BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Kenellä miehellä mojovin meisseli? Myöhästyin taas tänään suihkuhetkistä. VArmaan Jukalla on oiva lerssi, Timolla mehevä patukka. Mutta mites muut?
Kevinillä on niin käyrä ja pitkä nenä, että varmaan on aikamoinen letku hameen alla.
Ilmankos on hameet olleet pitkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikö Emma ole lesbo?
feikkilepakko se on kuten toi Tarinakin... vaistoan että heille on vain liian normaalia olla hetero, pakko olla jotain spesiaalimpaa...
Ai oikein *vaistoat*? Tunnet Tarinan ja Emman paremmin kuin he itse, vaikka olet nähnyt heidät vain parina päivänä telkkarissa.
Kokeile itse vaihtaa seksuaalista suuntautumista, niin näet ettei se onnistu. Ihmiset tykkäävät siitä mistä tykkäävät. On täysin epärelevanttia, onko se seksuaalisuus yhteiskunnan mielestä "normaali" vai ei.
Minä vaistoan, että suuri osa tässä ketjussa olevista heteroista on itse huomionkipeitä pässejä, joita harmittaa kun sateenkaari-ihmiset saavat joskus huomiota.
Kuules idiootti, normaalilla tarkoitetaan sitä mitä normaali tarkoittaa, eli asiaa joka on yleisempi, normaali. Lesbous on marginaalia, eli ei normaalia, vaan epänormaalia käytöstä.
Ja minulla ei ole mitään lesboja vastaan, mutta kyllä vähän kummallista on, että nämä kuplaihmiset aina saavat päähänsä olla kaikenlaista muuta, kunhan vain eivät ole normaaleja, eli heteroita.
Mutta kuka sitten on "oikeasti" lesbo, jos Tarina ja Emma ovat "feikkilepakoita"? Onko sulla joku keino mitata sitä?
Tarinahan ei edes ole lesbo vaan biseksuaali, tai panseksuaali (tykkää ihmisistä riippumatta sukupuolesta).
Uskotko kaiken mitä se suustaan päästelee? :D Seuraavaksi sanoo olevansa mies naisen ruumiissa, ja sinä nyökyttelet.
Tunnetko Tarinan hyvinkin, kun kerran tiedät että hän valehtelee?
Jos hän kokisi olevansa mies niin totta kai hyväksyisin sen. Miksi ei?
tuolla kauppakeskuksessa oli palohälytys kun nuo kutsuttiin pihalle. ip lehdissä.
Aika köyhää ois jos tuolla ois love islandin ihmiset.
onko tosta emmasta ollu taas mitään hyötyä. yhden naulan taisi hakata laiskasti ja nyt makaa taas.
Vierailija kirjoitti:
kevin asunut suomessa 3-vuotiaasta asti mutta hänellä ei ole suomen passia, how?
Koska hän ei ole Suomen kansalainen? Luultavasti Viron kansalainen tai vanhempiensa kotimaan, jos se ei ole Viro (hiukan eksoottinen ulkonäkö, että voisi olla jostain entisestä neukkutasavallasta lähtöisin). Eilisessä lähetyksessä taisi sanoa esittelykierroksella, että kansalaisuushakemus on vetämässä.
Mököttääkö toi Tupu tosta vankihommasta nyt? En oo tänään aikasemmin kattonut.
Vierailija kirjoitti:
Oisin kasannut 3 minuutissa tuon huussin. Tai siis puoli tuntia kun olisin juonut kaksi kaljaa ja lopun aikaa raapinut persettä. hähää.
Niinpä. Asukkaista yksi olisi voinut rakentaa ja osa lopuista olisi juonut kaljaa ja loput raapineet perseitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä nyt menee sateenkaariseksuaalisuuden tunteeseen. Musta on hienoa että talossa keskustellaan kerrankin ajan kanssa politiikasta, sukupuolesta ja uskonnosta ja niihin tulee monta näkökulmaa. Veikkaan että keskustelut ovat alkutohinaa ja ne laantuvat kun ei tarvitse enää käännyttää muita omaan näkökulmaansa
Onko talossa ollut KOSKAAN kahden miehen välistä seksiä?
kyllä se ville vielä vie kevinin neitsyyden.
