BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Villelle jäätelöä!
Kauppiasveljeksetkin on ihan pasat, kun ei voinu laittaa jätskiä Villelle.
Tuotanto on sontaa. Piti olla erilainen kausi. Ei ole. Kännitoilailua liikaa ja yks ei edes jäätelöä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimmo oli toinen yllättäjä - negatiivisessa mielessä. Muistan, kun totesi Villelle, että hänestäpä ei tule ärsyttävää kännissä, vaan oikein mukava. Noh, tässä se nähtiin, että ihmiset eivät osaa arvioida itseään kännissä, sillä Kimmo oli todella ärsyttävä, jankutti valkkarista, kieltäytyi Jukan kanssa nukkumaanmenosta ja ennen kaikkea ahdisteli Helmeriä todella limaisesti. Koko ajan jankkaamassa sateenkarijutuista, koskettelemassa ja kyselemässä, että rakastaako Hemmi tätä. Tykkäsin Kimmosta pitkään, mutta viime yönä oli todella epämiellyttävä ja pisteet laski.
Helmerihän sen rakkaudentunnustuksen Kimmolle sanoi, mutta lisäsi, että ystävämielessä. Mutta sehän on kiva, että teet pitkälle meneviä johtopäätöksiä ihmisestä kännisekoilun perusteella (juuri sitä mistä Kimmo ei pidä). Yksi jos toinenkin ihminen on sekoillut tai sanonut kännissä sellaisia asioita, mitä ei olisi ikinä selvinpäin tehnyt. Nuo on tuolla kuitenkin suljetussa tilassa ja jos eivät ole kuuteen viikkoon masturboineet Jukkaa lukuun ottamatta niin ei ole ihmekään, jos menee tunnelma "limaiseksi" kun alkoholi poistaa estot. Kimmo tosin on sanonut kaipaavansa enemmän muuta läheisyyttä kuin seksiä, mutta ei hän vielä niin vanha ole, etteikö ihan peruskiima voisi vaivata. Ei tuolla promillemäärällä mikään akti olisi onnistunutkaan. Kaikenlisäksi Kimmohan yritti lavastaa Hemmin ja Anun, laittamalla liukuvoiteen ja kortsun Anun tyynyn alle, eikä ollut varmastikaan tarkoittanut niitä seksiyrityksiin. Helmeri olisi voinut jo aikapäivää sitten todeta Kimmolle suoraan, ettei miehet kiinnosta ja tykkää vaan sateenkaarista vaatteissaan, mutta tuollainen nynnerö kuin on niin ei saa sanaa suustaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä vielä kerran yön tapahtumat kuten minä ne näin, jokainen muodostakoon oman mielipiteensä niistä, tämä siis minun.
Tapahtumat eivät oikeassa aikajärjestyksessä vaan siinä järjestyksessä kun ne itse muistan.BB laittoi Krisun nukkumaan jo puolelta öin. Krisu kyllä protestoi jonkin verran, ei voinut ymmärtää miksi. Luulen että tämä johtui siitä kun juoksi Helmerin syliin ja kaatoi hänet mukanaan tuolilta alas lattialle niin että Helmeri löi päänsä. Tätä Helmeri myöskin myöhemmin yöllä ihmetteli Jukalle. Krisu ei siis kovin paljon pahaa saanut aikaiseksi.
Helmeriin siirtyen niin ensinnäkin sääliksi käy Anun kylmyys häntä kohtaan. Joka kerta kun Helmeri yritti esim. kehua häntä kauniiksi tai sanoi tykkäävänsä hänestä, ei mitään vastakaikua. Täytyy myöntää että alan uskoa että Anu todellakin käyttää häntä hyväksi, uskoen näin pääsevän finaaliin.
