Ensitreffit Alttarilla Official 2019
Kommentit (7445)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on viisi vuotta vanhoja vaatteita. 2 vuotta vanhat on ihan selviö! Miten ihmeessä pitäisi tuhlata luonnonvaroja kuluttamalla niin hirveästi, että pari vuotta vanhat vaatteet ovat jotain niin ihmeellistä, että ne pitää oikein erikseen mainita ja irvailla.
Minulla on yhtälailla erilaisia ja -värisiä ilmapalloja ja prinsessatyllejä kotona, niin kuin Heidulillakin, miksi teidän pitää niistä mainita ja irvailla?
Minä en laittaisi televisioon eri ohjelmiin, vuodesta toiseen, samoja vaatteita.
En minäkään laittaisi. Todella junttimaista pitää vuodesta toiseen samoja vaatteita, ei edes samantyylisiä, vasn samoja.
Ja mikä ihme itku tästä nyt alkaa, jos jonkun vaatteita arvostellaan? Samanlaiseen ryöpytykseen aikoinaan joutui Olli Lindholm, kun esiintyi 2 viikkoa samoissa vaatteissa tvof:ssa. Nyt ei ollut kyse 2 viikosta vaan useammasta vuodesta!
Vierailija kirjoitti:
Monikaan ei taida hahmottaa että kyseessä ei ole tieteellinen dokkari tai hyväntekeväisyysohjelma jossa hakemalla haettaisiin mahdollisimman sopusuhtaiset parit. Ei tulisi seuraavaa kautta mainoskanavalle jostain perin kummasta syystä,
Jep. Teatteriahan tuo, jotta kehkeytyisi keskustelua ja katsojia.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on viisi vuotta vanhoja vaatteita. 2 vuotta vanhat on ihan selviö! Miten ihmeessä pitäisi tuhlata luonnonvaroja kuluttamalla niin hirveästi, että pari vuotta vanhat vaatteet ovat jotain niin ihmeellistä, että ne pitää oikein erikseen mainita ja irvailla.
Mitkä luonnonvarat kuluu synteettisissä muovikuituvaatteeissa? Auttakaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä luonnonvarat kuluu synteettisissä muovikuituvaatteeissa? Auttakaa!
Mistäpä se muovi valmistetaankaan???
miksi aina mukana näitä ahdistus-tyyppejä?
Vierailija kirjoitti:
miksi aina mukana näitä ahdistus-tyyppejä?
Niinpä, katsojaakin jo alkaa ahdistaa kun viikon parin tuntemisella puhutaan lapsen ja talon teosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohjelmassa tehdään systemaattisesti virheitä naisten suhteen (arvion vain naisia, naiset voivat arvioida miehiä). Tällä kaudella Katja on malliesimerkki naisesta, joka paperilla ja vielä haastatteluissakin vaikuttaa ”täydelliseltä” naiselta, mutta joka oikeassa elämässä on ns. high maintanance”, ts. on ylikriittinen, ei innostu kuin omista jutuista ja on täysin kyvyttömiä kompromisseihin. Edellisille kausilla vastaavia olivat Rosa, Mari ja Heidi. Täysin päinvastaisia esimerkkejä ovat tämän kauden Anniina tai kolmannen kauden Tiina.
Jos ohjelmassa pyrittäisiin vain onnistuneisiin pareihin, niin karsinta naisten osalta tehtäisiin tässä kohdassa. Toisaalta silloin pareja ei välttämättä saataisi tarpeeksi ja ohjelma olisi umpitylsä.
Minä olen myös tosi "high maintenance" - nimittäin vääränlaisen kumppanin kanssa. Kun olen sellaisen miehen kanssa, joka on kanssani riittävän hyvä match, olen todella joustava ja ymmärtävä, jopa poikkeuksellisessa määrin. Eli jos saan ne itselleni tärkeät asiat osumaan sopivasti, muulla ei ole juurikaan väliä eikä "ylikriittinen" puoleni tule silloin ollenkaan edes esille. Kokemusta pitkistä suhteista, jotka ovat toimineet näin.
Toki itse en osallistuisi tähän ohjelmaan ihan siitä syystä, että en usko asiantuntijoiden löytävän minulle niin hyvää matchia. Toisaalta, ainahan voisi käydä tuuri. Kyse on myös siitä, ketkä miehet ohjelmaan sattuvat hakemaan samaan aikaan. Jos se minulle täydellinen yksilö olisi hakijoiden joukossa, olen täysin varma että meidät kyllä paritettaisiin toisillemme, koska molemmat tiedämme erinomaisen hyvin mitä toivomme ja tarvitsemme, ja osaamme sen myös asiantuntijoille kuvailla kattavasti. Siis jos olisin huikentelevaisella tuulella, saattaisin sitten kuitenkin kokeilla onneani!
