BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
taas milla syö nyt porkkanaa
Vierailija kirjoitti:
Herrakiesus, mikä win-win-tilanne:
Anu the Tapetti ulos sääntörikkomuksesta. On sieltä värikäämpiäkin heittelijöitä, läpsäisijöitä ja viskelijöitä vuosien saatossa poistettu. (Anu on niin tylsä, etten keksi sille edes oikeaa 'lempi'nimeä, tapetit ja sveitsit tai läyhärit on niin geneerisiä)
Ja Anun poiston jälkeen Risup'rse saa yhä enemmän vihaa niskaansa.
Perfect!
PS mielen'säpahoittajille ja viran puolesta loukkaantuville:
BB-'lempi'nimet on kunnianosoitus: Turinat, Hölmerit, Kevarit, Dille Hulluntait, Jutka the Lu'kat kertovat siitä, että ko reality-hahmo on jäänyt mieleen. Todellinen BB-fani osaa erottaa toisistaan 'tosi'-tv -hahmosen oikeasta ihmisestä. Kaikki tietysti ei osaa ja saattavat häiritä näitä ihmisiä siviilielämässä. Se on valitettavaa. Tältä bb-fanilta he ainakin saavat olla ihan rauhassa.
Miltähän tuntuis olla noin tunnekylmä ja narsistinen ihminen? Taitaa jäädä arvoitukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että Anu olisi ollut häätöuhan alla, jos hänellä ei olisi mitään Helmerin kanssa, koska vasta sen alettua hän on tullut esiin talossa. Helmeri parka sen sijaan menettää faneja kun säätää Anun kanssa.
Anun onni oli sattuma; viereinen peti Helmerin kanssa. Siitä se sanan ja toisen vaihto alkoi. Anuhan ei muutoin osallistu mihinkään järkevään keskusteluun. Kakkaheittoihin osaa kyllä kommata, joskus.
Ja sääli tottavie, että Helmeri menettää ihan varmasti Anun takia faneja. Kuka jaksaa kahta nyhjääjää katsella pitempiä aikoja, jos ollenkaan.
Krisu ilkeili että oikeus toteutui kun Anu sai rankun.
En ole yllättynyt että nämä tietyt tapaukset ovat ihan ihmeissään älypelien kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein aloituksen asukkaiden analyyseistä. Laitan tämän tännekin niin saadaan keskusktelua.
Tarina
-Epävarma, pumpulissa kasvanut idealisti, joka ei kuitenkaan tiedä mihin on menossa tai mistät tulossa. Ei tule selviämään elämässä ilman massiivista hermoromahdusta. Opiskelee psykologiaa ja tarvitsee itse ko. ammatin harjoittajan apua eniten. Esittelyvideossa kertoo, mitkä ominaisuudet muissa ärsyttävät. Kuitenkin hän itse ärsyttää muita juurikin näillä ominaisuuksialla, ei vain itse tajua sitä.Timo
-Hajuton, mauton, väritön. Yrittää olla ikinuori. Varmasti mukavaa seuraa siviilissä, mutta ei BB ainesta. Harmiton, mutta ei sovi viihdeohjelmaan.Ville
-Oppikirjaesimerkki oman ryhmänsä edustajasta (hihhhhul1). Kaikki evoluution kieltämisestä eri vähemmistöjen oikeuksien polkemiseen tulee kuin apteekin hyllyltä. Todella täynnä itseään ja itserakas, koska on rukoilevinaan yksin aamulla vaikka tietää hyvin, että kansa katsoo. Kielillä puhuminen menee jo psykoosin puolelle. Ei valitettavasti näe omien tekojensa ja sanojensa ristiriitaa: moittii muita lähimmäisen rakkauden puutteesta ja itse ei hyväksy seksvähemmistöjä, pitää monia muiden tapoja outoina ja perverssinä ja itse juttelee samalla "iskälle". Seksualisoi itse asioita ja moittii muita siitä.Anu
