidi pilkkaa, eikä todellakaan aio muuttaa.

Vierailija
6216/7445 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidin jengi tuntuu olevan ihan paniikissa.

Ei siihen ole syytä.

Pari tuskin jatkaa yhdessä, joten Oskari saa viestejä aikuisilta naisilta, joita viehättää hänen rauhallisuutensa ja vaurautensa.

Heidin taas ei tarvitse pelätä, että kukaan mies pyrkii droppaamaan tunnelmaa. Hän voi rauhassa suunnitella seuraavien 20 vuoden festarimatkoja, ostaa lisää glitteriä ja sata uutta huulipunaa.

Kaikki hyvin.

Näinpä juuri. samoi Olli ja Katja eroavat, Olli löytää jonkun ystävällisen kissanrapsuttajan ja saa kaipaamansa parisuhteen, Katja jatkaa sinkkuna kunnes oppii tuntemaan paremmin itsensä ja tarpeensa parisuhteelle (vai onko niitä oikeastaan ollenkaan). Anniina ja Ville jatkavat onnellisina, heillä tuntuu olevan palikat niin hyvin kohdillaan, että voisi ennustaa pysyvää liittoa. Kaksi tasapainoisen tuntuista ja joustamaan kykenevä ihmistä jotka selvästi tykkäävät toisistaan ja ovat valmiita priorisoimaan toisensa ja suhteen vaikka kiireisiä ovatkin.

Vielä ensi viikko kirjoitellaan, sitten saavat rauhan julkisuudesta ja hyvä niin.

Vierailija
6217/7445 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän ihmetystä herättää, että Oskari käy katsomassa asuntoa eri paikkakunnalta kuin missä he molemmat asuvat. Heidille tärkeät läheiset asuvat Espoossa, muuttaisiko hän nyt Turkuun, koska aviomies on niin päättänyt häneltä asiasta kysymättä.

Olisiko voinut olla sellaista tyhjää täytepuhetta, joka kumpusi siitä, että Heidilläkin oli kivaa tekemistä, niin Osku ei voinut olla Pekkaa pahempi vaan hänelläkin oli olevinaan mielekästä puuhaa provinssi-vloppuna?

Miksi tosiaan olisi käynyt katsomassa pariskunnalle Turusta asuntoa, kun molemmat asuvat pääkaupunkiseudulla.

Oisko ollut vain screenshot etuovi.comista

Minusta tuntuu, että ovat jo eronneet. Heidihän sanoi, ettei heillä ole mitään suhdetta. Oskari puolestaan etsii asuntoa Turusta.... Heidi pilkkaa, eikä todellakaan aio muuttaa.

Minusta he erosivat, kun Heidi pyysi avaimet takaisin. Tämän jälkeen Oskari on lähtenyt katsomaan asuntoa, johon on aika loogista Heidiltä sanoa, että siinä sinulle kiva bilekämppä, (nyt kun olet kohta taas sinkku.)

Vierailija
6218/7445 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kirjoitti tänne aiemmin näin fiksusti, mutta joku toinen poistatti koko kommentin heti:

"Olen EA-fani, katsonut kaikki kaudet ja aina lukenut täällä keskustelut. Paitsi tänä vuonna. Ei ole pystynyt. Alku vaikutti normaalilta. Jossain vaiheessa lakkasin käymästä täällä, kun ketju oli pilalla jonkun Oskarista pilkkaa vääntävän täyttäessä ketjun. Ei jaksanut etsiä normaalia keskustelua sieltä joukosta. Jatkoin silti sarjan seuraamista.

Toivon todella, että ensi vuonna palataan EA:ssa edellisten kausien tyyliin ja vältetään se tämän kauden outous, jonka alkuperää voi vain aavistella. Kiinnostaisi kyllä, kuka tai ketkä on tämän takana. Sehän alkoi ilmeisesti jo ennen kuin jaksot telkkarissa alkoivat."

Ja itse kommentoin siihen aiemmin tänään näin:

"Jos tähän ketjuun alusta saakka näitä todella kummallisia ja vihaisia viestejä kirjoitellut ei olekaan Heidi itse, vaan joku hänen sydänystävä tai muu lähisukulainen, niin tuli vaan mieleen, että pitääköhän Heidin olla huolissaan turvallisuudestaan. Koska se henkilö, joka tähän ketjuun on nuo viestit kirjoittanut, tietää hyvin paljon henk.koht. asioita Heidistä eli on Heidin uskottu ja läheinen. Koska noiden viestin sävy on todella erikoinen, niin joitan kummaa tässä todella on ja minunkin mielestä uhkaavaa"

Tuo kommenttini poistatettiin heti. Joku ei selvästi halua, että täällä ollaan huolissaan Heidin turvallisuudesta.

Vierailija
6219/7445 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kirjoitti tänne aiemmin näin fiksusti, mutta joku toinen poistatti koko kommentin heti:

"Olen EA-fani, katsonut kaikki kaudet ja aina lukenut täällä keskustelut. Paitsi tänä vuonna. Ei ole pystynyt. Alku vaikutti normaalilta. Jossain vaiheessa lakkasin käymästä täällä, kun ketju oli pilalla jonkun Oskarista pilkkaa vääntävän täyttäessä ketjun. Ei jaksanut etsiä normaalia keskustelua sieltä joukosta. Jatkoin silti sarjan seuraamista.

Toivon todella, että ensi vuonna palataan EA:ssa edellisten kausien tyyliin ja vältetään se tämän kauden outous, jonka alkuperää voi vain aavistella. Kiinnostaisi kyllä, kuka tai ketkä on tämän takana. Sehän alkoi ilmeisesti jo ennen kuin jaksot telkkarissa alkoivat."

Ja itse kommentoin siihen aiemmin tänään näin:

"Jos tähän ketjuun alusta saakka näitä todella kummallisia ja vihaisia viestejä kirjoitellut ei olekaan Heidi itse, vaan joku hänen sydänystävä tai muu lähisukulainen, niin tuli vaan mieleen, että pitääköhän Heidin olla huolissaan turvallisuudestaan. Koska se henkilö, joka tähän ketjuun on nuo viestit kirjoittanut, tietää hyvin paljon henk.koht. asioita Heidistä eli on Heidin uskottu ja läheinen. Koska noiden viestin sävy on todella erikoinen, niin joitan kummaa tässä todella on ja minunkin mielestä uhkaavaa"

Tuo kommenttini poistatettiin heti. Joku ei selvästi halua, että täällä ollaan huolissaan Heidin turvallisuudesta.

Ja kun huomasin, että tuo kommenttini oli poistettu, niin minulle tuli todella epämiellyttävä olo, Heidin puolesta siis. 

Vierailija
6220/7445 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku nainen vaatisi minua hehkuttamaan omia biletyskuviaan niin sanoisin, että jaa ja lähtisin vetämään. Pikku kännissä voisin ensin vähän vittuilla.