Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
40781/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törkyturpa, eläinten kiduttaja ja kostopaskaaja kansan suosikki... Kertoo paljon kansan tilasta.

Kertoo paljon sun mielenterveyden tilasta kun spämmäät tuota samaa p*skaa tänne koko ajan

Krisu tietääkseni ihan itse suoltanut tuota (ja paljon muuta) p****a suustaan bb:ssä.. Korjaa toki jos olen väärässä.

No se on aika rajua syyttää ketään eläinrääkkääjäksi vain sen takia että hän on työntänyt kissanpennun naaman omaan pissaansa heti sen jälkeen kun se on tehnyt asiansa väärään paikkaan.

Krisu on "räjäytellyt" lokkeja syöttämällä niille mrmusclea ja foliota joka kai tuhoaa linnun vatsan täysin.

Vierailija
40782/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kuunnella taas Krisun oksennus juttuja jos kuulee illalla että on turvassa,kusi nousee entisestään...

Toisaalta ihan mielenkiintoista nähdä tuokin ”kasvutarina”.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40783/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketkä tuota Krisua oikein äänestää??

Siis äijä ei osaa sössöttää kännissä mitään muuta kuin "näytä Tupu p*llu" tai "pip*eli, per*se". Selvinpäinkin puhe on pelkkää v*tun viljelyä ym turhaa. Ns faktat mitä se niin tohkeena selittää, on yleensä oikeasti aivan puutaheinää. Eläimistä ei taida oikeasti tykätä, juuri tänäänkin totesi, kuinka saksanpaimenkoirat ovat tyhmiä kuin saappaat ymym

Siis niin juntti, kuin vain voi olla.

Hänellä on eniten faktaa talossa olevista, tässäkin jauhotti loistavasti vegaanit faktoillaan.

Sä et ole tosissasi :DD Siis ettekö te ollenkaan tarkista faktoja :DD Laske nyt hyvä ihminen tuo itse, äläkä luota noin sokeasti Krisun sanaan! Eihän tuo pidä paikkaansa. Voi luoja! Tätä mä just tarkoitan. Krisu vakuuttavasi puhuu puiden istuttamisesta ja ihmiset tuulettaa ja uskoo kaiken, eivätkä itse vaivaudu tarkistamaan lainkaan pitääkö em laskelmat paikkaansa. Voin kertoa, eivät pidä!

No hirveätä kun Krisun arvio heitti yhdellä hehtaarilla, hänen pointtinsa oli silti oikea.

https://yle.fi/uutiset/3-10771056

Pointti oikea, laskelmat pielessä. Tuossa Ylen uutisessakin on samoja muutamia mutkia. Puu sitoo eri elämänvaiheissaan hiiltä eri määriä. On myös otettava huomioon missä metsä sijaitsee, mitä sen ylläpitoon tarvitaan, mitä lajeja siellä on ymym! Ei ole ihan noin yksinkertaista.

Mutta toki olen iloinen, jos te kaikki Krisu fanit nyt sitten ostatte metsää ja lyötte sen suojelualueeksi, eihän siinä mitään pahaakaan ole! :)

Vierailija
40784/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisu ei ole toisia mielistelevä itseään toisten muottiin muuttava ressukka, vaan on oma itsensä ja tiedostaa omat vikansa, osaa myös nauraa itselleen. Tästäkös palstan miehiään tossuttavat äiti-ihmiset ovat suivaantuneet ja todenneet Krisun narsistiksi.

En pidä ihmisistä jotka on noin alatyylisiä ja puhe hirveän rumaa. Teot myös rumia talon ulkopuolella.

Mua oksettaa tuo ihminen.

Vierailija
40785/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törkyturpa, eläinten kiduttaja ja kostopaskaaja kansan suosikki... Kertoo paljon kansan tilasta.

Kertoo paljon sun mielenterveyden tilasta kun spämmäät tuota samaa p*skaa tänne koko ajan

Krisu tietääkseni ihan itse suoltanut tuota (ja paljon muuta) p****a suustaan bb:ssä.. Korjaa toki jos olen väärässä.

No se on aika rajua syyttää ketään eläinrääkkääjäksi vain sen takia että hän on työntänyt kissanpennun naaman omaan pissaansa heti sen jälkeen kun se on tehnyt asiansa väärään paikkaan.

Krisu on "räjäytellyt" lokkeja syöttämällä niille mrmusclea ja foliota joka kai tuhoaa linnun vatsan täysin.

Lapsena.

Vierailija
40786/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun Krisu pääsi eroon Tarinasta niin luuletteko että kiusaaja ei löydä uutta kohdetta. Epäilen että se on Ville.

