BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu typerys puhuu miten "ne jotka eivät saa elämässään mitään aikaan " kun akka on itse saanutkin niin paljon aikaan juu.
Anu on kyllä ihan päässyt elämässään helpolla ja lapsetkin hoitaneet muut senkun vaan hakee lisää rusinaa pullasta. Eikä tiedä mistään mitään tuo ammä.
Nyt jo leuhkaa finaalissa oloaan, ihan sietämätän tyyppinä.
LYöt uuli että Macchu picchu on Venäjällä....eikä tiedä naivi-sanan merkitystäkään niin kannataakin läyhätä saaneensa aikaan paljonkin. Varmaan teki lapsia pitääkseen miehen joka kuitenkin lähti.
Vähän turhan rumaa kielenkäyttöä. Mutta tuo Anun yleissivistys(sivistymättömyys)lista on kyllä aika pitkä :D Levi, jonne juuri ajoivat, sijaitsee Lapin kunnassa Rovaniemellä jne... Kevin yritti "Anu, sä tiedät tän!" Ei se tiedä :D Katsellut taas kaukaisuuteen kun viikkotehtävässä autossa puhuttu tuntitolkulla Kittilään ajamisesta jne.
Minä luulen, että taloon tullessaan Anu myös tajusi tuon yleisivistyksensä puutteen ja keskustelutaidottomuutensa, ja siksi hiljeni. Toisaalta tuli sinne jakkupuvussa ja niin bisnesnaisena, "mun kanssa ei ainakaan tuu tylsää!" Eipä :D Sitten löysi melkein yhtä mitäänsanomattoman mutta kuitenkin sympaattisen Helmerin, joka myös katsoo hämmentyneenä eteensä, kun talossa keskustellaan jostain, josta oikeasti voisi jopa ilmaista jonkinlaisen mielipiteen tai arvopohjansa. Omissa Hyvinkää-piireissään Anu on ilmeisesti ollut varsinainen life of the party ja huippukeskustelija.
Hemmi on sentään kauppatieteiden kandi. Maisteria ei oo suorittanut KTM
Kevinin kuitti Helmerille kyllä täysi totta ja hyvä kun sanoi meinaa näki että Helmerille meni perille!
Vierailija kirjoitti:
Istuvat tuossa sikarikerhon tiloissa Krisu sanoi Anu sä oot nopea Helmeri ei peesannut tällä kertaa kun häntä ei kehuttu on sillä sairas tuo että pitää voittaa...
Krisu sanoikin että Helmeri esimerki vanhemmasta joka varmaan huutaisi fudiskentän laidalla lapsilleen että saatanan muksut tai jotain🙄
Hemmi on monta kertaa kehunut Anun voittoa kehui ekana teillä on valikoiva kuulo...hei haloo olkaa tasapuolisia kun kommentoitte täällä. Tosi asia on että Hemmi on ainoa joka on oma itsensä ja todellla itse omalla silkeydellään oman elantonsa saanut,...oikea roolimalli sekä ei ajattele vaan itseään vaan tekee todella hyvää työtä nuorison parissa.
Anun pallo oli kyllä melko korkealla tuossa kisassa. Lisäksi ohjeena oli kävely/juoksu eikä pompppiminen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevin on kiusaaja kirjoitti:
Kevin on pahin kiusaaja joko ajan piikittelemään tosi jotka kokee kilpailoikseen sellaista piilo keljuilua,onneksi ei juo sillä silloin tulisi ne piikit kovempaa. Kevin ollut tosi vaisu tänään sekä eilen simputti Helmeri kauppaanlähdössä.
Joskus ne piikit ovat ihan aiheellisia. Eivät ne ole kiusaamista. Antaa ajattelemisen aihetta toiselle.
Niinpä, tuskin kukaan on niin pumpuliaivo aina että olisi huippukiva kaikille 24/7.
Kuka on pumpuliaivo... sillä Hemmi on todella skarppi,fiksu,mukava sekä aivan ihana luonne...
Hemminon joka tapauksessa paras kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istuvat tuossa sikarikerhon tiloissa Krisu sanoi Anu sä oot nopea Helmeri ei peesannut tällä kertaa kun häntä ei kehuttu on sillä sairas tuo että pitää voittaa...
