Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
8501/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä en ottais vastaan työpaikkavinkkejä kaverilta jonka ura päälle kolmekymppisenä koostuu scoottilla hyppimisestä. Ja se on tosi hienoa että Helmeri pystyy tekemään työkseen sitä mistä nauttii mutta se antaa hänestä typerän kuvan että viittii puhua tavan "paskaduuneista" ja miten kenenkään ei tarvi niitä tehdä. Kyllä mä hänen asemassaan mielummin nostaisin hattua nille ketkä niitä viitsii/joutuu tekemään. Varmaan jokainen mielummin tekis harrastuksestaan työn millä tienais reilut 50.000 vuodessa kun istuis kaupankassalla mutta kun se ei irl ole mahdollista.

Aika pihalla olet jos luulet hänen vain hyppineen scootilla. Hänellä on ihan oma kohtalaisesti menestyvä firma joka myy scoottauskamaa. Kuinka moni täällä on tehnyt jotain hienompaa? Eiköhän täälläkin moni ole jossain perus toimistoduunissa tai kaupan kassalla töissä.

Vierailija
8502/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliskohan tuolla joku alko-ongelmainen, kun alkoa ei tarjoilla samaan malliin kuin ennen?

Ei kun tuolla on monta absolutistia, mutta toivottavasti silti alkoa tarjoiltaisi niille jotka käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8503/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa miten asukkaat laittautuu "suoraan lähetykseen" kerran viikossa, ovatko jo unohtaneet että ovat livenä on air koko ajan, 24/7 eka askeleesta talossa viimeiseen asti. Kaikki näkyy koko ajan kaikille niiin miksi nyt on special event?

Vierailija
8504/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...👃 Eilen jo sanoin että Jukalla on niin siro nätti nenä ettei alakertakaan voi suuren suuri olla!

Jukalla on kyllä oikeasti todella siro ja nätti nenä.

Mullekin kelpais tuollainen nenä vaikka olen nainen.

:D

https://www.bigbrother.fi/static/e457c0e43e44edfc821465520eece8e2/866ea…

Vierailija
8505/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskaltaakohan ne suorassa kysyä Eevikseltä niitten touhuista? Meinaan millä ne saa sen hiljaseks vai lyökö vaan yhteyden tylysti poikki kesken jaarittelun.

Eevis ei ole tuommoisista kysymyksistä moksiskaan. Hän on sanonut asian ääneen ja siinä se. Kaksi aikuista on harrastanut seksiä. Kyllähän siinä kyselijän nööninääni saa nenilleen, jos vielä hieman naurua kihertää teinimäisesti vieressä. "ooookko saaannu seksiä?" kikakakakaka.

Olen aikasemminkin huomanut tässä ketjussa harvinaisen huonoa lukemisen ymmärtämistä. Lainaamasi kirjottajahan tarkotti just sitä että kun Eevis ei ole moksiskaan niin ne ei saa sitä hiljaseks kun jaarottelusta ei tuu loppua.

Esim sä?

Saahan sitä olla samaa mieltä kuin edellinen kirjoittaja. Ei kaikkien tarvii olla erimieltä tai kirjottaa TÄMÄ, että säkin ymmärtäisit jatkumon.

Vierailija
8506/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on Tarinalla itsetutkiskelun paikka jos putoaa. En tiedä ymmärtääkö siltikään olevansa itse juuri se henkilö, joka vie muilta tilan...

En usko, että tulee koskaan ymmärtämään. 

Vierailija
8507/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eevistä ei arveluta Jukassa mikään :D Katsojia kyllä arveluttaa... Ja varmaan Eevistäkin jos näkisi Jukan esittelyvideon :D

Miten noin fiksu nainen on noin halujensa vietävänä ja toisaalta, miten on niin huono ihmistuntemus ettei näe Jukan läpi. Vai eikö välitä, koska halut...?

...ja missä tilannetaju, niin fiksu kun on.

Vierailija
8508/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa miten asukkaat laittautuu "suoraan lähetykseen" kerran viikossa, ovatko jo unohtaneet että ovat livenä on air koko ajan, 24/7 eka askeleesta talossa viimeiseen asti. Kaikki näkyy koko ajan kaikille niiin miksi nyt on special event?

Ei mulle ainakaan näy😭

Vierailija
8509/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Oon miettinyt ihan samaa, ite en ainakaan jaksais laittautua -varsinkaan jossen ois häätöäänestyksessä mukana :D Katsojat kuitenki näkee kaiken heräämisestä nukkumaanmenoon (tai siis 24/7 -katsojat) ni miks pitäis aina sunnuntaisin olla laittautuneena, haha.

Vierailija
8510/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina on reippaasti myöhässä .. oisko jotain mielenosoitusta.

Vierailija
8511/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän voi tilannetajun puutteessaan alkaa analysoida asiaa oikein kunnolla suorassa lähetyksessä 😂

Ei ainakaan nolostu. Aivan hyvin voisi analysoida hyvinkin objektiivisesti ja yksityiskohtaisesti. 

Vierailija
8512/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliskohan tuolla joku alko-ongelmainen, kun alkoa ei tarjoilla samaan malliin kuin ennen?

On. Vehviläinen.

Minusta Kimmo Vehviläinen on ihan symppis :D

Vierailija
8513/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä en ottais vastaan työpaikkavinkkejä kaverilta jonka ura päälle kolmekymppisenä koostuu scoottilla hyppimisestä. Ja se on tosi hienoa että Helmeri pystyy tekemään työkseen sitä mistä nauttii mutta se antaa hänestä typerän kuvan että viittii puhua tavan "paskaduuneista" ja miten kenenkään ei tarvi niitä tehdä. Kyllä mä hänen asemassaan mielummin nostaisin hattua nille ketkä niitä viitsii/joutuu tekemään. Varmaan jokainen mielummin tekis harrastuksestaan työn millä tienais reilut 50.000 vuodessa kun istuis kaupankassalla mutta kun se ei irl ole mahdollista.

Helmeri sanoi, että ei ymmärrä ihmisiä, jotka tekee paskaduunia josta ei pidä. Heidän pitäisi Helemerin mukaan uskaltaa tavoitella unelmiaan, että jos epäonnistuu niin sinne paskaduuniin pääse takaisin.

Just.. Kai Tarina vieressä hypähteli ja melkein kyyneleet silmissä kimitti "just näin! Siis just näin! Ihminen voi olla ihan mitä haluaa kunhan vaan uskoo itseensä ja unelmiinsa! Silloin susta voi tulla ihan mitä vaan! Siiis ihaaan miitäää vaan!"

Ja Timo kuuloetäisyydellä lipo myötähäpeästä kiristyneitä huuliaan kun hullu.

Vierailija
8514/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkiikö muilla nyt 24/7 välillä?

Vierailija
8515/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarinalle rankkua

Vierailija
8516/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Jukalla onkin suora nenä ja hammasrivistö niin hänellä on silmät eri korkeudella - katsokaapa vain!

Vierailija
8517/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Vehviläinen.

Minusta Kimmo Vehviläinen on ihan symppis :D

Niin oon minäkin!

Täytyykin kataa illan eka 🍷.

Terv. Sun yläkerran naapuri.

Vierailija
8518/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Oon miettinyt ihan samaa, ite en ainakaan jaksais laittautua -varsinkaan jossen ois häätöäänestyksessä mukana :D Katsojat kuitenki näkee kaiken heräämisestä nukkumaanmenoon (tai siis 24/7 -katsojat) ni miks pitäis aina sunnuntaisin olla laittautuneena, haha.

Eiköhän se ole noille sellainen vähän erityisempi hetki, muu aika on normaalia elämää mutta sunnuntaina eikö esim. juontajat kysele livenä noilta asukkailta asioita jne ja tietävät että paljon porukkaa katsoo ja studiossa on porukkaa jne.

Vierailija
8519/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tarinalle rankkua

Ei mitään rankkua vaan suoraan ovesta pihalle ja potkut perseelle.

Vierailija
8520/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluis noista kolmesta ketään ulos.

Ketju on lukittu.