BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Tietääkö kukaan äänestystilannetta, ketä on pääsemässä turvaan?
Vierailija kirjoitti:
Krisu halusi vaan saada törkeällä kysymyksellä Anun stressaantumaan että olisi parempi mahdollisuus onnistua viikkotehtävässä.
Näin mä vähän veikkasinkin, että joku daalia tulee puolustamaan Krisua. Viikkotehtäväähän se vaan suorittaa.
En ymmärrä miten tuollainen kysymys STRESSAA? Se lähinnä ärsyttää, pikkusen vituttaa... jne. tuskin nostaa merkittävästi stressitasoa.
Sehän tässä on, että jengi ei tunnu tietävän mitä stressi on. Ei asukkaat, eikä suurinosa katsojistakaan.
Eiköhän nuo viikkotehtävätkin ole tarkoitus tehdä hyvien käytöstapojen puitteissa, loukkaamatta ketään.
Äänestäkää Villeä!!! Törkeää jos maanantain 2 prosentin Milla pääsee nyt 29.38 prosentillaan turvaan häädöltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristian vastaa:
Kuka talon nykyisistä asukkaista on juntein? - Jukka, sen voi ottaa kehunakin, mutta ota nyt loukkauksena.
Kuka talon nykyisistä asukkaista on hölmöin? - Kevin, kai se hölmö on.
Kuka talon nykyisistä asukkaista on lellityin? - Milla, sä oot ainoa lapsi ja varkkaasta perheestä, sulla on varmaan uusimmat maastopyörät ja kaikki koko ajan.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mira vastaa:
Kuka talon nykyisistä asukkaista on komein? - Ville
Kuka talon nykyisistä asukkaista on yksinkertaisin? -Milla
Kenen talon asukin kanssa et ikinä ystävystyisi ulkomaailmassa? -Ville
- - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - -- - - - - - -- -- -
Milla vastaa:
Kuka talon nykyisistä asukkaista nipottaa eniten? -Ville
Kuka talon nykyisistä asukkaista viihtyisi parhaiten iltapäivälehtien otsikoissa? -Mira
Kuka talon nykyisistä asukkaista säätää eniten? - Kristian
- - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - -- - -- - - ------- - - - - - -
Helmeri vstaa:
Kuka talon nykyisistä asukkaista on huomionhakuisin? - Krisu
Kuka talon nykyisistä asukkaista on kaksinaamaisin? - Jukka
Kenen talon nykyisen asukin kanssa voisit perustaa perheen? - Anu
Tuula vastaa:
Kuka talon nykyisistä asukkaista on epärehellisin? - Kristian, sä kestät tän jos mä sanon sut parhaiten
Kuka talon nykyisistä asukkaista ansaitsee voittaa? - Kevin
Kuka talon nykyisistä asukkaista on sinisilmäisin? - Anu
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - -
Kimmo vastaa:
Kuka talon nykyisistä asukkaista itsekkäin? - Mira
Kenen ulkonäkö talon asukkaista miellyttää sinua vähiten? - Krisu
Kuka talon nykyisistä asukkaista on tylsin? - Ville, sanoin vaan sen takia kun aina 1. ruokajonossa, he he
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - --
Anu vastaa:
Kuka talon nykyisistä asukkaista on aidoin? - Helmeri
Kuka talon nykyisistä asukkaista on epäsiistein? - kakalta haiseva poika
Kuka talon nykyisistä asukkaista on äänekkäin? - Milla
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Ville vastaa:
Kuka talon nykyisistä asukkaista on epäaidoin? - Mira
Kuka talon nykyisistä asukkaista on viisain? - no ikä tuo viisautta, Tupu myhäilee
Kuka talon nykyisistä asukkaista on kaunein? - Anu
Jukka vastaa:
Kuka talon nykyisistä asukkaista on hauskin? - Kimmo
Kenen talon asukin jutut kyllästyttävät eniten? - Krisu
Kuka talon nykyisistä asukkaista ansaitsee vähiten voittaa? - sanon Helmeri, sulla on jo kaikkee
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Kevin vastaa:
Kuka talon nykyisistä asukkaista on hitain? - Anu
Kuka talon nykyisistä asukkaista on nokkelin? - Kimmo
Kenen talon nykyisen asukin käytös on muuttunut eniten? - Anu
Asukkaiden itse keksimiä kysymyksiä:
Kimmo kysyy: tykkäätkö sä enemmän maitokahvista tai mustasta kahvista?
