Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään sain oikeasti kokemuksen että joku yliluonnollinen taho haluaa auttaa minua

Vierailija
29.08.2019 |

Nyt todella mietin jonkun korkeamman tahon voimaa ja halua auttaa mua elämässäni.

Tänään klo 16.51 olin just istunut keittiön pöydän ääreen miettimään ryynikännejä. Pöydällä on kaljaa, bentsoja ja puhelin joka alkaa soimaan. Sen ainoan kerran kun puhelin on soinut tänään, kaveri soittaa ja kysyy mikä on päivän fiilis. Yleensä soitellaan kuulumisia vain aamupäivisin tai myöhemmin iltaisin, todella harvoin iltapäivisin, eikä edes joka päivä. Nyt vaan hänellä oli fiilis soittaa.

En sanonut kaverille mitään mutta ryynikännit jäi ottamatta ja lähden pian ulos kävelemään.

Voiko olla että korkeampi taho halusi vaikuttaa kaverini kautta etten tekisi sitä, vai oliko kyseessä äärimmäinen sattuma.

Vai olenko vain sekoamassa enemmän?

Jotenkin tuo ajoitus vaan alkoi vahvasti puhuttelemaan mua sisäisesti.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään yliluonnollista ei kerta kaikkiaan OLE OLEMASSA.

Kyse on sattumasta.

Mutta ole nyt fiksu ja ja vedä ne bentsot vessan pöntöstä alas ja heti!

Vierailija
2/13 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut, että linnut voi joskus kertoa että ei kannata tehdä jotain. He tulevat ja yrittävät varoittaa, että ei kannata mennä sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan enkeleitä toisillemme. Uskon, että asioilla on tarkoituksensa. Kun ihan varmasti elämä kirkastuu ja alat voimaan paremmin, sinä voit tehdä ratkaisevan eron jonkun toisen elämässä. Pitää koettaa tehdä hyviä tekoja sekä itseään että muita kohtaan, niin hyvinvointi maailmassa lisääntyy.

Vierailija
4/13 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut, että linnut voi joskus kertoa että ei kannata tehdä jotain. He tulevat ja yrittävät varoittaa, että ei kannata mennä sinne.

Täh?

Vierailija
5/13 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pienenä olin leikkimässä veljen kanssa, ja löydettiin kuollut lintu. Kotona sitten meidän lemmikki papukaija oli kuolleena häkinpohjalla, kun palattiin kotiin :(

Että mitenköhän tuon sitten selittää sattumana ?  tai sitten tosiaankin oli hitonmoinen sattuma.

Vierailija
6/13 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh?

Olen kuullut tarinoita, että joku on esim. ajanut jonkun hotellin/hostellin pihaan jossain jenkkien tien varrella, ja kun on parkkeerannut ja kävellyt kohti hostellin sisääntuloa niin on tullut lintuparvi auton päälle. Se tulee ottaa varoituksena, että kyseisessä paikassa ei kaikki ole ok, voi olla surkea paikka tai siellä tapahtuu jotain hirveätä. Linnut varoittavat.

Voi olla mystiikka huuhaata, mutta voihan näissä olla jotain perääkin. Joku ylempi voima voi joskus varoittaa meitä.

Vierailija
7/13 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvää johdatusta.

Minulla samantyyppisiä kokemuksia, vaikeista tilanteista selviämisessä. Enkeleitä ja korkeamman suojelusta on olemassa.

Vierailija
8/13 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olit ollut edellisellä kerralla vaisumman tmv oloinen ja kaveri oli tästä huolestunut. Tuskin ryynikänniajatukset uutta on ja kaveri tietää tosta elämänmenosta kun joka päivä puhuu.

Vierailija
9/13 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höpsis. Kunhan keksit. Jos et, niin tiedä että tuolla ilmiöllä on nimikin psykologiassa tai sosiologiassa tms.- tosin en muista sitä. Et muista niitä lukuisia satoja-tuhansia kertoja kun et kokenut mitään ja nyt  kun kaverisi soitti sattumalta ollessasi syvissä aatoksissa luulet että sillä nyt on merkitys. 

Mutta kiva jos tämä kuitenkin havahdutti sinut. Ehkä ajatus lähtikin omasta itsestäsi.

Vierailija
10/13 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse on sattumasta.

Peukutukset 2/16

Joku viitsii käyttää vpn:ää, LOL!!!!!!!!!!!!!!

Pyyhin perseeni jumalilla, hengillä, demoneille tms olemattomalla huuhaalla.

Vierailija
11/13 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tuntee kun yliluonnolliset voimat vaikutta, silloin tulee erityinen tunne, tuuli puhaltaa esim. ja sen 6liluonnollisen aistii. Kyllä niin tapahtuu..

Vierailija
12/13 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on sattumasta.

Peukutukset 2/16

Joku viitsii käyttää vpn:ää, LOL!!!!!!!!!!!!!!

Pyyhin perseeni jumalilla, hengillä, demoneille tms olemattomalla huuhaalla.

Voi sinua, et näytä muistavan omaa alkuperääsi ollenkaan. Me olemme kaikki sieluja, samasta puusta veistettyjä ja meidän on tarkoitus oppia, auttaa ja rakastaa toisia täällä maan päällä. Kun olemme oppineet tarpeeksi, meidän ei tarvitse enää tulla tänne uudestaan vaan voimme sulautua takaisin Häneen joka on alku ja loppu.

Vierailija
13/13 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Jumala voi puhutella myös ihmisten kautta, erilaisten tilanteiden ja tapahtumien. Jos haluat tietää nii voit puhua Jumalalle, Hän tahtoo kuulla susta, auttaa ja pelastaa sut.