Onpa mielenkiintoista päästä kysymään sinulta sitä, mitä olen tässäkin ketjussa useampaan kertaan kysynyt: ymmärrän kyllä kaiken, mitä kerrot ja niin poispäin, mutta yhtä en käsitä mitenkään: miksi kaataa se kaikki sen puolison niskaan? Eikö kehittyneen aikuisen tule pystyä kestämään tämän kaltaista pettymystä käyttäytymällä sitä toista, tilanteeseen täysin viatonta ihmistä kohtaan ystävällisesti? Etkö näe omalla kohdallasi, että on ihan yksinkertaisesti kyse itsehillinnästä, käytöstavoista ja sydämensivistyksestä nimenomaan silloin, kun se perfect match ei osunut kohdallesi?
En ole tuon h m-viestin kirjoittaja mutta kyse voi olla puolustusreaktiosta. Miten itse käyttäydyt, kun vastenmielinen mies lähestyy sinua? Rupeatko kylmäksi/vaikeaksi vai maltatko olla hellä, ymmärtäväinen? Monet ovat kylmiä kun tarkoitus on antaa pakit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollissa ei ole mitään vikaa. Hän on vain tyystin väärä mies Katjalle. Katja ei ehkä tajunnut ettei sellainen"alfampi-mies" jota hän etsii hakeudu tällaiseen ohjelmaan.
Minä taas en näe Katjaa niin tasokkaana, että tällainen alfa ylipäänsä hänestä kiinnostuisi missään olosuhteissa, etenkään naimisiinmenomielessä. Katja on, kuten Ollin kämppäkin, korkeintaan 7.5 ulkoisesti. Luonteen puolesta ja yleisessä seksikkyydessä ehkä 6/10.
M34
Kai sitä haluta voi vaikka ketä vaikkei itse kuuluisi samaan sarjaan?
Turha höpötys ja spekulointi tulisi lopettaa, koska peli on jo täysin selvä. Olli ja Katja sekä Oskari ja Heidi eroavat. Mielestäni Oskari ja Katja voisivat sopia yhteen ja samoin Olli ja Heidi. Onkohan tässä tapahtunut jokin virhe tuotannon puolella? Heidi nimittäin pitää nutturapäisistä hintelistä miehistä, eikä hän pane pahakseen myöskään polvihousuja. Olli taas marssii toukokuussa vappukulkueissa ja usein hänellä on pikkulasten foliopallo mukanaan. Oskarin korkea älykkyys toisaalta olisi 100-varma mätsi Katjan kanssa. Katja on myös kertonut pitävänsä seksikkäistä ja rotevista miehistä, jollainen Oskari on.
M82 kirjoitti:
Katjan tyyppisten naisten haasteena on, että miehet jotka vastaavat heidän korkeaa vaatimustasoaan eivät taas ole yleensä kiinnostuneita Katjan tyyppisistä naisita.
Nämä miehet saattavat haluta naisellisemman naisen, joka omaa feminiinisiä ominaisuuksia: empaattisuus, aistillisuus, hoivaavuus, lempeys, armollisuus, naisellinen pukeutuminen ja käytös jne. Siksi eläminen yksin ilman kumppania lienee todennäköisin skenaario tälle naistyypille.
Samaa mieltä!
Onko Katja ja Olli tähän asti ainut pari joka ei ole pussanneet kertaakaan kameroitten edessä hääjuhlien jälkeen? miten oli rahkamies keississä?
Kukahan sen Ollin epävarmuuden on aiheuttanut? Eiköhän se ole Katja itse omalla nuivealla suhtautumisellaan. Olli on herkkä ja kaipaa hyväksyntää. Siinä kohdassa kun Katja arvioi hänen kämppänsä 7.5 pisteen arvoiseksi, oli Ollilla selvästi pettymystä katseessaan. Hänhän oli juuri kertonut miten kotinsa oli hänelle ilon ja ylpeyden aihe.
Mutta kyllä tuo totaalinen koskettelun puute on ihan järkyttävää. Eikö sitä voisi pitää edes kädestä kiinni? Olli ei uskalla näinä #metoo# aikoina tehdä mitään aloitetta. Koska Olli om todella halukas puhumaan heidän välisistä tunteistaan, niin miksei kysy suoraan Katjalta tuota koskettamisesta. Onko hänellä enää mitään menetettävää.
Vierailija kirjoitti:
Turha höpötys ja spekulointi tulisi lopettaa, koska peli on jo täysin selvä. Olli ja Katja sekä Oskari ja Heidi eroavat. Mielestäni Oskari ja Katja voisivat sopia yhteen ja samoin Olli ja Heidi. Onkohan tässä tapahtunut jokin virhe tuotannon puolella? Heidi nimittäin pitää nutturapäisistä hintelistä miehistä, eikä hän pane pahakseen myöskään polvihousuja. Olli taas marssii toukokuussa vappukulkueissa ja usein hänellä on pikkulasten foliopallo mukanaan. Oskarin korkea älykkyys toisaalta olisi 100-varma mätsi Katjan kanssa. Katja on myös kertonut pitävänsä seksikkäistä ja rotevista miehistä, jollainen Oskari on.
