BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Tää bb-ketju todistaa sen, minkä olen huomannut jo aiemminkin, että Suomessa on hirveästi veemäisiä ihmisiä. Ei siis mikään ihme jos Krisu voittaa koko kisan, sillä hänen kaltaisia on näköjään liikaa. Ei siis ihme että mitä vanhemmaksi tulen niin sitä vähemmän haluan olla ihmisten kanssa tekemisissä.
Vittu toi Villen naputus on ärsyttävää! Luulisi että tulisi stressi noillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoho, aika aneemiseksi mennyt touhu tuolla bb:ssä kun Tarinakin lähti :D Mitäs me varoiteltiin, ei kannata ensimmäisenä äänestää ärsyttäviä pois. Nyt asukkailla on mukavat oltavat, voivat makoilla kiusallisessa hiljaisuudessa kun jutut loppuu kesken, kun ovat niin hyvää pataa keskenään.
Tosi jännää. Tätä keskusteluakin kun lukee taakseppäin, niin ei ole kerrottu enää mitään talon tapahtumia, eli siellä ei tapahdu mitään, ei yhtään mitään. Hienoa! Pilasitte BB:n.
Minä olin yksi joka niitä tapahtumia ahkerasti päivitti kun katsoin sitä paljon, mutta kun Jukka jäi taloon, niin en vaan pysty enää katsomaan. Eihän tuossa ole enää mitään järkeä kun järkevimmät äänestetään ulos ja jäljelle jää vain törkyläjät ja iljetykset. Ei sillä että olisin Tarinasta erityisesti pitänyt, mutta olihan hän paljon mielenkiintoisempi kuin Jukka ja muutenkin tasa-arvon nimissä Jukka olisi ansainnut Eeviksen kohtalon.
Ilmoittaudun minäkin sellaiseksi, joka aiemmin kertoi kovastikkin talon tapahtumia ja yritin selostaa muitakin juttuja kuin Eeviksen haukkumisia jne. ihan asiallisesti siis ihan vain selostamalla. Ei huvita enää edes katsoa tuota, tylsäksi meni. Komppaan muutenkin kirjoittamiasi mielipiteitä.
Mutta saapa nyt muuta tekemistä sitten, johan tuota tulikin kuukausi seurattua turhankin tiiviisti, joten ehkä ihan hyvä näin :)
Voi Helmeri, mä en kyllä pystyis vaan olemaan sanomatta
Miksi yhdellä on tuollainen vihertävä puku (eikä sininen tai punainen), onko sillä jokin erikoismerkitys?
Vierailija kirjoitti:
Mitä olla sanomatta?
Pimee viikkotehtävä, mutta kilpailun kannalt älykäs.
Vierailija kirjoitti:
Jukka on kyllä idiootti.
Mitä se teki
Vierailija kirjoitti:
Villellä ja Krisulla jäi aikaa. Onkohan pakko käyttää koko 15 minuuttia?
Ei tietenkään ole...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä olla sanomatta?
Huijaavat Hemmiä et tää ois kännissä sanonut jotain tosi halventavasti naisista. On ihan paskana ja stressaa mitä Anu ajattelee tästä kun saa kuulla.
No stressitasot nousee mutta Tupu just sanoi et tekee niin pahaa ja tekis mieli kertoa
Vierailija kirjoitti:
Tää bb-ketju todistaa sen, minkä olen huomannut jo aiemminkin, että Suomessa on hirveästi veemäisiä ihmisiä. Ei siis mikään ihme jos Krisu voittaa koko kisan, sillä hänen kaltaisia on näköjään liikaa. Ei siis ihme että mitä vanhemmaksi tulen niin sitä vähemmän haluan olla ihmisten kanssa tekemisissä.
Tämän opin jo kouluaikoina kun onnistuin pääsemään luokan kingin silmätikuksi ja kiusatuksi, siksi varmaan kovasti samaistunkin tuohon Tarinan kohtaloon, tuttua tuokin, että sivusta seuraavat hokee kiusatulle, että älä ota niin vakavasti, huumorintajua hei.
