Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi ohjaaja on surkea

Vierailija
28.08.2019 |

Koulussa opintojeni ohjaaja. Ensinnäkin sain ihan yhtäkkiä tietää loman jälkeen, että olen vaarassa lentää ulos koulusta vähäisten opintopisteiden takia. Niitä on vähän siksi, etten ole vielä suorittanut työssäoppimisjaksoa. Sen kun suorittaa niin tulee kerralla paljon pisteitä.

Aiempi ohjaaja ei ikinä sanonut mitään tähän viittaavaa. Siis että saatan lentää pihalle.

No tämä uusi ohjaaja on sellainen, että keskeyttää jatkuvasti jutut kaikkien kanssa, jos joku huutelee väliin ja kyselee. Jauhaa suoraan sanottuna turhaa p*skaa opiskelijoiden kanssa ja sitten valittaa, että on niin paljon ohjattavia opiskelijoita.

Tällaista tilannetta todistin viimeksi koululla. Ohjaaja selittää *Erkille jotain, yhtäkkiä *Tommi huutaa jotain väliin (kysyy jotain), ohjaaja reagoi häneen ja alkaa selittämään jotain turhaa p*skaa ja antaa Erkin odottaa. Sitten jatkaa Erkin kanssa. Sitten *Sonja sanoo jotain ja jälleen ohjaaja keskeyttää ja alkaa jauhamaan p*skaa muiden kanssa.

Ja tietysti saman tekee myös minulle. Ei pyynnöistäni huolimatta anna minulle kotitehtäviä, vaikka olen kertonut etten pääse koululle syystä x muutamaan päivään. Ja syy on HYVÄ.

EN PIDÄ SITTEN YHTÄÄN TUOSTA OHJAAJASTA. ÄRSYTTÄVÄ!!! Onneksi minulla on mustaa valkoisella, että OLEN YRITTÄNYT taas kerran.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain kertakaikkisesti kykene pitämään hänestä. Oli ihan järkkyä huomata, että hän oikeasti tuhlaa aikaansa täysin epäolennaisen pskan jauhamiseen, vaikka voisi sanoa ystävällisesti heille että nyt täytyy keskittyä. Ja minkä takia ei voi sanoa huutelijoille, että odota hetki??? Mikä id*ootti keskeyttää jatkuvasti jutun sen kanssa, joka on aloittanut ensin. Huohhh rasittava tyyppi.

Vierailija
2/6 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on aikuisen elämä, että on itse vastuussa. Ei ne ohjaajat opintopisteitä hanki sun puolesta, se on sun tehtävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se on aikuisen elämä, että on itse vastuussa. Ei ne ohjaajat opintopisteitä hanki sun puolesta, se on sun tehtävä.

Voi kuinka yllättävää. Kyllä ohjaaja olisi voinut sanoa jotain aikoinaan, eikä selittää että kaikki on ok ja hyvin pyyhkii. On kyllä kummallista että joka ikiseen aiheeseen täytyy tulla jonkun aukomaan päätään.

Tässä yritän koko ajan että saisin kotitehtäviä, mutta ei niin ei vttu.

Vierailija
4/6 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi että

Vierailija
5/6 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi opiskelijan yhteydenottoon ei voi vastata. Vielä kun toinen pyytää tehtäviä, jotta etenisi. Ei niin ei. Olen niin loppu tähän p*skaan!! Täysin väsynyt.

Vierailija
6/6 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei opiskelu ole noin vaikeeta että jonkun tarvitsisi kädestä pitäen näyttää mitä tehdä.