Tunnetko Oskarin? Linkkiä!
Varoitus paljastus.
Katsoin uusimman jakson ennakkoon. Peli on ikävä kyllä jo selvä. Katja on luovuttanut eikä näe yhteistä tulevaisuutta O:n kanssa. Olli elättelee vielä toiveita tietämättä Katjan ajatuksista.
Oskarin käytös on myös outoa. Ei kerro Heidille omista tuntemuksistaan, on hiljaa ja mykkänä kun toinen kysyy. Todella kiusallinen tilanne. Kameralle sanoo, että Heidin kanssa on raskasta kun toisen mieli vaihtelee.
Miten näin metsään on voitu valinnoissa mennä. En halua uskoa, että tahallaan on valittu huonot matchit, että saadaan draamaa aikaseks.
Vierailija kirjoitti:
Oskarin korkea älykkyys?
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varoitus paljastus.
Katsoin uusimman jakson ennakkoon. Peli on ikävä kyllä jo selvä. Katja on luovuttanut eikä näe yhteistä tulevaisuutta O:n kanssa. Olli elättelee vielä toiveita tietämättä Katjan ajatuksista.Oskarin käytös on myös outoa. Ei kerro Heidille omista tuntemuksistaan, on hiljaa ja mykkänä kun toinen kysyy. Todella kiusallinen tilanne. Kameralle sanoo, että Heidin kanssa on raskasta kun toisen mieli vaihtelee.
Miten näin metsään on voitu valinnoissa mennä. En halua uskoa, että tahallaan on valittu huonot matchit, että saadaan draamaa aikaseks.
Tämä on nyt taas tätä samaa linjaa, jota Oskari on lähtenyt vetämään toisesta jaksosta asti: huomasi, että Heidiä ei kiinnosta liitto hänen kanssaan joten vaihtoehto on mustamaalata Heidi koko kauden ajan ja sitten kertoa kavereille, että se akkahan oli hullu. Hyvä suunnitelma!
Tai sitten kyseessä on se aiemmin kerrottu, että kyseessä ei olisikaan aito pari, vaan draamaa tuovat näyttelijät, kuka tietää.
Aikaisempaan lainaukseen: kiusallinen tilanne kenelle, sinulleko? Jos Oskari ei osaa kertoa tuntemuksistaan, koska hän ei niitä tunne, niin mitä hänen tulisi silloin sanoa? Jos hän sanoo, ettei hänellä ole tuntemuksia, niin sehän on jo selvää, että siinä tapauksessa Heidi alkaisi huutaa palosireenin tavoin ja väittää Oskaria kylmäksi.
Tuoreimpaan lainaukseen: Höpö höpö. Oskarilla on vain yksi linja ja se on rakkauden linja. Upea mies, joka kertoo tunteistaan ja on suoraviivainen. Rakkaus rulettaa maailmaa ja Oskari on yksi suurimpia ja avoimempia rakkauden lähettiläitä, mitä ainakaan suomalaisessa televisiossa on nähty. Jos Suomessa olisi enemmän Oskarin kaltaisia, tunteitaan peittelemättömiä ja rakastavia miehiä, niin suomalaisilla naisilla olisi mukavampi olla. Suomi olisi parempi paikka ja matkustelu Turkkiin ja Gambiaan vähenisi merkittävästi. Sellainen on Oskari. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varoitus paljastus.
Katsoin uusimman jakson ennakkoon. Peli on ikävä kyllä jo selvä. Katja on luovuttanut eikä näe yhteistä tulevaisuutta O:n kanssa. Olli elättelee vielä toiveita tietämättä Katjan ajatuksista.Oskarin käytös on myös outoa. Ei kerro Heidille omista tuntemuksistaan, on hiljaa ja mykkänä kun toinen kysyy. Todella kiusallinen tilanne. Kameralle sanoo, että Heidin kanssa on raskasta kun toisen mieli vaihtelee.
Tämä on nyt taas tätä samaa linjaa, jota Oskari on lähtenyt vetämään toisesta jaksosta asti: huomasi, että Heidiä ei kiinnosta liitto hänen kanssaan joten vaihtoehto on mustamaalata Heidi koko kauden ajan ja sitten kertoa kavereille, että se akkahan oli hullu. Hyvä suunnitelma!
Tai sitten kyseessä on se aiemmin kerrottu, että kyseessä ei olisikaan aito pari, vaan draamaa tuovat näyttelijät, kuka tietää.Aikaisempaan lainaukseen: kiusallinen tilanne kenelle, sinulleko? Jos Oskari ei osaa kertoa tuntemuksistaan, koska hän ei niitä tunne, niin mitä hänen tulisi silloin sanoa? Jos hän sanoo, ettei hänellä ole tuntemuksia, niin sehän on jo selvää, että siinä tapauksessa Heidi alkaisi huutaa palosireenin tavoin ja väittää Oskaria kylmäksi.
Tuoreimpaan lainaukseen: Höpö höpö. Oskarilla on vain yksi linja ja se on rakkauden linja. Upea mies, joka kertoo tunteistaan ja on suoraviivainen. Rakkaus rulettaa maailmaa ja Oskari on yksi suurimpia ja avoimempia rakkauden lähettiläitä, mitä ainakaan suomalaisessa televisiossa on nähty. Jos Suomessa olisi enemmän Oskarin kaltaisia, tunteitaan peittelemättömiä ja rakastavia miehiä, niin suomalaisilla naisilla olisi mukavampi olla. Suomi olisi parempi paikka ja matkustelu Turkkiin ja Gambiaan vähenisi merkittävästi. Sellainen on Oskari. <3
Mikäs Oskari-fani tänne palstalle oikein on ilmestynyt. Oskari itsekö?
Tämä palsta tulisi pyhittää vain Ollille ja Katjalle eikä puhua halaistua sanaa mistään Oskarista ja Heidistä. Olli ja Katja kaipaavat nyt muidenkin kuin asiantuntijoiden vinkkejä ja mehän niitä tarvittaessa annamme, jos vain Olli ja Katja vinkkimme ottavat vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukahan sen Ollin epävarmuuden on aiheuttanut? Eiköhän se ole Katja itse omalla nuivealla suhtautumisellaan. Olli on herkkä ja kaipaa hyväksyntää. Siinä kohdassa kun Katja arvioi hänen kämppänsä 7.5 pisteen arvoiseksi, oli Ollilla selvästi pettymystä katseessaan. Hänhän oli juuri kertonut miten kotinsa oli hänelle ilon ja ylpeyden aihe.
Mutta kyllä tuo totaalinen koskettelun puute on ihan järkyttävää. Eikö sitä voisi pitää edes kädestä kiinni? Olli ei uskalla näinä #metoo# aikoina tehdä mitään aloitetta. Koska Olli om todella halukas puhumaan heidän välisistä tunteistaan, niin miksei kysy suoraan Katjalta tuota koskettamisesta. Onko hänellä enää mitään menetettävää.Moikka Olli! Miten menee? ;) Tottahan toki se on Katja joka on sen sinun epävarmuuden aiheuttanut, tietysti. Ilman Katjaa sinä olet hyvin varma mies isolla m-kirjaimella. Ja tottahan toki Katjan olisi tullut antaa kämpällesi 10 pistettä, koska olit juuri kertonut Katjalle kuinka juuri kämppäsi on sinulle ilon ja ylpeyden aihe. Eihän asuntosi voi tuollaisessa tapauksessa olla vähempää kuin kymmenen, eiks niin? Jos jollakin on mielipide alle kympistä, niin se on kiusantekoa, eiks vaan? Ja mitä koskettelun puutteeseen tulee, niin se on Olli katsos niin, että jos vaimosi pitää sinua epämiellyttävänä, jopa luotaantyöntävänä, niin ei siinä paljon silloin kosketella viitsi. Ja miten on Olli suihkun laita? Oletko milloin viimeksi käynyt suihkussa? Oletko ajatellut, että saatat olla peseytymättömyydenkin vuoksi epämiellyttävä ja siihen päälle sitten kissasta irtoava kuona, karvat ja pöly. Ei mikään miellyttävin tilanne, Olli, mutta kaikkihan tulisi tehdä juuri siten kuten sinä haluat, eiks niin? Jos Katja ei halua kosketella, niin silti hänen tulisi kosketella, koska sinä haluat, eikö vaan? Nyt on Olli tullut se hetki, kun sinun tulee riisuutua peilin edessä ja katsoa itseäsi kaikilta kanteilta. Siellä se avioliiton epäonnistumisen syy luuraa. Ainakin 50 prosenttisesti.
Onpa vihainen kommentti. Katjako se siellä?
Samaa mieltä. Miina oli mielestäni selkeästi kumppaniaan "tasokkaampi" henkisesti. Sellainen on väsyttävää, kun ei saa toiselta samaa mitä itse suhteeseen tarjoaa. Anniina ja Ville taas vaikuttavat oikein sopusuhtaiselta ja tasaväkiseltä parilta. Heille tulee varmasti ristiriitoja jossain vaiheessa, kuten kaikille, mutta uskon heidän pystyvän ne myös ratkaisemaan niin, ettei kumpikaan koe tulleensa jyrätyksi tai joutuneensa luopumaan liian paljosta.