En halua että sitä näytetään.
Kevin ja helmeri nauttii kun olevat vierekkäin rakentamassa huussia, katsokaa
Vierailija kirjoitti:
Ohjeisiin vissiin kuului, että ei saa näyttää iloiselta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
feikkilepakko se on kuten toi Tarinakin... vaistoan että heille on vain liian normaalia olla hetero, pakko olla jotain spesiaalimpaa...
Ai oikein *vaistoat*? Tunnet Tarinan ja Emman paremmin kuin he itse, vaikka olet nähnyt heidät vain parina päivänä telkkarissa.
Kokeile itse vaihtaa seksuaalista suuntautumista, niin näet ettei se onnistu. Ihmiset tykkäävät siitä mistä tykkäävät. On täysin epärelevanttia, onko se seksuaalisuus yhteiskunnan mielestä "normaali" vai ei.
Minä vaistoan, että suuri osa tässä ketjussa olevista heteroista on itse huomionkipeitä pässejä, joita harmittaa kun sateenkaari-ihmiset saavat joskus huomiota.
Kuules idiootti, normaalilla tarkoitetaan sitä mitä normaali tarkoittaa, eli asiaa joka on yleisempi, normaali. Lesbous on marginaalia, eli ei normaalia, vaan epänormaalia käytöstä.
Ja minulla ei ole mitään lesboja vastaan, mutta kyllä vähän kummallista on, että nämä kuplaihmiset aina saavat päähänsä olla kaikenlaista muuta, kunhan vain eivät ole normaaleja, eli heteroita.
Mutta kuka sitten on "oikeasti" lesbo, jos Tarina ja Emma ovat "feikkilepakoita"? Onko sulla joku keino mitata sitä?
Tarinahan ei edes ole lesbo vaan biseksuaali, tai panseksuaali (tykkää ihmisistä riippumatta sukupuolesta).
Uskotko kaiken mitä se suustaan päästelee? :D Seuraavaksi sanoo olevansa mies naisen ruumiissa, ja sinä nyökyttelet.
Uskoisitko sen?
Minä en, koska se ei olisi totta.
oho, emma on tekevinään jotain.
Vierailija kirjoitti:
Tupu on huomannut, että nyt hän onkin taas lastentarhassa. Noi muut on niin paljon nuorempia kuin Tupu, että ei varmasti kaikki ole hänelle ihan mieluisaa mieltää.
Miettii, että mitähän tästä kaikesta oikein tulee näiden sählääjen kanssa. Ei elämä BB talossa ehkä oikein ollutkaan semmosta kuin hän oli kuvitellut.
Luulis, että noi vanhemmat asukit vois vähän tsempata toisiaan että ei pää ala hajoon jo heti alkumetreillä.
Miks ne ei käytä tota porakonetta 😂😂 Kevin kyl ahkerana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisin kasannut 3 minuutissa tuon huussin. Tai siis puoli tuntia kun olisin juonut kaksi kaljaa ja lopun aikaa raapinut persettä. hähää.
Niinpä. Asukkaista yksi olisi voinut rakentaa ja osa lopuista olisi juonut kaljaa ja loput raapineet perseitään.
Olisvat juoneet toisella kädellä kaljaa ja toisella rapsutelleet vierustoverin persettä. Ite vanhana alkkis karvaperseenä en ainekaan pystyis kattelemaan jos joku jäis ilman🍻
Miten niille banaanikärpäsille kävi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskoisitko sen?
Minä en, koska se ei olisi totta.
En jaksa enää tätä jankkaavaa keskustelua. Sanon sinulle sen, mitä haluat kuulla: tiedät itse paremmin kuin muut, mikä heidän "todellinen" seksuaalisuutensa ja sukupuoli-identiteettinsä on. Jotenkin sulla on vain selvänäkijän kyky ja pystyt katsomaan toisten sieluun ja näkemään, milloin joku teeskentelee.
Krisu liekeissä...