Millainen nenäsi on?
Oletko tyytyväinen?
Omassani on lyhyt nenänvarsi, niin että nenä jää melko pystyksi, hiukan samanlainen kuin joillain vauvoilla. Sieraimet ovat isohkot. Nenän leveys on sellainen tavallinen, ei kapea eikä leveä, nenänvarsi on kapea. Ajatukseni nenästäni ovat ristiriitaiset, joskus tykkään paljon ja joskus tuntuu, että tämä on hirvein klyyvari maailmassa. Juuri nyt ihan tykkään.
Kommentit (16)
Tuskin on kauneusstandardien mukainen, mutta ihan sama. En vaivaa päätäni sillä, miltä nenäni näyttää.
Kuulemma ruma. Minusta ihan toimiva. Ilma kulkee ja hengitys pelaa.
Onhan se nökerö, mutta minulle kelpaa.
Kysyin mieheltäni ja hän sanoi että suloinen, sopiva ja hiukan pisamainen. Omasta mielestäni nenäni sopii tähän naamaan hyvin, en vaihtaisi. Ei ole pysty eikä liian leveä.
Kapeavartinen, teräväkärkinen hyppyri kaarevin sieraimin, ei pitkä eikä lyhyt. Eipä kävele nenäkaksosia vastaan. Tää on just mun ja hyvä niin. Tykkään aina, kunhan olen meikannut nenänpielet, jotka punoittavat herkästi.
Vähän liian leveä. On nenäkompleksi, mutta oppinut elämään tämän kanssa ja rakastamaan muita kohtia kehossani :)
Vaikea kuvailla. Aika kapea. Sivuprofiili on aivan suora paitsi nenänpää on vähän pystympi. Edestäpäin nenä kapenee ylhäältä sekä nenänpään ja varren välissä. Sieraimet ovat hiukka kolmion malliset. Nenänpää ei ole aivan symmetrinen. Tykkään kovasti ja nenä sopii naamaani vaikkei ole ihan täydellinen.
Tolppanokka, sanoo äitini.
Suora, yllättävän pitkä, sopusuhtainen.
Kapea, loiva hyppyri. Sopii naamariin. Olen tyytyväinen.
Sellainen joka ei yhtään sovi naamaani. Korvat on ainoa kohta joita voi suht normaaliksi mainostaa.
Terveisin Naispelko26
Minulla nenä on yksi niitä paikkoja, jossa ei mielestäni ole mitään vikaa.
Ruma. Sivusta ok mutta edestä ei. Lyhyt ja leveä, ei kuitenkaan ns. perunamallia. Vaikea kuvailla. Aina olen nenääni inhonnut vaikka minkä tälle voi.
Kuulemma kadehdittavan kaunis. Nenäni on suora, ei iso eikä pieni, klassinen. Siihen se ilo sitten loppuukin. Minulla on usein allergista nuhaa.
Nykerö, suuret sieraimet, mustapäitä, punoittaa tilanteessa kuin tilanteessa.
Ihan sievä. Ei ole nenäkompleksia.