Mille tuntuu, jos näet ikätoverisi ja hän näyttää nuoremmalta kuin sinä vaikka olette samanikäisiä?
Tuttavaasi voisi luulla vaikka 10 vuotta sinua nuoremmaksi, niin mille tuntuu? Itse on erityisen nopeasti rupsahtanut vai se toinen on erityisen hyvin säilynyt?
Kommentit (9)
Minä olen se nuoremmalta näyttävä - kiitos rennon elämänasenteen, fiksun kosmetologin ja aurinkoasietämättömän hipiän ;D
Vierailija kirjoitti:
Se tuntuu mahtavalta!
Mikä siinä tuntuu mahtavalta, jos näytät itse ikätoveria vanhemmalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tuntuu mahtavalta!
Mikä siinä tuntuu mahtavalta, jos näytät itse ikätoveria vanhemmalta?
Olen iloinen ikätoverini puolesta!
Olin iloinen hänen puolestaan ja mietin, että laihduttamalla mäkin voisin olla vielä noin nuoren näköinen.
Tottakai kademieli iskee. Hetken ajan ajattelen meneväni kasvojenkohotukseen. Mutta toivun vertailusta kuitenkin ilman toimenpiteitä.
Ne, jotka kehuskelevat näyttävänsä nuorelta, eivät todellisuudessa saa niin paljon kommentteja ”nuoruudestaan” kuin ne, jotka todellisuudessa näyttävät nuorilta ja kärsivät siitä. Jos oikeasti näytät nuorelta, et pidä sitä hyvänä asiana.
Vierailija kirjoitti:
Olin iloinen hänen puolestaan ja mietin, että laihduttamalla mäkin voisin olla vielä noin nuoren näköinen.
Olen tuttavistani muodokkain mutta silti nuorekkaimmasta päästä.
Mummoni ihmetteli kun ikätoverinsa olivat ryppyisempiä/vanhentuneempia, niin pappa vastas että sulla kun on tuota rasvakerrosta :D
Ei ole vielä koskaan käynyt noin päin.
N42