Ensitreffit Alttarilla Official 2019
Kommentit (7445)
Huvittavinta on palstalla Villeä ruusunpunaisten lasien läpi katselevat yyhoot jotka kuvittelevat että Ville kehui Anniinan mekkoa vaikka selvästi kehui ohikulkijan mekkoa.
Miksi ihmiset haukkuu Ollin nutturaa? Mielestäni se on sympaattinen. Tuo mieleen pikkumyyn.
Vierailija kirjoitti:
Hmm, itse ihastun seksuaalisessa mielessä aika helposti. Ja monentyyppisiin miehiin, eli minulla ei sinänsä ole mitään kriteerejä että täytyy olla raamikas, tai jotain muuta.
Mutta tuo Olli, hän on kyllä vahvasti poikkeus. En ikimaailmassa haluaisi pelkän fyysisen mielikuvan perusteella koskea häneen. Tämän sanoin ihan ääneenkin jo heti, kun tyyppejä esiteltiin avausjaksossa. Saati nyt, kun on nähnyt tuota jankutusta, epävarmuutta ja ripustautuvaa luonnetta.
Eli pointtini, tuo ihmistyyppi on aika vahvasti jokotai. Joko viehätyt tai sitten et. Hän ei ole mikään peruspetteri, vaan hyvin persoonalliset piirteet, olemus jne. Ja jos Katjalle ei iske, niin ei voi mitään.
Ihastuisit kuitenkin seksuaalisessa mielessä Villeen tai Oskariin? Jännä, itse valitsisin näistä kolmesta ehdottomasti Ollin. Ville ja Oskari ovat aivan liian setämäisiä makuuni.
Raukka Olli, käy niin sääliksi. Tulisin sen kanssa varmasti tosi hyvin toimeen. Muistuttaa omaa poikaystävääni.
Vierailija kirjoitti:
Osallistujia helpottaisi kummasti jos osaisivat lähteä ohjelmaan "pilkettä silmäkulmassa" asenteella. Pientä leikkimielisyyttä, flirttiä jne peliin. Uteliaisuutta ja kiinnostusta toisesta mutta rennolla otteella.
Vaikka ollaankin heti naimisissa niin kaikkea syvällistä tarvitse heti jakaa tai luurankoja kaivaa kaapista. Ei kukaan jaksa sulatella muutamassa viikossa toisen vuosikausien elämäntilanteita tai analysoida puhki koko parisuhdetta.
Osallistujista moni on ollut sinkkuna pitkään. En tiedä johtuuko tuo asenne että otetaan kaikki niin vakavasti sen takia. Ikäänkuin olisi kova kiire saada kaikki heti. Ja sitten heitetään oma elämä toisen silmille heti. Katjalta ja Ollilta puuttuu juuri tämä leikkimielisyys ja on tuskallista katsoa heidän valtataisteluaan.
Monesti olen kuullut, että elävässä elämässä esim toisia sinkkunaisia kiinnostaa varatut miehet. Varatut miehet ovat ehkä rennompia ja osaavat ottaa tilanteen paremmin haltuun kun ovat kouliintuneet suhteessa. Jos ihminen on pitkään yksin niin unohtuuko häneltä miten toista huomioidaan. Minusta ohjelman Heidi on hyvä esimerkki, hän elää ja jatkaa omaa sinkkuelämäänsä Oskarin kanssa ihan kun Oskaria ei olisi ollenkaan.
Heillä pitäisi olla joku parin päivän kurssitus ENNEN avioliittoa siitä, mitä on henkisesti odotettavissa ja miten siihen pitäisi yrittää suhtautua.
