Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit Alttarilla Official 2019

Vierailija
30.08.2019 |

Mitä mieltä osallistujista? Juoruja?

Kommentit (7445)

Vierailija
3661/7445 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi on OUTO! Kiertää rettukauppoja, zalandon paketteja kodin nurkissa, meikkaa kuin 15 vuotias ja käyttäytyy äkkiarvaamatta. Miten ihminen on voinut jäädä tuohon tilaan. Siis aikuinen muija rakentaa itsetuntoa tavaralla ja suuttuu miehelle, jos kaikki suju niinkuin jossain haavemaailmassa.

Olen itse 44v ja tilaillaan tyttären kanssa aika useinkin zalandolta vaatteita. Olenko nyt 15v teini?

Poimit nyt yhden asian kokonaisuudesta. Heidin koti on täynnä härpäkkeitä ja hän ostaa koko ajan lisää vaatetta. Jos ihmisellä on pakkomielle ostamiseen, niin ihminen ei hallitse sisintään, kun tavaralla yritetään täyttää jotakin puuttuvaa palasta. Ei kovin tasapainoisen aikuisen naisen elämää. Toi plus meikkaamisen luokattoman huono taso ja arvaamaton käytös muistuttaa enemmän teinin elämää. Mies sai nyt lähtöpassit, kun oli ollut häntä ennen tosi-TV-ohjelmassa... oikein napakympissä! Huoh!

Huonoa käytöstä Heidiltä, että on käynyt sitä asiaa läpi juhannusmökillä, jossa on paikalla hänen kavereitaan.

Kyllä tuon napakymppi historiansa olisi ehtinyt kertomaan jo aikaisemmin 4 viikossa, JOS olisi halunnut.

Kauanko Heidin pitäisi odottaa sitä, että Oskari jaksaa puhua? "Kyllä kerron myöhemmin, mutta en välttämättä heti. Minulla pitää olla voima ja valta päättää, milloin keskustellaan" voi j*malauta sanon minä. Minä laittaisin tavarat pussiin ja sanoisin, että herra on hyvä ja lähtee vastailemaan peililleen silloin kun parhaaksi näkee ja jatkaisin elämääni!

Vierailija
3662/7445 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katja on jokajaksossa kertonut tosiaan olevansa insinöörimäisempi. Jännä, tunnen useita insinöörejä ja jokainen heistä on erilainen persoona. Mitähän hän oikein hakee tuolla ammatistaan jankkaamisella? Eihän se kenenkään luonnetta täysin määritä. Haluaako jotenkin vain nostaa itseään mainitsemalla asiasta jokavälissä vai sosiaaliset taidot ja itsetuntemus niin heikot, ettei osaa kuvailla omaa persoonaansa muuten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3663/7445 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä kausi. Anniina ja Ville on huikea pari, mutta näiden muiden epäonnistuminen oli selvää jo toka jaksossa. Tällä kaudella ei nähdä minkäänlaista kasvutarinaa.

Vierailija
3664/7445 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi on OUTO! Kiertää rettukauppoja, zalandon paketteja kodin nurkissa, meikkaa kuin 15 vuotias ja käyttäytyy äkkiarvaamatta. Miten ihminen on voinut jäädä tuohon tilaan. Siis aikuinen muija rakentaa itsetuntoa tavaralla ja suuttuu miehelle, jos kaikki suju niinkuin jossain haavemaailmassa.

Olen itse 44v ja tilaillaan tyttären kanssa aika useinkin zalandolta vaatteita. Olenko nyt 15v teini?

Poimit nyt yhden asian kokonaisuudesta. Heidin koti on täynnä härpäkkeitä ja hän ostaa koko ajan lisää vaatetta. Jos ihmisellä on pakkomielle ostamiseen, niin ihminen ei hallitse sisintään, kun tavaralla yritetään täyttää jotakin puuttuvaa palasta. Ei kovin tasapainoisen aikuisen naisen elämää. Toi plus meikkaamisen luokattoman huono taso ja arvaamaton käytös muistuttaa enemmän teinin elämää. Mies sai nyt lähtöpassit, kun oli ollut häntä ennen tosi-TV-ohjelmassa... oikein napakympissä! Huoh!

Huonoa käytöstä Heidiltä, että on käynyt sitä asiaa läpi juhannusmökillä, jossa on paikalla hänen kavereitaan.

Kyllä tuon napakymppi historiansa olisi ehtinyt kertomaan jo aikaisemmin 4 viikossa, JOS olisi halunnut.