Krisu: - mieluiten se kermakahvi, mutta jos kermaa ei oo tarjolla ni kauramaito ja sitten kahvimaito.
Kimmo: ymmärsitsä kysymyksen?
Krisu: En. Mutat kyllä mä siis enemmän tykkään maitokahvista.
- - - - - - -
Ville kysyy: tykkäätkö sä pitää nota kultakutreja ennemmin ponnarilla vai vapaana?
Helmeri: - vapaana.
- - - - - - - - - - - - - - - -
Mira kysyy: asteikolla 1-10, kuinka hyvää seksiä Eeviksen kanssa oli?
Jukka: - joo, siinä pitää ottaa huomioon myös nää olosuhteet, että niinku näissä olosuhteissa ja silleen peiton alla pelkästään ni se oli kyllä aika hyvää mä sanoisin, meillä oli hyvä semmoinen yhteisymmärrys siinä hommassa, ni kyl mä heittäsin että kasi ainakin ja sit se että jos ei ois tällaista ympäristöö ni se ois ollu vielä parempaa.
- - - - - - - - - - - - - - - - - -
Anu: ootsä valmis, että se kalju mies tulee kohta tuolta ovesta?
Mira: mä oon valmis.
Krisu: saako nyt loukata? Mulla ois useampikin mielessä, mutta en tiedä, kannattaako tässä alottaa näin raskaasti päivä. No joku muu voi kysyä, mä voin sit huomenna jatkaa.
* Kimmo kysyy: millon sä oot ollu viimeksi väärässä ja mistä asiasta?
- Ville: ihan justhan mä olin väärässä, en muista mikä se oli mutta muistan, että olin väärässä ja sanoinkin että noinhan se menikin.
*Kimmo: mikä oli asia?
- Ville: no täällä se oli, mutta en muista nyt asiaa. Mutta siis olin väärässä ja myönnän silloin kun olen väärässä.
- - - - - - - - - - -- -- - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - --
Krisu: Miten sä oot noin ihana?
- Milla: hahah, no se on varmaan mun hurmaava luonne.
- - - - - - - - - - - . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Mira: Haluuks joku mennä vielä? Anu: ai helvetti, nousee makuulta sohvalta ja kävelee tuoliin.
Krisu: jos sun pitäis valita, mä olisin tässä aseen kanssa ja tässä olis sun molemmat muksut edessä, ni kumman mä lopettaisin?
- Milla: et sä voi kysyy tommosta.
* Anu: ... siis... Toinen kysymys!
- Milla: tohon ei tarvii vastata
- Kimmo: siis sä voit vastata ihan mitä haluut.
Krisu: no se on pakko vastata tohon kysymykseen.
- Milla: vastaa että Krisu.
- Jukka: semmonen kysymys sieltä!
Krisu: täältä on Ville tulossa pahoja vielä sullekin, lähtee stressitaso thuomiseks nousuun.
* Anu_ onks teillä oikeesti joku kysymys?
Krisu: sä voit vastata tohon mitä sä haluat, vaikka mitä sä haluisit tehä mulle sen jälkeen.
- Mira: asteikolla 1-10 kuinka paljon vitutti äskeinen kysymys?
* Kymppi.
Krisu: Anteeksi!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Krisu: miten sä oot säilyny noin hyvännäköisenä noin pitkälle elämässäsi?
-Tuula: hihihih, mulla on hyvät geenit!
Krisu: mahtavaa, se näkyy.
- - - - - - - - - - - - - - -
Kimmo sanoo että häneltä on kysytty jotain jo eilen.
-Kevin makaa sängyssään peiton alla eikä tule kutsuhuudoista huolimatta olohuoneeseen.
Pitäsko se Kevin säästää huomiseksi joku kysyy. Keviniä huudetaan taas. Kevin makaa liikkumattoana.
Kimmo: ai niin, multa kysyttiin, kuinka paljon mua ärsytti se lapsen itku asteikolla 1-10 ja se oli 3.
- - - -
Mira lähtee hakemaan Keviniä.
Mira: Kevin, tuut sä piinapenkkiin?
Kevin: mä ehkä olin jo aamulla, mutta voin mä tulla.
- -- - - - - - -
Kevin tulee olohuoneeseen.
Kevin: Tupu kyl kysyi multa jo jotain aamulla.
