Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkea teet töiden jälkeen?

Vierailija
27.08.2019 |

Välillä tuntuu, ettei ehdi tehdä muuta kuin ruokaa, siivota ruokailun jäljet, ylipäätänsä siivota, käydä suihkussa ja mennä nukkumaan. Olen yleensä kotona viiden aikoihin, menen nukkumaan viimeistään yhdeltätoista, yleensä jo kymmeneltä olen sängyssä. Ei puhettakaan, että ehtisi jumppiin tai kuntosalille.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä 6 tuntia, miten saat siivoamiseen kulumaan joka päivä noin paljon aikaa? Mä käyn urheilemassa 5 kertaa viikossa, sen lisäksi usein ulkona erilaisissa tapahtumissa, syömässä, tapaan ystäviä.

Vierailija
2/12 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn piereskelemässä naapurien postiluukuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan sohvalla. En jaksa tehdä mitään.

Vierailija
4/12 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan siinä 6 tuntia, miten saat siivoamiseen kulumaan joka päivä noin paljon aikaa? Mä käyn urheilemassa 5 kertaa viikossa, sen lisäksi usein ulkona erilaisissa tapahtumissa, syömässä, tapaan ystäviä.

Taidat olla lapseton? Työpäivän jälkeen on hyvä nähdä myös lapsiaan.

Vierailija
5/12 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna on päiviä, jolloin töiden jälkeen löhöän sohvalla koko illan netin ja Netflixin äärellä. Ja valmisruuan.

Välillä sitten taas käyn lenkillä, pyöräilemässä, soitan pianoa, käyn kirjastossa, teen ruokaa, käyn elokuvissa, siivoan, pesen pyykkiä, opiskelen tms.

Vierailija
6/12 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona 16-17 välillä. Aina ensimmäisenä teen ruokaa, sitten tarkastan, kyselen tms kolmen lapsen läksyt. Jos on lasten harrastuskuskauksia niin sitten niitä, harrastuksen aikana käyn itse kaupassa, uimassa, kävelemässä tai salilla. Kotona ollaan yleensä viimeistään 21, sitten pyykkien tai astioidenpesua tai muuta siistimistä. Sitten lasten kamppeiden katsominen seuraavalle päivälle. Lopuksi makaan sohvalla noin 23.30 asti ja katson jotain ohjelmaa.

Vierailija
7/12 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä suoraan hakemaan lapset, kotiin, ruoka tulille, kotityöt ruoan valmistuessa, syödään ja vaihdetaan kuulumiset samalla, lapsille ulkovaatteet päälle ja ulos pariksi tunniksi, kotiin iltapalalle, lapset nukkumaan ja sen jälkeen laittelen vielä itse pyykkejä tms, mitä pitää tehdä, vastailen työsähköposteihin ja käyn nukkumaan.

Viikonloppuisin käyn 2x treenaamassa.

Vierailija
8/12 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töiden jälkeen käyn yleensä kaupassa, kotona välipala ja hetki netissä. Jos sää sallii, lenkille, jos huono ilma, nostelen puntteja kotona. Suihku, iltapala ja vielä netteilyä ja telkkaria. Kymmeneltä luen kirjaa, ja yhdeltätoista vetelen jo sikeitä. Asun yksin, joten voin suunnitella iltaohjelmani sellaiseksi kuin haluan.

Vierailija
9/12 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee mitään kun en jaksa. Mies tekee ruoan.

Vierailija
10/12 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun duuni 8-12, heti koiran kanssa pariksi tunniksi ulos, sit pienet tirsat. Kaikkee pientä puuhailua, mies tulee neljän jälkeen kotiin, syödään ja mennään ulkoilemaan, koira mukaan tietysti.

Vierailija
11/12 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö lapsilla ole isää? Meneekö äideiltä oikeasti 6 tuntia päivässä ruuanlaittoon ja siivoamiseen?

Vierailija
12/12 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö lapsilla ole isää? Meneekö äideiltä oikeasti 6 tuntia päivässä ruuanlaittoon ja siivoamiseen?

Ei nyt kuutta tuntia, joku 3 tuntia aktiivista touhuamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan