BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Tarinalka paha olla niin hyvä että sanoi ja keskusteltiin. Ei kaikki uskalka kertoa pahasta olostaan. Kyllähän tuolla Krisulla on roisit jutut. Timokin tuli makkariin ja sano että jos noin jatkuu hän haluaa pois. Kerto punasukasta ja käänsin kanavaa.
Dear Iskän poika. Laita Sun mouth kiinni, kun sä syöt. I don't want to listen this läts mäts läts läts. Thank You. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Tarinalka paha olla niin hyvä että sanoi ja keskusteltiin. Ei kaikki uskalka kertoa pahasta olostaan. Kyllähän tuolla Krisulla on roisit jutut. Timokin tuli makkariin ja sano että jos noin jatkuu hän haluaa pois. Kerto punasukasta ja käänsin kanavaa.
joo, mutta ei Tarina siitä ollut loukkaantunut, vaan siitä, että Krisu kokee hänen loukkaantuvan, ja koska kokee loukkaavana sen,e ttä häntä pidetään loukkaantujana. Ehkä pieni ristiriita, ei ole loukkaantuja, mutta kokee loukkaavana . Blaah
Onko jukka ja eevis käyny jo vessassa nuolemassa toistensa värkkejä niinkun suunnitteli
Synnytyskivuilla voi tarkoittaa myös aborttia jonka tehnyt kun sikiö ollut jo 12viikkoinen?
Vierailija kirjoitti:
Onko jukka ja eevis käyny jo vessassa nuolemassa toistensa värkkejä niinkun suunnitteli
Millan hiuksia just laittelee ja suunnittelee vosun vaihtoa
Ooo... Jukka laittaa Millan (toisen tyttökaverin) hiuksia.
Vierailija kirjoitti:
Synnytyskivuilla voi tarkoittaa myös aborttia jonka tehnyt kun sikiö ollut jo 12viikkoinen?
Pitääkö paikkansa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joo, mutta ei Tarina siitä ollut loukkaantunut, vaan siitä, että Krisu kokee hänen loukkaantuvan, ja koska kokee loukkaavana sen,e ttä häntä pidetään loukkaantujana. Ehkä pieni ristiriita, ei ole loukkaantuja, mutta kokee loukkaavana . Blaah
Kyllä Tarinalla siinä joku pointti on vaikka ottaakin herkästi itseensä. Jos sanoo että en tykkää tuosta niin helppohan Krisun on se aina dissata vanhalla kunnon kiusaajan perustyökalulla eli mitä leikistä suutut (=olet loukkaantuja). Ei Tarina näillä sanolla selittänyt mutta sama periaatehan se on. Kun kiusattu sanoo että lopeta, kiusaaja sanoo että älä nyt vitsistä suutu ja rajojensa vetäjä nolataan porukassa. Tällä lailla ne kiusaamisringit syntyy kun on se yksi joka määrittelee kiusaamansa ihmiset leikistä suuttujiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon kiinnostavampi olisi tietää oliko tuo Eeviksen lapsi juttu tosi kuin ikuinen vääntö Tarinasta.
Mikä lapsijuttu Eeviksellä?
Joku heitti Eeviksen sanoneen että sillä lapsi. Kiinnostaisi tietää sanoiko todella niin vaiko vain jotain typerää läppää.
Jukka on vastannut myöntävästi kysymykseen, onko sinulle oltu raskaana tai oletko ollut raskaana,
ei Eevis. Eeviksellä ei ole lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millan hiuksia just laittelee ja suunnittelee vosun vaihtoa
Seurasin kun katseli kypsän näköisenä Tarinaa hipsuttavaa Eevistä ja nyt sit toi. Ettei vaan jätkä ole mustasukkaista tyypiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Tarinalla siinä joku pointti on vaikka ottaakin herkästi itseensä. Jos sanoo että en tykkää tuosta niin helppohan Krisun on se aina dissata vanhalla kunnon kiusaajan perustyökalulla eli mitä leikistä suutut (=olet loukkaantuja). Ei Tarina näillä sanolla selittänyt mutta sama periaatehan se on. Kun kiusattu sanoo että lopeta, kiusaaja sanoo että älä nyt vitsistä suutu ja rajojensa vetäjä nolataan porukassa. Tällä lailla ne kiusaamisringit syntyy kun on se yksi joka määrittelee kiusaamansa ihmiset leikistä suuttujiksi.
Jees, mutta silti se asia meni aivan yli mitä selitti ja miten puhui koko talon keskustelukulttuurista, mutta kuitenkin jätti fiilistelypiirit joissa olisi puhunut asiasta kaikkien kanssa ja keskittyi vain juttelemaan asiasta krisun kanssa. Ja Kristian myös sanoi yrittävänsä olla enää ottamatta Tarinaa sellaisiin puheisiin, joista tämä voisi pahoittaa mielensä.
Ketkä täälä fanittaa Tarinaa 😍 Go tarina näytä niille !!! 😍🙏🏻🌸 #teamtarina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eevis siis kertoi kokemistaan synnytyskivuista jukalle sängyssä
Eevis on siis todella joskus saanut lapsen?!?
Ei ole saanut lasta. Eevis ei ole saanut lasta eikä ole ollut ikinä raskaana.
Isoveikka vois nyt kieltää jo tuon vit..kynsien hinkkaamisen🤪
Rikkinäiset levyt:
Kevin: nnnjääääääää mussun mussun
Kimmo: "kjähhähähhääh räh räh" homonauru
Krisu: vttu vttu prkl
Tupu: HAAAAAAAAAAAAAAaaaaaah!!!!
Tarina: minä minä minä minä
Eevis: Tavallaaa
Mira: RRRRÄÄÄÄÄÄÄYH
Milla: twerk twerk twerk
Vierailija kirjoitti:
Rikkinäiset levyt:
Kevin: nnnjääääääää mussun mussun
Kimmo: "kjähhähähhääh räh räh" homonauru
Krisu: vttu vttu prkl
Tupu: HAAAAAAAAAAAAAAaaaaaah!!!!
Tarina: minä minä minä minä
Eevis: Tavallaaa
Mira: RRRRÄÄÄÄÄÄÄYH
Milla: twerk twerk twerk
Ja laskehan huvikseen kuinka usein Eevis sanoo " Vaiks"
Okei. No sitten tuo joku valehteli vaan täällä.