BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Eevis näyttää olleen siinä kolmosen Järjen Jättiläinen ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki ihmiset oo samanlaisia.
Siitähän tuo bb talo on kiva kun on niin erilaisia ihmisiä.
Ei olis kiva jos kaikki samanlaisia laumasieluja.
Totta 😊.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä salaliittoteorioita!?! Onko siis se totta, että Eevis on huutokauppakeisarin vaimon kaksoissisko? :D Eikö täällä väitetty, että he ovat ihan samannäköisiä kasvoista?
Onko huutokauppakeisari mukana BB-tuotannossa, koska myös nelosen ohjelmissa? Ja siksi Eeviksellä erioikeus nukkua olkkarissa ja muutenkin vaikutusvaltaa!! :D
Heli Palsanmäki on joku 40 vuotias, että korkeintaan Eevis voisi olla heidän tyttönsä.
Heli 40, Eevis 30.
Vierailija kirjoitti:
Mitä salaliittoteorioita!?! Onko siis se totta, että Eevis on huutokauppakeisarin vaimon kaksoissisko? :D Eikö täällä väitetty, että he ovat ihan samannäköisiä kasvoista?
Onko huutokauppakeisari mukana BB-tuotannossa, koska myös nelosen ohjelmissa? Ja siksi Eeviksellä erioikeus nukkua olkkarissa ja muutenkin vaikutusvaltaa!! :D
Ainekin talon sisustus näyttää siltä että on huudettu keisarilta.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Krisun puheet on liiankin ronskeja välillä ja kiroamista aivan liikaa, niin hän tuo väriä ja hauskuutta tuonne. Äskenkin nauroin vedet silmissä Krisun kommenttia Millan jalkojen levittelystä! Kaikki nauroi, myös Milla.
Totta.
mieshenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No he varmasti pesevät itsensä tai käyttävät sen hajusia tuoksuja mikä kehujan nokkaa mielyttää.
Olen mäkin joskus joutunu kysymään naapurilta mitä hajuvettä käyttää kun rappukäytävässä tuoksui niin hyvältä. Oli muuten Guccin Bamboo mitä ostin heti pullolisen.
Kenenkään ominaishaju nyt tuskin on niin vahva että sitä kukaan erikseen kehuis.
Bamboo on hyvä.
😊
Suositelkaa tuoksua miehelle. Itse pidän myskisistä aromeista.
Paco Rabanne 1 Million
Vierailija kirjoitti:
Eevis ja Jukka sohvalla. Eipä oo keskustelua. Eevikseen täytyy vähentää älyllistä kapasiteettia niin Jukkakin pystyy puhumaan. 😂
Tämä🤣
Vierailija kirjoitti:
Jukka meni laittaa pussukan huuleen..
se on selvää että niitä on jemmattu!
Siis mitä?
Selvä rikkomus jos näin teki.
Krisun juttuihin kannattaa suhtautua niin että laittaa aina puolet omiaan mukaan. Ihan viihdyttävä tyyppi, mutta älkää nyt kaikkea sen juttuja uskoko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukka meni laittaa pussukan huuleen..
se on selvää että niitä on jemmattu!Siis mitä?
Selvä rikkomus jos näin teki.
Älä🤣
Esittelyssä Tupu 54 v mutta näyttää vähintään 10 v vanhemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt vaikuttaa et mäkin oon joku Eevisvihaaja, mut taisi kyllä rikkoa sääntöjä, kun rangaistuksen aikanakin, kun sanoi, että "jos tää jatkuu yön ajan, niin viskaan pari lasia seinään ni eiköhän mut haeta ilman sitä vuorokauden viivettäkin". Eikös tuotannon asioista puhuminen ole kiellettyä.
Ja jäi kiinnostamaan myös, että mitä viivettä?
Aikaisemmilla kausilla ainakin oli niin, että jos haluaa lähteä talosta omalla ilmoituksella, joutuu odottamaan 24h ilmoituksesta. Tämä ihan julkista tietoa, eikä tuotannon salaisuus.
Joo tämä viive on ihan sääntö. Monet Eeviksen läpät otetaan tosissaan, hän on varmasti katsonut aiemmin bbtä ja tietää sen tapauksen kun Niko heitti lasin seinään ja poistettiin talosta muistaakseni ja viittasi tähän.
Joo, joku jo kertoikin, että on säännöissä. Tiedätkö mistä nuo löytyy luettaviksi?
Ei pitäisi passata typpejä, jotka ovat niin laiskoja, että eivät viitsi edes sieltä kaikista ilmeisimmästä paikasta itse katsoa, mutta tässä...:
Kiitos kysyjän puolesta.
Noi sivut on niin surkeat, ettei niistä jaksa edes yrittää enää mitään etsiä.
No onpas tosi vaikeaa. Oikeassa ylänurkassa on se tavanomainen pudotusvalikko (kolme poikkiviivaa päällekkäin) ja sieltä suoraan löyty otsikko Säännöt.
Ketkä ovat häätöäänestyksessä ensi viikolla ?
Keräsin tähän viimeviikon asukkaiden toisilleen antamia pisteitä.Niistä voi päätellä paljon.