Tupu: ainii, tärkeintä, mitä elämässä voi olla.
Kevin lähtee pois.
*Anu heittää Kristiania kahvimukillaan kovaa, osuu Krisun käteen.
Krisu: ai saatana.
-Mira: Kimmo!
Kimmo ja Mira heittää takit niskaan ja tekee lähtöä terassille.
Krisu: se oli läppä.
- Tupu: ei se ollu ees läppä.
Krisu: no olihan se läppää!
-Jukka: mäkään en usko että toi oli läppää.
- Tupu: kaikkee ei voi laskee läpän piikkiin.
Krisu: voi!
-Milla: ei omasta lapsesta voi.
- Tupu: sit sä tiiät ku sulla joskus on omia lapsia, silleen niinku tai sun rakkaitas tolleen
Krisu: joo
- Tupu: mut joku raja.
Krisu: no ois ton saanu vielä vähän pitemmällekin.
- Tupu: Joo, mut sä oot myöskin sanonu, että sanokaa vaan jos menee yli.
- - - - - - - - -
Kiitos! Juuri näin se meni. Eli eipä se Krisu nyt ollutkaan niin kamala mitä yh-av-mammat täällä on läyhänneet, eikä siitä tuolla kovinkaan moni asukas kauheesti edes älähtänyt. Anu heitti Krisua mukilla, muki osui Krisuun. Mitä jos Anulla olis ollut vaikka lasi kädessä ja se olis hajonnut, tai osunut Krisua esim. kasvoihin. Edelleenkö Anua puolusteltaisiin väkivallan käytöstä?
No ei tietenkään puolusteltais, sehän olis ihan eri tilanne. Sinusta on vissiin ihan sama heittääkö sua muoviveitsellä tai lyö rambopuukolla.
Ei olis eri, koska tässä tämä ongelma on nyt se, että Anun käytös oli väkivaltaista, ei sillä lyömäasellaa ole merkitystä vaan sillä miten reagoi ja käyttäytyi.
Nimenomaan. Rautalangastako pitää vääntää. Vakava sääntörikkomus piste
Krisun kysymys Anulle oli verbaalista sadismia, henkistä väkivaltaa.
Anu on saanut rankkunsa, hyvä. Mutta mikä yllättää tässä on se, että Big Brother tuotanto suosii ja sallii Krisun tapaisen kiusaajan käytöstä. Joku raja pitäis olla.
Hyvä kun veivät sen hammaslääkäriin. Harmi kun toivat takaisin.
Henkistä väkivaltaa?! Käy tutustumassa vaikka netissä aiheeseen mitä on henkinen väkivalta. Aika paljon loukkaa kuulla verrattavan tota krisun heittoa henkiseen väkivaltaan, kun olen itse joutunut sitä parisuhteessa kokemaan.
Sä et kyllä tiedä yhtään mikän on henkinen väkivalta. Etkö ymmärrä toiseen kohdistuvaa henkistä väkivaltaa joka on monenlaista. Oletko koskaan tietoinen miten narsisti käyttäytyy. Osa Krisun kommenteista on paljon pahempaa kuin narsistien.
Vierailija kirjoitti:
Toi Helmeri välillä vahingossa katsoo Anua niiin lempeällä/hempeällä ilmeellä että ei kai sillä oikeasti ole ihastumista mukana tossa touhussa. Big Brotherin instassakin on kuva muutaman viikon takaa kun Anu laittaa Helmerille lettejä ja se katse millä katsoo Anua. Toisaalta vaikea uskoa mutta vaikea tollasta on esittääkkään.
Kyllä mä uskon, että Helmeri on talossa juuri nyt tykästynyt Anuun. Yölliset hipsuttelutkin meinaa, että Helmeri olisi enemmän tykästynyt... Anuhan yleensä vaan lahnailee ja jopa kääntää selän. On tympiintyneen oloinen, vaikka vähän hipsuttelis itsekin.
Viime yönä kattelin, että Helmeri olisi ollut aivan valmis aktiin, jos vaan Anu olisi anteliaampi ollut.
Kakan hajuinen poika piipahti Helmerin tyynyllä pierasemassa ja Hemmihän hyppäs karkuun Anun päälle. Hmm... ;) Anuhan siihen sitten, että "sekö oikeutti hyppäämään mun päälle?!?!" Hemmi vaan nauro, että joo... ja viipyili siinä päällä.
Anusta en saa mitenkään samaa fiilaria. Siitä tulee lähinnä se, että no, otetaan toi lähisuhteeseen, kun ei muutakaan vaihtoehtoa ole. Jukka + Eevis, Ville varattu, Kristian ällö ja varattu, Kimmo homo, Kevin?.
En mitenkään näe, että heillä olisi romanssia tuolla tuon enempää. Tai talon ulkopuolella minkäänlaista suhdetta.
Apuwa jos Krisu olis kysellyt jotain Helmeriltä Pablon amp umisesta niin kyllä olis akoilla toinen ääni kellossa. Kyllä löytyis sympatiaa Hemmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko on käsitelty kun Krisu kysyi piinapenkissä Anulta kumman lapsensa ampuisi jos olisi pakko. Tuo oli monelle liikaa. Varsinkin Tupulle joka sanoi suoraan mielipiteensä. Anu heitti Krisua kahvimukilla. Krisu sanoi Hemmille pidä naisesi kurissa. Hemmi lähti menemään.
Anu sai rangaistukseksi syödä mukinpaiskeluteostaan lusikallisen wasabia. Niko Saarinen häädettiin talosta kun heitti toista asukasta lasilla. Tasa-arvo?!?! Anu ulos.
Joo,tuosta täytyy laittaa tuotannolle viestiä.
Mies kun tekisi saman,niin ulos lentäisi.
Miksi tuotanto yrittää suojella Anua ja viestii samalla,että väkivalta on sallittu. Liikutaan vaarallisilla vesillä.
Kyllä siinä aika erilaisesta tilanteesta oli kyse. Niko oli raivoissaan ja huusi (oliko humalassakin en muista?), tilanne jatkui pitkään ja eskaloitui koko ajan. Anulle kävi nopea tunteenpurkaus, joka meni saman tien ohi. Niko heitti särkyvän lasin seinään, se meni säpäleiksi. Anu heitti bambumukin (kevyt muovimuki). Ainut mikä oli mun mielestä arveluttavaa oli se, miten suoraan päin Anu mukinsa heitti, mutta tulihan siitä rankkukin anyway.
Niko raivostui lisäksi kohteelleen nollasta saataan ihan tyhjästä, eli ei tullut hettämisen kohteen provosoimaksi muualla kuin omassa päässään. Päin vastoin tyttö jolle Niko alkoi yhtäkkiä huutaa ja heitti lasin perään yritti hillitä Nikoa ja vakuutella ettei ollut tehnyt mitään. Itse olen lähes varma siitä että psyko-Ade kuiskasi Niko korvaan jotain juuri ennen Nikon sekoamista. Niko biletti umpikännissä hyvällä tuulella, tuli patterien vaihto, kun sekä Aden että Nikon mikeissä ei ollut paristoja eikä tuotanto kuullut, Ade kuiskasi nopeasti jotain Nikon korvaan. Heti tän jälkeen Niko sekosi ja alkoi syytellä sitä naista.
Kyllä vastuu on aina väkivallan tekijällä.
Kyllä! Tää on vähän sama, kun sanotaan et raiskattu nainen ansaitsi tulla raiskatuksi kun liikkui provokatiivisesti pukeutumalla minihameeseen ja tiukkaan toppiin. Ei tuolla talossa saa yksinkertaisesti reagoida väkivallalla mihinkään!
Joo ilman muuta se, että heität kevyellä bambumukilla ihmistä, joka kysyy kumman lapsistasi haluat TAPPAA on ihan verrattavissa raiskaukseen 👍🏻 Voi hyvä luoja taas.
Shhh, anna nyt noiden tehdä hirveä numero asiasta niin päästään Anusta! Ei pidetä tapetteja talossa.
No en mäkään Anusta mitenkään erityisemmin pidä, mutta mielestäni hän hillitsi itsensä ihailtavan hyvin ottaen huomioon kuinka törkeä ja ala-arvoinen se kysymys oli. Ite varmaan olisin tuossa tilanteessa joutunut taistelemaan itseni kanssa aika kovasti hillitäkseni halun vetää Krisua turpaan. Tykkään mustasta huumorista, mutta toi meni jo todella yli, varsinkin kun Anun lapset saattavat hyvinkin nähdä tuon tilanteen tai ainakin kuulla siitä. En yhtään ihmettele, että Anu suuttui. Ja tuollaisen kevyen mukin heittäminen ei mun mielestä ole mitään väkivaltaa, eihän sillä edes pystyisi vahingoittamaan toista.