Kehittyneemmissä kulttuureissa arvostettiin myös muuta kuin lihasvoimaa, taitoja, älyä, henkistä voimaa. Olisiko niin, että joitakin naisia puhuttelee se kehittyneempi malli miehestä. Itse olen ainakin sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse ainakin osittain Ollin näköinen mies. Minusta on jotenkin häiritsevää, että Olli ei ole itse käsittänyt sitä tosiseikkaa, että melko iso osa naisista ei vaan lähtökohtaisesti pidä moisesta ulkonäöstä, tai suhtautuu siihen ainakin jonkinasteisella varauksella.
Ja näyttää vahvasti siltä, että Katja kuuluu juuri tähän naisryhmään.
Tämän takia Ollin olisi kompensoitava ulkoista habitustaan harjoittelemalla pelin edessä vähän ryhdikkäämpää olemista, silmiin katsomista ja vielä pientä pilkettä silmäkulmaan, sellaista osin veijarimaista, osin itsevarmaa maailmanmiestä ilmentävää hymyä, jolla haluaa hurmata nimenomaan juuri Katjan.
Lisäksi itsevarmuus puuttuu, ei tuossa tilanteessa voi vetäytyä inisemään kuoreensa, vaan ottaa sitä kontaktia ja läheisyyttä ja ohittaa toisen kritiikit ja vaikka lyödä ne ainakin osin leikiksi, eikä uhriutua ja analysoida liikoja.
Leikkisämpi, itsevarmempi, kiinnostustaan osoittava mies, jota jatkuva kritiikki ei ihan heti lannista, voisi toimia Katjalle paremmin.
Ollista vaan ei ole tuon kaltaisen naisen kumppaniksi pätkääkään.
Ei sillä, että Katja jotenkin täydellinen olisi, mutta Olli olisi voinut muuttaa tilannetta jo alkumetreillä, jos olisi toiminut toisin.Niinpä. Olli nykyinen ulkonäkö jakaa naisten mielipiteet. Pieni osa tykkää, iso osa ei. Mutta kyse ei ole kasvonpiirteistä eikä pituudesta vaan tyylistä. Itseäni ei sytytä Ollin nykyinen ulkonäkö-tyyli. Mutta: jos hän leikkaisi lyhyet hiukset, ehkä jopa vain sellaisen millin sängen, ajaisi aina parran millin (tai puolen millin) sängelle, käyttäisi piilareita ja vaihtaisi lasit pois pyöreistä sellaisiin suorakulmaisiin paksumuovikehyksisiin, pukeutuisi hyvinistuviin sinisiin farkkuihin ja kauluspaitaan ja seisoisi aina hyväryhtisenä, hymyilisi ja olisi aina sellainen pilke silmäkulmassa niin tykkäisin. Eikä vaatisi kuin pari tuntia tuo muutos häneltä.
Ja miksi hitossa Ollin pitäisi muuttua ulkoisesti??
Nimenomaan! Muutosta ei tarvita, ellei hän itse ole sitä mieltä, että haluaisi kokeilla muita tyylejä.
Jos joku neuvoisi minua vaihtamaan hiustenväriä ja meikkaamaan, etten olisi niin epäkiinnostavan näköinen, niin en jaksaisi edes naurahtaa ehdotukselle, niin turhalta se kuulostaa.
Minä menen tuosta välistä. Voin suosia miestä miellyttäviä hiusmalleja, vaatteita jne. Jos ne miellyttävät myös minua. Mutta en muuttuisi ihan toisentyyliseksi toisen vuokaavioksi, itselleni vieraaksi.
Katja nyt ei ole itsekään naisellisen oloinen nainen. Kävelytyylikin ruma näköistä harppomista. Päälle vielä se töykeys ja hymyttömyys. Ei voi vaatia mieheltä raavasta maskuliinisuutta, jos ei ole naisellinen itsekään.
Tuo vuokaavioksi autocorrect sopii ehkä hyvin tähän insinööriteemaan XDDD
Katja oli niin sydämellisen oloinen sille Mariannalle. Ja sitten niin hymytön Ollia kohtaan. Tai jos Olli yrittää smalltalkata, Katja saattaa olla vaan hiljaa. En tykkää.
