BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Itse en kyllä koe Kevininkään olleen kovin hyväksyvä muita näkökulmia kohtaan kuin omiaan. Alkaa komentelemaan muita olemaan sanomatta mitään, hiljaa, kommentoi kokoajan kuinka ei jaksa tällästä keskustelua, ei aio väitellä asiasta, tokaisee näkemyksensä ainoana oikeana näkemyksenä silmiään samalla pyöritellen ja muille tuhahdellen.
Ei sekään vaikuta ihmiseltä, joka on valmis keskustelemaan avoimesti ja muiden näkökulmia hyväksyvästi vaikka ei samaa mieltä olisikaan.
Välillä se juuri vaikuttaa siltä, että suvaitsevaiset ihmiset tekeekin ympyrän takaisin alkuruutuun ja alkaa suuttumaan muista kuin omista näkemyksistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun noilla kaikilla on tavallaan joku " erityisyys", sellainen asia miksi ihmiset pitävät mielenkintoisena niin mikä on Tupun erityisyys?
Tupun erityisyys on se, että hän on niin erilainen kuin muut naiset, ehkä jotenkin perinteisempi ja vanhoillisempi, liekö haettu äitihahmoksi. Hänen pitäisi nyt äkkiä löytää keinot lähestyä muita tai häätö kutsuu.
Totta.
Mulla on Tupua vähän vanhempi ystävä, ja Tupu vaikuttaa häntä paljon vanhemmalta ja nimenomaan myös vanhoillisemmalta.
Tää nyt on tylsää ja perisuomalaista, mutta Tupulle pitäisi nyt antaa viinaa, niin nähtäisiin ehkä jotain uutta Tupusta.
Tupu on kyllä ikäistään vanhemman oloinen ja näköinen. Luulin, että on yli 60v.
Kuinka vanha Tupu on????
54v
Näyttää vanhemmalta . Ihmiset ikääntyy eri tahtia. Yleisesti ottaen jotka ryyppäävät ja tupakoivat tai muuten rankkaa huono avioliitto jne
Vierailija kirjoitti:
Oliko Emman reksi mies vai nainen? Kuumottaakohan häntä että joku kaivaa hänet esiin.
Ai alkaako jotain ranskalaista sisäoppilaitoksen opettajaa kuumottaa ku joku suomalainen ex-oppilas puhuu siitä bb:ssä. Tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te päättelette, että Kimmo on homoseksuaali?
Jotenkin sen vaan näkee ihmisistä, vaikea tarkalleen sanoa, joku puheessa, joku tyylissä olla, joku sen vaan aina viestittää.
Ei todellakaan aina, mutta jos puhut esim. Kevinistä, niin kyllä, Kimmossakaan ei varmaan valtaosa ihmisistä näe mitään normaalista poikkeavaa.
Mulla on Tupua vähän vanhempi ystävä, ja Tupu vaikuttaa häntä paljon vanhemmalta ja nimenomaan myös vanhoillisemmalta.
Kiroilu ja saparot eivät nuorennakaan ketään, sen sijaan saavat vaikuttamaan epävarmalta ja miellyttämään pyrkivältä.
Tuonne saisi tulla fiksu nuori joka opiskelee teologisessa tai jo valmistunut joka on empaattinen ja humaani.
Vierailija kirjoitti:
Yöks kirjoitti:
Meni Bb pilalle heti kun jotkut bylsii. Mielummin siveyden sipuli kuin kiimainen ja himokas helppo nakki
Seksi on ihan samanlainen perustarve kuin ruoka ja juomakin. Ei seksin harrastamisessa ole mitään pahaa tai syntistä, se on ihan normaalia, luonnollista ja varsin kivaa jopa.
Ilman seksiä harvempi kuolee.
Seksi on kyllä ihan normaalia, luonnollista ja se voi olla varsin kivaakin.
Perustarve kuin ruoka ja juoma, se ei ole.
Villen mielestä on pervoa kutsua jotain miestä daddyksi (eli iskäksi). Just saying...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun noilla kaikilla on tavallaan joku " erityisyys", sellainen asia miksi ihmiset pitävät mielenkintoisena niin mikä on Tupun erityisyys?
Tupun erityisyys on se, että hän on niin erilainen kuin muut naiset, ehkä jotenkin perinteisempi ja vanhoillisempi, liekö haettu äitihahmoksi. Hänen pitäisi nyt äkkiä löytää keinot lähestyä muita tai häätö kutsuu.
Totta.
Tää nyt on tylsää ja perisuomalaista, mutta Tupulle pitäisi nyt antaa viinaa, niin nähtäisiin ehkä jotain uutta Tupusta.
Tupu on kyllä ikäistään vanhemman oloinen ja näköinen. Luulin, että on yli 60v.
Kuinka vanha Tupu on????
54v
Näyttää vanhemmalta . Ihmiset ikääntyy eri tahtia. Yleisesti ottaen jotka ryyppäävät ja tupakoivat tai muuten rankkaa huono avioliitto jne
Tai sit sillä on vain nopeasti ikääntyvän geenit. En mä esim. ryyppää, tupakoi tai elä rankkaa elämää, mutta näytän kymmenen vuotta ikäistäni vanhemmalta.
Kimmohan itse haastattelussa sanoi olevansa homo.
Sauna tänään lämpiämään että saavat liat pois.
Vierailija kirjoitti:
Opettelelukemaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erinlainenuskova kirjoitti:
En tykkää et kaikkia uskovia herjataan ja solvataan ja yleistetään Villen takia. Uskovia on erinlaisia.
Itse en tykkää kans sellaisesta suu vaahdossa tuputtamisesta. Arvostaisin ihmistä ihmisenä vaikka ei olisi eri mieltä asioista. Ok, avioliiton ulkopuolinen seksi on syntiä. Itsekin siihen sortunut vaikka mielestäni rakastelu, paneskelu ja bylsiminen on eri asioita, jos rakastaa esim toista aidosti ja koko sydämestään ja harrastaa seksiä vaikka ei olisi aviossa niin mielestäni se ei ole väärin,
Kun taas et paneskellaan vaikka ja ketä kiiman himoissa ja aina eri ihmisen kanssa
Se on erilainen.
No mut sähän oot sit paljon parempi ihminen ku kaikki muut näköjään.
Ootko pikkuisen yksinkertainen, käsität tahallaan väärin:D yleensäkin kun yrittää olla eri mieltä asioista niin käsitetään tahallaan väärin ja loukkaannutaan. Esim kirjoitinko missään vaiheessa että olen parempi ihminen? No en. Kannattaisi opetella lukemaan ja ottamaan asioista selvää. Ihmisillä on suppea käsitys raamatusta ja uskosta ylipäätänsä, pääasia tuntuu olevan et kunhan saa loukata ja solvata toisen uskoa ja niputtaa samaan nippuun kaikki. LUE UUDESTAAN: USKOVIA ON ERINLAISIA, ON ERINLAINEN LUINNE, PERSOONA JA MIELIPITEET
erilaisia
erinlainen ei ole sana
sitäpaitsi se on erininlainen
t. Jonna
Perjantai on siivouspäivä ja asukkaat saavat tehtäväksi siivota talon. Tekevätköhän kaikki osansa vai luistaako joku vaivihkaa yhteisestä tehtävästä?
Onko tuo pari tuntenut jo aiemmin toisensa?
Vierailija kirjoitti:
Tarina ei usko, että edes psykopaatilta puuttuu absoluuttisesti empatia (että olisi "empatiattomien kategoriassa"), vaan että on janalla vain toisessa päässä empatiakyvyssä kuin ne, joilla on korkea empatiakyky tms. Hänen mielestään ei ole mitään kaksijakoisia kategorioita "empatiakykyinen" ja "empatiakyvytön", vaan ihmiset ovat tässä ominaisuudessa, kuten janalla.
Eikö tämä nyt ole vaan epätosi ihan tieteellisestikin.
Kuka joutuu siivoamaan vessan?
Vierailija kirjoitti:
Kiroilu ja saparot eivät nuorennakaan ketään, sen sijaan saavat vaikuttamaan epävarmalta ja miellyttämään pyrkivältä.
Silmänympärys leikkaus vois nuorentaa. Aikoinaan eräs pääministeri sai yhteiskunnalta leikkauksen kun pussit lurpahti yläluomelta. Teki toki rankkaa duunia meidän kaikkien hyväksi. Oisko ollut 80 luvulla. 90 luvulla oli paha lama.
onko kenelläkään tietoja osallisujien sukunimistä
Vierailija kirjoitti:
Emma paljasti huoranneensa rahasta.
Tämä on kyllä yllättävä tieto.
Itsekin sain ostotarjouksen yllättäen keskellä päivää ruokakaupan parkkipaikalla, kun kävelin autolta kauppaan päin. Järkytykseltäni osasin vain sanoa, että "Ei kiitos".
Tarjouksen tehnyt mies oli vielä järkyttyneempi kuin minä, "Miten niin ei? Ihan oikeasti, minä maksan. Mitä sä tolla tarkoitat, minä maksan kyllä. Miten niin ei?"
Oliko Emman reksi mies vai nainen? Kuumottaakohan häntä että joku kaivaa hänet esiin.