BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on twerkkaamisen tarkoitus? Miksi joku twerkkaa ja vielä julkisesti? Oksettavan näköistä. Miksi miehet ei twerkkaa?
Sillä juhlitaan hedelmällisyyttä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
meneekö ne vielä tänään kauppaan...
joku kirjoitti ainakin ketjussa, että 23.30 näkyy instastoryssa
kai se näkyy myös 24/7. Viddu jos pitää jonnekin instaan mennä???
Toisaalta 24/7 -kamerat on ympäri tota bb-taloa, ni en tiedä miten se kauppareissu kuvattais/näkyis tuol ruutu plussassa. Varmaan sit koostelähetyksessä näkyy tai ilmestyy Ruutuun klippinä esim. huomenna 🤷🏼♀️
ei en halua
Vierailija kirjoitti:
livessä asukkaat sohvalla??
Joo, saavat tietää nimetyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsistiville loukkaa Millaa, eikä välitä siitä. Vetoaa iskään. Milla lähti itkemään vessaan.
Mä en tajua miksi se välittää niin paljon. Mutta ehkä siksi, että on vielä niin nuori. Miksi jonkun vieraan uskovaisen mielipide voi olla hälle niin tärkeä.
Mä en tajua, miksi joku uskovainen jatkuvasti loukkaa, halveksii, mitätöi ja tuomitsee muita.
Ole siis onnellinen, ettet ole törmännyt noihin uskovaisiin, jotka ovat tuollaisia.
Mikään laki ei kiellä asioiden kieltämistä tai ei hyväksyntää. Ei ole edes kyse väkivallasta. Kevin ei tiedä mitä tarkoittaa edes väkivalta. Jopa Suomen laki määrittelee sananvapauden. Ville ei ole hyökännyt ketään vastaan. Asukkaat itse ovat aloittaneet vihan häntä kohtaan ja ovat sanoneet jo ikäviä asioita hänen lapsistaan, kuten strippari sana mainittu Millan suusta. Villen ei tarvitse vaan hyväksyä omien näkemyksien sijaan. Jos näin olisi niin Suomessa olisi diktaattorivalta. Vähän niin kuin naapurissa rajoitetaan median sananvaltaa. Ville tietää ettei Kevin hyväksy hänen uskontoaan puhumalla selän takana näin. Ville ei vaan välitä asiasta. On iso ero välttää ja vatvoa turhaan asiasta kuin asiasta.
Raamattu opettaa suvaitsevuutta ja hyväksyntää muita lähimmäisiä kohtaan, joita Villeltä ei vaan löydy. Eli melko tekopyhää saarnata jotain ja toimia itse päinvastoin. Ja ymmärrän sanavapauden, mut miksi se täytyy tehdä aina loukkaavasti ja ylenkatsoen toista ihmistä kohtaan? Villen uskonnossa ei ilm. ole kuultu lähimmäisen rakkaudesta?
Aika vaikea on olla ottamatta itseensä, jos toinen kyseenalaistaa koko seksuaalisuutesi ja identiteettisi. Miten siihen pitäisi suhtautua, maireasti hymyillen vai? "Kiva kun kerroit että et arvosta minunlaisiani ihmisiä"?
Tuollaiset kommentit voivat kuulostaa ihan harmittomilta, jos ei itse tunne ketään sateenkaariväkeä. Kun tuntee tai kuuluu itse siihen porukkaan, ei tunnu kovin kivalta tuollaiset sanomiset. Ei kellään ole oikeutta mitätöidä toisten tapaa olla.
Asioista voi puhua monella tavalla ja Ville on jo osoittanut että hän ei osaa puhua muista arvostavasti. Ei todellakaan edusta kaikkia kristittyjä tuolla asenteellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Eevis sanonut käyvänsä normaalisti kaksi kertaa viikossa suihkussa. Oli käynyt viimeksi viime viikon perjantaina.. ja nyt on TORSTAI! Kuka ei käy viikkoon suihkussa? En ymmärrä. En kyllä ymmärrä Jukkaakaan.. ajatuksenakin jo ahdistavaa että jos tositoimiin pääsisi ja alakerrassa viikon juustot. Hyi yök :(
Kävi eilen suihkussa aamulla.
Toivottavasti kyykkyvatkas ja kunnolla!! Ja jos äijien kanssa aikoo pelehtiä niin se on tehtävä vähintään pari kertaa päivässä ja oikeen varivedellä!
Montako ketaa miehen pitää pestä ja vatkata, et olis etujuustokin pois pestynä!lol
ilonpilaaja ville turvatyynyleikissä.
