BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Jotkut sekoittavat laktoosi-intoleranssin ja maitoallergian. Pitäisikö ensin mainitusta kärsivien syödä kaikkea mitä tarjotaan, jotta maitoallergiset otettaisiin vakavasti?
Vierailija kirjoitti:
Miralla kyynärpäät pöydällä. Ei noin. Epäterveellinen aamupala. Nakkeja .pekonia. huh.
Villellä kyynärpäät pöydällä.
Ihme tapakouluttaja siellä! Eiköhän toi kyynärpäät pöydällä kielto oo tullu aikoinaan siitä, että ihmisten peseytymismahdollisuudet on ollu vähän erilaiset kuin nykyään.
Tuolla talossakin käyvät varmaan päivittäin suihkussa niin eiköhän ne kyynärpäät siihen pöydälle uskalla laskea.
Ärsyttäviä tollaset ikivanhat tavat joita noudatetaan noudattamisen halusta miettimättä mistä ne juontaa juurensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarina puhuu mitä on muunsukupuoliset mitä myös Runo on. Ei halua kertoa mikä on runon sukupuoli oikeasti.Kas kun puhuu ,että haluaisi oman biologisen lapsen niin antoi ymmärtää ,että sen voi saada Runon kanssa ? Eli Runolla miehen vehkeet ??
Tää on mun mielestä jo tosi asiatonta, että spekuloidaan Runon intiimiasioita. Hän ei ole BB-asukas eikä ole tehnyt valintaa tuoda itseään julkisuuteen ruodittavaksi. Ymmärrän, että muunsukupuolisuus on monelle uusi, outo asia, mutta Runo on yksityishenkilö eikä ansaitse yksityisasioidensa ruotimista keskustelupalstoilla.
Periaatteessa näin, mutta Tarina itse tuonut Runon esiin kymmeniä kertoja talossa ja puhunut hänestä vaikka mitä muuta. Että kyllä se päävastuu on Tarinalla.
Tarinahan nimenomaan ei ole puhunut Runon intiimiasioista, koska haluaa selkeästi kunnioittaa kumppaninsa yksityisyttä. Heidän suhteestaan on toki puhunut, mikä on ymmärrettävää, onhan parisuhde iso osa Tarinan elämää. Puhuuhan Krisukin paljon tyttöystävästään ja heidän suhteestaan, mutta kukaan ei ole lähtinyt ruotimaan Krisun tyttiksen intiimialueita tai yrittänyt metsästää häntä somesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos anu ei ole keliaakikko niin mitään ongelmaahan ei ole, kun kevin ja krisu eivät löytäneet gluteenittomia jauhoja. Anuhan voi syödä sitten samaa mitä muutkin
Mulla on tulehduksellinen suolistosairaus, hyvin aggressiivinen sellainen. En ole keliaakikko, mutta todellakin syön gluteenitonta, vaikka pystyisinkin syömään gluteenia. Mikäli syön gluteenitonta, kipuja on paljon vähemmän/ei ollenkaan, mutta jos syön gluteenia vähänkin liian suuria määriä (jonka olen itse todennut), kivut on ihan helvetilliset. Mua inhottaa sun kaltaset ihmiset, jotka sanovat asioita totuutena tietämättä ihmisten taustoja tai mahdollisia sairauksia. Joten jos mä olisin Anun tilalla, mulle olisi ongelma nuo normijauhot vaikken olekaan keliaakikko. Me ei voida tietää onko Anulla jotain vastaavaa taustalla, joten antakaa olla.
Jos Anulle normijauhot on ongelma, miksi ei ole ongelmaa syödä normijauhoja "karjalanpaistissa" tai lihapullissa. Miten ei ole ongelma normijauhoista tehty lihapiirakka. Eihän tuossa ole mitään johdonmukaisuutta. Mua inhottaa sun kaltaiset ihmiset, jotka syö gluteenia ja normijauhoja silloin kun heille sopii, kaikille gluteenittomillehan tuo ei ole valinta vaan pakko.
Jos Runo ei pidä siitä, että hänen sukupuoli-identiteetistään puhutaan, niin eikö ole hemmetin outoa, että Tarina maininnut kansallisella televisiokanavalla useita keroja Runon olevan ns. muunsukupuolinen.
Vierailija kirjoitti:
Yöllä Milla oli nukkuvinaan Kevinin vieressä. Odotti kunnes Anu tuli sänkyyn ja ampaisi vauhdilla poikien luo. Noustessaan vilkaisi vielä Anun sänkyyn. Sitä potuttaa Anun ja Helmerin läheisyys, eilen illalla kun Anu hieroi Helmerin päätä oli Millan kasvot vihasta ja mustiksesta jäykän ilmeettömät, ei naurun räkätys raikunut. Milla persuksineen ulos ens viikolla.
Mä en pidä Millasta, mut omaan silmään on näyttäny siltä et Milla ei enää hakeudu Helmerin läheisyyteen kun selvästikin kaikki tajuaa et Helmerillä ja Anulla on jotain keskenään - oli se sitten mitä vaan. En usko et Milla haluais sotkee Helmerin ja Anun välejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos anu ei ole keliaakikko niin mitään ongelmaahan ei ole, kun kevin ja krisu eivät löytäneet gluteenittomia jauhoja. Anuhan voi syödä sitten samaa mitä muutkin
Mulla on tulehduksellinen suolistosairaus, hyvin aggressiivinen sellainen. En ole keliaakikko, mutta todellakin syön gluteenitonta, vaikka pystyisinkin syömään gluteenia. Mikäli syön gluteenitonta, kipuja on paljon vähemmän/ei ollenkaan, mutta jos syön gluteenia vähänkin liian suuria määriä (jonka olen itse todennut), kivut on ihan helvetilliset. Mua inhottaa sun kaltaset ihmiset, jotka sanovat asioita totuutena tietämättä ihmisten taustoja tai mahdollisia sairauksia. Joten jos mä olisin Anun tilalla, mulle olisi ongelma nuo normijauhot vaikken olekaan keliaakikko. Me ei voida tietää onko Anulla jotain vastaavaa taustalla, joten antakaa olla.
Jos Anulle normijauhot on ongelma, miksi ei ole ongelmaa syödä normijauhoja "karjalanpaistissa" tai lihapullissa. Miten ei ole ongelma normijauhoista tehty lihapiirakka. Eihän tuossa ole mitään johdonmukaisuutta. Mua inhottaa sun kaltaiset ihmiset, jotka syö gluteenia ja normijauhoja silloin kun heille sopii, kaikille gluteenittomillehan tuo ei ole valinta vaan pakko.
"Mua inhottaa sun kaltaiset ihmiset, jotka syö gluteenia ja normijauhoja silloin kun heille sopii,"
Eli pitäisikö syödä aina (vaikka se ei henkilölle sovi) vai ei koskaan?
Mikä ongelma siinä on, että yrittää syödä siten kuin itselle parhaiten sopii?
Eri
Vierailija kirjoitti:
Tarina aivan itse kertonut Runosta vaikka mitä. Todella paljon siihen nähden, että suhde käsittääkseni vain joitakin kuukausia vanha. Verratkaa vaikka Kristianiin ja Tupuun ja Villeen. Aika vähän kertoneet puolisoistaan/seurustelukumppaneistaan.
Kristian on puhunut tyttöystävästään ja parisuhteestaan mun mielestä paljon enemmän kuin Tarina omastaan. Voi toki olla, että oon vaan sattunut kuuntelemaan Krisua muutenkin useammin. Ja Villehän vasta vaimostaan yksityisasioita onkin jakanut, puhunut ummet ja lammet vaimon ”rikkinäisyydestä” synnytysten jälkeen. Muutenkin Ville on puhunut avioliitostaan paljon, naimisiinmenopäätöksen syntymisestä ja kuinka vaimolla kesti pidempään tulla uskoon... Tupu ei tosiaan hirveästi ole parisuhteestaan puhunut, siitä ollaan sentään samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraapa 24/7.Anulla ei ole keliakiaa,eikä suolistosairauksia.Hän on itse kertonut,kun sitä häneltä tiedusteltiin.Toisinsanoen muotigluteeniton.
Tupu lähti vasta nyt syömästä pöydästä mutta vielä ehtii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä onkin pointtina se, että on myös meitä jotka pystyvät syömään gluteenia vain pieniä määriä. Juuri tolla tavalla kuten Anu. Pahoittelen suuresti että olen astunut reviirillesi sairauteni kanssa.
Ja Anu ei viitsinyt ottaa riskiä vähälaktoosisen maksamakkaran kanssa kun söi jo lihapiirakkaa.
Minustakin on outoa, että Keviniä yritetään parittaa Kimmolle :-D Kyllä Kimmo on selkeästi ihastunut Keviniin, kun Kevin teki eilen sitä kasvohoitoa niin Kimmo katsoi häntä ujosti hymyillen. Heillähän on kuitenkin paljon ikäeroa ja ovat kuin kuu ja päivä. Mutta toisaalta, jos Kimmo näyttäisi Helmeriltä niin porukka olisi parittamassa heitä entistä enemmän. On Kimmokin minusta omalta osaltaan karismaattinen ja seksikäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu on kyllä niin naurettava tuon gluteenittomuutensa kanssa, eilen veti Jalostajan valmisluhapullia tölkissä. Alkanut ärsyttämään koko ihminen, takertuu Hemmiin vain ja ainoastaan siitä syyatä, että tietää Hemmin olevan suosittu, ajattelee varmaan ratsastavansa hänen mukana finaaliin. Melkein riitti äänet jo häätöön, no ehkä ensiviikolla
Just tollainen pelleily pilaa oikeiden keliaakikkojen maineen.
Nytkin Anu sanoi, että voi syödä vähän noita vehnäisiä lihapiirakoita, ei kokonaista, mutta osan.