Krisu kysyi ihan tahallaan provosoivan stressitasoa nostamaan tarkoitetun kysymyksen, ja pyysi vielä anteeksi vastausvuoron päätyttyä,
mutta Anu on aivan itse tehnyt päätöksen lähteä BB -taloon ja on täysin ja vain itsekseen vastuussa jos sieltä jotain epämiellyttävää lapsille tai muille näkyy. Juuri tuonkin takia pienten lasten äidin olisi syytä miettiä hyvin tarkkaan, minne menee ja mitä tekee. Anu on valintansa tehnyt ja sillä sipuli.
Kahvimukilla heittäminen on aika alhainen temppu, lapsille opetetaan jo pienenä ettei kenenkään päälle heitetä mitään. Kahvimukilla heittäminen voi vahingoittaa pahastikin. Siihen ei voi varautua, mitä jos olisi osunut silmään vaikka, nyt Krisu ehti nostaa kättä eteen, muuten olisi ollut kasvoissa.
Milloin Krisu on pyytänyt anteeksi? Tilanteen jälkeen oli ihan jumalattoman omahyväinen ja itseensä tyytyväisen näköinen vaikka esim Tupu oli tosissaan tuohtunut samoin kuin Anu. Porukat siitä valui kohti keittiötä eikä siinä tilanteessa kyllä anteeksi pyydetty. Päin vastoin Krisu komensi Hemmiä pitämään naisensa kurissa. Siinä kanssa yksi törkeä heitto.
Heti tuon tilanteen jälkeen Krisu pyysi anteeksi, kun Anu tuli hakemaan sitä viskaamaansa kuppia Krisun luota. Sen jälkeen Tupu meni piinapenkkiin.
Ei siinä ollut Krisun puolelta minkäänlaista aitoa anteeksipyyntöä.
Mistä sä sen tiedät?! Tunnetko Krisun niin hyvin et tiedät mikä on hänen tapansa pyytää anteeksi? Pyysi anteeksi, vaikka toista yritettiin siitäkin väittää.
Krisun tapa pyytää anteeksi on sellainen että se sanoo jotain todella törkeää ihmiselle ja sitten kuittaa sen hassunhauskalla "Anteeks"-kiekaisulla naama virnessä heti perään. Ja näin on asia kuitattu Krisun mielestä. Sillä ei ole mitään tekemistä aidon anteeksi pyytämisen kanssa.
Moni ei ole huomannut Krisun jatkavan samasta aiheesta vaikka olisi pyytänyt anteeksi, Tarinan tapaus on hyvä todiste siitä. Tarina vain kuvittelee edelleen sen et heillä on hyvät välit. Kristian on pk-huoneessa sanonut asiasta toisin.
Vierailija kirjoitti:
Toi Helmeri välillä vahingossa katsoo Anua niiin lempeällä/hempeällä ilmeellä että ei kai sillä oikeasti ole ihastumista mukana tossa touhussa. Big Brotherin instassakin on kuva muutaman viikon takaa kun Anu laittaa Helmerille lettejä ja se katse millä katsoo Anua. Toisaalta vaikea uskoa mutta vaikea tollasta on esittääkkään.
miksei olisi viehättynyt kauniista mukavasta naisesta? ihan luonnollista. helmeri ei vaan vaikuta miltään yhdenyön juttujen harrastajalta, ni varmaan miettii onko hipsuttelut ym ok, vaikka ehkä tuskin on halukas hyppäämään valmiin perheen isähahmon saappaisiin, ei varmaan epäröisi jossei anulla olis jo lapsia..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu halusi vaan saada törkeällä kysymyksellä Anun stressaantumaan että olisi parempi mahdollisuus onnistua viikkotehtävässä.
Näin mä vähän veikkasinkin, että joku daalia tulee puolustamaan Krisua. Viikkotehtäväähän se vaan suorittaa.
En ymmärrä miten tuollainen kysymys STRESSAA? Se lähinnä ärsyttää, pikkusen vituttaa... jne. tuskin nostaa merkittävästi stressitasoa.
Sehän tässä on, että jengi ei tunnu tietävän mitä stressi on. Ei asukkaat, eikä suurinosa katsojistakaan.
Ei Krisu tajua loukkaavansa kun ei halua muuttaa itseään. Siksi stressitasokin hällä pienin.Eiköhän nuo viikkotehtävätkin ole tarkoitus tehdä hyvien käytöstapojen puitteissa, loukkaamatta ketään.
Vierailija kirjoitti:
Gagan hajuinen poika 😂😂😂😂😂
Kakan.
Vietailija kirjoitti:
Milla sanoi äsken et tiputetaan kaikki, jotka laittaa 70 prosenttia (ymmärtääkseni viikkotehtävän onnistumiseen liittyvä viikkobudjettivedonlyönti). Millä laittoi käden suulleen tämän jälkeen. Juonittelua. Villekö ehdotti 70%? Toivottavasti tulee rangaistus.
Ei vaan olisiko ollut Milla itse joka sitä ehdotti. Ville ehdotti alussa 60% ja muut alkoivat nostamaan osuutta korkeammalle. Lukema nostettiin muiden asukkaiden toiveesta, jossa Milla oli itse mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko on käsitelty kun Krisu kysyi piinapenkissä Anulta kumman lapsensa ampuisi jos olisi pakko. Tuo oli monelle liikaa. Varsinkin Tupulle joka sanoi suoraan mielipiteensä. Anu heitti Krisua kahvimukilla. Krisu sanoi Hemmille pidä naisesi kurissa. Hemmi lähti menemään.
Anu sai rangaistukseksi syödä mukinpaiskeluteostaan lusikallisen wasabia. Niko Saarinen häädettiin talosta kun heitti toista asukasta lasilla. Tasa-arvo?!?! Anu ulos.
Joo,tuosta täytyy laittaa tuotannolle viestiä.
Mies kun tekisi saman,niin ulos lentäisi.
Miksi tuotanto yrittää suojella Anua ja viestii samalla,että väkivalta on sallittu. Liikutaan vaarallisilla vesillä.
Kyllä siinä aika erilaisesta tilanteesta oli kyse. Niko oli raivoissaan ja huusi (oliko humalassakin en muista?), tilanne jatkui pitkään ja eskaloitui koko ajan. Anulle kävi nopea tunteenpurkaus, joka meni saman tien ohi. Niko heitti särkyvän lasin seinään, se meni säpäleiksi. Anu heitti bambumukin (kevyt muovimuki). Ainut mikä oli mun mielestä arveluttavaa oli se, miten suoraan päin Anu mukinsa heitti, mutta tulihan siitä rankkukin anyway.
Niko raivostui lisäksi kohteelleen nollasta saataan ihan tyhjästä, eli ei tullut hettämisen kohteen provosoimaksi muualla kuin omassa päässään. Päin vastoin tyttö jolle Niko alkoi yhtäkkiä huutaa ja heitti lasin perään yritti hillitä Nikoa ja vakuutella ettei ollut tehnyt mitään. Itse olen lähes varma siitä että psyko-Ade kuiskasi Niko korvaan jotain juuri ennen Nikon sekoamista. Niko biletti umpikännissä hyvällä tuulella, tuli patterien vaihto, kun sekä Aden että Nikon mikeissä ei ollut paristoja eikä tuotanto kuullut, Ade kuiskasi nopeasti jotain Nikon korvaan. Heti tän jälkeen Niko sekosi ja alkoi syytellä sitä naista.
Kyllä vastuu on aina väkivallan tekijällä.
Kyllä! Tää on vähän sama, kun sanotaan et raiskattu nainen ansaitsi tulla raiskatuksi kun liikkui provokatiivisesti pukeutumalla minihameeseen ja tiukkaan toppiin. Ei tuolla talossa saa yksinkertaisesti reagoida väkivallalla mihinkään!
Joo ilman muuta se, että heität kevyellä bambumukilla ihmistä, joka kysyy kumman lapsistasi haluat TAPPAA on ihan verrattavissa raiskaukseen 👍🏻 Voi hyvä luoja taas.
Shhh, anna nyt noiden tehdä hirveä numero asiasta niin päästään Anusta! Ei pidetä tapetteja talossa.