Krisu sanoikin että Helmeri esimerki vanhemmasta joka varmaan huutaisi fudiskentän laidalla lapsilleen että saatanan muksut tai jotain🙄Hemmi on monta kertaa kehunut Anun voittoa kehui ekana teillä on valikoiva kuulo...hei haloo olkaa tasapuolisia kun kommentoitte täällä. Tosi asia on että Hemmi on ainoa joka on oma itsenEi sä ja todellla itse omalla silkeydellään oman elantonsa saanut,...oikea roolimalli sekä ei ajattele vaan itseään vaan tekee todella hyvää työtä nuorison parissa.
Kuutteja pitää saada kaupaksi. Tietenkin pitää liikkua lasten ja nuorten parissa. Hemmi ei oikein handlaa alkoholin käyttöä.
Kamera 2..13.22 vittu minkä kokoinen lantio on Helmerillä taakapäin ei ihme että perse näyttää ladon ovelta!!
Vierailija kirjoitti:
Jos Hemmi onkin ollut se joka on vedättänyt? Leikkii hölmömpää kuin on saadaakseen katsojat puolelleen rakastuneena ihanan hönttinä Hemmirukkana, joka vaan hymyilee anuonnesta ja ei ihastukseltaan huomaa julman ja kylmän Anun epämääräisiä signaaleja.
Anu tajuaa olevansa ansassa, mutta ei voi liikahtaakaan ettei pahenna tilannetta. Molemmat luulevat olevansa jatkossa söpön parisuhteensa takia ja sitä siis jatketaan. Vähän alkaa jo hajottaa kun tätä näytelmää on vedetty jo monta viikkoa. Anulla on Lohikeiton kohtaaminen on pian edessä ja Lohikeittokin haluaa tietää mikä meininki.
Ei nyt niin hölömö voi olla että ottaa hölmön roolin.
Hemmi Anusta läheisriippuvainen voittoaddikti ei voita bigbrotheria. Kylpee muutenkin rahoissaan.
Yksi on varmaa. Älykäs voi näytellävtyhmää mutta tyhmä ei älykästä.
Vierailija kirjoitti:
Kevinin kuitti Helmerille kyllä täysi totta ja hyvä kun sanoi meinaa näki että Helmerille meni perille!
No mitä se sitte sano?
Kevin on noista ainoa joka ei tunne sääliä Hemmiä kohtaan vaan laukoo samalla mitalla kun muistakin. Muut selvästi suhtautuu Hemmiin vähän reppanana joojoo poikana ja antavat hänen juttujen mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ja onhan Hemmi heille mukava ja vaaraton mutta pitemmän päälle varmasti todella tylsää seuraa kun ei mitään omia mielipiteitä. Kevin ei päästä Hemmiäkään helpolla.
Vierailija kirjoitti:
Anun pallo oli kyllä melko korkealla tuossa kisassa. Lisäksi ohjeena oli kävely/juoksu eikä pompppiminen...
Katsoin juuri tuon tehtävänannon uudelleen taidat keksiä päästäsi tuon kävely/juoksu
ohjeen..ei mainittu mitään!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin juuri tuon tehtävänannon uudelleen taidat keksiä päästäsi tuon kävely/juoksu
Aaa.. luin bb sivuilta jostakin somekommentista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamera kaksi kello 13.17.on tehtävän anto!!
Onko kenelläkää tietoo onko noilla tänää bileet tua talos
Vierailija kirjoitti:
Kevin kuittailee taas tuolla...laittas itse tuo Kevin firman pystyyn ja kålopettaisi tuon Hemmin kiusaamisen sillä Kevin itse on pinko....Onko sekin pahasta jos on kilpailuhenkinen ja haluaa tehdä hyvää nuorille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Hemmi onkin ollut se joka on vedättänyt? Leikkii hölmömpää kuin on saadaakseen katsojat puolelleen rakastuneena ihanan hönttinä Hemmirukkana, joka vaan hymyilee anuonnesta ja ei ihastukseltaan huomaa julman ja kylmän Anun epämääräisiä signaaleja.
Anu tajuaa olevansa ansassa, mutta ei voi liikahtaakaan ettei pahenna tilannetta. Molemmat luulevat olevansa jatkossa söpön parisuhteensa takia ja sitä siis jatketaan. Vähän alkaa jo hajottaa kun tätä näytelmää on vedetty jo monta viikkoa. Anulla on Lohikeiton kohtaaminen on pian edessä ja Lohikeittokin haluaa tietää mikä meininki.
