BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Anu ei osaa edes keskustella. Ulos. Pienten lasten luo. Äiti ihminen käyttää nuuskaa.
Koomista kuinka täällä haukutaan tietyt asukkaat maan rakoon huonon käytöksen takia, ja samalla oma kielenkäyttö täällä foorumilla on sitä luokkaa ettei omaa alkeellisiakaan tapoja. Säilyttäkää nyt edes oma arvokkuutenne vaikka anonyymejä ollaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikkinäiset levyt:
Kevin: nnnjääääääää mussun mussun
Kimmo: "kjähhähähhääh räh räh" homonauru
Krisu: vttu vttu prkl
Tupu: HAAAAAAAAAAAAAAaaaaaah!!!!
Tarina: minä minä minä minä
Eevis: Tavallaaa
Mira: RRRRÄÄÄÄÄÄÄYH
Milla: twerk twerk twerk
Ja laskehan huvikseen kuinka usein Eevis sanoo " Vaiks"
Tai "tommottii". Kuka VTTU käyttää tollasta sanaa???
Aito turkulainen
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on lukemiskelvoton ja ahdistava. Eevis-pakkomielteiset jonnet voisivat painua takaisin omalle foorumilleen h*orittelemaan ja matkimaan puhetapaa. Eikö tätä pystytä moderoimaan yhtään paremmin... Pelkkiä yhden rivin viestejä jotka tukkivat koko ketjun.
No, onneksi on BB PLaza.
Mene sinne niin ei tarvitse loukkaantua
Anu on kaikkien kanssa ok.?
Saas nähdä kenelle ropisee pisteet..
Veikkaan että menee Tarinalle kaksi ja Kimmolle yksi.
Krisu on veemäinen Millaa kohtaan, toki vain läpällä.
Jaahas. Krisun vitsit lähteneet jo toiselle kierrokselle...
Tuon alkoholistin v*tun hokeminen pilaa tämän kauden. Eikä ole hetkeäkään hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Krisu on veemäinen Millaa kohtaan, toki vain läpällä.
Millaa taas roustataan ja Milla kikattelee kuuliaisesti.
mitäs wattua, onko Kristian ja Tarina ottaneet yhteen. Krisu on itku silmässä keittiössä ja Kevin silittelee Tarinaa olkarissa.
Tommottii = tuollaista
Simmottii = sellaista
Dodaniinni = tuota niin
?
Tarina on keksitty hahmo, ei tommosia ole olemassakaan.
Nimi, puolison nimi, ja eritoten sekopäinen luonne.. Nythän on trollausviikkokin.
Jospa paljastetaan viikon lopulla, että "Tarina" on näyttelijä.
Tupu ja Milla ja Tarina häätöön
kaikista tosin ei pääse eroon heti☹️
Krisu ja Tarina keskenään häätöön olisi kyllä melko makiaa🍬
Oonko mä ainoa ketä on nähnyt Millan ja Helmerin välillä flirttiä? Viettää tosi paljon aikaa yhessä ja vaihtelee katseita. Kun Jukka letitti Millan hiuksia niin Milla vaikutti enemmän hämmentyneeltä kun innostuneelta.
Vierailija kirjoitti:
Oonko mä ainoa ketä on nähnyt Millan ja Helmerin välillä flirttiä? Viettää tosi paljon aikaa yhessä ja vaihtelee katseita. Kun Jukka letitti Millan hiuksia niin Milla vaikutti enemmän hämmentyneeltä kun innostuneelta.
Milka on suuntautunut. ...
Tämä keskustelu on välillä huomattavasti hauskempi kuin 24/7. Täällä myös kahelimpaa porukkaa.
Veikkaan, että tällä viikolla on häätöäänestyksessä Krisu ja Tarina. Kolmatta en osaa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Saman oon huomannu. Helmeri hymyilee usein Millalle. Nytkin pötköttelevät päät yhdessä sohvalla.
Runo-rakas ja Meri-rakas joutuvat kestämään tollaisia draamakuningattaria kuten Tarina ja Saara Aalto.
Nuorisoslangia.