No en mäkään Anusta mitenkään erityisemmin pidä, mutta mielestäni hän hillitsi itsensä ihailtavan hyvin ottaen huomioon kuinka törkeä ja ala-arvoinen se kysymys oli. Ite varmaan olisin tuossa tilanteessa joutunut taistelemaan itseni kanssa aika kovasti hillitäkseni halun vetää Krisua turpaan. Tykkään mustasta huumorista, mutta toi meni jo todella yli, varsinkin kun Anun lapset saattavat hyvinkin nähdä tuon tilanteen tai ainakin kuulla siitä. En yhtään ihmettele, että Anu suuttui. Ja tuollaisen kevyen mukin heittäminen ei mun mielestä ole mitään väkivaltaa, eihän sillä edes pystyisi vahingoittamaan toista.[/S
Ai,jaa sinun logiigalla siellä saa ruveta paiskomaan toisia milloin milläkin,kun vähän suutahtaa. Etkö ymmärrä,miksi tuo pykälä siellä sääntökirjassa on?
Tyhjää paperimukia on hyvin vaikea "paiskoa". Ihme että lentää metriäkään.
eri
Bambumuki näytti lentävän hyvin ja kopsahti Krisun käteen. Ei ole pahvia,!
Kysymys oli todella tyhmä, ei tuollaista puhuta edes leikinpäiten!
Vierailija kirjoitti:
Äänestäkää Villeä!!! Törkeää jos maanantain 2 prosentin Milla pääsee nyt 29.38 prosentillaan turvaan häädöltä.
Kannatti näyttää katsojille että Milla tippumassa.
Vierailija kirjoitti:
Yllättykö asukkaat kun Mira sanoi Villen talon komeimmaksi?
Krisusta saa sellasen käsityksen että vaikka ovat Villen kanssa usein napit vastakkain niin ihan kun hän pohjimmiltaan pitäis Villestä. Toisin kun toisesta taisteluparistaan Tarinasta.
Helmeri yllätty BB-sivujen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein aloituksen asukkaiden analyyseistä. Laitan tämän tännekin niin saadaan keskusktelua.
Tarina
-Epävarma, pumpulissa kasvanut idealisti, joka ei kuitenkaan tiedä mihin on menossa tai mistät tulossa. Ei tule selviämään elämässä ilman massiivista hermoromahdusta. Opiskelee psykologiaa ja tarvitsee itse ko. ammatin harjoittajan apua eniten. Esittelyvideossa kertoo, mitkä ominaisuudet muissa ärsyttävät. Kuitenkin hän itse ärsyttää muita juurikin näillä ominaisuuksialla, ei vain itse tajua sitä.Timo
-Hajuton, mauton, väritön. Yrittää olla ikinuori. Varmasti mukavaa seuraa siviilissä, mutta ei BB ainesta. Harmiton, mutta ei sovi viihdeohjelmaan.Ville
-Oppikirjaesimerkki oman ryhmänsä edustajasta (hihhhhul1). Kaikki evoluution kieltämisestä eri vähemmistöjen oikeuksien polkemiseen tulee kuin apteekin hyllyltä. Todella täynnä itseään ja itserakas, koska on rukoilevinaan yksin aamulla vaikka tietää hyvin, että kansa katsoo. Kielillä puhuminen menee jo psykoosin puolelle. Ei valitettavasti näe omien tekojensa ja sanojensa ristiriitaa: moittii muita lähimmäisen rakkauden puutteesta ja itse ei hyväksy seksvähemmistöjä, pitää monia muiden tapoja outoina ja perverssinä ja itse juttelee samalla "iskälle". Seksualisoi itse asioita ja moittii muita siitä.Anu
-Pinnan alla piilossa oikea naaras puuma vaikka on vasta 30-vuotias! Nyt kuitenkin hajuton, mauton ja väritön.Kristian
-Hyväntahtoinen, mutta tyhmä kuin saapas ja umpijuntti.Eeva-Leena
-Kompensoi epävarmuuttaan julkisella "puuhastelulla" ja jatkuvalla, pseudoälykkäällä pätemisellä. Tulee tarvitsemaan Tarinan psykologin taitoja, tai ehkä he voivat alkaa käymään samalla vastaanotolla.Tuula
-Mukava äitihahmo, mutta muutaman muun tavoin täysin harmaata massaa.Jukka