Kauanko Heidin pitäisi odottaa sitä, että Oskari jaksaa puhua? "Kyllä kerron myöhemmin, mutta en välttämättä heti. Minulla pitää olla voima ja valta päättää, milloin keskustellaan" voi j*malauta sanon minä. Minä laittaisin tavarat pussiin ja sanoisin, että herra on hyvä ja lähtee vastailemaan peililleen silloin kun parhaaksi näkee ja jatkaisin elämääni!

Heidi painostaa ja utelee koko ajan. Ihan varmasti sillä saa toisen lukkoon. En minäkään jaksaisi vastailla, jos toinen tivaa koko ajan fiiliksiä.

Vierailija
3665/7445 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mikä siinä Napakympissä on niin pahaa?

Tiedän parikin tyyppiä kun on siellä olleet, ”matkaa hakemassa” - siis eihän siellä (automaattisesti) mitään seksiseuraa haeta, vaan sehän on nyt oikeastaan ihan samanlainen juttu kuin joku ’the Wall’ - eri asia jos olis ollut jossain Love Islandissa tai Tempparisinkkuna...

Älä ole lapsellinen! Siis napakymppihän juuri on sellainen siveetön ja rietas ohjelma, jossa haetaan irtosuhteita ja intressi ei todellakaan ole missään sitoutuvuudessa. Ja tuo vertaus the wall ohjelmaan, aivan tuulesta temmattu! Toisessa jahdataan rahaa ja toisessa jumalatonta irtosuhdetta. Yhtä jumalatonta kyllä molemmat.

Vierailija
3666/7445 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän parikin tyyppiä kun on siellä olleet, ”matkaa hakemassa” - siis eihän siellä (automaattisesti) mitään seksiseuraa haeta, vaan sehän on nyt oikeastaan ihan samanlainen juttu kuin joku ’the Wall’ - eri asia jos olis ollut jossain Love Islandissa tai Tempparisinkkuna...

Joo ei mekään miehen kans tajuta ollenkaan mikä siinä oli noin dramaattisen kamalaa! Kyllä tuo heidi on kohtuuton. Miks helkkarissa tuollaisesta pitäis kertoo?

Vierailija
3667/7445 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen porukkaa tuo Oskari ja hänen kaverinsa on?!? Lei:t kaulassa Suomenlinnassa niinku oltais Pattayalla gogobaarin takaisinlähtöjuhlissa lähdössä takaisin kahden viikon riestastelun jälkeen?! Selvästi tosi humalassa koko porukka. Osaako nuo olla selvinpäin edes?

Vierailija
3668/7445 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi ei jankuta joka käänteessä, että kärsimystä on ollut ja vaikeaa on. Heidi ei myöskään laskeudu milloinkaan sille tasolle, jossa haukkuisi aviomiestään. Se ero Heidissä ja kiusaaja-Oskarissa on.

Vierailija
3669/7445 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono kausi! Ei ketään, kehen voisi samaistua. Anniina ja Ville on epäaitoja kikattajia, Heidi kummallinen ongelmakimppu ja Olli äärettömän raskas! Katjan ei pitäisi tällaisessa ohjelmassa edes olla. Oskari on ainoa normaalin oloinen.

Vierailija
3670/7445 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä Oskarista yhtään. Hirveän raskas ihminen, ja pinnan alla suorastaan ilkeä.

Vierailija
3671/7445 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö noilla ole parempaa tekemistä kuin miettiä mihin ne sijoittaa yhden valokuvan? Ehkä voisivat ottaa spontaanisti uusinnat hääyöstä pikemminkin kuin asetella halpaa kehystä. Voisi avioliitoilla olla edes jotain mahdollisuuksia jos vaikka perheenlisäystä pistettäisiin alulle.

Vierailija
3672/7445 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katja ja Olli on ihan selkeä tapaus. Olli ei ole seksikäs Katjan mielestä. Ei ole sitä seksuaalista vetovoimaa. Sitä joko on tai ei. Nyt ei ole.

Ollin habitukseen auttaisi parran ajo ja siistit farkut.

Sekä Itsevarmuutta lisää ja hiusten leikkaus!

Australian versiossa yksi vaimo talutti tuoreen miehensä parturiin, eikä meinannut saada näppejään irti hänestä sen jälkeen. Tässä tapauksessa ei mahtaisi aivan auttaa...

Vierailija
3673/7445 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsä kausi. Anniina ja Ville on huikea pari, mutta näiden muiden epäonnistuminen oli selvää jo toka jaksossa. Tällä kaudella ei nähdä minkäänlaista kasvutarinaa.

No tämä, ei minkäänlaista draama kaarta, missä suhde kehittyy hissukseen, mutta niin että molemmat ihan täysillä antavat itsensä mukaan ja yrittävät.

Vierailija
3674/7445 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katja ja Olli on ihan selkeä tapaus. Olli ei ole seksikäs Katjan mielestä. Ei ole sitä seksuaalista vetovoimaa. Sitä joko on tai ei. Nyt ei ole.

Ollin habitukseen auttaisi parran ajo ja siistit farkut.

Sekä Itsevarmuutta lisää ja hiusten leikkaus!

Australian versiossa yksi vaimo talutti tuoreen miehensä parturiin, eikä meinannut saada näppejään irti hänestä sen jälkeen. Tässä tapauksessa ei mahtaisi aivan auttaa...

Niinpä. Mun mielestä Ollin hiukset olisivat ihan ok, jos muu olemus ja elekieli olisi jotenkin maskuliinisempi. Olen itse seurustellut useammankin pitkätukan kanssa ja se voi olla hyvinkin viehättävää myös miehellä, jos olemus on kohdillaan.

Vierailija
3675/7445 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ole lapsellinen! Siis napakymppihän juuri on sellainen siveetön ja rietas ohjelma, jossa haetaan irtosuhteita ja intressi ei todellakaan ole missään sitoutuvuudessa. Ja tuo vertaus the wall ohjelmaan, aivan tuulesta temmattu! Toisessa jahdataan rahaa ja toisessa jumalatonta irtosuhdetta. Yhtä jumalatonta kyllä molemmat.

Joko olet trolli tai Heidi. 😂

Heidi, olet todella lapsellinen, kun annat vallan omalle epävarmuudelle ja käyttäydyt täysin lapsellisesti. Meillä kaikilla on menneisyys. Se on mennyttä. Se mitä ihminen haluaa tavoitella tulevaisuudessa tapahtuu nyt.

Hmm... ehkä juuri siksi Oskari ei halunnut mainita asiaa. Ehkä hävetti tai pelkäsi Heidin reaktiota... mikä olikin melkoisen huono!

Kuinkahan lapsellista se on, että Oskari ei kerro mitään menneisyydestään aviovaimolle? Siellä Oskarin kaapissa nimittäin napakymppi ei ole se suurin luuranko varmastikaan ja tuskin kertoi niistä muistakaan kolinoista. Jos olisi paljastanut itsestään näitä muita mahdollisia luurankoja, niin uskon että suhde olisi kätelty jo paljon aikaisemmin.

Lapsellista? Miksi Oskarin tulisi avautua mistään historiastaan muutaman päivän jälkeen? Täällä taas Oskaria arvostelevat huutelee ilkeyksiä. 

Vierailija
3676/7445 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi ei jankuta joka käänteessä, että kärsimystä on ollut ja vaikeaa on. Heidi ei myöskään laskeudu milloinkaan sille tasolle, jossa haukkuisi aviomiestään. Se ero Heidissä ja kiusaaja-Oskarissa on.

Katsommeko eri ohjelmaa? Heidihän tivaa koko ajan ”miltä nyt tuntuu” kysymyksiä ja ymmärrettävästi aikuinen mies väsyy niihin vastaamiseen jossakin vaiheessa (ei voi olettaa, että tunteet olisi selkeät muutaman viikon tuntemisen jälkeen). Ja, kun Oskari ei toimi, kuten Heidi haluaisi, niin sitten pillittää ja valittaa, miten on vaikeaa...

Vierailija
3677/7445 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita päiviä 4 viikon aikana? Miten siinä voi olla mitään kauheaa kun on kuherruskuukausi käynnissä? Pelkkää rakastelua aamusta iltaan. Välillä tietysti kaljaa.

Vierailija
3678/7445 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että Olli ei ole fyysisesti monenkaan naisen unelma, valitettavasti. Vaikka Olli on miten symppis, hyvä keskustelemaan, fiksu jne. Ei se pikkumyy-tukka ja pyöreät lasit vaan kovin moneen naiseen vetoa. Niinkuin joku tuolla kirjoitti, Katja ei tunne seksuaalista vetovoimaa Ollia kohtaan. Niin se vaan on.

Vierailija
3679/7445 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oskari valehtelee yksistään puhuessa. Silmät menee puolelta toiselle, suu on supussa ja otsa kurtussa.

Silmien liike voi kertoa siitä, että puhuja muistelee. Kurttuinen otsa kertoo vitutuksesta.

Vierailija
3680/7445 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun silmissäni Oskarin pinnat ovat vaan nousseet jakso jaksolta ja tänään C Morelta katsomani jakson perusteella Oskari alkoi vaikuttaa suorastaan sympaattiselta - ehkä parisuhdeanalyysimielessä vähän jähmeältä toki, mutta silti hyväntahtoiselta ja rauhaa rakastavalta.

Tuo oli aika järkky jakso... eikä me nähty taatusti kuin siivu kaikesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi