Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YLE:"Sanna Marin: Kevytautot sallivat lait joudutaan ehkä kumoamaan – "Komission huomautus on vakava""

Vierailija
28.08.2019 |

"Komissio on huolissaan siitä, että kevytautoja ajavat 15-vuotiaat nuoret voivat aiheuttaa vakavaa vaaraa haavoittuvassa asemassa oleville tienkäyttäjille, kuten pienille lapsille, jalankulkijoille, pyöräilijöille ja eläimille."

https://yle.fi/uutiset/3-10942385

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin kepulaiset tehkää kerrankin palvelus suomalaisille ja hajoittakaa hallitus.

Vierailija
2/24 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan pohtinut, mitä tarkoittaa keskustelupalsta? Miten muotoillaan lyhyt ja naseva otsikko? Miten keskustelupalsta eroaa siitä, että spämmää sinne uutisia, jotka muut osaavat ihan itse lukea muualta? Pidätkö muita ihmisiä jotenkin osaamattomina ja kykenemättöminä lukemaan verkkolehtiä? Vai mikä näiden spämmiesi idea on?

Tämä. En ymmärrä näitä aloituksia, joissa vain kopioidaan uutinen vailla mitään kommenttia itse asiaan. Taitaa uutisten kirjoittajat itse tehdä näitä aloituksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan pohtinut, mitä tarkoittaa keskustelupalsta? Miten muotoillaan lyhyt ja naseva otsikko? Miten keskustelupalsta eroaa siitä, että spämmää sinne uutisia, jotka muut osaavat ihan itse lukea muualta? Pidätkö muita ihmisiä jotenkin osaamattomina ja kykenemättöminä lukemaan verkkolehtiä? Vai mikä näiden spämmiesi idea on?

Mene terapiaan ja ota lääkkeet.

Vierailija
4/24 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

EU hallitsee Suomea, meillä on nukkehallitus.

Vierailija
5/24 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. En ymmärrä näitä aloituksia, joissa vain kopioidaan uutinen vailla mitään kommenttia itse asiaan. Taitaa uutisten kirjoittajat itse tehdä näitä aloituksia.

Haha vastailet psykoosissa itsellesi.

Vierailija
6/24 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon hölmön uudistuksen kun Mariini kumoaa, niin arvostan häntä muutenkin kuin kauniin ulkonäön vuoksi.

Vierailija
7/24 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä olen sitä mieltä, että kevytautot eivät ole mitään nuorisoautoja. Nuoriso ajakoon mopoillaan. Joillekin peräkylän vanhuksille kevytautot sopivat kun vanhukset eivät muutenkaan uskalla ottaa riskejä liikenteessä ja köröttelevät hitaasti menemään. Eli olen tavallaan EU:n kanssa samaa mieltä.

Vierailija
8/24 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvata, tilasin jo netistä setin jolla saa purettua 60km rajoituksen.

Vierailija
9/24 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne lapset ole niillä kenenkään päälle ajaneet jalkakäytävillä, vaikka niissä onkin ihan paskat jarrut ja ajo ominaisuudet, ja kyllä 400kg painoisella mautolla pystyy tappamaan jos sitä haetaan.

Kyllä kevyt auto on paljon turvallisempi lapsille.

Vierailija
10/24 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, kerrankin jotain järkevää EU:lta

Vierailija
11/24 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa toivoisi pitkäjänteistä ja ennustettavaa lainvalmistelua.

Vierailija
12/24 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autonvalmistajat lobanneet EUn. Eivät halua että rajoittimia laitetaan henkilöautoihin. Eivät halua avata sitä matopurkkia. Kohta tajoittimia määrättäisiin kaikkiin autoihin.

On selvää ettei kyse ole oikeasti turvallisuudesta. Autot on kolaritestattuja niin matkustajien kuin jalankulkijoidenkin osalta. Toisin kuin muoviset dieselmoottoriset mopoautot.

Vierailija
13/24 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuho-Bernerin aikaansaannoksia tuo lakimuutos kevytautoista. Erinomaista jos kumotaan.

Vierailija
14/24 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autonvalmistajat lobanneet EUn. Eivät halua että rajoittimia laitetaan henkilöautoihin. Eivät halua avata sitä matopurkkia. Kohta tajoittimia määrättäisiin kaikkiin autoihin.

On selvää ettei kyse ole oikeasti turvallisuudesta. Autot on kolaritestattuja niin matkustajien kuin jalankulkijoidenkin osalta. Toisin kuin muoviset dieselmoottoriset mopoautot.

Kyse olikin vaarasta niille jalankulkijoille...

Vierailija
15/24 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset EU:lle!!!!!!!!! Nämä xxxkeleet pois teitä tukkimasta HETI!

Vierailija
16/24 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöbändihallitus ei tule näkemään kevättä.

Vierailija
17/24 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ja kansalaisten mieliin painuva osoitus siitä että Suomea hallitaan ulkomailta käsin vieraiden toimesta.

Vierailija
18/24 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse olikin vaarasta niille jalankulkijoille...

Kevytautoilla on tehty törmäystestit jalankulkijoille, toisin kuin mopoautoilla. Tekosyy.

Vierailija
19/24 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa toivoisi pitkäjänteistä ja ennustettavaa lainvalmistelua.

Ei onnistu, koska hallitus vaihtuu vähintään joka neljäs vuosi.

Edellinen hallitushan tunnettiin juuri hutiloivasta lainvalmistelustaan. Kova kiire oli koettaa ns. pistää maan asiat kuntoon, ei siinä ehtinyt kuunnella asiantuntijoita, jotka on ihan tosielämästä vieraantuneita kuitenkin.

Vierailija
20/24 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kevytauto idea oli jo alkujaan aivan järjetön. Samoin kuin mopoautotkin. Lapset pystyvät liikkumaan ihan polkupyörilläkin, tarvetta noille mopoautoille ei ole. Mutta kyllähän nuo edesauttavat lihomista ihan kiitettävästi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän