Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hankkia statusvaimo?

Vierailija
28.08.2019 |

Lähetin mun frendille hauskan kuvan ja frendi vastas että minulla on kadehdittava taito pitää hauskaa yksin! Ei mitään kommenttia mun uudesta lelusta, viittaus vaan että oon outolintu kun oon sikku. Oon 44mies, suomalaisten hyvien korkeakoulujen menestynyt puurtelija mutta tosiaan yksin viihtyvä enimmäkseen. Naikkosia on tähän matkalle mahtunut mutta ei mitään sitoutumuksia epäonnistuneen ensiviritelmän jälkeen.
Ottaisin mielelläni statusvaimon joka varmaankin olisi myös aito ystävä, lapsikin olisi kyllä mukava ja naikkosen edut, en tosiaan ole sillain pihtari- kysykää suvulta ja kavereilta, vaan oikein kylvän hyvinvointia ympärilleni.
Mutta en ehkä kykene rakastumaan.
Tai ehkä kykenisi, jonkun pitäisi vaan ehkä aluksi suostua sillain statusvaimoksi että hänet ehtisi kunnolla huomata. Oon kai kylmä mutta toisaalta kukaan ei pilkkaa mun projekteja- ne ei voi ja sitten vittuillaan kun ei ole statusvaimoa. Mimmit hei, apua!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala sugar daddyksi!

Vierailija
2/19 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailta. Tumma ja uhkea. Kyllä on toiset miehet kateellisia kun sellaista kaupungilla kävellytät. Suomalaiset naiset eivät erotu Suomessa, joten edustukseen ulkomaalainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provosi paljastaa yksi tekijä: korkeakouluista menestynyt puurtaja.

Niitä ei Suomen varakkaimpien listalla näe. Syitä on varmasti monia, mutta korkeakoulutettu harvemmin ottaa isoa riskiä. Ja vain iso riski on usein avain menestymiseen.

Katso huviksesi Suomen rikkaita. Ei siellä ole Topi Sukari, Kyösti Kakkonen tai Vesa Keskinen koulumenestyksellä brassaillut. Se on melkein päinvastoin.

Että onnea provoosi.

Vierailija
4/19 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittääkö 44-vuotias ikämies naisia nolosti naikkosiksi?

Ehdotan, että elät yksin ja käytät AINA kondomia, jos saat ostettua seuraa.

Vierailija
5/19 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh? Kyllä, uskon, että olet aika outo. Itsekään en ole noin outo.

Vierailija
6/19 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeksi seurustelin yhn kanssa, nauroin koko matkan lelukauppaan mutta mimmi oli seko. Nykyään katselen aina lasten kanssa liikkuvia NAIKKOSIA koska siten saisin koko paketin- kyse on statusvaimosta, ei mistään tarpeesta. Siis antaisin hyvät puitteet.

Ap.

Vierailija
7/19 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki statusta.

Vierailija
8/19 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provosi paljastaa yksi tekijä: korkeakouluista menestynyt puurtaja.

Niitä ei Suomen varakkaimpien listalla näe. Syitä on varmasti monia, mutta korkeakoulutettu harvemmin ottaa isoa riskiä. Ja vain iso riski on usein avain menestymiseen.

Katso huviksesi Suomen rikkaita. Ei siellä ole Topi Sukari, Kyösti Kakkonen tai Vesa Keskinen koulumenestyksellä brassaillut. Se on melkein päinvastoin.

Että onnea provoosi.

työttömät ei tajua mitä on (vauras) keskiluokka joka heidät elättää

Vierailija
9/19 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hyvännäköinen nörttinainen? Unohtakaa lapset.

Vierailija
10/19 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaipaamasi naikkosen ei tarvitsisi harrastaa seksiä kanssasi? Tai asua samassa taloudessa (sinullahan lienee varakkaana puurtajana useita asuntoja)? Lähinnä vain edustaa käsipuolessasi joissain juhlissa tms?

Vierailija
11/19 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun varsinainen unelma ois pelastaa joku lapsi adoptiolla köyhyydeltä jostain orpokodista. Nuorena jo pelastin yhden lapsen kerran hukkumiselta joten olen ikään kuin ihmiskummi mutta en kyllä unohda lapsia.

Ap.

Vierailija
12/19 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kaipaamasi naikkosen ei tarvitsisi harrastaa seksiä kanssasi? Tai asua samassa taloudessa (sinullahan lienee varakkaana puurtajana useita asuntoja)? Lähinnä vain edustaa käsipuolessasi joissain juhlissa tms?

niin, tänään veneeltä johon mun uusi lelu liittyi. mua pidetään outona mutta itsestä ois vielä oudompaa olla jonkun kanssa josta syystä ajattelen statusvaimo- ongelmaa.

Ap.

Ps. en ois ikinä uskonut alkavani vastailevaksi aapeeksi

Vierailija
13/19 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpokotilapset voivat olla traumoineen vaativia kasvatettavia. Ei ehkä kannatta aloittaa siitä päästä.

Vierailija
14/19 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun varsinainen unelma ois pelastaa joku lapsi adoptiolla köyhyydeltä jostain orpokodista. Nuorena jo pelastin yhden lapsen kerran hukkumiselta joten olen ikään kuin ihmiskummi mutta en kyllä unohda lapsia.

Ap.

Hiukan pelottavaa.

Vierailija
15/19 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Hiukan pelottavaa.

oisin etäinen isä ja statusvaimon mies, ei mun aika riitä ihan kaikkeen mutta lapset ois tietenkin turvassa ja jopa hemmoteltuja ÄITINSÄ; statusvaimoni hoivissa.

Vierailija
16/19 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin alkaa. Seksiäkin voin harrastaa, ihan miten vaan. Ei hetkauta. En myöskään rakastu helposti mutta voisin elää vale-elämää; saisin kaiken eikä tarvitsisi esittää parisuhdetta kuin ulkopuolisille. Ei pöllömpi idea kyllä.

Vierailija
17/19 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin alkaa. Seksiäkin voin harrastaa, ihan miten vaan. Ei hetkauta. En myöskään rakastu helposti mutta voisin elää vale-elämää; saisin kaiken eikä tarvitsisi esittää parisuhdetta kuin ulkopuolisille. Ei pöllömpi idea kyllä.

Come here, Beibe- lähemmäksi kuvaan. Hyvä ja tuota molemmilla onkin tässä hommaa, nouda tuota lapset ja hoida vene ankkuriin. Meen nyt hommiin jos tarvit jotain niin soita ja jos en vastaa niin kerro Niinalle (sihteeri- ei seksiä). Oisko sulla aikaa käydä Ahvenanmaalla torstaina, ois ne bileet?- No ei se haittaa mennään sinne globeniin, voitko katsoa mikä peli se oli.

Sähän tiedät---

Vierailija
18/19 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku jo totesikin, et saa statusvaimoa ilman statusta. Jos mies ei tuon ikäisenä vielä ole tienannut ensimmäistä miljoonaansa, ei hän tule sitä ikinä tienaamaankaan. Mitä aviovaimoon tulee, aloita jättämällä sanavarastostani sana "naikkonen". Kai tajuat itsekin, että "naikkonen" ei ole statusvaimo eikä sellaiseksi muutu. 

Vierailija
19/19 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Hiukan pelottavaa.

oisin etäinen isä ja statusvaimon mies, ei mun aika riitä ihan kaikkeen mutta lapset ois tietenkin turvassa ja jopa hemmoteltuja ÄITINSÄ; statusvaimoni hoivissa.

Hankalaksi menee, jos pitää löytää adoptiounelmoiva statusvaimo. Tai ei s...t.na sittenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän