Ensitreffit Alttarilla Official 2019
Kommentit (7445)
Osku tuntuu olevan ihan hukassa nuorikkonsa kanssa, ei tiedä miten reagoida mihinkin. Matalaa ymmärtäväistä linjaa tuntuu pitävän mutta eihän se kovin pitkälle kanna jos kus*ukassa pitää kulkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku sulhoista muistuttaa Simpsoneita.
Kukahan se mahtaa olla, hehee..
Homer ja Marganiina?
Ollilla on jotenkin tosi ”nykivä” puhetyyli, joka häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidin lapsellisuus häiritsee. Äänestä kuulee että se ei ole ”luonnollinen puheääni”, vaan hän tavoittelee jotain pikkutyttömäisyyttä sillä. Miksi?
Kompensoi vanhan naisen kasvojaan?
Hän työskentelee kehitysvammaisten kanssa, on opetellut tuollaisen puhetyylin, jotta ei käskyistä tule ikävän kuuloisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höhöttäjät on kyllä hassu pari. Grillatessaan ja hekotellessaan tuli mieleen ovatko ennemmin kaverukset vai sisko ja sen veli. Ovathan he ulkoisesti ihan sopusuhtainen pari, taviksiakin taviksemman näköiset ja Kokoiset, sen takia varmaan niin moni katsojakin voi samaistua ja jopa tykästyä.
Onpa ihanaa kun pääsee haukkumaan ihmisiä.
Varsinkin naista, jolla on kasvoillaan hehku, jota ei kertakaikkiaan voi teeskennellä. Jokainen mikroilme kertoo syvästä ilosta.
Vierailija kirjoitti:
Höhöttäjät on kyllä hassu pari. Grillatessaan ja hekotellessaan tuli mieleen ovatko ennemmin kaverukset vai sisko ja sen veli. Ovathan he ulkoisesti ihan sopusuhtainen pari, taviksiakin taviksemman näköiset ja Kokoiset, sen takia varmaan niin moni katsojakin voi samaistua ja jopa tykästyä.
Ettei tässä nyt kateus paistaisi?
Ihana pari. Olivat vastaanotolla toinen toisen kainalossa, pitivät hellästi kädestä kiinni. Katsoivat toisiaan kauniisti ja puhuivat toisistaan kauniisti.
He nauravat paljon yhdessä, heillä on mitä ilmeisimmin ihan todella kivaa yhdessä. Onni yhdessäolosta ja toisensa löytämisestä paistaa heistä kilometrin päähän.
Juuri tuollaista sen pitääkin olla. Ja juuri tuo on se mitä kaikki toivovat löytävänsä, ja miksi tuohon ohjelmaan haetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidin lapsellisuus häiritsee. Äänestä kuulee että se ei ole ”luonnollinen puheääni”, vaan hän tavoittelee jotain pikkutyttömäisyyttä sillä. Miksi?
Kompensoi vanhan naisen kasvojaan?
Hän työskentelee kehitysvammaisten kanssa, on opetellut tuollaisen puhetyylin, jotta ei käskyistä tule ikävän kuuloisia.
Elokuvaohjaajilla ja poliisijohdolla sama nuotti.
Tässä keskustelussa on taas sama ilmiö kuin entisissäkin.
Heidiä ja Oskari sekä Ollia ja Katjaa saa ruokia ja sanoa mielipiteensä. Mutta Loimaan parista ei saa sanoa kuin myönteisiä asioita ja omia mielipiteitään ei saa sanoa.
Heti tulee närkästys ja ja haukutaan haukkujiksi.
Itse näen myös samoin, että ovat kuin kaverukset tai siskokset, en näe intohimoa tai en osaa kuvitella heitä, no ei varmaan pitäisikään 😀, mutta jotenkin vaikeaa kuvitella muuta, (tiedätte kyllä mitä) kuin sen, että rattoisasti nauravat yhdessä.
En naisena näe, sorry nyt vaan, Villessä mitään seksikästä vetovoimaa. No, ei mun tarvitsekaan. ☺
Mutta ehkä vaimonsa näkee, toivottavasti, tai ehkä ei ole sitten tarpeen heidän suhteessaan.
3446, jatkan, siis en ole heille kateellinen, jos joku niin luulee. ☺
Ja siis ruotia, ei ruokia.
Vierailija kirjoitti:
Heidiä ja Oskari sekä Ollia ja Katjaa saa ruokia ja sanoa mielipiteensä. Mutta Loimaan parista ei saa sanoa kuin myönteisiä asioita ja omia mielipiteitään ei saa sanoa.
Heti tulee närkästys ja ja haukutaan haukkujiksi.Itse näen myös samoin, että ovat kuin kaverukset tai siskokset, en näe intohimoa tai en osaa kuvitella heitä, no ei varmaan pitäisikään 😀, mutta jotenkin vaikeaa kuvitella muuta, (tiedätte kyllä mitä) kuin sen, että rattoisasti nauravat yhdessä.
En naisena näe, sorry nyt vaan, Villessä mitään seksikästä vetovoimaa. No, ei mun tarvitsekaan. ☺
Mutta ehkä vaimonsa näkee, toivottavasti, tai ehkä ei ole sitten tarpeen heidän suhteessaan.
