Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
36281/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Millakin vetää röökiä, hyi hyi

Vierailija
36282/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarina puhuu mitä on muunsukupuoliset mitä myös Runo on. Ei halua kertoa mikä on runon sukupuoli oikeasti.Kas kun puhuu ,että haluaisi oman biologisen lapsen niin antoi ymmärtää ,että sen voi saada Runon kanssa ? Eli Runolla miehen vehkeet ??

Tää on mun mielestä jo tosi asiatonta, että spekuloidaan Runon intiimiasioita. Hän ei ole BB-asukas eikä ole tehnyt valintaa tuoda itseään julkisuuteen ruodittavaksi. Ymmärrän, että muunsukupuolisuus on monelle uusi, outo asia, mutta Runo on yksityishenkilö eikä ansaitse yksityisasioidensa ruotimista keskustelupalstoilla.

Periaatteessa näin, mutta Tarina itse tuonut Runon esiin kymmeniä kertoja talossa ja puhunut hänestä vaikka mitä muuta. Että kyllä se päävastuu on Tarinalla.

Eli sulla ei ole omaa tahtoa ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
36283/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Nyt meni maailma siihen, että ei saa spekuloida ihmisen sukupuolta. Minkä takia joudun sitten käymään naistenvessassa?

Vierailija
36284/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anu on kyllä niin naurettava tuon gluteenittomuutensa kanssa, eilen veti Jalostajan valmisluhapullia tölkissä. Alkanut ärsyttämään koko ihminen, takertuu Hemmiin vain ja ainoastaan siitä syyatä, että tietää Hemmin olevan suosittu, ajattelee varmaan ratsastavansa hänen mukana finaaliin. Melkein riitti äänet jo häätöön, no ehkä ensiviikolla

Just tollainen pelleily pilaa oikeiden keliaakikkojen maineen.

Nytkin Anu sanoi, että voi syödä vähän noita vehnäisiä lihapiirakoita, ei kokonaista, mutta osan.

Tämmöisistä tulee sitten se harhakäsitys etti keliakia olekaan vakava sairaus.

Mun mielestä Anu eilen korosti että hänellä ei ole keliakiaa.

Eihän se ollut jutun pointti vaan se, että Anu tuo nyt julkisuuteen käsitystä, että vaikka on gluteeniton, välillä voi syödä vehnää tai vähäinen gluteeni ei haittaa ja se pilaa koko gluteenittomuus -idean keliaakikkojen osalta ja heitäkin aletaan pitää vaan oikuttelijoina tai kikkailijoina vaikka eivät kestä yhtään gluteenia.

Vierailija
36285/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen ilmaisesta striimistä seurasin (tai paremminkin jouduin seuraamaan) Millan keittiökäyttäytymistä heti kauppareissun jälkeen...

Käsittämättömän ahne, itsekäs ja röyhkeä asukas. Enpä olisi uskonut jos en itse olisi nähnyt vaikka tästähän osa asukkaista ja katsojista on aiemminkin jo maininnut.

Veti naamaansa ensimmäisenä ja eniten. Se omahyväinen ilme kun söi omien karkkiensa lisäksi toisten karkit, sen jälkeen ensimmäisenä suolakurkkujen kimppuun, välillä jogurttia kulhosta, välillä gluteenitonta leipää... pitää kyllä tuo tyttö puolensa moninkertaisesti kun ruoasta ja syömisestä on kyse.

Kiinnitin tähän samaan asiaan huomiota. Ja taas tiuski Villelle, kun laittoivat ruokia kaappiin. Eilen, kun alkoivat syömään lounasta Kevin sanoi Millalle, että säästetään vegeruokaa myös taviksille, sillä heillä ei ollut niin paljoa kuin vegeillä. Eiköhän neiti vetänyt kuitenkin niin valtavan satsin lautaselleen, että poikiakin hämmästytti!

Toi oli jus sillon kun Milla löysi pompulan sieltä ruuasta.Ei syönyt sen jälkeen kuin pari lusikallista ja antoi Kevinille loput

Vai tapahtuko aiemmin.Samana päivänä kuitenkin kun pompulan löytyminen taikinasta.En ihan varma.

Vierailija
36286/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas puhuvat paskasta .

Vierailija
36287/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Starbucks on juutal firma ja ilmaiskahvit palkkiona sieltä.

Vierailija
36288/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos anu ei ole keliaakikko niin mitään ongelmaahan ei ole, kun kevin ja krisu eivät löytäneet gluteenittomia jauhoja. Anuhan voi syödä sitten samaa mitä muutkin

Vierailija
36289/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville taas venäjälässyttää

Vierailija
36290/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anu on kyllä niin naurettava tuon gluteenittomuutensa kanssa, eilen veti Jalostajan valmisluhapullia tölkissä. Alkanut ärsyttämään koko ihminen, takertuu Hemmiin vain ja ainoastaan siitä syyatä, että tietää Hemmin olevan suosittu, ajattelee varmaan ratsastavansa hänen mukana finaaliin. Melkein riitti äänet jo häätöön, no ehkä ensiviikolla

Nytkin Anu sanoi, että voi syödä vähän noita vehnäisiä lihapiirakoita, ei kokonaista, mutta osan.

Onko Anu sanonut olevansa keliaakikko vai suosivansa gluteenitonta ruokavaliota? Kaksi aivan eri asiaa. Itse olen atoopikko, ja olen huomannut, että ihoni pysyy parempana kun jätän ylimääräiset viljat pois, enkä mussuta paljon vehnää. En pidä touhuani pelleilynä, enkä niidenkään keillä on vaikkapa vilja yliherkkyys, ja viljatuotteet pistää masun sekaisin.

Tämä nyt on täysi ohis. Vaikeana atoopikkona alkoi ketuttaa tää keskustelu, kun täällä osa vouhottaa että pelkästään keliaakikot saavat syödä gluteiinitonta ruokaa. Koittakakaa tajuta että se voi olla muillekin sopiva ruokavalio.

Kyllä jokainen tajuaa, että gluteenitonta voi syödä myös huvikseen tai muutenkin kuin keliaakikko, 

silti en tajua tuollaista, että välillä voi syödä vehnää ihan huoletta, esim lihapiirakkaa, mutta  ei voi syödä kaurapuuroa gluteenittomuuteensa vedoten vaan pitää keittää puhdaskaurasta, kyllä siinä vehnälihiksessä on gluteenia aika lailla enemmän kuin kaurapuurossa. Vikuttaa pelleilyltä.

Eikö just joku sanonut, että Anu söi vain osan siitä lihiksestä?

Jos voi syödä gluteenillista ruokaa vain rajallisesti, niin eiköhän saa itse valita mitä gluteenipitoista syö ja minkä vastaavasti jättää pois?

Eli pelkkää pelleilyä, jolla pilaa keliaakikkojen maineen ja heitäkin luullaan vain pelleilijöiksi, he kun eivät voi valita. Kaurahan ei sisällä itsessään gluteenia yhtään toisin kuin vehnä että onhan se erikoista että vehnälihapiirakka maistuu oireetta.

Vierailija
36291/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anun laktoosijuttukin on sellainen, että edes vähälaktoosinen ei kelpaa, laktoosi intolerantikotkin pystyvät sitä käyttämään, mutta itse diagnoosinsa tehnyt Anu ei. Jännä juttu

Vierailija
36292/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Milla kyllä huvittava tapaus, tuo huomionkipeys. Sitä persusta pitää päästä esittelemään vaikkapa ”treenaamalla” keskellä olohuonetta, siihen asti et edes joku kommentoi.

Jukkaa jaksoi herutella niin kauan kun Eevis oli talossa. Nyt on iskenyt silmänsä Hemuliin, vaikka kaikilla tiedossa Hemulin ja Anun hipsutukset ja lähentymiset.

Vierailija
36293/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisulla on luppakorvaakin tullut matkalla.

Vierailija
36294/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Anu on jotenkin nyt yliinnokas tuolla.Hieman vaikuttaa jopa yksinkertaiselta.Jutut noloja.

Pistäpä Jukka ja Anu vierekkäin ja pohdi kumpi on oikeesti yksinkertanen

Ei mun tarvi niitä vierekkäin laittaa ja vertailla.Puhuin nyt Anusta.

Ja minä siitä kumpi on oikeesti yksinkertainen. Kylläpä se menestyvä nainen nyt vituttaa.

No LOL 😂 vai menestyvä nainen... minä arvostan akateemista koulutusta/osaamista, tuo on joku liikunnanohjaaja ja kiinteistönvälittäjä, joita on joka toinen nykyään. Helppo päästä tohon duuniin, mut se onkin sit eri asia kuinka hyvin siinä pärjää...anu on just sellanen joka inhoaa kaikkia muita naisia ja haluaa että kaikki miehet huomaa vaan sen. Siksi äänestää Millaa joka viikko kun kokee sen uhaksi. Inhottava ihminen! Miten niin epävarma voi olla hyvä kiinteistönvälittäjä.. ja btw mä olen eri tyyppi, kun tuo jolle kirjoitit.

Vierailija
36295/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina aivan itse kertonut Runosta vaikka mitä. Todella paljon siihen nähden, että suhde käsittääkseni vain joitakin kuukausia vanha. Verratkaa vaikka Kristianiin ja Tupuun ja Villeen. Aika vähän kertoneet puolisoistaan/seurustelukumppaneistaan. 

Vierailija
36296/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Anu sanonut olevansa keliaakikko vai suosivansa gluteenitonta ruokavaliota? Kaksi aivan eri asiaa. Itse olen atoopikko, ja olen huomannut, että ihoni pysyy parempana kun jätän ylimääräiset viljat pois, enkä mussuta paljon vehnää. En pidä touhuani pelleilynä, enkä niidenkään keillä on vaikkapa vilja yliherkkyys, ja viljatuotteet pistää masun sekaisin.

Tämä nyt on täysi ohis. Vaikeana atoopikkona alkoi ketuttaa tää keskustelu, kun täällä osa vouhottaa että pelkästään keliaakikot saavat syödä gluteiinitonta ruokaa. Koittakakaa tajuta että se voi olla muillekin sopiva ruokavalio.

Kyllä jokainen tajuaa, että gluteenitonta voi syödä myös huvikseen tai muutenkin kuin keliaakikko, 

silti en tajua tuollaista, että välillä voi syödä vehnää ihan huoletta, esim lihapiirakkaa, mutta  ei voi syödä kaurapuuroa gluteenittomuuteensa vedoten vaan pitää keittää puhdaskaurasta, kyllä siinä vehnälihiksessä on gluteenia aika lailla enemmän kuin kaurapuurossa. Vikuttaa pelleilyltä.

Eikö just joku sanonut, että Anu söi vain osan siitä lihiksestä?

Jos voi syödä gluteenillista ruokaa vain rajallisesti, niin eiköhän saa itse valita mitä gluteenipitoista syö ja minkä vastaavasti jättää pois?

Jos voi syödä gluteenillista ruokaa, ei kannata väittää olevansa gluteeniton ja vaatia sitä tiettyjen ruokien kohdalla, etenkin kun vehnässä gluteenia on aina eniten.

Vierailija
36297/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukan vois heittää jo tänään ulos ,ei tee yhtään mitään tuolla ,syömään kyllä jaksoi!!!

Kova paikka kun ei olekkaan se tykätyin hemmo!

Vierailija
36298/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos anu ei ole keliaakikko niin mitään ongelmaahan ei ole, kun kevin ja krisu eivät löytäneet gluteenittomia jauhoja. Anuhan voi syödä sitten samaa mitä muutkin

Mulla on tulehduksellinen suolistosairaus, hyvin aggressiivinen sellainen. En ole keliaakikko, mutta todellakin syön gluteenitonta, vaikka pystyisinkin syömään gluteenia. Mikäli syön gluteenitonta, kipuja on paljon vähemmän/ei ollenkaan, mutta jos syön gluteenia vähänkin liian suuria määriä (jonka olen itse todennut), kivut on ihan helvetilliset. Mua inhottaa sun kaltaset ihmiset, jotka sanovat asioita totuutena tietämättä ihmisten taustoja tai mahdollisia sairauksia. Joten jos mä olisin Anun tilalla, mulle olisi ongelma nuo normijauhot vaikken olekaan keliaakikko. Me ei voida tietää onko Anulla jotain vastaavaa taustalla, joten antakaa olla.

Vierailija
36299/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon paras hetki kun milla antaa jukalle nimeämispisteen ja limanuljaska kuvitteli että pääsee heti painaan sitä sormia napauttamalla kun eevis lähti.. 😂😂😂

Vierailija
36300/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarina puhuu mitä on muunsukupuoliset mitä myös Runo on. Ei halua kertoa mikä on runon sukupuoli oikeasti.Kas kun puhuu ,että haluaisi oman biologisen lapsen niin antoi ymmärtää ,että sen voi saada Runon kanssa ? Eli Runolla miehen vehkeet ??

Tää on mun mielestä jo tosi asiatonta, että spekuloidaan Runon intiimiasioita. Hän ei ole BB-asukas eikä ole tehnyt valintaa tuoda itseään julkisuuteen ruodittavaksi. Ymmärrän, että muunsukupuolisuus on monelle uusi, outo asia, mutta Runo on yksityishenkilö eikä ansaitse yksityisasioidensa ruotimista keskustelupalstoilla.

Aivan samalla tavalla voi spekuloida Runolla kuin muiden asukkaiden vanhemmilla, sisaruksilla, lapsilla, työnantajilla tai exillä/nyxillä.

Ei mun mielestä ole ok spekuloida asukkaiden vanhempien, lasten, työnantajien tai muidenkaan läheisten intiimi- ja yksityisasioita. Elleivät nämä läheiset sitten itse halua astua julkisuuteen, jolloin tilanne on toki eri. Mutta ihmettelisin kyllä siinäkin tapauksessa, miksi ketään kiinnostaa täysin tuntemattoman ihmisen genitaalit. Mua ei ainakaan kiinnosta kuin omani ja kumppanini, muiden haarovälit eivät mulle kuulu.

Genitaalit kiinnostaa eniten ja niiden hygienia, seuraavaksi Tarina voisikin kertoa siitä.

Ketju on lukittu.