Te joilla on joku elämää nopeassa tahdissa muuttava sairaus tai vaiva
Miten pärjäilette? Miten pystytte olemaan pelkäämättä pahenemisjaksoja tai kohtauksia tai mitä kullakin voi olla. Itselläni tapahtui terveydessä nopea yllättävä muutos ja kyllä tämä on ollut rankempaa kuin aluksi kuvittelin vaikkei oma vaivani ole edes henkeä uhkaava. Pelkään päivittäin sitä hetkeä jos sama toistuu ja tulee lisää ja pahempia vaurioita. Joskus mietin että olisi parempi että pahin skenaario tapahtuisi jo, voisi lopettaa odottamisen ja pelkäämisen. Tai ehkä se ei tapahdu koskaan uudestaan. Muutenkin tarkkailen nyt kehoani paljon enemmän kuin ennen.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Sairastan silmäsairautta, joka sokeuttaa minut kokonaan. Se etenee melko nopeasti ja siihen ei ole parannuskeinoa toistaiseksi. Paljon aikaa on mennyt uuden opetteluun ja henkisellä puolella asian prosessointiin, vaikka olen oppinut jo ymmärtämään että näkövammaisuus ei ole maailmanloppu ja olen kiitollinen ettei kyseessä ole hengenvaarallinen sairaus.
Vähän samantapainen asia mulla mutta tuo on kyllä vielä paljon, paljon rankempaa. Miten olet ihan käytännössä työstänyt asiaa henkisellä puolella? Ap
Sairastan silmäsairautta, joka sokeuttaa minut kokonaan. Se etenee melko nopeasti ja siihen ei ole parannuskeinoa toistaiseksi. Paljon aikaa on mennyt uuden opetteluun ja henkisellä puolella asian prosessointiin, vaikka olen oppinut jo ymmärtämään että näkövammaisuus ei ole maailmanloppu ja olen kiitollinen ettei kyseessä ole hengenvaarallinen sairaus.