BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Krisulla lapsia, toivottavasti ei.
Sinä olet Krisun lapsi
Mummo iän puolesta.
No pitäiskö teidän mummojen vaikka mennä kutomaan sukkia ja katsomaan Emmerdalea niin ei tarvitse kuunnella tuota jatkuvaa jeesustelua Krisusta ja muusta?
Vierailija kirjoitti:
Apuwa jos Krisu olis kysellyt jotain Helmeriltä Pablon amp umisesta niin kyllä olis akoilla toinen ääni kellossa. Kyllä löytyis sympatiaa Hemmille.
Löytyy normaaleilla ihmisillä empatiaa Anullekin. Eikä Krisu olisi kysynyt Hemmiltä tuollaista, koska pitää Hemmiä kaverinaan. Krisu ei ole normaali ihminen eikä omaa empatiaa eläimiä eikä ihmisiä kohtaan.
Pystyy varmaan jonkin verran olemaan lojaali lähimmilleen ja kavereilleen.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että Anu olisi ollut häätöuhan alla, jos hänellä ei olisi mitään Helmerin kanssa, koska vasta sen alettua hän on tullut esiin talossa. Helmeri parka sen sijaan menettää faneja kun säätää Anun kanssa.
Anu voi myös tasapainottaa Helmeriä niin jää vähemmälle poikamaiset hölmöilyt. Tuskinpa talon ulkopuolella sen kummempaa on mutta kiva lomaromanssi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestäkää Villeä!!! Törkeää jos maanantain 2 prosentin Milla pääsee nyt 29.38 prosentillaan turvaan häädöltä.
Kuin nuo kehtaa edes kusettaa noin törkeästi...Anukin vähän ihmetytti..tai sitten manipulaatio puree??
Ei se ole kusetusta vaan tavallaan ihan järkevää. Jos suosikkisi ovat vaikka Kevin Helmeri Milla, niin kenen vuoro on tänään? Mun suosikit on Kevin ja Milla, eilen en äänestänyt kun koin sen turhaksi Anun ja Helmerin ylivoimaisuuden takia. Tänään äänestin Millaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Helmeri välillä vahingossa katsoo Anua niiin lempeällä/hempeällä ilmeellä että ei kai sillä oikeasti ole ihastumista mukana tossa touhussa. Big Brotherin instassakin on kuva muutaman viikon takaa kun Anu laittaa Helmerille lettejä ja se katse millä katsoo Anua. Toisaalta vaikea uskoa mutta vaikea tollasta on esittääkkään.
Kyllä mä uskon, että Helmeri on talossa juuri nyt tykästynyt Anuun. Yölliset hipsuttelutkin meinaa, että Helmeri olisi enemmän tykästynyt... Anuhan yleensä vaan lahnailee ja jopa kääntää selän. On tympiintyneen oloinen, vaikka vähän hipsuttelis itsekin.
Viime yönä kattelin, että Helmeri olisi ollut aivan valmis aktiin, jos vaan Anu olisi anteliaampi ollut.
Kakan hajuinen poika piipahti Helmerin tyynyllä pierasemassa ja Hemmihän hyppäs karkuun Anun päälle. Hmm... ;) Anuhan siihen sitten, että "sekö oikeutti hyppäämään mun päälle?!?!" Hemmi vaan nauro, että joo... ja viipyili siinä päällä.
Anusta en saa mitenkään samaa fiilaria. Siitä tulee lähinnä se, että no, otetaan toi lähisuhteeseen, kun ei muutakaan vaihtoehtoa ole. Jukka + Eevis, Ville varattu, Kristian ällö ja varattu, Kimmo homo, Kevin?.
En mitenkään näe, että heillä olisi romanssia tuolla tuon enempää. Tai talon ulkopuolella minkäänlaista suhdetta.
Mitä väliä sillä on. Onko, eikö, vaarin housut, se on ihan yhtä tyhjän kanssa noita miettiä. Get a life.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Krisulla lapsia, toivottavasti ei.
Sinä olet Krisun lapsi
Mummo iän puolesta.
No pitäiskö teidän mummojen vaikka mennä kutomaan sukkia ja katsomaan Emmerdalea niin ei tarvitse kuunnella tuota jatkuvaa jeesustelua Krisusta ja muusta?
Emmerdale tulee vasta tunnin päästä.
Mummo 24 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Helmeri välillä vahingossa katsoo Anua niiin lempeällä/hempeällä ilmeellä että ei kai sillä oikeasti ole ihastumista mukana tossa touhussa. Big Brotherin instassakin on kuva muutaman viikon takaa kun Anu laittaa Helmerille lettejä ja se katse millä katsoo Anua. Toisaalta vaikea uskoa mutta vaikea tollasta on esittääkkään.
Kyllä mä uskon, että Helmeri on talossa juuri nyt tykästynyt Anuun. Yölliset hipsuttelutkin meinaa, että Helmeri olisi enemmän tykästynyt... Anuhan yleensä vaan lahnailee ja jopa kääntää selän. On tympiintyneen oloinen, vaikka vähän hipsuttelis itsekin.
Viime yönä kattelin, että Helmeri olisi ollut aivan valmis aktiin, jos vaan Anu olisi anteliaampi ollut.
Kakan hajuinen poika piipahti Helmerin tyynyllä pierasemassa ja Hemmihän hyppäs karkuun Anun päälle. Hmm... ;) Anuhan siihen sitten, että "sekö oikeutti hyppäämään mun päälle?!?!" Hemmi vaan nauro, että joo... ja viipyili siinä päällä.
Anusta en saa mitenkään samaa fiilaria. Siitä tulee lähinnä se, että no, otetaan toi lähisuhteeseen, kun ei muutakaan vaihtoehtoa ole. Jukka + Eevis, Ville varattu, Kristian ällö ja varattu, Kimmo homo, Kevin?.
En mitenkään näe, että heillä olisi romanssia tuolla tuon enempää. Tai talon ulkopuolella minkäänlaista suhdetta.
Mitä väliä sillä on. Onko, eikö, vaarin housut, se on ihan yhtä tyhjän kanssa noita miettiä. Get a life.
Sähän olet nyt ymmärtänyt tämän ihan väärin. BB ja pohdinnat on nyt mun ja sunkin elämää tällä hetkellä. Marraskuussa sitten jotain muuta.
ruvennu tuo nariseva kevinki ärsyttään. mielipiteet, olemus äh. tiedä itekkään mikä on ja mitä mieltä on, kaikkien pitäs vaan ymmärtää häntä, mistään ei saa puhua asioiden oikeilla nimillä, vaan paketoida nätisti ruusunpunaiseen suvaitsevaisuus pakettiin, ettei vaan kelleen tulis pahamieli.. lössynlää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että Anu olisi ollut häätöuhan alla, jos hänellä ei olisi mitään Helmerin kanssa, koska vasta sen alettua hän on tullut esiin talossa. Helmeri parka sen sijaan menettää faneja kun säätää Anun kanssa.
Anu voi myös tasapainottaa Helmeriä niin jää vähemmälle poikamaiset hölmöilyt. Tuskinpa talon ulkopuolella sen kummempaa on mutta kiva lomaromanssi.
Mitäs poikamaisia hölmöilyjä Helmeri on talossa tai IRLkään harrastanut?
Itseä taas ärsyttää katsoa, kun Helmeri on jumittunut Anun lähelle. Onneksi ei niin pahasti kuin Eevis ja Jukka, mutta silti... Vähemmän enää temppuilee ja kehittelee leikkejä/pelejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestäkää Villeä!!! Törkeää jos maanantain 2 prosentin Milla pääsee nyt 29.38 prosentillaan turvaan häädöltä.
Kuin nuo kehtaa edes kusettaa noin törkeästi...Anukin vähän ihmetytti..tai sitten manipulaatio puree??
Ei se ole kusetusta vaan tavallaan ihan järkevää. Jos suosikkisi ovat vaikka Kevin Helmeri Milla, niin kenen vuoro on tänään? Mun suosikit on Kevin ja Milla, eilen en äänestänyt kun koin sen turhaksi Anun ja Helmerin ylivoimaisuuden takia. Tänään äänestin Millaa.
Miten Milla voi olla kenenkään suosikki?
Just tällä viikolla olis ollut mielenkiintosta noiden nimeämiset kun bileet on vielä tuoreessa muistissa. Esim. Kimmo ja Tupuhan tulivat hyvin juttuun kaljoissaan.
Olen ruvenut lämpiämääm Helmerille josta en aiemmin pitänyt. Ihan paras bileistä kun Helmeri huojuu "Tupu Tupu, kuuntele, naarashirvi" ja Anu räkättää hänen kainalossaan niin ettei saa sanaa suustaan😂
Mitäköhän Hemmi on kuiskutellut öisin Anulle kun tämä tuntuu olevan niin varma miehen tunteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla mustis Hemmistä😠
Käyttääks toi Millaki nuuskaa? Ihan niiku olis virittänyt jotain huulen alle kun tuli keittiöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Milla voi olla kenenkään suosikki?
No minun ainakin on. Hyväsydäminen, aina iloinen, aito, tunteellinen, heittäytyvä, osallistuva. Antaa itsestään kaiken toisin kuin Anu jonka ympärillä on kaikissa tilanteissa 5 cm paksu pleksi.
Vierailija kirjoitti:
Just tällä viikolla olis ollut mielenkiintosta noiden nimeämiset kun bileet on vielä tuoreessa muistissa. Esim. Kimmo ja Tupuhan tulivat hyvin juttuun kaljoissaan.
Olen ruvenut lämpiämääm Helmerille josta en aiemmin pitänyt. Ihan paras bileistä kun Helmeri huojuu "Tupu Tupu, kuuntele, naarashirvi" ja Anu räkättää hänen kainalossaan niin ettei saa sanaa suustaan😂
Kimmo ja Tupu olivat jotenkin aivan hulvaton pari. Myönnän, että itsekin olin juopunut, tulin baarista ja istahdin 24/7 ääreen. Nauraa rätkätin vedet silmissä toisinaan, mies piipahti ihmettelemässä, että mitä mä nauran.
No, mä nauroin sitä, mitä hekin. Miten ne pyörivätkin sinne puolelle rappusissa, vaikka istuivat toisinpäin.. ja sitten Kimmo Tupulle: "lähetääs pyytää, että avaavat tuon lisähuoneen discon meille vielä täksi illaksi!". Sitten ne lähti rymisten pk-huoneeseen.
Ihan laivafiilikset tulivat. lähtivät vielä discoon, kun muut himmaili. Kunpa olisi BB ollut ajatuksessa alunperin mukana, että semmoinen ylläridisco olisi järjestynyt yön bilettäjille.
Muutenkin oli kiva kattella, miten Kimmon ja Tupun ystävyys löytyi oluen välityksellä. Ei siitä ole nyt tietoa ja ennenkään. Kiva bilepari.
Makkarista on valotkin pois ja pitää maata, eikä saa nukkua tai satanen rankkua.
Apua, olis kyllä aivan kamalaa ittelle.
Ville 38.Täällä puhutaan että isällinen. Minua ihmetyttää että noikin nuori sälli (joka näyttää kyllä vanhemmalta ikäisekseen) on jo noin isällinen 20-32 vuotiaille. Mitään Villeä vastaan ei sinänsä ole mutta välillä ärsyttää tuo isällisyys kun ei montaa vuotta Elmeriinkään ikäeroa.Pikkasen piilo päsmäröintiä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukkahan meni tosi julkeasti hakemaan Anun huomiota bileissä siinä kohtaa kun Tupu ja Kimmo pyörivät rappuset alas. Meni Anun ja Helmerin väliin ja käänsi selkänsä Helmerille ja killitti ja kohotteli kulmiaan Anulle. Anu hämmenty ja kääns katseensa pois mutta ei kyllä jäänyt epäselväki Anulle eikä katsojille mitä Jukka ajo takaa💏 Hemmi, Kimmo ja Tupu olivat niin tuiskeessa etteivät huomaneet mitään. Kattokaa youtubesta jos ette mua usko.
Ei yllättänyt. Helmerillä nyt vaan on se ilme päällä, kun jotain vaan tulee. Kohottaa kulmakarvoja kysyvästi.
Villehän on talon komein MIES, noi muut on pikku poikia hänen rinnallaan.