Jep, se on seuraavaksi suurin uhka. Jos Villestä pääsisi eroon, niin voisi taas hetken olla katsomatta peiliin...

Vierailija
40787/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun Krisu pääsi eroon Tarinasta niin luuletteko että kiusaaja ei löydä uutta kohdetta. Epäilen että se on Ville.

Tuosta parista Krisu ja Tarina se ainut ja oikea kiusaaja oli Tarina!

Vierailija
40788/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Verrataanpa naisia ja miehiä:

Milla - ei sillä ole muuta annettavaa kuin przeen heilutus ja hihitys

vs

Jukka - ei sillä ole muuta annettavaa kuin dildona toimiminen

Anu - myötäilijä, tapetti, persoonaton

vs

Helmeri - myötäilijä, sveitsi, persoonaton

Eevis - törkyä töksäyttävä, itsekeskeinen paljastelija-runkkari

tai 

Mira - epä-älyllinen, przyhenkinen

vs

Kristian - törkyä suoltava, itsekeskeinen paljastelija-runkkari, populistinen epä-älyllisyyden korostamisessa, mikä vain -henkinen, jos sillä saa huomiota

Turina - vallanhaluinen, omaa agendaansa mainostava satutäti

vs

Ville - vallanhaluinen, omaa agendaansa kielillä mainostava satusetä

Kevin - itseään sukupuolisuuden avulla esiin tuova

vs

Kimmo - oman sukupuolisuutensa taustalle vaimentanut

Tupu - nuorekkuutta teeskentelevä nolo protoläyhääjä

vs

Timo - vanhempaa valtiomiestä esittävä nolo namedroppailija

Et sitten keksinyt parempaa fanittamastasi Kevinistä. Anna mä autan:

Itsestäänselvyyksiä naukuva tekopimpero.

Vierailija
40789/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä tuo kveini vielä näyttää oman luonteensa. mikä on miehiään/naisiaan.

ei kveini pysty kauan pidättelemään itseään, kun eilinen tukipilari lähti pois.

mitähän tuumaavat kveinin oman maan miehet, kveinistä. mitäs luulette.

Näyttää mikä on muunsukupuolisiaan :)

Vierailija
40790/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä tuo kveini vielä näyttää oman luonteensa. mikä on miehiään/naisiaan.

ei kveini pysty kauan pidättelemään itseään, kun eilinen tukipilari lähti pois.

mitähän tuumaavat kveinin oman maan miehet, kveinistä. mitäs luulette.

Lääkkeet.

Vierailija
40791/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsena.

Ei ole normaalia lapsenakaan.

Vierailija
40792/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myrkytti myös lokkeja. 

Ketään muuta kuin sinua ei kiinnosta, mitä jotkut on tehneet pikkupoikana. Ei kuitenkaan esitä kiiltokuvapoikaa.

Hänhän nauraen ylimielisesti kertoi jutun. Kuten myös kostopaskaus-tarinansa. Sehän kertoo että ei ole muuttunut mitenkään paremmaksi ihmiseksi pikkupojasta, todennäköisesti päinvastoin.

Krisussa pielessä on se, että hän oikeuttaa itselleen tuollaiset asiat ja tuollaisen käytöksen ”koska hän ei ole mikään kiiltokuvapoika”. Helppoa.

Vierailija
40793/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen nähden, että Villellä on jyrkät mielipiteet, ja "ihmistä ylempi auktoriteetti", hän on mielestäni erittäin suvaitseva muita kohtaan.

Nimittäin hänen näkökulmastaanhan esim sateenkaariväki ei hyväksy hänen Jumalaansa Jumalaksi, ja uskovia ei voi erottaa uskostaan. Hänen näkökulmastaan, muut pitävät häntä valehtelija a, koska eivät usko mitä hän puhuu. Kuitenkaan hän ei loukkaannu eikä vedä kilareita, kuten esim Kevin tekee.

Ville ei loukkaannu Kevinin mielipiteestä, mutta Kevin loukkaantuu Villen.

Krisu sanoi aika hyvin, että loukkaantuminen on ihmisen korvien välissä.....

Villen ja Kevinin loukkaantumisissa on se ero, ettei Kevinin viitekehys vaadi Villeltä samoja uhrauksia kuin Villen viitekehys vaatii Keviniltä. Kevininin viitekehys ei vaadi Villeä pukemaan päälleen naisten vaatteita ja maalaamaan naamaansa omituisilla väreillä, että Kevinin yhteisö ja Kevinin jumala rakastaisivat Villeä.

