BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on vähän niinkuin ihmiskoe olla tuolla!
Selkeestihän Eevis on luovuttanut jo alussa koska ei edes yhdessä kykene nukkumaan tuolla?
Mun mielestä tuolla pitäisi olla säännöt jossa kielletään nukkumasta jatkuvasti muualla!!!
Eevis alkaa puhumaan itseään pussiin!!!
Ei oo kielletty ja jos kielletään niin siellä sitten kaikki nukkuu. Mahtaa muuten olla aika pierunen ilma.
Talon järkevimmät pistetty häätöäänestykseen en voi ymmärtää, haisupommi ja seksihirmu joutaisivat molemmat jo kotiin
Vaikka säännöissä ei mitään lue(kuka edes nähnyt noita tämän kauden sääntöjä kun asukkaatkaan ei niitä kuulemma ole nähnyt tai ainakaan tiedä niistä mitään)
Elin isoveli niitä voi ja saa myös muuttaa kesken kauden on ainakin ennen ollut!
Ihanku tuo Mira jotenki olis ylpeä omasta nirsoudestaan kun kovaan ääneen täytyy mainita kaikki mitä hän ei todellakaan syö... noloa ja ihmetyttää että aikuinen ihminen ei näköjään pysty muuta syömään kuin pelkkää pastaa ja siitäkin tulee joku ihme numero että mitä täällä kattilan pohjassa on siis apua siis mitä
Filunki peli kirjoitti:
Iltalehti sensuroi viestini koskien Petteri Ahomaata. Siis mies on tunnettu vedonlyöntihuijari missikisojen tiimoilta ja nyt hän tuottaa Big Brotheria. Oliko eka pudotus ja Bettsonille tullut runsas panostus tippuneen Emman puolesta sattumaa? Bettson joutui tiputtamaan kerrointa (Emman putoamisen puolesta) ensin 6,02 --> 2,05 ja lopulta sulkemaan kohteen, siis pelaajien rahat palautettiin kertoimella 1,00. Siinä vaiheessa yli 95% vaihdosta oli Emman putoamisen puolesta. Kun muistetaan että häätöuhan alla oli kolme asukasta, siis Timo ja Tarina Emman lisäksi,normaali jakauma olisi ollut edes lähellä 33-33-33 prosentteja. No, normipäivä Bettsonin toimistolla mutta oliko sisäpiiri päätttänyt jo etukäteen (torstai-perjantai) putoajan?
Oli päättänyt ja Petteri ei ole selvästi oppinut siitä aiemmasta vedonlyöntikohusta mitään. Kerran huijari, aina huijari, pitää ainakin hänen kohdalla mitä ilmeisemmin paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selkeestihän Eevis on luovuttanut jo alussa koska ei edes yhdessä kykene nukkumaan tuolla?
Mun mielestä tuolla pitäisi olla säännöt jossa kielletään nukkumasta jatkuvasti muualla!!!
Eevis alkaa puhumaan itseään pussiin!!!Ei oo kielletty ja jos kielletään niin siellä sitten kaikki nukkuu. Mahtaa muuten olla aika pierunen ilma.
Ai nyt kun kaksi ihmistä nukkuu muualla niin pieruinen ilma on poissa😅
Kaikki tänne kommentoikin😅
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten Kevin pukeutuu arjessa kulkiessaan kun saa tappouhkauksia jne. Stadissa on jos jonkin sortin porukkaa. Esim jos pukeutuu farkkuihin. Musta bleiseri ja alka valkoinen pitkä paita niin ei erotu srn kummin katukuvasta. Tosin tavallista pitempi. Ei meikkejä ja vaikka hiukset auki tai ponnarilla.
Olen kanssasi samaa mieltä, että Kevin itse provosoivalla käytöksellään, kimityksellään ja ranteenheilutuksellaan on vastuussa häneen mahdollisessti kohdistuvista interventioista.
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa tämän pskn katsominen, ettei tarvitse aina harpppoa noiden ällöjen BB-uutisten yli. Kuinka ihmiset voivat katsella tuollaista sontaa? Oletteko kaikki hyvin nuoria vai ketä voi mokoma surkeus kiinnostaa?
Se on vähän kuin nää Aihe vapaan kommentit. ei näitäkään niin tosissaan ota, mutta viihdettä tämä palsta on kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eevis alkaa puhumaan itseään pussiin!!!Ei oo kielletty ja jos kielletään niin siellä sitten kaikki nukkuu. Mahtaa muuten olla aika pierunen ilma.
Kaikki tänne kommentoikin😅
No yleensä joo makuuhuoneessa nukutaan vai onko tuottaja ajatellut että no osa nukkuu muualla niin ei tule pieruongelmaa?
Vierailija kirjoitti:
Eevis puhui Kevinin kanssa siivouksesta. Sanoi että on ilmoittanut että hänelle saa sanoa jos tarvitsee apua siivouksessa/ruoanlaitossa, mutta kukaan ei ole sanonut. Eikö voisi oma-aloitteisesti aikuinen ihminen osallistua yhteisiin töihin?
Olipa tosiaan naurettava kommentti.
Ihan kuin kenellekään kukaan olisi määrännyt mitään siivous- tai ruoanlaittovuoroja?
En olis uskonut mutta mulla lopahti mielenkiinto ihan BB:hen kun Timo lähti:D Toisaalta aika helpottavaa kun tullut roikuttua täällä ihan liikaa. Kyllä mä vielä varmaan koosteet kattelen sivusilmällä🍷 mutta muuten saa olla. Ihan sama kuka lähtee ja kuka jää.
Olen yllättynyt kuinka viihdyttävä sarja toi Rillit Huurussa on nyt kun sitä on tullut Jimiltä kateltua aina ennen BB:tä. Joskus aikanaan yritin ruveta sitä seuraamaan mutta en pystynyt kattomaan edes ekaa jaksoa loppuun kun siinä oli niin järkyttävä naururaita taustalla🙉
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tämä vuonna niin että noita kuulutuksia "Rikotte sääntöjä"tulee harvemmin ja sitten vaan lävähtää yks kaks postia kun saavat rankkua kun tarpeeksi niitä kerääntyy??
Minusta olisi parempi, että tulisi aina säännön rikkomisen aikana se kuulutus.
"Rikotte sääntöjä. Lopettakaa välittömästi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takkatuli telkkarista ja Eevis, Jukalla tai ilman on parasta yöviihdettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tänne kommentoikin😅No yleensä joo makuuhuoneessa nukutaan vai onko tuottaja ajatellut että no osa nukkuu muualla niin ei tule pieruongelmaa?
Kyllä elävässä elämässäkin nukutaan olkjarissa jos kaksio ja 2 lasta. Tuolla saa nukkua olkkarissa mutta ei oo mitään sitä vastaan jos kukaan ei saa nukkua olkjarissa tai sinne sohvalle komennetaan nukjumaan Ville.
Vierailija kirjoitti:
Ihanku tuo Mira jotenki olis ylpeä omasta nirsoudestaan kun kovaan ääneen täytyy mainita kaikki mitä hän ei todellakaan syö... noloa ja ihmetyttää että aikuinen ihminen ei näköjään pysty muuta syömään kuin pelkkää pastaa ja siitäkin tulee joku ihme numero että mitä täällä kattilan pohjassa on siis apua siis mitä
Joo siis myötä häpeä tuota tyyppiä kohtaan!!
Pitää tehdä meteli tuosta..itse en kyllä kehtais edes tehdä numeroa tuosta!
Tilaa mäkkäristä hampurilaisen ilman suolakurkkua sipulia ja pihviä😭
drfgsdr kirjoitti:
Lähi-itäinen hiuslaatu on vahvaa, ei Kevein sille mitään voi
sehän on positiivista
#1 Eevis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takkatuli telkkarista ja Eevis, Jukalla tai ilman on parasta yöviihdettä.
Tajusin juuri ettei minulla ole elämää, nukkuvan tyydytetyn ihmisen katsominen on jo jonkin lajin saurauden oire.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eevis on kussu pelinsä ja maineensa.
Samoin Jukka.
Ruotsin BB:n voittajalla 2004 Carolina Gynningillä oli myös paneskelua monta kertaa, mutta ei hänen maine siihen mennyt vaan hän loi BB:n jälkeen kunnon uran ja on nykyään miljonääri eli eivät julkiset panot välttämättä menestystä ja mainetta vie.
https://stoppapressarna.se/svenskt/sa-blev-carolina-gynning-mangmiljona…;
Suomalaiset eivät ole ruotsalaisia.
Totta, ruotsalaiset ovat paljon fiksumpia eivätkä lyttää ketään vain sen takia, että hänellä on ollut julkista seksiä televisiossa.
No ei todella!! Eikös heillä ole oikeen rinsessakin jostain näistä sarjoista👸
Eeviksen piti päästä sohvalle makaamaan ruokansa kanssa huh kun on rankkaaaaaa
Parempi on kun homot olisivat kaapissaan ja vaikenisivat homoudestaan.
Tuskinpa he homoutensa vuoksi saa sympatiaa. Ja kun ilmoittavat olevansa homoja, voisi verrata siihen, kuin kertoisivat kaikki lääkkeensä, mitä käyttävät, tai sairaskertomuksensa.