BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että bileet oli mulle kaikkein valaisevinta Helmerin osalta. Ennalta vähän epäilin häntä, koska oli niin hiljainen. Ajattelin, että peitteleekö kenties jotain. Mutta kännien perusteella on oikeasti kiltti ja kaikista hyvää ajatteleva ihminen. Näköjään myös ainoa hetero(?)mies talossa, joka vaikuttaisi aidosti kunnioittavan naisia.
Aika onneton on Helmeri naisten suhteen. Osaa naurattaa, mutta romanttisuus kaukana hänestä. Helmeri näki Anun tissit, kun Tarina auttoi häntä vaihtamaan liivit yöllä. Jukka ja Helmeri olivat aikaisemmin puhuneet siitä, että Helmeri pääsee pukille. Helmeri ei vaan halunnut mennä sänkyyn, vaan mennä Jukan kanssa olohuoneeseen sikarikerhoon juttelemaan. Outoa olisi saanut seksiä makuuhuoneessa, mutta ei Helmeri vaan tehnyt mitään asialle. Myöhemmin pussailua, mutta ei mitään muuta,
Ei ole yhtään outoa, ettei halua seksiä koko Suomen kansan edessä.
Jukka ei saa Millasta löhökaveria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että bileet oli mulle kaikkein valaisevinta Helmerin osalta. Ennalta vähän epäilin häntä, koska oli niin hiljainen. Ajattelin, että peitteleekö kenties jotain. Mutta kännien perusteella on oikeasti kiltti ja kaikista hyvää ajatteleva ihminen. Näköjään myös ainoa hetero(?)mies talossa, joka vaikuttaisi aidosti kunnioittavan naisia.
Joo Helmeri oli niin nakit ja kuitenkin mukava ja kiltti. Hyväluontoinen mies on.
Tosi kilttiä oli etenkin se kun sanoi ettei voisi talon ulkopuolella ajatella suhdetta Anun kanssa mutta talossa voisi panna. Anun lapsetkin vaikuttaa niin ettei halua sen enempää olla tekemisissä. Hyväluontoinen on.
No mut se varmaa vaan meinas että Anun on kivempi olla talossa kun saa tarpeensa tyydytettyä ja sit varmaa sitä että kun hän niin kovasti rakastaa kaikkia niin kiintyis Anun lapsiin heti niin kovasti että olis mahdoton reissata maailmalla kun hyväluonteisena miehenä kuolis ikävään.
Hyväähän se vaan tarkotti😉
Vierailija kirjoitti:
Jukka ei saa Millasta löhökaveria.
Juu, eiköhäm tuo aamujuttu ollut tuollaista vaan läheisyyden kaipuuta.samalla tavalla oli Kevininkin kanssa joku päivä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo Helmeri oli niin nakit ja kuitenkin mukava ja kiltti. Hyväluontoinen mies on.
Tosi kilttiä oli etenkin se kun sanoi ettei voisi talon ulkopuolella ajatella suhdetta Anun kanssa mutta talossa voisi panna. Anun lapsetkin vaikuttaa niin ettei halua sen enempää olla tekemisissä. Hyväluontoinen on.
Harva mies haluaa suhdetta yh-äidin kanssa. Tuohan on vain realiteettia. Mutta harva kieltäytyy mahdollisesta seksistä yh-äidin kanssa. Ei se Anukaan sen paremmin käyttäydy, kun ei ole kertonut mahdollisesta suhteestaan ulkomaailmassa. Hänellekin riittää se pelkkä läheisyys, mutta ei varmasti ole kiinnostunut Helmeristä talon ulkopuolella tipan vertaa.
Kimmo, Jukka ja Krisu makaavat sängyssä ja puhuvat miesrakkaudesta. Ville katselee ja kuuntelee, ilmoittaa sitten että hänelle on puhelu keittiössä. Pojjaat ottavat huikkaa salakaljasta jeesustelijan poistuessa.
Vierailija kirjoitti:
Kimmo on suudellut ainakin Krisua ja Jukkaa yöllä.
Kimmon mukaan Krisu oli parempi suutelija.
Ällöttävä Krisu ”katsokaa mua, katsokaa katsokaaaaaaaaaaaaaa minuaaaaaaaa!”
Vierailija kirjoitti:
Helmeri puhui miesten kanssa ihan samanlaisia pano- ja seksinharrastusjuttuja kuin muutkin miehet ja kaulaili ihan kaikkia naisia, lisäksi mainitsi, että Milla on tosi ihanan pirteä ja energinen, hyvin hänen tyylinen nainen, mutta koska Anun kanssa ei voisi talon ulkopuolella koskan tulla mitään mm. lasten takia niin yrittää sitten Anua mieluummin talossa. Kunnioittavaa, ihana poikakulta.
Antais niitten juoda pois noi mitä on jäljellä.
Krisu kuivapanee Helmeriä. Helmeri on ”Krisuuu.. mitä sä..” vaivautuneesti. Krisu menee Kevinin taakse ja Kevin sanoo ”lopeta heti!” jolloin Krisu nostaa kädet ylös ja ilmehtii tyyliin ”ei ymmärrä joukkia”
Niin rasittava ukko ettei tosikaan!
Kevin ei voi sietää Krisun kännikosketteluja, sanoo "lopeta" Krisulle. Kevin paistaa lättyjä, Krisu keltaisessa mekossa hiplailee.
Anu on kyllä todella outo. Oli eilen jopa kännissä niin feikin oloinen. Ihan kuin olisi katsellut huonoa näyttelijää. Kännin myötä meni entistä hiljaisemmaksi, oli vain ihme naaman vääntelyä.
Järkyttävää, että pystyy ottamaan krapulakaljaa aivan innoissaan.
Pääsin nyt vasta kanavalle. Onko tuo Krisu aivan umpikänässä edelleen??
Tupu on 65 vuotiaan alkkiksen näköinen.
Ville Krisusta "on kuin tomaattikauppias, näytteet päässä".
Nyt on Krisu nousussa, rasittava häslääjä. Sit tulee se agressiivinen tuijotus - Krisu ennen sammumista.
Nyt ei tosin sammu koska ei enää voi juoda. Sen sijaan tulee laskuhumala ja se yhyyy on kamala olo - vaihe, säälikäö minua
Kimmo tekee krapulaisille aamupalaa
Ällöttävää kateltavaa tollanen kiehnääminen kun joka välissä korostetaan ettei ole mitään tunnetta. Ensin Jukka ja Eevis ja nyt nämä kaks. En mä ainekaan kaipaa läheisyyttä joltain ukkomustalaiselta vaan mielummin oon ilman. Ällöttävää jos joku kaveri kävis lääppimään.
Mira oli omien sanomiensa mukaan saanut 6+3 sidukkaa. Olivat saaneet myöhemmin 6 lisää. Olivat jakaneet siis puoliksi sidukat.