Tämmöisistä tulee sitten se harhakäsitys etti keliakia olekaan vakava sairaus.
Onko Anu sanonut olevansa keliaakikko vai suosivansa gluteenitonta ruokavaliota? Kaksi aivan eri asiaa. Itse olen atoopikko, ja olen huomannut, että ihoni pysyy parempana kun jätän ylimääräiset viljat pois, enkä mussuta paljon vehnää. En pidä touhuani pelleilynä, enkä niidenkään keillä on vaikkapa vilja yliherkkyys, ja viljatuotteet pistää masun sekaisin.
Tämä nyt on täysi ohis. Vaikeana atoopikkona alkoi ketuttaa tää keskustelu, kun täällä osa vouhottaa että pelkästään keliaakikot saavat syödä gluteiinitonta ruokaa. Koittakakaa tajuta että se voi olla muillekin sopiva ruokavalio.Kyllä jokainen tajuaa, että gluteenitonta voi syödä myös huvikseen tai muutenkin kuin keliaakikko,
silti en tajua tuollaista, että välillä voi syödä vehnää ihan huoletta, esim lihapiirakkaa, mutta ei voi syödä kaurapuuroa gluteenittomuuteensa vedoten vaan pitää keittää puhdaskaurasta, kyllä siinä vehnälihiksessä on gluteenia aika lailla enemmän kuin kaurapuurossa. Vikuttaa pelleilyltä.
Eikö just joku sanonut, että Anu söi vain osan siitä lihiksestä?
Jos voi syödä gluteenillista ruokaa vain rajallisesti, niin eiköhän saa itse valita mitä gluteenipitoista syö ja minkä vastaavasti jättää pois?
Eli pelkkää pelleilyä, jolla pilaa keliaakikkojen maineen ja heitäkin luullaan vain pelleilijöiksi, he kun eivät voi valita. Kaurahan ei sisällä itsessään gluteenia yhtään toisin kuin vehnä että onhan se erikoista että vehnälihapiirakka maistuu oireetta.
Anu ei ole missään vaiheessa sanonut olevansa keliaakikko, joten miten hän voisi heidän maineensa pilata. Jokainen saa syödä siten, minkä itselleen on havainnut hyväksi.
Jukka on kanssa samanlainen kun Eevis ei tykkää jos Isoveli komentaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka sinun maailmasi on mustavalkoinen, ei kaikkien muiden tarvitse olla.
Keliaakikko ei voi syödä gluteenia, mutta gluteenia välttävä ihminen voi. Miksi ei voisi itse päättää, että syö sitä sen verran kuin maha kestää ja välttää sitä silloin, kun haluaa? Jos ei ole keliaakikko niin voi vaikka valita syödä vehnäpitsan ja kärsiä niitä vatsakipuja, koska se on vaan niin hyvää tms.
Ihmisten syömisvalinnat ei oo toisilta pois, duh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraapa 24/7.Anulla ei ole keliakiaa,eikä suolistosairauksia.Hän on itse kertonut,kun sitä häneltä tiedusteltiin.Toisinsanoen muotigluteeniton.
Niin seuraan ja tiedän et on näin sanonut. En minäkään sairaudestani huutelisi televisiossa, en huutele sitä muutenkaan vieraille ihmisille. Joka tapauksessa hän on sanonut sen olevan hänelle parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miralla kyynärpäät pöydällä. Ei noin. Epäterveellinen aamupala. Nakkeja .pekonia. huh.
Villellä kyynärpäät pöydällä.Ihme tapakouluttaja siellä! Eiköhän toi kyynärpäät pöydällä kielto oo tullu aikoinaan siitä, että ihmisten peseytymismahdollisuudet on ollu vähän erilaiset kuin nykyään.
Tuolla talossakin käyvät varmaan päivittäin suihkussa niin eiköhän ne kyynärpäät siihen pöydälle uskalla laskea.
Ärsyttäviä tollaset ikivanhat tavat joita noudatetaan noudattamisen halusta miettimättä mistä ne juontaa juurensa.
Ei kerro mistään likaisista kyynärpäista ainakaan vaan siitä että kainalot tulevat auki ja nehän haisevat ekana jännissä tilanteissa, vaikka olisi hovikin. Lisäksi, tilankäyttö pöydässä - otetaan toinenkin huomioon pöydässä.
Euroviisujen takana on globalistien ryhmä. Seurueen mukana liikkuu kaikenlaista jännää aina kohdemaahan.
Kuin myös Tuula. Tuotanto on mokannut täysin tämän kauden äänestyskäytännön toteuttamisen osalta. Nyt olisi ollut mahdollista laittaa 4-5 äänestykseen.Näin olisi saatu sinne Tuula ja Anu.Heidän puuttumistaan ei edes huomaisi.Onko todellakin tarkoitus,että talossa jatkaa viikosta toiseen jee-jee porukka,joilla ei ole omia mielipiteitä,eikä älyä keskusteluihin?