Puit ajatukseni täysin.
Joo,sama tuli mieleen sen kännisen vessa keskustelun jäljiltä,kun siinä oli sitä suunnitelmaa,miten edetään ja Hemmin sanomana:Vedetään tyylillä loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu typerys puhuu miten "ne jotka eivät saa elämässään mitään aikaan " kun akka on itse saanutkin niin paljon aikaan juu.
Anu on kyllä ihan päässyt elämässään helpolla ja lapsetkin hoitaneet muut senkun vaan hakee lisää rusinaa pullasta. Eikä tiedä mistään mitään tuo ammä.
Nyt jo leuhkaa finaalissa oloaan, ihan sietämätän tyyppinä.
Luuli että Macchu picchu on Venäjällä....eikä tiedä naivi-sanan merkitystäkään niin kannataakin läyhätä saaneensa aikaan paljonkin. Varmaan teki lapsia pitääkseen miehen joka kuitenkin lähti.
Vähän turhan rumaa kielenkäyttöä. Mutta tuo Anun yleissivistys(sivistymättömyys)lista on kyllä aika pitkä :D Levi, jonne juuri ajoivat, sijaitsee Lapin kunnassa Rovaniemellä jne... Kevin yritti "Anu, sä tiedät tän!" Ei se tiedä :D Katsellut taas kaukaisuuteen kun viikkotehtävässä autossa puhuttu tuntitolkulla Kittilään ajamisesta jne.
Minä luulen, että taloon tullessaan Anu myös tajusi tuon yleisivistyksensä puutteen ja keskustelutaidottomuutensa, ja siksi hiljeni. Toisaalta tuli sinne jakkupuvussa ja niin bisnesnaisena, "mun kanssa ei ainakaan tuu tylsää!" Eipä :D Sitten löysi melkein yhtä mitäänsanomattoman mutta kuitenkin sympaattisen Helmerin, joka myös katsoo hämmentyneenä eteensä, kun talossa keskustellaan jostain, josta oikeasti voisi jopa ilmaista jonkinlaisen mielipiteen tai arvopohjansa. Omissa Hyvinkää-piireissään Anu on ilmeisesti ollut varsinainen life of the party ja huippukeskustelija.
Kiitos tästä viimeisestä lauseesta!
Ihanaa kun täällä joku hallitsee älykkään piruilun yhtä hyvin kuin Kevin tuolla.
Nauroin ääneen.
Peeäs. Olen nähnyt ne kyseiset Hyvinkään piirit vähän liiankin läheltä
(rehellisesti: ei nekään kaikki sentään _noin_ urpoja ole kuin tuo onneton edustajansa...)
Peeäs 2. Mehän emme ole saaneet nähdä sitä "aitoa Anua" (vrt ystävänsä Tinnin arvio vieraillessaan koostelähetyksessä).
Pikkasen on tullut aavistus että tämä "aito Anu" on sellainen joka baarissa kymmenen jallushotin jälkeen osaa sanoa mustalaismiehen äänellä että "toi on ihan homojen hommaa".
Ja se on sitten niin hauskaa että?
(molemmista yllämainituista party trickeistä olemme saaneet tahattomasti lipsahtaneet näytteet)
.... Ja vielä, kun en vaan voi lakata hämmästelemästä: vaikkei nyt osaisikaan olla "se oma itsensä", mutta miten voi aikuinen ihminen olla noin täydellisen vailla edes alkeellisinta yleissivistystä?! Ei ihme jos ei edes itse ole varma millä linjalla siellä amiksessa oli, kokki tai tarjoilija, whatever. Kuka nyt sellaisia muistaisi.
Tulisit sitten perjantaina. Mentäis pihville. Odotan niin kovasti pihviä. Olis kiva nukkua vierekkäin Hemmi sanoo. Anu: (yskäisy) Mun pitää kertoo että mies jota tapaillu lupas tulla mua vastaan kun lähden talosta. Hmmm... Niiku...sitku... Hemmi:Vai semmosta kuvioo. Ja jatkaa pihveistä ja tapaamisestaan Anun kanssa. 😩
Kevin kiusaa ja kun Krisu taas vilkaisi Keviniä sängyllä niin Kevin lopetti....Hemmin kiusaamisen.... Toi Kevin on niin otteesä täynnä kun vain voi olla.