-Hyvä yhdistelmä wanna be -playeria ja pieni annos junttimaisuutta. "Karmismaattinen" amis.... Noh, ainakin amis. Ois vetänyt Eeviksen kanssa homman tyylikkäästi, niin oisin arvostanut enemmän, mutta nyt Jukasta kuoriutui vain himokas 15-v. teini, joka kuvittelee olevansa koko kylän suurin hidalgo yhden onnistuneen pokan jälkeen.Kevin
-En tiedä onko performanssia vai ihan aitoa. Kuitenkin kokonaisuus jäänyt hieman harmaaksi, joka on hyvin yllättävää.Mira
-Umpijuntti. Tyhmyydessä ei Kristianin tasoa, mutta tulee hyvänä kakkosena.Kimmo
-Todennäköisesti talon älykkäin kaveri. Selvinpäin viihdearvo alhainen, mutta pienessä simassa erittäin korkea.Milla
-Kompensoi omaa epävarmuuttaan ja hakee hyväksyntää pyllyn heilutuksella. Nätti tyttö, ei siinä mitään.Emma
-Jos joutuu talosta ulos ensimmäisenä ja ennen TIMOA, niin sitten on jotain pahasti pielessä. Esittelyvideossa kertoi vihaavansa tylsiä ihmisiä. Oh the irony, kun Emma äänestettiin ennen Timoa ulos. Varmasti kova paikka huomata, että ei ollutkaan itse se mielenkiintoinen ihminen, vaan oikeastaan todella vastenmielinen. Mutta hei Emme, ei hätää, sullahan taisi olla erittäin paljon elämän kokemusta, kyllä sä selviät tästä. Malliesimerkki siitä, että omaperäinen ulkokuori ei vaan riitä, jos sisältö puuttuu. Ei vaan riitä, vaikka olisit miten muodin opiskelija...Helmeri
- 32-v. potkulautailija.... Noh on kaveri ainakin menestynyt. Anu haluaa tavoitella menetettyä nuoruuttaan romanssilla Helmerin kanssa. Outoa siinä on vain se, että Helmeri on Anua vanhempi.. Ihan sympaattinen vanupuikko.Jos lähtee arvostelemaan toisten älykkyyttä tai junttiutta, tulee erottaa luontainen älykkyys, hankittu tieto sekä hankitun tiedon käyttäminen toisistaan.
Joku saattaa myös käyttäytyä hulluttelevasti, jopa huonosti, vaikka olisikin älykäs jne. Pseudoälykkyyteen vetoominen ilman parempaa tietämystä kertoo myös enemmän analysoijasta itsestään kuin analysoitavasta..
Eli sait aikaiseksi täysin höpöhöpö analyysin, joka perustuu yksinomaan omiin näkymyksiisi..Ois pitänyt laittaa lainausmerkit sanan analyysi kohdalle niin ei sunkaan tarvis kaivella herneitä sieraimista. tarkoitus oli todellakin tehdä "analyysi" sen perusteella mitä olen nähnyt eikä mitään sen ihmeellisempää. Menikö sulla oikeasti tunteisiin? Vai osuiko joku "analyyseistäni" liian tarkkaan maaliin?
Näin ulkopuolisena näin tän aamulla ja ajattelin että sun ihmistuntemus on erittäin huono ja sulla ei ole mitään tekemistä kun kirjoitella pitkiä jaarituksia.
Lisäksi tuo henkilö on lapsellinen ja teini. Tuo "menikö tunteisiin" paljasti sen.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos seuraa 24/7 niin huomaa että krisu on kasvanut talossa ihmisenä paljon ja tänään myönsi sen villelle joka juuri on suurin syy krisun kasvuun. Krisua on mahdoton inhota tuon tunnustuksen jälkeen, täältä lähtee poju mieluummin krisulle kuin kevinille joka ei ole säpinää tuonut taloon. Kevin on tuonut taloon kyllä harmoniaa ja kauneutta.
Krisu kasvanut talossa ihmisenä paljon 😀😀😀. Jutut menee koko ajan sairaammaksi.
se tarkoitti varmaan että krisulla on pää laajentunut, kun siellä on kusta joka pv enemmän ja enemmän. 🤔
krisu on ihan läppä jätkä, mut kyl kävis raskaaks kuunnella totakin p*skaa jatkuvalla syötöllä. en ihmettele jos yhellä ja toisella palaa käämit aika-ajoin. hyvää viihdettä tuo kyllä taloon olemalla vaan sairaan huumorin omaava itsensä..
Vierailija kirjoitti:
Kuin nuo kehtaa edes kusettaa noin törkeästi...Anukin vähän ihmetytti..tai sitten manipulaatio puree??