Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

monet ateistit pitävät Jumalaa sadistina ja sehän on lapsellista paskaa!1

valamon munkki Iivana JULMA
29.08.2019 |

olipa kerran ristiretket jotka homopaavi keksi lällätilää siksi en usko jumalaan koska jumala on sadisti ja tappaa ihmisiä"

totuus on näin

sinä olet syntinen ja Jumala sovitti jo syntisi ristillä, ongelma on ettet ole uskon sisällä vaan ulkopuolella

1. Joh. 4:8

Joka ei rakasta, se ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus.
1. Joh. 4:9

Siinä ilmestyi meille Jumalan rakkaus, että Jumala lähetti ainokaisen Poikansa maailmaan, että me eläisimme hänen kauttansa.
1. Joh. 4:16

Ja me olemme oppineet tuntemaan ja me uskomme sen rakkauden, mikä Jumalalla on meihin. Jumala on rakkaus, ja joka pysyy rakkaudessa, se pysyy Jumalassa, ja Jumala pysyy hänessä.

room 13: 10 Rakkaus ei tee lähimmäiselle mitään pahaa. Sentähden on rakkaus lain täyttämys.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://raamattu.fi/raamattu/KR92/2KI.2/2-kuninkaiden-kirja-2

»23Elias lähti Beteliin. Kun hän nousi rinnettä, kaupungista tuli pikkupoikia, jotka pitivät häntä pilkkanaan ja huusivat hänelle: »Tule tänne, kaljupää! Tule tänne, kaljupää!

» 24Hän kääntyi katsomaan pilkkaajiaan ja kirosi heidät Herran nimeen. Heti tuli metsästä kaksi karhua, ja ne raatelivat neljäkymmentäkaksi poikaa kuoliaaksi.

»25Elias jatkoi matkaansa Karmelinvuorelle ja palasi sieltä Samariaan.

Sellainen reilu jätkä.

Vierailija
2/9 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

laki kiroaa ihmisen

Gal. 3:10 

Sillä kaikki, jotka perustautuvat lain tekoihin, ovat kirouksen alaisia; sillä kirjoitettu on: "Kirottu olkoon jokainen, joka ei pysy kaikessa, mikä on kirjoitettuna lain kirjassa, niin että hän sen tekee".

siksi tarvgitaan Pyhä Henki ja Jeesus että voi elää armosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateistit eivät pidä jumalaa yhtään minään eivätkä uhraa koko harhalle yhtään ajatusta.

Vierailija
4/9 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet? Oisko unohtunu?

Vierailija
5/9 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://raamattu.fi/raamattu/KR92/2KI.2/2-kuninkaiden-kirja-2

»23Elias lähti Beteliin. Kun hän nousi rinnettä, kaupungista tuli pikkupoikia, jotka pitivät häntä pilkkanaan ja huusivat hänelle: »Tule tänne, kaljupää! Tule tänne, kaljupää!

» 24Hän kääntyi katsomaan pilkkaajiaan ja kirosi heidät Herran nimeen. Heti tuli metsästä kaksi karhua, ja ne raatelivat neljäkymmentäkaksi poikaa kuoliaaksi.

»25Elias jatkoi matkaansa Karmelinvuorelle ja palasi sieltä Samariaan.

Sellainen reilu jätkä.

noiin käy lopunaikana kun homoraiskari jengit liikkuu kadulla, kiroan hewidät ja kuolevat siihen paikkaan

ilm 11 

1 Ja minulle annettiin sauvan kaltainen ruoko ja sanottiin: "Nouse ja mittaa Jumalan temppeli ja alttari ja ne, jotka siinä kumartaen rukoilevat.

2 Mutta temppelin ulkopuolella oleva esikartano erota pois, äläkä sitä mittaa, sillä se on annettu pakanakansoille; ja he tallaavat pyhää kaupunkia neljäkymmentäkaksi kuukautta.

3 Ja minä annan kahdelle todistajalleni toimeksi säkkipukuihin puettuina profetoida tuhannen kahdensadan kuudenkymmenen päivän ajan."

4 Nämä ovat ne kaksi öljypuuta ja ne kaksi lampunjalkaa, jotka seisovat maan Herran edessä.

5 Ja jos joku tahtoo heitä vahingoittaa, lähtee tuli heidän suustaan ja kuluttaa heidän vihollisensa; ja jos joku tahtoo heitä vahingoittaa, on hän saava surmansa sillä tavalla.

Vierailija
6/9 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateistit eivät usko jumalan olemassa oloon, joten on täysin mahdotonta ajatella jumalaa yhtään minään.

Vierailija
7/9 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni asteisti on lukenut raamatun toisin kuin uskovat, joten ateistit tietää mitä siellä on. Siitäkin on apua kun laittaa Jumalan ihmisen rooliin ja kysyy kysymyksiä. Jos Jumala olisi ihminen niin olisiko ok. tyyppi joka kiduttaa muita tai painostaa tappamaan lapsensa? Aina kun joku ei ole mieliksi niin kostaa tappamalla viattomia ihmisiä? Tai onko sellainen kiva tyyppi joka tekee paskamaisia juttuja muille ja sen jälkeen tulee sanomaan että uhrasin poikani joka ei oikeasti olekaan kuollut, koska te olette olleet niin ilkeitä? Te olitte ennen minun lapsia mutta vaihdoinkin porukkaa ja dissaan nyt teitä ja olettekin väärässä. Uskokaa miten ihana minä olen kaiken tämän jälkeen. Entisiä pahuuksiani ei saa muistella koska pesin nyt käteni siitä hommasta. Minulla on nyt uusi jengi joka palvoo minua. No ei tietenkään ole vaan täysi narsisti psykohan sellainen on ja koittaa aivopestä kaikki.  No miksi Jumala sitten ei olisi psyko jos tekee niin? Se katsos vaatii älliä ja moraalin nähdä että keisarilla ei ole vaatteita. 

Vierailija
8/9 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

pian alkaa pedon aika

Ilm. 12:11 

Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti.

Vierailija
9/9 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah, en minä ole ateisti, koska vihaisin jumalaa. Minä en usko jumalaan. Siinä on vissi ero.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme