Jos laihtuu 5 kg, jääkö löysää nahkaa?
Kommentit (10)
Tuo sen verran vähän, ettei sitä kukaan muu edes huomaa. Itse huomaa, kun vaatteet eivät kiristä ja liikkuminen on helpompaa. Kannattaa!
Entä 10 kg? Mietin tavoitettani. 6 kg pois ja BMI on 25.
ap
Riippuu kuinka nopeasti laihdutat. Jos hukkaat tuon verran viikossa niin todennäköisesti jonnekkin jää roikkumaan, mutta taas kuukauden sisään ehtii ihokin mukaan laihdutukseen.
Enemmän kuin vain 5 kg pois, niin kyllä allit ja vatsanahka alkavat lepattaa. Mutta voi tehdä ainakin jotain itsekin niiden estämiseksi eli jumppaa, jumppaa, jumppaa ... Ja niin, ikäkin vaikuttaa. Mitä vanhempi olet, sen varmemmin tyhjä nahka lepattaa.
No ei jää noin pienistä kilomääristä eikä silloin kun ylipaino on pientä. Itse laihduin 10 kg nopealla aikataululla, urheilematta (vaikea elämäntilanne eikä ruoka maistunut) niin ei ole mitään löysää nahkaa kyllä missään
No ei se 5kg yhdestä kohdasta lähde pois niin ei jää löysää. Tuo määrä on niin vähäinen että harva edes huomaa paitsi sinä itse.
Liian paljon katsottu TCL:n Löysät pois -ohjelmaa :D
Nuorella ihmisellä ei jää varsinaista löysää paljon suuremmistakaan määristä.
Mitä vanhempi on ja mitä suurempi määrä ja mitä nopeammin, niin sitä suuremmalla todennäköisyydellä jää.
Äitini laihdutti 30 kg viisikymppisenä hyvin maltillisella tahdilla liikkuen ja syöden hyvin.
On uskomattoman timmi nyt. Kaikille ei tietysti ole suotu samoja geenejä, mutta jokin viisi kiloa on täysin naurettava ajatus.
Eikä se laihtuminen ole pelkkää rasvaa,keskivertonaisella lähtee enemmän lihaksia kuin rasvaa.
Ei jää.