Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilen, että ystäväni joutuu "tahallaan" pahoinpidellyksi ja muuta kamalaa.

Vierailija
27.08.2019 |

Tämä on niin sekava juttu, että on vaikea kirjoittaa siitä tiivisti paljastamatta liikaa yksityiskohtia.

Lyhyesti: epäilen, että ystäväni/kaverini (emme ole samassa työpaikassa mutta samalla alalla) joutuu toistuvaksi pahoinpidellyksi/ahdistelluksi tai sen uhan alle "tahallaan" sekä töissä että muulloin. Olemme hoito-alalla. Lisäksi epäilen, että että hän hankkiutuu "tahallaan" parisuhdekriiseihin, riitoihin sukulaisten kanssa ja riitaan lapsista. Siis tarkoitan että hän tekee asiat tiedostaen tarkoituksella siten, että hän _haluaa_ että tapahtuu jotain kamalaa.

Minulla ei ole mitään oikeita todisteita muuta kuin vahva tunne että tämä ei ole normaalia ja hänen reaktionsa ovat outoja. Myös tunnen itseni paskaksi ystäväksi kun edes epäilen tällaista. Mutta tämä asia on minusta jotenkin todella ahdistava.

Onko tällaista käytöstä edes olemassa? Onko kenellekään käynyt näin tai oletteko epäilleet ketään? Mielipiteitä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita, jotka ovat aina vaikeuksissa. 

Ja eivät ihan ilman omaa osuuttaan.  Jotkut tiedostamatta tai tiedostaen hakeutuvat konfliketeihin. Et ole nero, kun keksit tämän. 

Vierailija
2/6 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissankakan loinen saa tekemään tuollaista. Muutoin on tosi kamalaa syyttää moisesta :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita, jotka ovat aina vaikeuksissa. 

Ja eivät ihan ilman omaa osuuttaan.  Jotkut tiedostamatta tai tiedostaen hakeutuvat konfliketeihin. Et ole nero, kun keksit tämän. 

Sen kyllä uskon että jotkut ovat riitaisia ihan tahallaan mutta tämä ystäväni hankkiutuu (ehkä tahallaan) ihan oikeisiin vaaratilanteisiin. Esimerkiksi on useamman kerran jäänyt yksin vaarallisen asiakkaan seuraan. -Ap

Vierailija
4/6 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita. Toiset hakee jännitystä, toiset toivoo että sattuisi oikeasti. Ei ole järkevää, mutta minkäs teet.

Vierailija
5/6 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerran humalassa lähdin haastamaan riitaa vaarallisen huumeveikon kanssa (taisi olla jopa diileri). Väitin, että se myi mulle feikkiä herskaa.

En käytä huumeita.

Olen 152 cm, piskuinen kirjastotäti.

On meitä.

Vierailija
6/6 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suson vikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän