Miksi joistakin ihmisistä tulee "sellainen tunne" ?
Siis jotkut tyypit jotenkin heti kolahtavat. Puhun nyt ihastumisesta/hullaantumisesta.
Ja sit kuitenkin useimmiten se tunne on väärä, tai vastapuoli ei tunne samanlaisia fiiliksiä minusta.
Esimerkkinä yksi tapaus, josta tuli tavatessa sellainen olo, kuin tämä olisi tarkoitettu minulle. Ihastuin heti ja olin pettynyt, kun tämä oli varattu. Tästä huolimatta yritin ja jouduin pettymään. Vastapuoli ignoorasi minut täysin. Masennuin ja minulla kesti monta vuotta päästä tästä yli, edelleen sydän flippaa kun näen hänet.
Miksi minulle tuli tällainen erittäin vahva tuntemus, vaikka se oli vain erehdys?
Nyt on uusi tapaus. SE tyyppi on tosi ystävällinen ja aina hymyilee kun näkee minut. Ihan varmasti taas luen väärin signaalit. :( Ja oli muuten hemmetin noloa yrittää varattua pokata itselle.
Kommentit (3)
Koska se on kaikki sinun päässäsi. Heissä on jokin juttu, piirre, joka iskee sinuun. Se ei kuitenkaan millään tavalla takaa, että he tuntevat samoin sinua kohtaan.
Minulle olisi tarjolla vaimo, mutta olen ollut sinkku jo 10 vuotta ja en tiedä haluanko enää koskaan seurustella, koska olen niin tottunut olemaan yksin. En luultavasti koskaan edes osaa/pysty rakastamaan ketään, tai edes ihastumaan. Tämä vaimoehdokas on kyllä kaunis ja vielä lisäksi 17-v minua nuorempi. Entä jos en tunne mitään? Miksi minun kannattaisi mennä naimisiin hänen kanssaan? Olen 44-v mies.
Minulle tulee ihmisistä sellaisia tunteita, että jotkin heistä ovat epärehellisiä ja,heitä pitää varoa. Kaikki nä tyntemukset ovat osoittautuneet todeksi. Hyvin usein tiedän miksi on tapahtunut jotakin ja se on outoa.