BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Kimmo sai taas salatehtävän. Millä perusteella valitaan ketkä noita suorittaa?
Mistä sen tietää!
Toi Krisun juominen on kyllä tosi outo juttu, jos siviilissä juo kaljaa vähän väliö, niin miten voi sammua noin pienestä määrästä?
Tai jos hänellä ei tule väsy liiasta alkoholista vaan itse alkoholista, useinhan ihan skarpissa kunnossa hetken päästä kun hetken nukkuu
Vierailija kirjoitti:
Toi Krisun juominen on kyllä tosi outo juttu, jos siviilissä juo kaljaa vähän väliö, niin miten voi sammua noin pienestä määrästä?
Tai jos hänellä ei tule väsy liiasta alkoholista vaan itse alkoholista, useinhan ihan skarpissa kunnossa hetken päästä kun hetken nukkuu
Maksa sanonut jo itsensä irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksa sanonut jo itsensä irti.
No tää piti myös kirjoittaa, toisaalta taas tietää itse ettå uni tulee äkkiä, joten ehkä on vaan aina ollut sellainen. Sanojensa mukaan kaverit raahaa häntä perässä kunnes tokenee ja bileet jatkuu
Toivon mukaan sinunkin päivä alkaa sitten huomenna yhtä myöhään kun muiden ja yhtä tylsästi toteutettu. Ei todellakaan ole reilua jos pikkujoulubilewt naamioidaan nyt Anun päivän toiveeksi. Mahdolliset pikkujoulut sitten lauantaina yhteiseksi eikä osaksi kenenkään päivää
Vierailija kirjoitti:
Tai ehkä vetää jotain muuta siviilissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BB-Ville vastaa Y lilautalaisten kysymyksiin videolla.
on se vaan hirveä tosikko, joku viaton meemikuva menee tunteisiin
Eihän edes mennyt :,D Hyvä vastaus Villeltä!
Pitäisiköhän helemrin panna tuolit kokoon vai onko tuo nyt sen pelipöytä??
Miksi Ville ei saanut olla finaalin asti????? Tää on niin tylsää ja nähty jo, lippusi jo koko paska!
Kenen päivä tänään on? Sanoin 24/7 irti kun Ville lähti..
Vittu on tyhmä päivä..
No huomenna räjähtää kaikilla mausteilla kun Rinsessa saa pääpäivänsä🧚🧚🧚🧚
No Suomi Venäjä onkin tasokkaampaa..
Siivoaakohan kukaan talossa enää? Mä en kehtaisi olla siivoamatta tuolla, vaikka en ole mikään siivousintoilija. Samoin en kehtaisi edes mennä koko taloon jos en osaa laittaa ruokaa... Odottaisinko vaan että joku laittaisi mulle?
Anun päivän illallisella alkuun perunankuorisoppaa ja pääruoaksi munakasta Anun salaisella reseptillä.
Vierailija kirjoitti:
Kimmo on älyttömän hyvä tyyppi PISTE. Ei varmaan hänestäkään nuo koosteet ole antaneet sellaista kuvaa minkä ansaitsisi. Tasapainoinen, kaikkien kanssa toimeen tuleva, diplomaattinen, ja älyttömän hyvä huumori. Huipputyyppi.
Kun katsoo häntäkin 24/7 kautta, niin kuva hänestä ei todellakaan ole postiivisuuden ilmentymä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BB-Ville vastaa Y lilautalaisten kysymyksiin videolla.
on se vaan hirveä tosikko, joku viaton meemikuva menee tunteisiin
Katson tuota Villen videota ja olen nauranut monta kertaa :D Kyllä pistää Ville Jonneille luun kurkkuun pahemman kerran tuossa!
Mä en tiedä mikä Helmerillä on päässä mut ihankuin se ois tippunut avaruudesta😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimmo on älyttömän hyvä tyyppi PISTE. Ei varmaan hänestäkään nuo koosteet ole antaneet sellaista kuvaa minkä ansaitsisi. Tasapainoinen, kaikkien kanssa toimeen tuleva, diplomaattinen, ja älyttömän hyvä huumori. Huipputyyppi.
Kun katsoo häntäkin 24/7 kautta, niin kuva hänestä ei todellakaan ole postiivisuuden ilmentymä.
Eikä edelleenkään voi unohtaa, mitä teki Miralle. Tuskin Mirakaan ihan sujut sen asian kanssa vieläkään on.
Oletteko työttömiä ketkä tänne kirjoittelette? Ylös= joo, ala= ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääliömäisintä ikinä on huutaa täällä tuhansin kommentein, että Krisun on muka TUOTANTO VALINNUT voittajaksi! Mitä helkuttia muka tuotanto hyötyisi Krisun voitosta! Ei kertakaikkiaan mitään! Tuotantohan saa syytöksiä alkoholin käytön ihannoinnista, jos Krisu voittaa. Syytöksiä niin-kamalan-kiusaajan suosimisesta, jos Krisu voittaa! Kiroilijan suosimisesta! Alapääjuttujen kertomisen suosimisesta! Jne jne jne
Tuotanto nimenomaan ei mitenkään hyödy, jos Krisu voittaa. Vaan päinvastoin!
Vedonlyöjätkään eivät voi mitenkään hyötyä Krisun voitosta, koska Krisu tuli ennakkosuosikiksi ekan talossaolon tunnin aikana. Jolloin meemit Krisun pöllämystyneeltä naamasta alkoivat levitä. Vedonlyöjät hyötyy yllätysvoittajasta.
Krisun voittoa toivovat aitoutta arvostavat tavalliset BB-fanit. Itse en ole Krisu-fani, mutta ymmärrän täysin sen miksi hän on suosittu.
No ehkäpä siihen on syynsä, miksi nyt rajoittavat rankalla kädellä tuota juomista talossa. Kenenköhän mokailuja viimeisillä metreillä tuolla yritetään juuri ehkäistä?
Vaarana on että Krisu lentää talosta kun saa alkoholia. Sama vaara on ollut koko kauden ja epäilen että siksi juomista rajoitettu niin paljon. Anun ja Hemminkin annettiin kahdestaan kerran ainakin vetää perseet, samoin risteily kun oli niin Hemmi sai juoda niin paljon kuin maistui. Krisulle ei vastaavaa ole suotu...
Oletkohan seurannut edes tätä kautta? Alussahan nimenomaan luvattiin, että nyt BB palaa juurilleen eikä enää viinalla läträilyä ja peiton heilutuksista käännetään kamera pois!
Alun perin jo luvattiin, ettei ole juopottelu-BB kuten oli ne viimeisimmät kaudet ennen tätä.
Ihan naurettavaksi menee tämä Krisun vihaajien touhu täällä! Onko täällä joku katkera exä kavereineen ja sukuineen vai mistä on kyse?
Ja ihan tiedoksesi, Krisua en ole äänestänyt jäämään taloon niinä parina kertana kun hän oli äänestyksessä. Enkä myöskään yhdenkään päiväkilpailun voittajaksi. Joten hän EI ole oma suosikkini.
Ankeuttaja-Krisu taas vaan valittaa ja makaa.
Kerrankin kun jengi on jotain taas keksinyt huvituksekseen tuolla tylsässä talossa. Onneksi tajus lähteä makkariin valittamaan ja makaamaan.