-Pinnan alla piilossa oikea naaras puuma vaikka on vasta 30-vuotias! Nyt kuitenkin hajuton, mauton ja väritön.Kristian
-Hyväntahtoinen, mutta tyhmä kuin saapas ja umpijuntti.Eeva-Leena
-Kompensoi epävarmuuttaan julkisella "puuhastelulla" ja jatkuvalla, pseudoälykkäällä pätemisellä. Tulee tarvitsemaan Tarinan psykologin taitoja, tai ehkä he voivat alkaa käymään samalla vastaanotolla.Tuula
-Mukava äitihahmo, mutta muutaman muun tavoin täysin harmaata massaa.Jukka
-Hyvä yhdistelmä wanna be -playeria ja pieni annos junttimaisuutta. "Karmismaattinen" amis.... Noh, ainakin amis. Ois vetänyt Eeviksen kanssa homman tyylikkäästi, niin oisin arvostanut enemmän, mutta nyt Jukasta kuoriutui vain himokas 15-v. teini, joka kuvittelee olevansa koko kylän suurin hidalgo yhden onnistuneen pokan jälkeen.Kevin
-En tiedä onko performanssia vai ihan aitoa. Kuitenkin kokonaisuus jäänyt hieman harmaaksi, joka on hyvin yllättävää.Mira
-Umpijuntti. Tyhmyydessä ei Kristianin tasoa, mutta tulee hyvänä kakkosena.Kimmo
-Todennäköisesti talon älykkäin kaveri. Selvinpäin viihdearvo alhainen, mutta pienessä simassa erittäin korkea.Milla
-Kompensoi omaa epävarmuuttaan ja hakee hyväksyntää pyllyn heilutuksella. Nätti tyttö, ei siinä mitään.Emma
-Jos joutuu talosta ulos ensimmäisenä ja ennen TIMOA, niin sitten on jotain pahasti pielessä. Esittelyvideossa kertoi vihaavansa tylsiä ihmisiä. Oh the irony, kun Emma äänestettiin ennen Timoa ulos. Varmasti kova paikka huomata, että ei ollutkaan itse se mielenkiintoinen ihminen, vaan oikeastaan todella vastenmielinen. Mutta hei Emme, ei hätää, sullahan taisi olla erittäin paljon elämän kokemusta, kyllä sä selviät tästä. Malliesimerkki siitä, että omaperäinen ulkokuori ei vaan riitä, jos sisältö puuttuu. Ei vaan riitä, vaikka olisit miten muodin opiskelija...Helmeri
- 32-v. potkulautailija.... Noh on kaveri ainakin menestynyt. Anu haluaa tavoitella menetettyä nuoruuttaan romanssilla Helmerin kanssa. Outoa siinä on vain se, että Helmeri on Anua vanhempi.. Ihan sympaattinen vanupuikko.Aika muka-hauska on tämä oma analyysisi. Yritystä on, mutta hei - se ei aina riitä.
Terveisin Emman faniklubi
Vierailija kirjoitti:
Krisu ilkeili että oikeus toteutui kun Anu sai rankun.
Anuhan syö ihan tyytyväisenä makuultaan juustonaksuja.
Noi jutut olis niin Eeviksen tehtävät
Onko Krisulla lapsia, toivottavasti ei.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet Krisun lapsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein aloituksen asukkaiden analyyseistä. Laitan tämän tännekin niin saadaan keskusktelua.
