BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Yksinkertaiset ihmiset vihaa Tarinaa, kun ei ole pitkäjänteisyyttä kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Muutamaa kaveria ja vanhaa panoa lukuunottamatta Jukka ei euron ääniä saa. Veikkaukseni: Ville 26640, Tarina 18804, Jukka 6.
Ite päräytän ainakin 10k ääniä jukalle firman piikkiin. Kyllä täällä Pohjanmaalla muitakin raha miehiä löytyy tukemaa
Kattoiko joku mitä ostivat kaupasta yöllä.
Tuo Anu on jotenkin nyt yliinnokas tuolla.Hieman vaikuttaa jopa yksinkertaiselta.Jutut noloja.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Anu on jotenkin nyt yliinnokas tuolla.Hieman vaikuttaa jopa yksinkertaiselta.Jutut noloja.
Pistäpä Jukka ja Anu vierekkäin ja pohdi kumpi on oikeesti yksinkertanen
Jukka alkanu nyt selvästikin pelaan ihan kunnolla, yrittää käännyttää kaikkia kaikkia vastaan aina kun on rauhassa jossain pienessä porukassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä se Anu vetelee valmislihapullia, taatusti gluteenia
No mutta Anuhan kertoikin diagnosoineensa itse itselleen tuon gluteenittomuuden,
Kimmo sitä kerran kysyi kun kertoi olevansa tympääntynyt ihmisten itsediagnosoituihin ruokarajoituksiin.
Millasta en ole kuullut, onko keliakia vai huvikseenko tai jostain muusta syystä glutti. Mutta just tuollaiset Anun kaltaiset valesairaat tekee älyttömästi hallaa keliaakikoille, heidän takiaan luullaan monissa ruokapaikoissa, että huvikseen vaan pyydellään gluteenitonta muodin vuoksi ja että aina vähän pystyy vehnää syömään. Mutta oikea keliaakikko ei pysty, ei muruakaan gluteenia.
Millalla oikea keliakia, kuuntelin viimeviikolla kun kertoi Krisulle ja Tupulle keittiössä että vatsa tulee tosi kipeäksi ja saa jopa iho-oireita jos syö viljatuotteita, suolinukka tuhoutuu.
Mä taas kuuntelin kerran kun se ei oikein osannu selittää mitä gluteeni aiheuttaa, mutta voihan se olla vasta vähän aikaa sairastanutkin. Tuolla ei kyllä kontaminaatiottomuus toteudu, kun Anukin on antanut luvan leikata ja voidella tavallisia ja gluteenittomia sämpylöitä samalla veitsellä ja pyörivät samoilla pöydillä
.
Oikeassa olet, ei todellakaan toteudu. Leipomoissakin täytyy olla ihan omat tuotantolinjat gluteenittomille tuotteille ja samoin kotona ellei koko perhe käytä sitten gluteenittomia tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Jukka tajusi panneensa itsensä ulos talosta 30K EUR mahdollisuudesta.
Mä luulen että Jukka on tajunnut jo ajat sitten ettei tuu voittamaan. Vaaleanpunaisten kännyköidenkin äänet menee Hemmille. Miksi muuten puhuisi että ihan sama onko talossa vai ei.
Kauan Youtuben ilmainen live kestää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mun tarvi niitä vierekkäin laittaa ja vertailla.Puhuin nyt Anusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai tänään BB vieraana Amanda Harkimo :D morjesta. Toki on tää parempi kuin Meiju Suvas..
No Amandan haastatteleminen on ihan perusteltua. On ollut itse asukkaana ja Seiskan BB-toimittajana. Tuo Meijun mukana olo ei oikein itselleni aukea. Seuraavaksi Tauski?
Mun mielestä AmanTa oli liian jyrkkä ja puolueellinen. Aika sairasta ettei kestä jonkin ääntä vaan laitettava tv äänettömälle. Toisaalta, en mäkään katso tai kuuntele Amantaa jos ei ole pakko.
Mut Taukki BB-haastatteluun.. :')))))
Repesin.
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa, että kaksinkertaisetkin ihmiset väsyisivät jatkuvaan jaaritteluun ja analysointiin. Harva keskustelee normaalitilanteissa kuten Tarina. Se ei kuulosta aidolta, vaan jotenkin opetellulta. Tosin Tarina on huomattavasti mukautunut jo muihin, eikä yritä muuttaa heitä ja määrätä keskusteluja haluamansa laisiksi. Ehtiiköhän oppimaan siivoamaan myös jälkensä vielä talossa ollessaan. En minä Tarinaa vihaa, mutta en haluaisi työkaveriksikaan!
Jukka ei joudu ulos koska on ainoa mies joka kehtaa harrastaa heteroseksiä talossa, rempseitä naisia on useita niin siksi yleisökin lemppasi Eeviksen ja jo tylsäksi rutiiniksi käyneen jokapäiväjyystön, yleisö haluaa Jukalle uutta puuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mun tarvi niitä vierekkäin laittaa ja vertailla.Puhuin nyt Anusta.
Ja minä siitä kumpi on oikeesti yksinkertainen. Kylläpä se menestyvä nainen nyt vituttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa, että kaksinkertaisetkin ihmiset väsyisivät jatkuvaan jaaritteluun ja analysointiin. Harva keskustelee normaalitilanteissa kuten Tarina. Se ei kuulosta aidolta, vaan jotenkin opetellulta. Tosin Tarina on huomattavasti mukautunut jo muihin, eikä yritä muuttaa heitä ja määrätä keskusteluja haluamansa laisiksi. Ehtiiköhän oppimaan siivoamaan myös jälkensä vielä talossa ollessaan. En minä Tarinaa vihaa, mutta en haluaisi työkaveriksikaan!
Mieluumin kuuntelen tarinan älyllistä keskustelua kuin joka toisen sanan vit...ja tyhjänpäiväistä jatkuvaa typerää läppää.
Vierailija kirjoitti:
ja ehottomasti jukka pois, miettikää miten tuo imelä vetelänaama kuvittelis olevansa pidetty, ellei tippuis, hyi sitä omahyväsyyden määrää.. pois nyt.. eeviksen perään!
Eihän me edes vielä tiedetä mitään Jukasta ilman Eevistä. Nythän tuo vasta pääsee eloon tuolla.
Tuntuu, että olin lähes vastakkaisilla linjoilla Amandan kanssa asukkaista. Toi Amanda ei voinut sietää esim. Tarinan alyysejä. Mun mielestä Tarinalla on ihan fiksua juttua, vaikka runsaasti puhuukin.