En ole ikinä saanut provostani 5/5
Kuinka hyvä provo pitää olla, että antaisit 5/5??? Millainen olisi hyvä aihe 5/5 provolle? Ideoita kiitos!!!
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
5/5
Kiitos
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5/5
Kiitos
Ap
Eipä kestä. Oli pakko antaa säälistä. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5/5
Kiitos
Ap
Laitoit ite
Minä en saa provoistani pisteitä, koska kaikki ottavat ne tosissaan :)
Vierailija kirjoitti:
Eivät ota. En vain kehtaa huutaa provoa, jos jo sivutolkulla moni on aivan liekeissä aiheesta, joka minusta on päivänselvä sepite.
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä ole täällä mitään merkitystä, onko aloitus totta vai ei. Eikö se ole silloin aika epäonnistunut provo, jos se on pelkkä valhe? Ilman sen fiksumpaa provoilua.
Siis, oikeasti hyvä provo on niin hyvä että sitä ei pisteytetä koska kukaan ei tunnista sitä provoksi
Olen koko kesänä saanut aikaan vain yhden onnistuneen mutta se poistettiin samana iltana
Kurko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5/5
Kiitos
Ap
Laitoit ite
Enhä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ota. En vain kehtaa huutaa provoa, jos jo sivutolkulla moni on aivan liekeissä aiheesta, joka minusta on päivänselvä sepite.
En mä ainakaan huutele provoa koskaan. Jos provo on tyhmä, hyppään yli. Jos aihe on kiinnostava, voin hyvin jatkaa keskustelua, eikä yhtään haittaa, jos ap uskoo tehneensä hyvän provon. Ei se ole multa pois.
Sitä paitsi ihan mitä tahansa tänne kirjoittaa, aina joku on siellä ”pisteyttämässä”. En oikein tajua, mitä he siitä saavat. Ehkä osoittaa, että ovat havainneet provon? Ettei kukaan usko, että he ovat menneet halpaan? Mitä väliä jonkun tuntemattoman kuvitelmilla heille on, en tajua. Ei mua ainakaan hetkauta.
Minä en provoile ja olen aina vakavissani ja saan usein 5/5 -avmamma
Vierailija kirjoitti:
Minä en provoile ja olen aina vakavissani ja saan usein 5/5 -avmamma
Sulla on lahjoja
Mä yleensä vaan ilmiannan provot. Nyt mulla tais olla liian tylsää, kun vastailin. Aattelin et voi olla aito pienellä tod.näköisyydellä, onhan sitä kaikenlaisia lasten kiusaajia...
Mikä siinä provossa on niin vaikeaa? Mies teki sitä ja mies teki tätä, minä en mitään. -avmamma
En saa miestä pidettyä. Aina kun tapaan jonkun kiinnostavan miehen, alun jälkeen hän katoaa mystisesti. -avmamma
Feministit ajavat tasa-arvoa -feministimamma
5/5 saa kun ketju menee nopeasti poistoon.
Tein lapselle evääksi terveelisen gojimarjaleivän ja sitä haukuttiin epäeettiseks, vaikka siinä EI ollut lihaa. -avmamma
Mun aloituksiin ei paljoa vastailla. Ovat mielestäni ihan ok, mutta ilmeisesti liian neutraaleja, koska eivät loukkaa ketään.
4/5