Ihailu sokaisee ja estää näkemästä ihailun kohteen huonoja puolia, vain sellainen joka ei ihaile huomaa ne.
Vierailija kirjoitti:
Helmerihän näyttää ihan supersankarilta noissa trikoissa, kun lihakset näkyy. Etenkin nyt hyppelyn ja kuperkeikkojen jälkeen. Voi tota sivupebaa.
Jonny Quest.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin että Milla pääsisi pitkälle talossa. Millaa on syytelty siitä että syö talossa liikaa, mutta ei tuolla kukaan näytä nälkään kuolevan. Milla on myös ystävällinen kaikille ja silloin kun on jotain järkeviä keskusteluja niin Millalla on niihin myös järkevää sanottavaa. En ymmärrä miksi Milla on joistakin niin kamala. Bileiltanakin oli kiva ja hauska eikä örveltänyt niin kuin jotkut törkyläjät.
Milla itse on törkyläjä sen haisevan, löysän peräpäänsä kanssa aina ja joka kulmassa. Ja naurua ei pysty kuuntelemaan. Rajansa kaikella. Siinä Millan anti. Pois vaan Jukan kanssa.
Ja sun suosikki on varmaan Kostopaskoja ja joka paikan kaasuttaja Krisu sillä eihän se haittaa kun mies haisee, vaikka Millahan siis ei tuolla edes haise, niin että hakeutuisitko hoitoon harhoinesi.
Miten kukaan on voinut äänestää koko BB-historian huonointa asukasta, niinku joku kirjoitti kyseessä on oltava tuotannon huijaus. Ei kukaan oikeesti äänestäisi tuota anua.
Bb, teistä menee maku tuollaisten takia.
Luitteko mitä Tarina sanoi tänään iltasanomien haastattelussa Kimmosta.Pettyi Kimmoon kun oli antannut pisteet ja taas sitä ,kun hän haluaa keskustella !!! Nainen jaksaa jauhaa samoja asioita ja tottakai syytti Krisua.Krisu kyllä oli voinut välillä olla hiljaa ,mutta kyllä Tarinan kannattaisi katsoa peiliin ja miettiä omia ajatuksia ,purkauksia ym.Kuka hänen vastaanotolle edes mensi ?? Jos hän siis koskaan valmistuu.
Onko nuo jotenkin tarkoituksella jotenkin tympeitä toisilleen kellä on punaiset asut, liittyykö viikkotehtävään? Vai onko tuolla tullut jotain riitaa tai muuten sattunut jotakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä olla sanomatta?
Huijaavat Hemmiä et tää ois kännissä sanonut jotain tosi halventavasti naisista. On ihan paskana ja stressaa mitä Anu ajattelee tästä kun saa kuulla.
No stressitasot nousee mutta Tupu just sanoi et tekee niin pahaa ja tekis mieli kertoa
Miten Ville pärjää tämmöisen suoran valehtelun kanssa?
Minun ykkösinhokki on Tuula. Täytyykö minun antaa kaikille muille nyt ääniä, paitsi Anulle ja Tuulalle?
Vierailija kirjoitti:
Luitteko mitä Tarina sanoi tänään iltasanomien haastattelussa Kimmosta.Pettyi Kimmoon kun oli antannut pisteet ja taas sitä ,kun hän haluaa keskustella !!! Nainen jaksaa jauhaa samoja asioita ja tottakai syytti Krisua.Krisu kyllä oli voinut välillä olla hiljaa ,mutta kyllä Tarinan kannattaisi katsoa peiliin ja miettiä omia ajatuksia ,purkauksia ym.Kuka hänen vastaanotolle edes mensi ?? Jos hän siis koskaan valmistuu.
Ihan varmasti Tarina miettiikin omia ajatuksia ja purkauksia. Minä voisin kyllä mennä hänen vastaanotolleen, käsittääkseni on vasta koulutuksen alussa eikä välttämättä edes valmistu psykologiksi.
Toimii tietokoneella ja samsungilla