Vierailija kirjoitti:
Aika vaikea on olla ottamatta itseensä, jos toinen kyseenalaistaa koko seksuaalisuutesi ja identiteettisi. Miten siihen pitäisi suhtautua, maireasti hymyillen vai? "Kiva kun kerroit että et arvosta minunlaisiani ihmisiä"?
Tuollaiset kommentit voivat kuulostaa ihan harmittomilta, jos ei itse tunne ketään sateenkaariväkeä. Kun tuntee tai kuuluu itse siihen porukkaan, ei tunnu kovin kivalta tuollaiset sanomiset. Ei kellään ole oikeutta mitätöidä toisten tapaa olla.
Asioista voi puhua monella tavalla ja Ville on jo osoittanut että hän ei osaa puhua muista arvostavasti. Ei todellakaan edusta kaikkia kristittyjä tuolla asenteellaan.
Koska kuuluu johonkin lahkoon. Niissä ei tunneta sellaista suvaitsevaitsevaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisulla, Anulla ja Helmerillä oli viime yönä 1 aikaan tosi hyvä diippi keskustelu, Helmeri kertoi pitkän parisuhteen päättymisestä jne. Tämä olisi ollut mukava nähdä koosteessa mutta ei kun ei..
Oliks se parisuhde naisen kanssa?
Joo näin ainaki ymmärsin. Olivat kihloissa, häät bookattu ja asuntolainat ja yhtäkkiä tuli ero. Ilmeisesti puolisolla mielenterveysongelmia ja niiden myötä "tajusi" jotain.
Anu kertoi omasta liitostaan vähän, vaikuttaa että elää nyt jotain toista nuoruutta. Krisu vaan totesi ettei ole koskaan päässyt kovin pitkälle parisuhteissa, syyllinen löytyy kuulemma päänupista XD
Krisu saa kyllä pisteitä siitä, että tajuaa itse olevansa syypää ongelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Ville on ilmaissut Raamattuun pohjautuvat mielipiteensä seksuaalivähemmistöistä useaan kertaan talossa. Talossa on kuitenkin useita seksuaalivähemmistöihin kuuluvia henkilöitä, jotka ottavat nämä mielipiteet itseensä.
"On tullu niin monta loukkausta, että lopulta vaan rima katkee", Milla vaikeroi.
Emma sanoo, ettei lähte keskusteluun, koska pelkää alkavansa huutaa suoraa huutoa.
"Mun elämän suurta intohimoa, mun harrastusta on loukattu, mun seksuaalista identiteettiä on loukattu ja... Äh!"
Vielä ehdit mukaan Ruutu plussan puolella! Sitähän voi kelata 30 min taaksepäin. Tämä tapahtuu streamilla 2.
Taisivat tahallaan etsiä tyyppejä sinne ryhmään jotka pahoittavat mielensä herkästi. Itse olisin kohauttanut olkapäitäni ja sanonut että "sä nyt Ville vaan olet aivan hel.vetin turha jätkä" ja jättänyt asian sikseen.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni twerkkaus on julkeaa tanssia.
Ei hienovaraista kuten tanssi kauneimmillaan on.
Twerkkaus ei ole salonkikelpoista vaan sellaista katutason ala-arvoista juttua.
Sun kannattaa kommentoida asiasta Millalle. Itse en jaksa edes katsoa kyseistä tanssia, koska en näe siinä mitään viihdyttävää.
Häätöuhan alle olijat ilmotettiin. Mira rupes märisemään, muut ei ollu moksiskaan.
Vierailija kirjoitti:
Aika vaikea on olla ottamatta itseensä, jos toinen kyseenalaistaa koko seksuaalisuutesi ja identiteettisi. Miten siihen pitäisi suhtautua, maireasti hymyillen vai?
Välinpitämättömyydellä. Miksi välittää jostain mitä ventovieras on sinusta mieltä? Etenkin jos kyseessä on jätkä johon et olisi edes kiinnostunut kunnolla tutustua? Kielii vain että sinulla on itsetunto-ongelmia josset pysty kuulemaan itsestäsi jotain pahaa ja vastaamaan vain keskarilla ja mielenrauhalla jälkeenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Tulee olemaan nautinnollista katseltavaa kun Tarinan psyyke hajoaa kohta
no, nyt sä sait kuumia kiviä päällesi.
Jännä et pahin kiusaaja tuol talos on uskis.
ahaa nimeämiset meni myös telkkariseuraajille.
Vierailija kirjoitti:
Miksi timoa ei sanottu?
sanottiin
Vierailija kirjoitti:
Miksi timoa ei sanottu?
No kyllä sanottiin?
Minun mielestäni twerkkaus on julkeaa tanssia.
Ei hienovaraista kuten tanssi kauneimmillaan on.
Twerkkaus ei ole salonkikelpoista vaan sellaista katutason ala-arvoista juttua.