Näytti melkein siltä että Anu viihtyi paremmin Jukan seurassa, kuvaavaa oli esim. se kun Helmeri romahti ulkovaatenurkkaukseen pääsemättä ylös niin Anu ja Jukka nauroivat mahat kippurassa hänelle tekemättä elettäkään auttaakseen häntä. Kevin! tuli ulos makuuhuoneesta ja auttoi Helmerin pystyyn.Yö oli kyllä varsinaista kesäteatteri farssia. Toivon että BB tekee nukkumaanmeno yrityksistä Benny Hill tyyppisen pikakelaus version jossa kaikki juoksevat huoneesta toiseen seuraten toisiaan. Joka kerta kun BB käski asukkaita nukkumaan niin joku keksi jotain mitä piti tehdä, oli sitten kyseessä viimeinen tupakki, vedenjuonti, huikopala, päiväkirjahuoneeseen pääsy, sitten tuli jo taas jano, taas tupakki, huikopala, vessakäynti etc.
Uskon että BB yritti saada Anua, Helmeriä, Jukkaa, Millaa ja Kimmoa nukkumaan parikymmentä kertaa. Milla antoi periksi jossain vaiheessa mutta neljän kopla jatkoi touhujaan.Kun porukka oltiin vihdoin saatu makuuhuoneeseen joskus kolmen maissa yöllä niin Helmeri ja Jukka rojahtivat samaan sänkyyn, olisiko ollut Jukan, ja alkoivat tehdä hieman lähempää tuttavuutta, oliko sitten kyseessä läppä tässä vaiheessa vai mikä ja sitten saapui Kimmo paikalle. Jopa yövalaistuksessa ei voinut välttyä siitä kiillosta Kimmon silmissä kun ymmärsi pääsevänsä samaan sänkyyn. Kimmohan oli jo useasti yön aikana yrittänyt herättää Helmerin kiinnostuksen. No nythän alkoi sitten tapahtua, ensin alkoi Helmeri riisua pitkiä housujaan, myöskin Jukka, Kimmo auttoi mielellään tässä seisoen vielä lattialla itse. Sitten Kimmo pudotti shortsinsa lattialle ja avasi kortsupakkauksen hampaillaan heittäen joko pakkauksen tai kortsun sänkyyn aikeissa hypätä perään itse.
Tässä vaiheessa oli itsellä jo kaikki ihokarvat pystyssä miettien kuinka helposti tuhotaan ihmisen elämä (siis Helmerin, en usko tätä kimppakivaa olisi katsottu sopivana hänen bisneksissä).
Onneksi taas kerran tuli Kevin hätiin ja tämän jälkeen myöskin Anu joka veti Helmerin pois tilanteesta.
Kaiken tämän kauhun keskellä en voinut olla nauramatta Villen kobramaisella tavalla nostetulle päälle ja kauhulle hänen silmissä kun hän kuvitteli kohta näkevänsä sodom&gomorra pervoilua vain parin metrin päästä.Luulin jo tilanteen olevan ohi kunnes Kimmo hyppäsi samaan sänkyyn Helmerin ja Anun kanssa ja alkoi siellä kuiskailla limaisuuksia Helmerille Anun yli. Tämä oli viimeinen pisara Villelle joka todellakin räjähti ja kertoi että nyt riitti, aika rankkaa tekstiä ja vielä pelleiksi haukkumista, mutta tämän jälkeen Kimmo liukeni omaan sänkyyn ja yö rauhoittui.
Jossain vaiheessa sai myöskin Kevin Jukan sänkyynsä silittelemään mutta uskon että se jäi siihen, BB ei kuvannu koko ajan kyseistä tilannetta.
Jos tästä jotain pitäisi oppia niin EI KOSKAAN ENÄÄ VIINAA, AINAKAAN HELMERILLE, TALOSSA OLON AIKANA.
Kiitos, hyvin kerrottu. Itse kävin nukkumaan siin vaiheessa, kun Helmeri oli keittiössä yrittänyt alkaa jutella anulle, mutta Anau ei kiinnostanut kuunnella, ja siihe tuli sitten jo Kimmo ja Jukka härisitsemään.
Helmerillä on vaara joutua seksuaalisesti hyväksesikäytetyksi erään taholta, ellei tuohon ulkopuolinen puutu, tai ellei asukkaille enää tarjoilla alkoholia. Kimmosta kuoriutuu täysi sika kännissä. Ja tuo kertomasi todisti sen, että Kimmo kiikutti kortsun Anun tyynyn alle.
Huomioin saman kuin kirjoittaja paitsi muutama lisä. Jääkaapin ovi oli auki muutaman kerran. Kimmo alkaa ahdistella kännissä ja ehdotella seksiä. Jos Jukka ja Helmeri olisivat päässeet kaksin johonkin johon yrittivät luulen että olisi mennyt seksiin. Jukalle käy kumpi vaan kännissä. Katsoinvideon youtubesta niin en nähnyt kortsun esilleottoa. Ihmettelin samaa miksi Anu ja Kimmo ei nostaneet Hemmiä ylös eteisen nurkasta. Kevin nosti ja Kevin esti kolmikko äijien hässimisen. Anun käytös, kylmyys Helmeriä kohtaan ihmetyttää. Helmeri pilaa voittomahiksensa jos ottaa kännit enää. 2 äijää ahdistelee sexiin ja Anu mykkä vaan hmmmm. Katsoin Villen päännoston että jos oikeusjuttu tulee niin on todistajana. Jos naisia ahdisteltaisiin kuten Helmeriä ja Keviniä niin bb puuttuisi tiukemmin. Onko homosexualinen ahdistelu ja hyväksikäyttö bb talossa hyväksyttävämpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmeri oli ihan palasina yöllä että teki pahaa katsoa, Anu kylmänä vieressä. Tuo koalitio on nyt hajotettava Anulla on huono vaikutus Helmeriin!
anu ihan suuttui kun helmeri sanoi rakastavansa millaa "epäseksuaalisti" (tarkoitti kenties platonisesti, haha) ja kehui tätä kauniiksi ja sitten sanoi olevansa ihastunut anuun. anu oli jääkylmä ton jälkeen. helmeri kehui anua ja anu sanoi että jos tupu olisi tässä niin ne vaan nauraisivat hemmille. tuli paha mieli hemmin puolesta kun se on lääpällään anuun ja anulta ei tule vastakaikua ja toisella puolella kimmo yrittää iskeä.
ei yrittänyt iskeä kysyi kyllä sateenkaariväristä tietyssä puserossa. Anua piti lohduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä vielä kerran yön tapahtumat kuten minä ne näin, jokainen muodostakoon oman mielipiteensä niistä, tämä siis minun.
Tapahtumat eivät oikeassa aikajärjestyksessä vaan siinä järjestyksessä kun ne itse muistan.BB laittoi Krisun nukkumaan jo puolelta öin. Krisu kyllä protestoi jonkin verran, ei voinut ymmärtää miksi. Luulen että tämä johtui siitä kun juoksi Helmerin syliin ja kaatoi hänet mukanaan tuolilta alas lattialle niin että Helmeri löi päänsä. Tätä Helmeri myöskin myöhemmin yöllä ihmetteli Jukalle. Krisu ei siis kovin paljon pahaa saanut aikaiseksi.
Helmeriin siirtyen niin ensinnäkin sääliksi käy Anun kylmyys häntä kohtaan. Joka kerta kun Helmeri yritti esim. kehua häntä kauniiksi tai sanoi tykkäävänsä hänestä, ei mitään vastakaikua. Täytyy myöntää että alan uskoa että Anu todellakin käyttää häntä hyväksi, uskoen näin pääsevän finaaliin.
Näytti melkein siltä että Anu viihtyi paremmin Jukan seurassa, kuvaavaa oli esim. se kun Helmeri romahti ulkovaatenurkkaukseen pääsemättä ylös niin Anu ja Jukka nauroivat mahat kippurassa hänelle tekemättä elettäkään auttaakseen häntä. Kevin! tuli ulos makuuhuoneesta ja auttoi Helmerin pystyyn.Yö oli kyllä varsinaista kesäteatteri farssia. Toivon että BB tekee nukkumaanmeno yrityksistä Benny Hill tyyppisen pikakelaus version jossa kaikki juoksevat huoneesta toiseen seuraten toisiaan. Joka kerta kun BB käski asukkaita nukkumaan niin joku keksi jotain mitä piti tehdä, oli sitten kyseessä viimeinen tupakki, vedenjuonti, huikopala, päiväkirjahuoneeseen pääsy, sitten tuli jo taas jano, taas tupakki, huikopala, vessakäynti etc.
Uskon että BB yritti saada Anua, Helmeriä, Jukkaa, Millaa ja Kimmoa nukkumaan parikymmentä kertaa. Milla antoi periksi jossain vaiheessa mutta neljän kopla jatkoi touhujaan.Kun porukka oltiin vihdoin saatu makuuhuoneeseen joskus kolmen maissa yöllä niin Helmeri ja Jukka rojahtivat samaan sänkyyn, olisiko ollut Jukan, ja alkoivat tehdä hieman lähempää tuttavuutta, oliko sitten kyseessä läppä tässä vaiheessa vai mikä ja sitten saapui Kimmo paikalle. Jopa yövalaistuksessa ei voinut välttyä siitä kiillosta Kimmon silmissä kun ymmärsi pääsevänsä samaan sänkyyn. Kimmohan oli jo useasti yön aikana yrittänyt herättää Helmerin kiinnostuksen. No nythän alkoi sitten tapahtua, ensin alkoi Helmeri riisua pitkiä housujaan, myöskin Jukka, Kimmo auttoi mielellään tässä seisoen vielä lattialla itse. Sitten Kimmo pudotti shortsinsa lattialle ja avasi kortsupakkauksen hampaillaan heittäen joko pakkauksen tai kortsun sänkyyn aikeissa hypätä perään itse.
Tässä vaiheessa oli itsellä jo kaikki ihokarvat pystyssä miettien kuinka helposti tuhotaan ihmisen elämä (siis Helmerin, en usko tätä kimppakivaa olisi katsottu sopivana hänen bisneksissä).
Onneksi taas kerran tuli Kevin hätiin ja tämän jälkeen myöskin Anu joka veti Helmerin pois tilanteesta.
Kaiken tämän kauhun keskellä en voinut olla nauramatta Villen kobramaisella tavalla nostetulle päälle ja kauhulle hänen silmissä kun hän kuvitteli kohta näkevänsä sodom&gomorra pervoilua vain parin metrin päästä.Luulin jo tilanteen olevan ohi kunnes Kimmo hyppäsi samaan sänkyyn Helmerin ja Anun kanssa ja alkoi siellä kuiskailla limaisuuksia Helmerille Anun yli. Tämä oli viimeinen pisara Villelle joka todellakin räjähti ja kertoi että nyt riitti, aika rankkaa tekstiä ja vielä pelleiksi haukkumista, mutta tämän jälkeen Kimmo liukeni omaan sänkyyn ja yö rauhoittui.
Jossain vaiheessa sai myöskin Kevin Jukan sänkyynsä silittelemään mutta uskon että se jäi siihen, BB ei kuvannu koko ajan kyseistä tilannetta.
Jos tästä jotain pitäisi oppia niin EI KOSKAAN ENÄÄ VIINAA, AINAKAAN HELMERILLE, TALOSSA OLON AIKANA.
Repesin tälle kuvaukselle, erittäin osuva xD Mutta kyllä itsellänikin nousi ihokarvat pystyyn siitä Kimmon olemuksesta, aivan kikseissä ja ehkä kännissä ihan oikeasti ajatteli omaavansa jotain mahdollisuuksia Helmerin kanssa touhuamiseen. Näin niitä hyväksikäyttöjä tapahtuu. Helmeri oli aivan tillintallin enkä oikeasti ole varma, mitä olisi tapahtunut, jos tilannetta ei olisi keskeytetty.
Anulla huono vaikutus Helmeriin ja
Kimmo Helmeriä samalla ahdistamassa
ja
Ville kaikkia myrkyllisesti syyllistelemässä muista asioista joista ei tarvi.
Niin jumalauta ulos nuo tuommoset.
Kevin puhuu asiaa alkoholista!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millalle ehdoton postin lukukielto. Katsojien halveksumista yrittää saada tuosta sössötyksestä selvää. Vit----
Jep " tösösössössössössöö sössötössösööö"
Sen kotoa tulleen kirjeen lukemisesta ei ainakaan saanut mitään tolkkua.