Tarina
-Epävarma, pumpulissa kasvanut idealisti, joka ei kuitenkaan tiedä mihin on menossa tai mistät tulossa. Ei tule selviämään elämässä ilman massiivista hermoromahdusta. Opiskelee psykologiaa ja tarvitsee itse ko. ammatin harjoittajan apua eniten. Esittelyvideossa kertoo, mitkä ominaisuudet muissa ärsyttävät. Kuitenkin hän itse ärsyttää muita juurikin näillä ominaisuuksialla, ei vain itse tajua sitä.Timo
-Hajuton, mauton, väritön. Yrittää olla ikinuori. Varmasti mukavaa seuraa siviilissä, mutta ei BB ainesta. Harmiton, mutta ei sovi viihdeohjelmaan.Ville
-Oppikirjaesimerkki oman ryhmänsä edustajasta (hihhhhul1). Kaikki evoluution kieltämisestä eri vähemmistöjen oikeuksien polkemiseen tulee kuin apteekin hyllyltä. Todella täynnä itseään ja itserakas, koska on rukoilevinaan yksin aamulla vaikka tietää hyvin, että kansa katsoo. Kielillä puhuminen menee jo psykoosin puolelle. Ei valitettavasti näe omien tekojensa ja sanojensa ristiriitaa: moittii muita lähimmäisen rakkauden puutteesta ja itse ei hyväksy seksvähemmistöjä, pitää monia muiden tapoja outoina ja perverssinä ja itse juttelee samalla "iskälle". Seksualisoi itse asioita ja moittii muita siitä.Anu
-Pinnan alla piilossa oikea naaras puuma vaikka on vasta 30-vuotias! Nyt kuitenkin hajuton, mauton ja väritön.Kristian
-Kompensoi epävarmuuttaan julkisella "puuhastelulla" ja jatkuvalla, pseudoälykkäällä pätemisellä. Tulee tarvitsemaan Tarinan psykologin taitoja, tai ehkä he voivat alkaa käymään samalla vastaanotolla.Tuula
-Hyvä yhdistelmä wanna be -playeria ja pieni annos junttimaisuutta. "Karmismaattinen" amis.... Noh, ainakin amis. Ois vetänyt Eeviksen kanssa homman tyylikkäästi, niin oisin arvostanut enemmän, mutta nyt Jukasta kuoriutui vain himokas 15-v. teini, joka kuvittelee olevansa koko kylän suurin hidalgo yhden onnistuneen pokan jälkeen.Kevin
-En tiedä onko performanssia vai ihan aitoa. Kuitenkin kokonaisuus jäänyt hieman harmaaksi, joka on hyvin yllättävää.Mira
-Umpijuntti. Tyhmyydessä ei Kristianin tasoa, mutta tulee hyvänä kakkosena.Kimmo
-Todennäköisesti talon älykkäin kaveri. Selvinpäin viihdearvo alhainen, mutta pienessä simassa erittäin korkea.Milla
-Kompensoi omaa epävarmuuttaan ja hakee hyväksyntää pyllyn heilutuksella. Nätti tyttö, ei siinä mitään.Emma
-Jos joutuu talosta ulos ensimmäisenä ja ennen TIMOA, niin sitten on jotain pahasti pielessä. Esittelyvideossa kertoi vihaavansa tylsiä ihmisiä. Oh the irony, kun Emma äänestettiin ennen Timoa ulos. Varmasti kova paikka huomata, että ei ollutkaan itse se mielenkiintoinen ihminen, vaan oikeastaan todella vastenmielinen. Mutta hei Emme, ei hätää, sullahan taisi olla erittäin paljon elämän kokemusta, kyllä sä selviät tästä. Malliesimerkki siitä, että omaperäinen ulkokuori ei vaan riitä, jos sisältö puuttuu. Ei vaan riitä, vaikka olisit miten muodin opiskelija...Helmeri
- 32-v. potkulautailija.... Noh on kaveri ainakin menestynyt. Anu haluaa tavoitella menetettyä nuoruuttaan romanssilla Helmerin kanssa. Outoa siinä on vain se, että Helmeri on Anua vanhempi.. Ihan sympaattinen vanupuikko.Jos lähtee arvostelemaan toisten älykkyyttä tai junttiutta, tulee erottaa luontainen älykkyys, hankittu tieto sekä hankitun tiedon käyttäminen toisistaan.
Joku saattaa myös käyttäytyä hulluttelevasti, jopa huonosti, vaikka olisikin älykäs jne. Pseudoälykkyyteen vetoominen ilman parempaa tietämystä kertoo myös enemmän analysoijasta itsestään kuin analysoitavasta..
Eli sait aikaiseksi täysin höpöhöpö analyysin, joka perustuu yksinomaan omiin näkymyksiisi..
Ois pitänyt laittaa lainausmerkit sanan analyysi kohdalle niin ei sunkaan tarvis kaivella herneitä sieraimista. tarkoitus oli todellakin tehdä "analyysi" sen perusteella mitä olen nähnyt eikä mitään sen ihmeellisempää. Menikö sulla oikeasti tunteisiin? Vai osuiko joku "analyyseistäni" liian tarkkaan maaliin?
Nuo älypelit on sellaisia, että ratkeaa ihan vaan räpeltämällä. Monia tuollaisia olen ratkaissut, tajuamatta edes, että mitä tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
kakalta haisevalla pojalla ei ole lapsia eikä edes halua lapsia. fiksu mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet Krisun lapsi
Mummo iän puolesta.
Krisu halusi vaan saada törkeällä kysymyksellä Anun stressaantumaan että olisi parempi mahdollisuus onnistua viikkotehtävässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä31016 kirjoitti:
Katoin niit helmerin videoita ja mitä ne äsken jutteli Anun kanssa... Hemmi kerto että sil on paljon kavereita... Kokkaileevat.. Skoottaavat yöt... Bailaavat... Ovat karaokessa jne. Ei ihan sovi Anun kanssa yksiin noi tekemiset. Yksinhuoltaja ja pienet lapset... En kyl jaksas ite kaikenmaailman kavereita ja jätkä liehuumas kylillä kännipäissään ja sä lasten kanssa kotona. Hemmi on kun 15v
Ei Hemmi oikeesti tollasta kurppaa ulkomaailmassa huoli. Se haluaa omia lapsia, ei mitään vieraan miehen siittämiä.
Minä tässä mietin, että millanen on ihminen, jonka vanhin lapsi aloittaa elämänsä ensimmäisen kouluvuoden, samaan aikaan kun äiti hengailee BB-talossa jopa joko syksyn ajan.
Voipi tulla myöhemmin teaumat lapselle,äidille. Kun oli tärkeämpää olla sekoilemassa, kännäämässä bb talossa kuin olla lastaan hoitamassa ja tukemassa koylutiellään. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Milla todella on ainoa lapsi niin se selittää paljon :)
Villellä taas viime yönä kauhistuttavaa käytöstä. Olisi mielenkiintoista tietää mitä kaikkea hän on puuhastellut ennen kuin tuli uskoon. Voisin kuvitella sen olevan jotain ihan hirveää joka ei kestä päivänvaloa. Nyt naamioi kaiken uskonsa taakse. Vastenmielistä.
Kauhistuttavaa?! Sekö, että suuttui siitä, kun toinen vitsailee insestillä (Krisun kommentti lapsen itkusta ja erektiosta)?! Oisin itse huutanut kovempaa. Ihan aiheesta suuttui!
Joku väitti täällä olevan enemmän naisia viettämässä aikaa ja he kannustavat krisua. Eivätkä pidä mitenkään kuvottavana Krisun pe**fiilisiä ajatuksia minään. En voi ymmärtää kuka näistä asiosta innostuu Krisun tavoin ja täällä. Tuotanto saisi laittaa tiedon sormuksesta miten innoissaan Krisu on näistä puheistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarina
- 32-v. potkulautailija.... Noh on kaveri ainakin menestynyt. Anu haluaa tavoitella menetettyä nuoruuttaan romanssilla Helmerin kanssa. Outoa siinä on vain se, että Helmeri on Anua vanhempi.. Ihan sympaattinen vanupuikko.Jos lähtee arvostelemaan toisten älykkyyttä tai junttiutta, tulee erottaa luontainen älykkyys, hankittu tieto sekä hankitun tiedon käyttäminen toisistaan.
Joku saattaa myös käyttäytyä hulluttelevasti, jopa huonosti, vaikka olisikin älykäs jne. Pseudoälykkyyteen vetoominen ilman parempaa tietämystä kertoo myös enemmän analysoijasta itsestään kuin analysoitavasta..
Eli sait aikaiseksi täysin höpöhöpö analyysin, joka perustuu yksinomaan omiin näkymyksiisi..Ois pitänyt laittaa lainausmerkit sanan analyysi kohdalle niin ei sunkaan tarvis kaivella herneitä sieraimista. tarkoitus oli todellakin tehdä "analyysi" sen perusteella mitä olen nähnyt eikä mitään sen ihmeellisempää. Menikö sulla oikeasti tunteisiin? Vai osuiko joku "analyyseistäni" liian tarkkaan maaliin?
Näin ulkopuolisena näin tän aamulla ja ajattelin että sun ihmistuntemus on erittäin huono ja sulla ei ole mitään tekemistä kun kirjoitella pitkiä jaarituksia.
Ville ei tiennyt kuinka monta asukasta Hlinnassa. N 67 000 ja Anu ei tiennyt että on .n . 46 000
En hiero!
- Anu