Tunnen itseni maailman epäonnistuneimmaksi, koska voisin olla kuin Katja tai myös kuin Olli, tilanteesta riippuen. Toki se vaatii sen, että mennään tarpeeksi syvissä vesissä eikä vastapuoli osaa tulla yhtään vastaan.
Eilinen jakso oli jo katsojallekin ahdistavaa katsottavaa Katjasta&Ollista. Katja sopisi paremmin joku DI, yhtä vähäeleinen ja vähätunteinen. Katjassa on paljon ns. perinteisiä miesmäisiä piirteitä, ei ole kovin naisellinen, esim.pukeutumiseltaankin. Outoa, että antaa oman ammatin määrittää itseään niin paljon, joo tiedetään, olet insinööri.
Ollilla taas mieheksi paljon feminiinisiä piirteitä,ehkä on haettu tasapainoa heidän kesken, mutta reisille meni, kuten Ville sanoisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt, että miksi Olli ei yritä saada Katjaa ihastumaan itseensä. Eli kehuisi Katjaa, yrittäisi ottaa kosketuskontaktia, juttelisi mukavia kevyitä asioita (politiikka, elokuvat Ym.) Olisi mukava ja vanhanaikaisesti sanottuna ”kosiskelisi” Katjaa. Yrittäisi saada Katjan rentoutumaan.
Ei välittäisi yhtään Katjan kommenteista.
Nyt näyttää tavallaan, että Olli vain haluaa, että Katja haukkuisi häntä ja kertoisi, mihin Katja on pettynyt. Olli haluaa olla marttyyri.
Nyt hän kiukuttelee, että Katja ei tykkää hänestä tarpeeksi. Ja analysoi ja arvostelee Katjan luonnetta.
No mulle ainakin on tullut Ollista sellainen olo, että hän ikäänkuin ajattelisi, että tässä kun heidät on laitettu naimisiin, niin molempien vastuulla on ihastuttaa itsensä siihen toiseen. Eli Ollin tehtävä on itse ihastua Katjaan ja Katjan tehtävä (kun kerran Katja tällaiseen sokkoliittoon halusi) on ihastuttaa itse itsensä Olliin. Eikä niin kuin perinteisessä deittailussa, että molemmat yrittää saada toisen ihastumaan. Ihan kuin Olli ajattelisi, että tällaisessa formaatissa ei TARVITSE KOSISKELLA kun kerran ollaan jo naimisissa ja puoliso kerran halusi tuntemattoman kanssa naimisiin. Ehkäpä Olli ei edes osaa kosiskella? Kaikki ei osaa. Ja Katja taas odottaa mieheltä, että mies kosiskelisi (kuten kaikki naiset odottaa, jos haluaa suhteen syntyvän).
Tuo tekstin loppu on hieman ristiriidassa sen kanssa, että Olli on ollut jo aiemmin naimisissa... Eli a) Olli osaa kosiskella, tai b) kaikki naiset eivät odota kosiskelua.
Vierailija kirjoitti:
Oivoi, näettekö mitä sopivilla leikkauksilla saa aikaan? Aluksi Katja oli hirveä ja Olli ihana, nyt ilmapiiri on kääntymässä Ollia vastaan. Kohta varmaan Katjasta todetaan, että tämä on ihan okei.
Ja kaiken tämän sai aikaan muutama sopivasti esitetty kohtaus telkkarissa. Niin ne teitä johdattelevat.
Siis mitä tarkoitat? Olen katsonut jo ensi viikon jakson, enkä ole huomannut mitään tuollaista. Olli on ihan ok, mutta liian naismainen ja ehkä jopa tylsä latteuksien latelija. Katja on niin sulkeutunut, ettei siitä voi edes esittää arviota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olli ja Oskari ovat huhujen mukaan molemmat olleet AA:ssa aikoinaan. Se vielä puuttuisi että samassa.[/quote
Mitä sitten? Niin on ollut Simo Silmu, Reijo Taipale, Pate Mustajärvi, Tauski ja moni muu ja hyvin ovat parantuneet. Paitsi Reijolle kepeitä multia.