Läppäähän se oli viimeinen episodi. Ville katsoo vihaisesti. Mua nauratti vanhemmanpuoleinen hetero valkoinen nainen.
Villen kierous ja himo voittaa tuli ilmi kun halusia varsin viattoman Tarinan ulos ja fanitteli noita samoja Krisua ja Jukaa kyllä tuolloin vielä. Nyt sitten jeesustellen syyllistää samoja miehi.
Krisu jo huomasi asian kuinka Ville luikertelee. Kiero kuin korkkiruuvi.
BB langettaisi Kimmolle, ja Jukalle nikotiinikiellon loppu päivälle. Siinä olisikin hauska seurata,miten jätkät haijoilis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, hyvin kerrottu. Itse kävin nukkumaan siin vaiheessa, kun Helmeri oli keittiössä yrittänyt alkaa jutella anulle, mutta Anau ei kiinnostanut kuunnella, ja siihe tuli sitten jo Kimmo ja Jukka härisitsemään.
Helmerillä on vaara joutua seksuaalisesti hyväksesikäytetyksi erään taholta, ellei tuohon ulkopuolinen puutu, tai ellei asukkaille enää tarjoilla alkoholia. Kimmosta kuoriutuu täysi sika kännissä. Ja tuo kertomasi todisti sen, että Kimmo kiikutti kortsun Anun tyynyn alle.
Huomioin saman kuin kirjoittaja paitsi muutama lisä. Jääkaapin ovi oli auki muutaman kerran. Kimmo alkaa ahdistella kännissä ja ehdotella seksiä. Jos Jukka ja Helmeri olisivat päässeet kaksin johonkin johon yrittivät luulen että olisi mennyt seksiin. Jukalle käy kumpi vaan kännissä. Katsoinvideon youtubesta niin en nähnyt kortsun esilleottoa. Ihmettelin samaa miksi Anu ja Kimmo ei nostaneet Hemmiä ylös eteisen nurkasta. Kevin nosti ja Kevin esti kolmikko äijien hässimisen. Anun käytös, kylmyys Helmeriä kohtaan ihmetyttää. Helmeri pilaa voittomahiksensa jos ottaa kännit enää. 2 äijää ahdistelee sexiin ja Anu mykkä vaan hmmmm. Katsoin Villen päännoston että jos oikeusjuttu tulee niin on todistajana. Jos naisia ahdisteltaisiin kuten Helmeriä ja Keviniä niin bb puuttuisi tiukemmin. Onko homosexualinen ahdistelu ja hyväksikäyttö bb talossa hyväksyttävämpää.
Mietin aivan samaa. Yhdellä kaudellahan oli se Jouko, joka meni makaamaan sammuneen Johannan viereen ja siitä tuli iso kohu, kun ilmeisesti oli kosketellut tätä peiton alla? Muistan, että Joukolla oli talossa "tyttöystävänä" joku Jonna, joka veti hirveät kilarit Johannalle "miehensä viettelemisestä", vaikka Johanna oli aivan järkyttynyt tapahtuneesta ja mietti, onko häntä hyväksikäytetty. Helmeri oli ihan naamat viime yönä, ei olisi mitenkään voinut antaa suostumustaan yhtään minkäänlaiseen toimintaan, mutta ahdistelijoita joka puolella. Mäkin olen varma, että Helmeri olisi kyllä päätynyt joko Jukan tai Kimmon kanssa harrastamaan ainakin jonkinlaista seksiä, jos tilanteeseen ei olisi puututtu muiden asukkaiden osalta.
Näin jotain mitä muut oo nähneet mutten kerro. Se oli kenties läppä mutta myös mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville on huutanut muille yöllä täysillä PELLET mutta kieltäytyy jos oikein ymmärsin pyytämästä anteeksi asiatonta käytöstä ja osallistumasta päivätehtävään muuten kuin konttimalla.
Ville pyysi anteeksi heti aamulla, vaikkei ainakaan omasta mielestäni mitään anteeksipyydettävää ollut.