Eihän kukaan meistä ole kaikkien mieleen. Miksi sun pitäisikään tuntea vetoa näihin miehiin? Itse en ole pitänyt minkään kauden yhtäkään miestä itselleni vetävänä, mutta niin vaan saavat vaimonsa katseen ilmeisen utuiseksi. Ootko koskaan kuullut, että kun mies kohtelee naista hyvin, siis ihan todella hyvin, ja hellästi ja rakastavasti ja kunnioittavasti, ja kertoo kuinka kuuma tämä on, niin pikku epätäydellisyydet ulkonäössä merkkaa yhä vähemmän ajan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Heti tulee närkästys ja ja haukutaan haukkujiksi.Itse näen myös samoin, että ovat kuin kaverukset tai siskokset, en näe intohimoa tai en osaa kuvitella heitä, no ei varmaan pitäisikään 😀, mutta jotenkin vaikeaa kuvitella muuta, (tiedätte kyllä mitä) kuin sen, että rattoisasti nauravat yhdessä.
Jos joku hullu tänne on pesiytynyt haukkumaan, älä meitä kaikkia niputa.
Mutta on ihan kauheaa katsoa, kuinka Olli jo pelkää vaimoaan. Ja kuinka he molemmat ovat mielestään aina oikeassa, ja ovat ihan hukassa kun toinen ei arvostakaan sitä.
Ja tämä toinen pari sitten, ovat niin erilaisia ja molemmat olettavat paljon ja keskustelevat vähän.
Ja olen tätä mieltä ihan sillä, kun on omakohtaista kokemusta näistä kaikista suhteessa, myös siitä kun onkin ihminen, jonka kanssa kommunikointi ja arvostus sujuu.
Vierailija kirjoitti:
Ootko koskaan kuullut, että kun mies kohtelee naista hyvin, siis ihan todella hyvin, ja hellästi ja rakastavasti ja kunnioittavasti, ja kertoo kuinka kuuma tämä on, niin pikku epätäydellisyydet ulkonäössä merkkaa yhä vähemmän ajan kanssa.
Todella hyvin sanottu!
Miksi Villen ulkonäköä ei ole haukuttu? Ollin ja Oskarin on.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Villen ulkonäköä ei ole haukuttu? Ollin ja Oskarin on.
Johtuisiko siitä, ettei se näytä Anniina haittaavan - tai tiedä häntä jopa hän pitää Villeä jopa ihan hottina.
Noita toisia on lähinnä kai arvioitu sillä silmin, miksi he eivät kenties omaa valittua nuorikkoaan viehätä?
Vierailija kirjoitti:
No voi hyvät hyttyset. Näätkö sitten sitä vetovoimaa noissa kahdessa muussa miehessä ja voit kuvitella heidät hommiin?
Itse en kyllä myöskään pysty näkemään kovinkaan monessa miehessä mitään vetovoimaa,(enkä kuvitella heitä kyseisiin hommiin, luojan kiitos) mutta en hetkeäkään epäile, etteikö joku muu pystyisi.
Minulla itselläni on lyhyt mies ja voin uskoa, ettei hän sytyttäisi sinua tai montaa muutakaan naista, mutta minulle hän on se ainoa oikea. Ja minut hän sytyttää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ehkä vaimonsa näkee, toivottavasti, tai ehkä ei ole sitten tarpeen heidän suhteessaan.No voi hyvät hyttyset. Näätkö sitten sitä vetovoimaa noissa kahdessa muussa miehessä ja voit kuvitella heidät hommiin?
Itse en kyllä myöskään pysty näkemään kovinkaan monessa miehessä mitään vetovoimaa,(enkä kuvitella heitä kyseisiin hommiin, luojan kiitos) mutta en hetkeäkään epäile, etteikö joku muu pystyisi.
Minulla itselläni on lyhyt mies ja voin uskoa, ettei hän sytyttäisi sinua tai montaa muutakaan naista, mutta minulle hän on se ainoa oikea. Ja minut hän sytyttää
Hear hear!
Vierailija kirjoitti:
Joka aviosuhteessa pitää olla seksuaalista vetovoimaa, muuten se ei toimi. (Nähdään esim Katjan ja Ollin suhteessa, ei vetovoimaa, ei suhdetta)
Mutta se, että sinä et nää Villessä vetovoimaa, ei tarkoita sitä, ettei hänessä sitä joillekin naisille olisi.
Katselin tässä yhtenä päivänä nuoruuden poikaystävän kuvaa. Söpö oli edelleen, mutta ihmettelin, mitä ihmettä olin hänessä nähnyt. Kummasti veti silloin puoleensa, mutta ei kyllä enää yhtään tuntuisi siltä.
Onneksi Ville ei saa hiuksiaan nutturalle, ei sitten millään.
Onko Ollilla lapsi? Hääjaksossa näkyi lyhyesti kun kirmaili ja hakeutui O syliin. Olisiko kertonut tämän häämatkalla ja siitä alkoi Katjan alamäki, sormus oikeaan etc.
Kukahan se mahtaa olla, hehee..