Miksei balettitanssijoilla ole rintoja? Vai onko se niin, etteivät isorintaiset pärjää balettitanssijoina?
Toisin kuin erheellisesti luullaan, balettitanssijat eivät todellakaan ole mitään anorektikoita, vaan syövät hyvin paljon ja ovat lihaksikkaita. Toki siroja, mutta baletti on kuluttava ja vaativa laji. Miksei balettitanssijoilla ole kuitenkaan rintoja? Ovat useimmiten niin pienirintaisia, etteivät käytä edes rintaliivejä. Mistä tämä johtuu?
Kommentit (94)
Tissit nyt ovat läskiä. Eipä sitä ole balleriinoilla muuallakaan. Kulutus on vähän kovempi kuin keskiverto av-mammoilla.
Vedä itse rasvaprosentti minimiin ja katso miten käy =)
Kulutus on kova ja energian sisäänotto minimissä. Rasvaprosentti hormonaalisesti epäterveellä tasolla. Ei ole keholla varaa rintoihin.
Ykkönen jatkaa: balettitanssijoiden ruokavalio ja suhde ruokaan ei myöskään todellakaan ole niin terve kuin ap luulee. Syömishäiriöt kukoistavat lajissa, jossa ihannoidaan hoikkuutta.
Usein rinnat koostuu rasvakudoksesta. Rasvaprosentti on heillä todella alhainen.
Eipä muillakaan treenaavilla ole jos ei ole kirurgin veitsen alla käyty. Ihmeellinen kysymys kun kerran olet tietoinen että vartalonsa tiukkaa lihasta.
Siellä ihannoidaan tietynlaista ruumiinrakennetta ja rasvaprosentti on kouluikäisestä alkaen hyvin alhainen.
Vierailija kirjoitti:
Vedä itse rasvaprosentti minimiin ja katso miten käy =)
Ei se kaikilta onnistu jos rasva kuitenkin kertyy rintoihin. Jotkut balettitanssijat ovat niitä leikkauttaneetkin pois, vaikkeivat siitä julkisuudessa puhu.
Koska balettitanssijamiehet eivät tykkää tisseistä eivätkä jaksa nostaa naista, jolla on tissit?
Mistä olet saanut käsityksen että syövät hyvin paljon?
Eipä niitä taida olla muillakaan, joilla rasvaprosentti on aivan minimissään. Vai oletko nähnyt olympialaisissa naisvoimistelijoita, joilla on rinnat? Kaikessa urheilussa huipulla on naisilla rasvaprosentti siinä pisteessä, että rintoja ei ole. Katso vaikka Eva Wahlströmiä uransa huipulla ja kerro näetkö rintoja.
Ok, eli heillä on siis epäterveellisen alhainen rasvaprosentti? Jotenkin vertaan heitä hyväkuntoisiin naisiin, jotka harrastavat esim. juoksua. Heilläkin rasvaprosentti voi olla alhainen, mutta silti löytyy rinnat. Ehkä siis balettitanssijoilla ei ole sitäkään vähää rasvaa?
Esim. tässä hoikka ja lihaksikas juoksijanainen, jolla on kuitenkin rinnat: https://cdn.skim.gs/image/upload/v1528864780/ezuvejgwb39ncbuqejz3.jpg
Mistä sä tiedät että tuo mainoskuva on juoksijattaresta?
Vierailija kirjoitti:
Tunnen pari balettitanssijaa ja he kyllä syövät reippaasti enemmän kuin minä. Olen itse ylipainoinen ja yritän laihduttaa. Syön noin 1500kcal päivässä ja tarkkailen syömisiäni. Nuo ballerinat vetelevät suruttaa pizzaa ja pastaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
No se juoksee. Voi se olla kuulantyöntäjäkin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen pari balettitanssijaa ja he kyllä syövät reippaasti enemmän kuin minä. Olen itse ylipainoinen ja yritän laihduttaa. Syön noin 1500kcal päivässä ja tarkkailen syömisiäni. Nuo ballerinat vetelevät suruttaa pizzaa ja pastaa.
ap
Tai syövät suruunsa.
Vierailija kirjoitti:
Uskotko mainoksien olevan totta?
Minkä mainoksien? Olen nähnyt ballerinoja ihan oikeassa elämässä, juoksijoita myös.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se juoksee. Voi se olla kuulantyöntäjäkin.
ap
Tahi joogi.
Koska rasvaprosentti on todella alhainen ja rinnat koostuvat enimmäkseen rasvakudoksesta.