Oli anteeksipyydettävää kun tuli karjumaan olkkariin että Pellet pellet jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville on huutanut muille yöllä täysillä PELLET mutta kieltäytyy jos oikein ymmärsin pyytämästä anteeksi asiatonta käytöstä ja osallistumasta päivätehtävään muuten kuin konttimalla.
Ville pyysi anteeksi heti aamulla, vaikkei ainakaan omasta mielestäni mitään anteeksipyydettävää ollut.
Kevin yritti nätisti pyytää, että olisivat hiljaa. Villeäkin ärsytti metelöinti ja käskytti metelöitsijät hiljaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuotannolla ole varaa Kimmoa heittää ainoo joka pitää järjestystä ja sotkut poissa!!
Siellä on Jukka ja Ville huomenna ja Jukka lähtee(eikä tunnu edes tuotannon kusetukselta koska Jukka käyttäytyi huonosti)!
Voi kun Jukka tosiaan lähtis, sylettää koko tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Muuten näin se meni mutta mun mielestä se Hemmin ja Jukan kikatus siinä sängyllä ja Kimmo kortsun kaivamiset oli vaan vitsailua, Jukka ja Hemmi oli tikahtua nauruun kiskoessaan housuja jalasta eikä Kimmokaan mielestäni oikeasti mitään tehnyt. Ei esim koskenut Hemmin. Se sitten kun Kimmo meni myöhemmin Anun taakse puhumaan jotain limaista oli oikeasti ällöttävä ja meni yli. Nyt tosiaan selvisi miksi Kimmo ei tykkää miksi humalaisten jutuista puhutaan seuraavana päivänä tai näytetään. Kimmo on vain niin pervo ja ällö. Kun Hemmi oli kömpinyt sänkyynsä Anun viereen, Kimmo teki jotain ihme jiihaa-ratsastus panoliikkeitä omassa sängyssään ja heitteli vaatteitaan. Jukka puolestaan kömpi Kevinin päälle ja Kevin reagoi siihen yllättävän vähän. Myöhemmin sitten Jukka kääntyi Millaan päin ja sai jäädä siihen ja sänky hiljeni. Sit menin itsekin nukkumaan. Nukkuiko Jukka siinä aamuun asti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmeri oli ihan palasina yöllä että teki pahaa katsoa, Anu kylmänä vieressä. Tuo koalitio on nyt hajotettava Anulla on huono vaikutus Helmeriin!
anu ihan suuttui kun helmeri sanoi rakastavansa millaa "epäseksuaalisti" (tarkoitti kenties platonisesti, haha) ja kehui tätä kauniiksi ja sitten sanoi olevansa ihastunut anuun. anu oli jääkylmä ton jälkeen. helmeri kehui anua ja anu sanoi että jos tupu olisi tässä niin ne vaan nauraisivat hemmille. tuli paha mieli hemmin puolesta kun se on lääpällään anuun ja anulta ei tule vastakaikua ja toisella puolella kimmo yrittää iskeä.
Tätä edelsi tilanne, kun Hemmi pyysi Anun keittiöön puhumaan. Anu määräsi istumapaikat ja kun Hemmi siirsi tuolia lähemmäs, kiukutteli, "mitä siihen tulet." Hemmi olisi halunnut puhua, mutta Anu pyysi Kimmon jäämään seuraan ja liimautui Kimmoon roikkumaan. Moneen kertaan illan aikana Hemmi yritti palata keskusteluun ja Anu vain nauroi tai käänsi muka vitsiksi kaiken. Anu tuntuu nauttivan, kun pitää Hemmiä talutusnuorassa, antaa kylmää ja kuumaa vuorottain eikä välitä toisen tunteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli anteeksipyydettävää kun tuli karjumaan olkkariin että Pellet pellet jne.
Laitappa klippiä siitä tilanteesta. Kun ei sitä ole ilmeisesti tapahtunut. Mutta saahan sitä väittää mitä tahansa.
Kaikki pettyneitä kun valmentaja ahdistellee. Ajan kuva muutenkin.