Niin katsos kun Kevinin viitekehys vaatisi Villen hylkäämään Jumalan sanan, mikä uskovalle on suurempi uhraus kuin esim luopua omasta hengestään. Sitä isompaa uhrausta ei ole. Mutta uskomattomat ihmiset eivät halua tai kykene ymmärtämään kyseistä asiaa.

Millä lailla Kevin tätä vaatii? Eihän Villen tarvitse ruveta homostelemaan ja pukeutumaan naiseksi, hän saa jatkaa elämäänsä tismalleen samalla lailla kuin ennenkin Kevinin puolesta. Ei Kevin laita nimeään mihinkään kansalaisaloitteisiin joissa vaaditaan Villelle mekkoa päälle tai yritetään kieltää häneltä pariutuminen ja seksi. Jeesukseenkin saa uskoa ihan niin kuin ennenkin.

Nimenomaan Jeesukseen ei enää saa uskoa niinkuin ennenkin. Raamatun siteeraamisesta ja kyseisen arvomaailman omaamisesta joutuu nykyään tutkintaan ja mahdollisesti syyteharkintaan, kuten esim Räsäselle juuri kävi.

Se että ei usko Jumalaan, eikä asia kiinnosta millään tavalla, tai se jopa ärsyttää, ei anna oikeutta ummistaa silmiään ja yrittää teeskennellä sitä tosiasiaa, että uskovien oikeuksia ja sananvapautta kavennetaan suomessakin kiihtyvällä tahdilla.

Ymmärrän että teitä uskovia harmittaa kun kansanedustaja ei saa enää kehottaa ihmisiä häpeämään random perusteilla. Hyväksyisitkö itse häpeästä puhumisen minkään muun synnynnäisen ominaisuuden perusteella? Vasenkätiset, hävetkää!

Homoseksuaalisuutta ei ole kyetty todistamaan synnynnäiseksi. Itselläni Jumalan luomana on synnynnäisesti kaipuu Jumalan yhteyteen, ja minua kuten muitakin uskovia on kehotettu monesti hylkäämään "sadut, paimentolaislegendat" ym "vanhentuneet tulkinnat". En ole loukkaantunut aiheesta. Olen kyseisen saissen jauhamisen yläpuolella. Tosin se alkaa vähän haittaamaan, jos uskonnonvapauttani tullaan lain toimesta rajaamaan.

Mutta mua ei haittaa pätkääkään mitä joku randomi musta ajattelee tai sanoo, ja uskon että monet uskovat ovat täysin samoilla linjoilla :D

Vierailija
40794/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmin ois kannattanu ottaa sininen.

Vierailija
40795/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsena.

Ei ole normaalia lapsenakaan.

Jep, kertoo kyllä pahista puutteista empatiakyvyssä.

Vierailija
40796/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisu ei ole toisia mielistelevä itseään toisten muottiin muuttava ressukka, vaan on oma itsensä ja tiedostaa omat vikansa, osaa myös nauraa itselleen. Tästäkös palstan miehiään tossuttavat äiti-ihmiset ovat suivaantuneet ja todenneet Krisun narsistiksi.

Se, että tiedostaa omat vikansa ei ole suurikaan hyve, jos ei yritä millään tavalla kehittyä ihmisenä. Ja Krisun mielestähän hänen ei tarvitse muuttua yhtään mitenkään, muut sopeutukoon hänen törkyjuttuihinsa, hyökkäävyyteensä ja huutamiseensa. Krisun narsistiksi diagnosoiminen on idioottimaista ja noloa, ihminen voi olla itsekeskeinen, moukkamainen ja muiden tunteista piittaamaton olematta narsisti. Diagnoosit vois jättää ammattilaisille.

Vierailija
40797/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huuta!! Älä huuuuuuta!

Vierailija
40798/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että ville eikä Jukka voita. Suomi on moderni yhteiskunta. Kevin voittoon muuta ei kuitenkaan niin moderni. Risu taitaa voittaa.

Vierailija
40799/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härskit vaatteet!!

Vierailija
40800/90773 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tämän kauden asukkaista on pisimpään julkisuudessa?

Kevin. Tai ainakin sanoi, että toivoo voivansa tämän myötä jatkossakin viedä asiaansa eteenpäin.

krisu sanoi juuri äsken, että ainoa työ mikä häntä kiinnostaisi olisi työskennellä radiossa. Voisiko tämä olla yritys sitä kohti?

Just olen ajatellut, että varmaan samat ihmiset jotka tykkää Krisun ulosannista, tykkää kuunnella myös aamulypsyä. Just samantyylistä juttua ja naisen tehtävä on olla kaksimielisten heittojen kohteena ja hihitellä poikien kikkelijutuille.

Toivottavasti naiset ei kuuntele tuollaista p****a.

Ketju on lukittu.