Luulitko ylittäneesi uutiskynnyksen tällä? Näkeehän sen, että Olli ei tissuttele kuin kaljaa ja Oskarikin viiniä vain, ei kovia laisinkaan. Hyvin on mennyt siis oppi perille.
Oskarillehan kelpaa alkoholitonkin. Se on hyvä merkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse ainakin osittain Ollin näköinen mies. Minusta on jotenkin häiritsevää, että Olli ei ole itse käsittänyt sitä tosiseikkaa, että melko iso osa naisista ei vaan lähtökohtaisesti pidä moisesta ulkonäöstä, tai suhtautuu siihen ainakin jonkinasteisella varauksella.
Ja näyttää vahvasti siltä, että Katja kuuluu juuri tähän naisryhmään.
Tämän takia Ollin olisi kompensoitava ulkoista habitustaan harjoittelemalla pelin edessä vähän ryhdikkäämpää olemista, silmiin katsomista ja vielä pientä pilkettä silmäkulmaan, sellaista osin veijarimaista, osin itsevarmaa maailmanmiestä ilmentävää hymyä, jolla haluaa hurmata nimenomaan juuri Katjan.
Lisäksi itsevarmuus puuttuu, ei tuossa tilanteessa voi vetäytyä inisemään kuoreensa, vaan ottaa sitä kontaktia ja läheisyyttä ja ohittaa toisen kritiikit ja vaikka lyödä ne ainakin osin leikiksi, eikä uhriutua ja analysoida liikoja.
Leikkisämpi, itsevarmempi, kiinnostustaan osoittava mies, jota jatkuva kritiikki ei ihan heti lannista, voisi toimia Katjalle paremmin.
Ollista vaan ei ole tuon kaltaisen naisen kumppaniksi pätkääkään.
Ei sillä, että Katja jotenkin täydellinen olisi, mutta Olli olisi voinut muuttaa tilannetta jo alkumetreillä, jos olisi toiminut toisin.Niinpä. Olli nykyinen ulkonäkö jakaa naisten mielipiteet. Pieni osa tykkää, iso osa ei. Mutta kyse ei ole kasvonpiirteistä eikä pituudesta vaan tyylistä. Itseäni ei sytytä Ollin nykyinen ulkonäkö-tyyli. Mutta: jos hän leikkaisi lyhyet hiukset, ehkä jopa vain sellaisen millin sängen, ajaisi aina parran millin (tai puolen millin) sängelle, käyttäisi piilareita ja vaihtaisi lasit pois pyöreistä sellaisiin suorakulmaisiin paksumuovikehyksisiin, pukeutuisi hyvinistuviin sinisiin farkkuihin ja kauluspaitaan ja seisoisi aina hyväryhtisenä, hymyilisi ja olisi aina sellainen pilke silmäkulmassa niin tykkäisin. Eikä vaatisi kuin pari tuntia tuo muutos häneltä.
Ja miksi hitossa Ollin pitäisi muuttua ulkoisesti??
Nimenomaan! Muutosta ei tarvita, ellei hän itse ole sitä mieltä, että haluaisi kokeilla muita tyylejä.
Jos joku neuvoisi minua vaihtamaan hiustenväriä ja meikkaamaan, etten olisi niin epäkiinnostavan näköinen, niin en jaksaisi edes naurahtaa ehdotukselle, niin turhalta se kuulostaa.
Minä menen tuosta välistä. Voin suosia miestä miellyttäviä hiusmalleja, vaatteita jne. Jos ne miellyttävät myös minua. Mutta en muuttuisi ihan toisentyyliseksi toisen vuoksi, itselleni vieraaksi.