Timo antoi KIMMOLLE 2 p. Kukaan muu ei antanut yhtään pistettä hänelle.
MIRA Ja VILLE saivat eniten ääniä viime viikolla. Ovat ensi viikolla taas äänestyksessä.
TARINA ja MILLA saivat sen verran ääniä, että jompi kumpi on kolmas häädössä.
Mira ja Krisu antoi Tarinalle 2 p kumpikin ja antavat varmaan myös tällä viikolla.
TUPU ei saanut yhtään kahta pistettä, mutta sai yksittäisiä pisteitä 4. Voi olla musta hevonen häätöpenkissä. Jukka ja Eevis saivat molemmat 2 p. Eivät ole lähdössä mihinkään.
YHTEENVETO:
Kimmo, Helmeri ja Kevin eivät saa yhtään pistettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt vaikuttaa et mäkin oon joku Eevisvihaaja, mut taisi kyllä rikkoa sääntöjä, kun rangaistuksen aikanakin, kun sanoi, että "jos tää jatkuu yön ajan, niin viskaan pari lasia seinään ni eiköhän mut haeta ilman sitä vuorokauden viivettäkin". Eikös tuotannon asioista puhuminen ole kiellettyä.
Ja jäi kiinnostamaan myös, että mitä viivettä?
Aikaisemmilla kausilla ainakin oli niin, että jos haluaa lähteä talosta omalla ilmoituksella, joutuu odottamaan 24h ilmoituksesta. Tämä ihan julkista tietoa, eikä tuotannon salaisuus.
Joo tämä viive on ihan sääntö. Monet Eeviksen läpät otetaan tosissaan, hän on varmasti katsonut aiemmin bbtä ja tietää sen tapauksen kun Niko heitti lasin seinään ja poistettiin talosta muistaakseni ja viittasi tähän.
Joo, joku jo kertoikin, että on säännöissä. Tiedätkö mistä nuo löytyy luettaviksi?
Ei pitäisi passata typpejä, jotka ovat niin laiskoja, että eivät viitsi edes sieltä kaikista ilmeisimmästä paikasta itse katsoa, mutta tässä...:
Kiitos kysyjän puolesta.
Noi sivut on niin surkeat, ettei niistä jaksa edes yrittää enää mitään etsiä.
No onpas tosi vaikeaa. Oikeassa ylänurkassa on se tavanomainen pudotusvalikko (kolme poikkiviivaa päällekkäin) ja sieltä suoraan löyty otsikko Säännöt.
Kiitos, oon sata kertaa kattonut, enkä oo silti tajunnut :D oisko ne lisätty sinne ihan lähipäivinä. Kun tosiaan alkupäivinä etin niitä :D Tai sit vaan oon lukutaidoton, mikä on aivan mahdollista. Kiitos oikeasti vaivannäöstäsi.
se kysellyt
Jukka ja Eevis makaavat sohvalla. Jukka tuijottaa Eevistä seksi-ilmeellä.
Tupulla ja Kevinillä on tuijotuskilpailu olohuoneessa.
Jukalle ja Eevikselle vois laittaa teltan tehtäväalueelle, saisivat siellä nukkua ja naida vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt ihmisiä joiden ideologia sokaisee niin pahasti että faktat unohtuu. Kevin mm. Eilen kielsi tiettyjen ryhmien yliedustuksen s e k s u a a l i r i k o s tilastoissa sekä sen että Ruotsissa on no-go zoneja jonne esimerkiksi ambulanssit eivät mene yksin ilman poliiseja eikä poliisipartiot yksinään. Ainiin ja YLE ei ole Kevinin mukaan luotettava media näissä asioissa koska se uutisoi vihapuhetta ja kiihkoa.
Kyllä, Kristian kielsi myös sen, että persuissa on tilastollisesti eniten rikollisia vaikka siitäkin löytyy selvää faktaa. Alkoi reppana väittämään vastaan. Kristian valitti myös että tänne tullaan käyttämään tukia väärin ja itse kuitenkin koko ajan on mainostanut, että itse elää mahdollisimman vähällä työnteolla ja on käyttänyt systeemiä niin väärin kuin mahdollista. Kristian on myös väittänyt, että on ihan normaalia, että jokainen Suomalainen ryyppää itsensä känniin joka viikonloppu, sekin on kuulemma faktaa.
Näin se ideologia sekoittaa ihmisten päät, kun ei näe kuin oman kuplansa, Kevin omansa ja Kristian omansa.
Vierailija kirjoitti:
Jukka ja Eevis makaavat sohvalla. Jukka tuijottaa Eevistä seksi-ilmeellä.
Tupulla ja Kevinillä on tuijotuskilpailu olohuoneessa.
Milla makaa sohvalla. Eevistä ei näy. Eikä jukkaa. Olisivatko ulkona
Vaikka Krisun puheet on liiankin ronskeja välillä ja kiroamista aivan liikaa, niin hän tuo väriä ja hauskuutta tuonne. Äskenkin nauroin vedet silmissä Krisun kommenttia Millan jalkojen levittelystä! Kaikki nauroi, myös Milla.