No, hiusten värin vaihto ja meikkaaminen eivät ole mun juttu. Eli et mennyt välistä, vaan pysyit samalla puolella.
Jotenkin sisällöttömiä jaksoja ja sisällötöntä vuorovaikutusta. Parit eivät tunnu puhuvan mistään tärkeästä, paitsi Anniina ja Ville jonkin verran.
Esimerkiksi Heidi ja Oskari Lintsillä oli aika mitäänsanomaton kohtaus. Verrataan sitä vaikka siihen, kun Tiina ja Samuel nousivat jonnekin korkealle ja Tiinaa pelotti kovasti. Siitä jäi elävästi mieleen, kuinka Samuel halasi häntä ja piti turvassa. Tiina ja Samuel kaupassa, never forget. Tai Miina ja Heikki vaatekaupassa ja miettimässä, kuinka suurella osuudella kumpikin rahoittaa uutta kahvinkeitintä Heikin tuhoaman tilalle.
Tai jos mietitään vaikka Mikon ja Heidin kohtauksia. Kaikissa oli jokin katsojaa mietityttävä juju: Mikko ja Heidi menossa kissan kanssa viettämään juhannusta mökille, Mikko ja Heidi asuntonäytössä, jossa oli matala huone, Mikko ja Heidi tapaamassa Mikon isää, Mikko ja Heidi tanssilavalla, jossa Heidi tanssi salsaa Mikon katsellessa sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt, että miksi Olli ei yritä saada Katjaa ihastumaan itseensä. Eli kehuisi Katjaa, yrittäisi ottaa kosketuskontaktia, juttelisi mukavia kevyitä asioita (politiikka, elokuvat Ym.) Olisi mukava ja vanhanaikaisesti sanottuna ”kosiskelisi” Katjaa. Yrittäisi saada Katjan rentoutumaan.
Ei välittäisi yhtään Katjan kommenteista.
Nyt näyttää tavallaan, että Olli vain haluaa, että Katja haukkuisi häntä ja kertoisi, mihin Katja on pettynyt. Olli haluaa olla marttyyri.
Nyt hän kiukuttelee, että Katja ei tykkää hänestä tarpeeksi. Ja analysoi ja arvostelee Katjan luonnetta.
No mulle ainakin on tullut Ollista sellainen olo, että hän ikäänkuin ajattelisi, että tässä kun heidät on laitettu naimisiin, niin molempien vastuulla on ihastuttaa itsensä siihen toiseen. Eli Ollin tehtävä on itse ihastua Katjaan ja Katjan tehtävä (kun kerran Katja tällaiseen sokkoliittoon halusi) on ihastuttaa itse itsensä Olliin. Eikä niin kuin perinteisessä deittailussa, että molemmat yrittää saada toisen ihastumaan. Ihan kuin Olli ajattelisi, että tällaisessa formaatissa ei TARVITSE KOSISKELLA kun kerran ollaan jo naimisissa ja puoliso kerran halusi tuntemattoman kanssa naimisiin. Ehkäpä Olli ei edes osaa kosiskella? Kaikki ei osaa. Ja Katja taas odottaa mieheltä, että mies kosiskelisi (kuten kaikki naiset odottaa, jos haluaa suhteen syntyvän).
Tuo tekstin loppu on hieman ristiriidassa sen kanssa, että Olli on ollut jo aiemmin naimisissa... Eli a) Olli osaa kosiskella, tai b) kaikki naiset eivät odota kosiskelua.
No oletetaan siis, että Olli kyllä osaa kosiskella. Miksi sitten ei missään vaiheessa, edes häissä, kosiskellut Katjaa? Vaan piti puheen, jossa analysoi naisen, jonka tapasi ekan kerran tunti tai kaksi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin sisällöttömiä jaksoja ja sisällötöntä vuorovaikutusta. Parit eivät tunnu puhuvan mistään tärkeästä, paitsi Anniina ja Ville jonkin verran.
Esimerkiksi Heidi ja Oskari Lintsillä oli aika mitäänsanomaton kohtaus. Verrataan sitä vaikka siihen, kun Tiina ja Samuel nousivat jonnekin korkealle ja Tiinaa pelotti kovasti. Siitä jäi elävästi mieleen, kuinka Samuel halasi häntä ja piti turvassa. Tiina ja Samuel kaupassa, never forget. Tai Miina ja Heikki vaatekaupassa ja miettimässä, kuinka suurella osuudella kumpikin rahoittaa uutta kahvinkeitintä Heikin tuhoaman tilalle.Tai jos mietitään vaikka Mikon ja Heidin kohtauksia. Kaikissa oli jokin katsojaa mietityttävä juju: Mikko ja Heidi menossa kissan kanssa viettämään juhannusta mökille, Mikko ja Heidi asuntonäytössä, jossa oli matala huone, Mikko ja Heidi tapaamassa Mikon isää, Mikko ja Heidi tanssilavalla, jossa Heidi tanssi salsaa Mikon katsellessa sivusta.
Samaa mieltä. Anniinan ja Villen naurua on kyllä kiva hetki katsoa ja siitä tulee hyvä mieli, mutta heidän sisällöistä ei saa oikein mitään irti, paitsi ehkä yhteenmuuttamisaiheesta vähän. Oskari hymistelee, mutta katsoja ei saa hänestä oikein mitään irti eikä Oskarin ja Heidin suhteesta. Heidistäkään on vaikea saada mitään irti. Siis katsojan. Katja ja Olli taas ei tunnu edes viettävän aikaa yhdessä tai puhuvan mistään, joten heistä ei voikaan katsoja saada mitään irti. Onko kuvaaja, ohjaaja ja leikkaaja jotenkin tosi tylsiä tyyppejä eikä ne kuvaa kuin tunnin viikossa näitä pareja ja silloinkin mitä sattuu? Vai eikö nämä ihmiset oikeasti puhu keskenään mistään oikeasta tai merkityksellisestä?
Miksi Katja ei sano totuutta Ollille?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ensitreffit-alttarilla-morsiamelta-…
Voi kun saisin Ollin vävykseni! Hän on kuin tehty tyttärelleni. Nyyh, kun heidän tiensä eivät koskaan kohtaa...
Osallistujia helpottaisi kummasti jos osaisivat lähteä ohjelmaan "pilkettä silmäkulmassa" asenteella. Pientä leikkimielisyyttä, flirttiä jne peliin. Uteliaisuutta ja kiinnostusta toisesta mutta rennolla otteella.
Vaikka ollaankin heti naimisissa niin kaikkea syvällistä tarvitse heti jakaa tai luurankoja kaivaa kaapista. Ei kukaan jaksa sulatella muutamassa viikossa toisen vuosikausien elämäntilanteita tai analysoida puhki koko parisuhdetta.
Osallistujista moni on ollut sinkkuna pitkään. En tiedä johtuuko tuo asenne että otetaan kaikki niin vakavasti sen takia. Ikäänkuin olisi kova kiire saada kaikki heti. Ja sitten heitetään oma elämä toisen silmille heti. Katjalta ja Ollilta puuttuu juuri tämä leikkimielisyys ja on tuskallista katsoa heidän valtataisteluaan.
Monesti olen kuullut, että elävässä elämässä esim toisia sinkkunaisia kiinnostaa varatut miehet. Varatut miehet ovat ehkä rennompia ja osaavat ottaa tilanteen paremmin haltuun kun ovat kouliintuneet suhteessa. Jos ihminen on pitkään yksin niin unohtuuko häneltä miten toista huomioidaan. Minusta ohjelman Heidi on hyvä esimerkki, hän elää ja jatkaa omaa sinkkuelämäänsä Oskarin kanssa ihan kun Oskaria ei olisi ollenkaan.